Tak me napadlo jestli by nebylo zajimave to nastrikat na ram, porazmo plaste :)
Tak me napadlo jestli by nebylo zajimave to nastrikat na ram, porazmo plaste :)
na plaste bych to zkusil! :-D
Bych to v první řadě nastříkal na sebe – na oblečení.
Bordel na materiál a figuru přenášejí pneu, takže aplikovat na dezén – to je to nejúčinnější místo ;-)
Jsi si jist, že aplikace na pláště by byla to pravé ořechové? :)
Pleteš se – pokud ten bordel nebude ulpívat na pneumatice jen z ní bude lépe odlítavat na tvé pozadí a td…
pokud ten bordel nebude ulpívat na pneumatice, tak zůstane na zemi…
Pokud nebude ulpívat, tak logicky ani nemůže odletovat protože ho nezvedneš z podkladu.
Vzorek ho nabere a pak z něho odletí – oproti běžné situaci, že ho nabere a jen část z něho odletí a spíše se plášt začne zanášet. Pokud bys měl hladké pláště pak nenabere nic, ale myslím, že na MTB nikdo hladké pláště nevozí. Také je nutné počítat s tím, že v praxi tyhle věci vždy fungují tak nějak na polovic než na předváděcím videu, kde je vždy přesně vyzkoušená konzistence ,,bordelu,, a různých podkladů tak aby vše fungovalo tip ťop.
Ale klidně si to kup a pak poreferuj ;) Osobně bych to viděl jako dobrou ochranu oblečení na postižených místech pokud to má nějakou – aspoň několikaměsíční – životnost.
Na pláště bych to určitě nedával – né za účelem zůstat čistej/suchej max třeba si zlepšit samočištění pláště v bahnitém terénu, ale určitě bych nepočítal s tím, že díky tomu to na mě nebude stříkat.
No plaste bych to asi taky nedal, neb to dlouho nevydrzi, nicmene spis jsem myslel ram nebo komponenty. Otazka je, jestli to treba nenarusi strukturu laku, potazmo karbonu.
Myslím, že to asi ne když to stříkaj i na hadry které přijdou do styku s pokožkou, ale tak asi by bylo lepší to ověřit. Jinak mi ale přišlo, že to má nějaké ,,zabarvení,, Bych to vážně stříkl na kratasy na zadek – jako impregnace to vypadá dobře – pokud to zvládne nějaké praní za tu cenu.
Ikdyby ho nabral vzorek tak by (při nulovém ulpívání) odletovalo při sebemenším zvednutí vzorku z podkladu.
(v realitě to bude zas jinak)
Jinak ještě doplním, že to ten bordel nabere díky odstředivé síle – neb půllitr s pivem/vodou taky otočíš vzhůru nohama aniž by ti vytekl – pokud jsi šikovnej.
tady bych se spíš zamyslel nad tím, jestli to kolo potom taky bude mít požadovanou trakci. Ono to sice bude bordel odpuzovat, ale taky by díky tomu mohlo plavat na vodě nebo prokluzovat v blátě. :)
To je zase BF teorie.
Těším se, až se k tomu dohrabe JakeF a poví nám jak to funguje v praxi.
Já bych řekl, že to párkrát prohrábne a nějaká nanovrstva je smazaná:)
1 kvart (cca 950 ml) základovky a stejný množství vrchní vrstvy za $309 s dopravou, nekup to!:) Uvedený množství vystačí na 6 m2.
Pláště maj povrch asi ani ne 0,2 m2, to znamená že to vyznačí na 30 párů plášťů- 30 kol. Takže cena za postřik je hypoteticky 252 Kč. I to je dost :D
To je drahý jak prase – nehledě na to jak dlouho to třeba vydrží – co když bude nutné to co týden obnovovat – drahá sranda.
bych tim nekomu posplichal lzicu na polivku a nazer se, pico! :-D
:-D
Skusali sme to nedavno objednavat v mensom baleni- na oblecenie funguje super, sveter sa da pouzivat ako nadoba na vodu :D A potom samozrejme ostava suchy :) Sam som bol prekvapeny, ze ucinok je naozaj velmi porovnatelny s tym na videu, len si treba dopredu pripravit povrch aby to nan dobre prilnulo.
Na bicykel si viem predstavit aplikaciu asi len na ram… Z plastov to zide zachvilu uz len kvoli tomu, ze hydrofobna vrstva sa nalepi na vrchnu cast ktoru v terene mechanicky zoderies
mám to na autě a zkusmo jsem aplikoval i na rám kola. Jediná výhoda je snadnější mytí, jinak se kolo špiní v bordelu pořád stějně. Ochranná vrstva se vytvoří na povrchu takže to rozhodně nemůže poškodit lak nebo karbon. Výdrž je ale nic moc, pokud se kolo hodně špiní a následně myje za použití smetáčku apod. vrstva jde celkem rychle dolu. Ty lacinější varianty mají životnost cca 6 měsíců ale už po cca 3 odpozuje vodu výrazně méně.
To samé na oblečení, čím se pere nebo otírá tím méně vydrží.
Jak dlouho to vydrží na autě a třeba taky co to stojí?
je potřeba důkladněji připravit lak ve smyslu odmaštění, jinak aplikace samotná je jednoduchá. Na auto jsem to dával na zkoušku na zimu. Aplikováno v říjnu loňského roku a ještě v březnu to celkem slušně drželo, dával jsem 2 vrstvy.
Jedna 100ml flaška vydrží na asi 2 auta velikosti Passatu při 2 vrstvách.
Ja jsem s tím celkem spokojený, protože aplikace je fakt jednoduchá a rychlá, ale klasickej přírodní vosk vypada na autě líp. :)
zapomněl jsem přihodit link http://gtechniq.com/…2-silo-seal/
je to jeden z „výrobců“ :)
tohoto doporučuješ z vlastni zkušenosti, jestli dobře chápu :)
nebo zkoušel si i jiné výrobce?
já osobně zkoušel jenom tenhle, ale po pečlivém vybírání na základě zkušeností dalších lidí. Navíc je to z pohledu aplikace a výdrže rozumný kompromis.
Ale je toho dneska už hodně, třeba NanoPro od Collonilu na boty/oblečení funguje podobně jako Gtechnic I1, akorát Gtechnic ma rozumější aplikaci rozprašovač vs tlakový sprej u Collonilu. I1 se pak líp vsákne do látky, Collonil má tendenci dělat takové vlasy díky hnacímu plynu.
Doufám, že to nevyzní jako reklama, ale vámi prezentovaný superhydrofobní nano-nátěr ULTRA EVER DRY již prodáváme i v ČR a ceny jsou jistě příjemnější.
V diskusi je mnohokrát zmiňována oděruvzdornost. Ta je u tohoto nátěru opravdu vysoká. Trvanlivost při použití na gumy zatím v ČR nebyla testována (nebo jsme nebyli zákazníkem informováni). Technicky však nátěr zajístí, že si vzorek udrží trakci i v bahnu a to je například při závodu jistě zajímavé.
Výrobce natočil i další NOVÉ VIDEO, které prezentuje schopnosti ULTRA EVER DRY – http://www.nanotechshop.cz/…zentace2.htm
Více OTÁZEK A ODPOVĚDÍ – http://www.nanotechshop.cz/…odpovedi.htm
Tady někdo neví jak vypadá bahno. :D
Trošku to tu oživím.
Najde se zde někdo kdo má s UltraEverDry osobní zkušenost?Zajímalo by mě použití a hlavně mechanická odolnost na obleční.
Chtěl bych to použít na pozadí, rukavice a popřípadě botky. Ovšem za ty prachy by to muselo chvilku vydržet. Díky za reakce:)