• Florenc

    Předcházím z gravelu 2×9 Sora na nový gravel 1×11 GRX. Přehazovačka GRX má správně mít kazetu 11z-42z, což se shoduje s mým stávajícím rozsahem 2×9 Sora. Pro stávající 9s kazetu jsem si ale kombinoval pastorky ze 2 různých kazet do výsledku 13–14–15–16–18–20–23–28–34 a podobného odstupňování bych chtěl dosáhnout i nyní pro 1×11, tzn. zbavit se zbytečného množství lehkých převodů a jemněji odstupňovat ty těžké, např. 11–12–13–14–15–17–19–23–28–34–42.

    Protože bývají 3 velké pastorky kazety snýtovány na společným nosiči, bude potřeba koupit velký pastorek kazety 42t samostatně, takový bude fungovat? https://www.axit.cz/…ange_ex_42_/ Pro další menší kolečka už je na AE poměrně dobrý výběr, nebo jsem něco přehlédnul?

    Napadlo mě pak ještě přeskočit ladění 11s a na HG ořechu rovnou vyšvihnout 12s 11–46. Pro Sram se 12s upravuje podle https://cyclingtips.com/…upgrade-kit/ Jak bastlit GRX na 12s nevím, to jsem nenašel, bude vlastní tvořivost. Nebo mám pro 12s spíše vyměnit HG ořech za XD a pak si udělat větší rozsah 10–42?

    Jak z hlediska napasování kombinace koleček shledáváte 11s vs. upgradovaný GRX na 12s?

    Dík za názory.

    0 0
    • tompca  

      GRX na 12s „nenabastlíš“ (to jde jen u Sramu předělat páku 11 sp. na 12sp.). Nemůžeš převody porovnávat jen podle kazety, musíš i podle převodníku.

      0 0
    • jIrI___  

      Pokud chceš zachovat řadící páky GRX, pak 12s možnosti můžeš rovnou vyškrtnout – GRX páky na 12s nepřekopeš. Nebo pokud víš jak na to, pravděpodobně budeš první průkopník, protože návod jsem na internetech ještě neviděl :)

      0 0
    • plzakj  

      Nejdriv to vyzkousej. Ttreba zjistis, ze ti to nevadi. Jestli chces jemny odstupnovani, tak 2×11 a 11–28 pripadne 11–32.

      0 0
      • detoxy  

        Nebo při 1×11 omezit rozsah. Sám jezdím 36/11–32 a nemám v úmyslu obětovat jemnost za rozsah. Možná mi trochu chybí jeden těžší převod a jeden lehčí převod, ale to jsou tak minoritní okamžiky, že to zatím nemíním řešit. Zajímavý kompromis by pro tebe mohla být kazeta Sunrace 11–36.

        0 0
    • kubad  

      Silniční 11 sp. 11–32 zubů (11–12–13–14–16–18–20–22–25–28–32)

      A doladit převodníky abys měl lehký i těžký převod.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.