Off topic - Toyota Corolla 1,4 D-4D

56 nepřečtených
  • kolda

    sorry za OT, ale info shanim vsude mozne. nemate nekdo zkusenost s touto motorizaci od Toyoty? jde mi hlavne o spolehlivost motoru, citlivost na naftu (coz asi u common railu bude), vydrz common railu atd atd.pripadne porovnani + a – s klasickym TDI od VW (verze s objemem 2.0)

    uvazuju o rocniku 05,kombi.

    za postrehy predem dik. 

    0 0
    • gemini  

      U japonce bych šel do benzínovýho motoru. Jejich spolehlivost a dlouhá životnost je až neuvěřitelná:-) A spotřeba u benzínu není zas tak vysoká. Měl jsem Carinu E r.v. 96 v kombíku o obsahu 1,8 a kombinovaná spotřeba ( žiju v Brně ) byla cca 7,5 l a to jsem teda rozhodně  nejezdil úsporně. Toť můj názor. Ale pokud chceš naftu, tak nic proti tomu. 

      0 0
    • tomfree  

      Z malolitrážních motorů je tato 1,4 od toyoty asi nejlepší volba,ale citlivost na naftu je známá,prostě cr vstřikování je choulostivé,pokud chceš nutně disel i při těchto cenách nafty,tak bych volil klasickou 1,9tdi 66kw od VW,absolutně blbuvzdorný motor a ještě úsporný,nebo si kup tu toyotu v benzínu,jen je třeba počítat s tím že co se týče interiéru hodně zaostává za konkurencí,což někomu může vadit.

      0 0
    • Darius  

      jak jiz pisi koleogve vyse, kdyz japonce, tak v benzinu… pokud by byl diesel novy, tak nic proti, zajedes ho sam a vis co tankujes, ale pokud neznas minulost, neriskoval bych komplikovany motor po kdovijakem zachazeni predchoziho majitele… navic stejne stary diesel ma obvykle vic najeto nez benzin

      0 0
    • Sidney  

      mám na Corolle Verso 2.2 D-4D, stáří akorát 2 roky, najeto 100tkm a bez jedinného problému. Spotřeba kolem 6,5l a nešetřím ho. Kultivovaný chod, možná menší turboefekt než TDI od VW, ale lidi kteří jeli jako spolujezdci, tak netipovali, že je to diesel…co se týká starších motorů, tak nevím, japonci na nich pořádně zapracovali až nedávno…

      0 0
      • kolda  

        chci tak 3 roky stary auto.

        pokud beru spotrebu dieslu 5,5 l/km,naftu za 35 Kc a benzin 7,5 l/km; 32,5 Kc, tak mi porad u dieslu vychazi uspora zhruba 0,50 kc/km, coz je pri rocnim najezdu kolem 25000 poznat. navic mi benzin moc nesedi – kamarad ma Mazdu 323 1,6 , v Alpach mi pripadlo,ze to do kopce proste nejede a zralo mu to 8l… moje TDI to vychrochta na ctyrku jak nic :)

        auto budu kupovat v D, od normalniho dealera. byl jsem uz pevne rozhodnuty pro VW Touran,ale necetl jsem moc dobry recenze na kvalitu. navic muj limit je 300tis a na teto cene tourany zacinaji,takze to nebudou asi nic moc kusy.

        klidne privitam dalsi typy.

        0 0
        • Sidney  

          jezdil jesem několik značek, naposledy před Toyotou Renault Scenic…a bylo hodně poruchový (ročně najezdím kolem těch 50tkm)…tak jsem si řekl, že zkusím něco spolehlivýho, a zatím jsem spokojený…nemělo jedinou závadu…co poslouchám známý, tak na většině aut vždycky něco je (nějaká prkotina, která je hned v záruce opravená), ale tady fakt nic, jen pravidelný servis…promyšlenost interiéru zdaleka není jak u Renaulta (ten myslím, že je naprostá špička), ale výborné jízdní vlastnosti, podvozek, slušný motor…prostě trochu něco jiného než koncern VW a spol., v ničem nevyčnívá, ale vše funguje podle očekávání a je spolehlivý…takže nakonec je to jako obvykle dle názoru každého soudruha :-)

          0 0
          • kolda  

            ja mam akorat trochu strach z CR… jenze dnes uz dela naftu bez teto technologie myslim jen VW a jejich nove TDI s tech. PD taky nic moc.

            ku..va, clovek porad spekuluje a nakonec si nemuze vybrat :)

             
            0 0
            • Sidney  

              S naftou jsem za těch 5 let, co jezdím diesly neměl problémy, pokud to jde, tak se vyhýbám neznačkovým benzínkám někde mimo město a beru většínou u Shelu, OMV, AGIP,…často beru u nás v Globusu a na tuto naftu najedu víc než v Essu…ale že by s tím měl motor problémy, to mi nepřijde…taky záleží, kolik by mělo to jetý auto už kilometrů za sebou…nad 150tkm bych už byl opatrnější

              0 0
              • Darius  

                nad 150tkm bych už byl opatrnější

                coz je prave tak akorat najezd 3leteho dieselu

                0 0
                • Sidney  

                  u Toyoty to třeba tak nebude, většina zákazníků, kteří kupují toyoty, tak jako rodinná auta a tam je těch kiláků míň…ti ale zase nebudou prodávat 3leté auto, když má 50tkm :-(

                  0 0
                  • kolda  

                    prave ze v D se to da sehnat. lidi tady toci auta vic nez u nas.

                    0 0
                • kolda  

                  tak dramaticky bych to nevidel. daji se sehnat auta s najezdem kolem 20–30tkm/rok.

                  dost lidi si je kupuje domu jako rodinne auto a 50tis/rok s tim nenajezdi ani nahodou. ty najezdis soukrome prumerne 4000 km mesicne?

                  muj limit na km je tech 80–90tkm.

                   
                  0 0
                  • Darius  

                    myslel jsem to takhle: treba zrovna v Nemecku se nafta porizuje prave z duvodu velkeho najezdu (auto se musu vyplatit), dalnic maji spoustu, vzdalenosti o kus vetsi nez u nas… navic setrny Nemec si lehce spocita, ze pri najezdu 20t km/rok muze jit v klidu do benzinu…

                    samozrejme koupit dobry kus neni nemozne, jen to bude chtit znacne usili, cas…

                    proste kdyz jsi zminil Toyotu, bral bych benzin a to nejsem zadny fundamentalista, sam jezdim starsim chrochtakem od VW

                    0 0
                    • kolda  

                      myslim,ze pri 20 tkm/rok se ti uz nafta vyplati.

                      ja jsem zase procital nejaky testy,kde ten 1,4diesel doporucovali z cele motorove rady nejvic.

                      jinak kdyby se ty stary jednoduchy TDI delaly i ted,tak neresim nic.

                      0 0
                      • Darius  

                        20t km… jen spotreba, neresim dalsi udrzbu, servisni intervaly, potencialne nechylnejsi slozitejsi motor atd.

                        tj. 1200l nafty (pro 6l/100km) za 1200*35Kc/l=42000 resp. 2,10 Kc/km

                        nebo 1600l benzinu (8l/100km) za 1600*32,5Kc/l=52000 resp. 2,60Kc/km

                        vyhodnost nafty je hodne zavisla na porizovaci cene, pokud to vztahnu na novy Auris tak pro stejnu vybavu vidim 1,4 vvt za 385t a 1,4D-4D za 440t Kc, takze rozdil 55t by se pri najezdu 20t/rok vracel nepekne dlouho… ano u ojetin bude ten rozdil mensi… pokud uz chce nekdo opravdu setrit, asi bych se vydal cestou LPG (ano ma i sve nevyhody)

                        jinak dole pises, ze mas mechanika a chces nakupovat u dealera, takze je sance na vuz s prokazatelnou minulosti.. preji hodne stesti pri vyberu

                        0 0
                        • tomfree  

                          Jak píše kolega neřešíš další náklady na servis stačí jeden vadný vstřikovač a počty na haléře jsou v p…,ale dělej jak myslíš já mám hondu 1,6 benzín automat,dneska jsem byl v Brně za 6,5l na sto a moc jsem to nešetřil.

                          0 0
                          • kolda  

                            jasne,bral jsem jen cenu PHM. pokud se nic nevysira, tak udrzba u nafty zase o tolik drazsi neni.

                            a kdyz se vysirat zacne,tak je to spatny. ale to te muze potkat i u benzinu. jinak jestli jezdis s tou Hondou za 6,5,tak je to hodne slusny.

                            0 0
                  • chico*  

                    ze svy zkusenosti doporucuju kupovat podle stavu auta jako celku. Najety km na tachaku o nicem nevypovidaj. A nedelal bych si iluze ze v D budou obchodnici s ojetinama o nejak moc serioznejsi nez v jinejch zemich. Takze bacha.

                    0 0
                    • kolda  

                      naivni zase nejsem :) ale mam tu znamyho automechanika,sel bych s nim. a chci to kupovat v autosalonu toyoty, ne nekde u Polaku nebo Turku na dvore.

                      0 0
                      • chico*  

                        vsak ok … I kdyz to vypada, ze vyber mas asi rozmyslenej, tak bych si klidne nechal v zaloze dalsi moznosti, pro me by to byl treba Nis. Primera, C5 nebo Focus

                        0 0
                        • kolda  

                          ve vyberu mam jeste VW touran, mozna Focus kombi. C5 mel kamarad jako sluzebni a pripadalo mi to jako hrozne poruchovej kram..

                          nejspis vytipuju od kazde znacky 1–2 kusy,objedu to a dam i na osobni pocit.

                          kazdy auto ma svoje ±… sakra, kdybych mel na vyber S105 versus 120,jak by to bylo jednoduchy :)

                          0 0
                          • chico*  

                            Pokud na tvym rozpoctu Touran akorat zacina, tak bych se na nej vykaslal. To nema cenu, zbytecne by ses sponoval a to auto je sice pekny, ale nestoji za to. Me by treba nevyhovovaly pomery jednotlivejch rozmeru kufru. (vyskaxhloubka…). Myslim, ze neni nad klas. kombik, kterej ma nizsi, ale dlouhej kufr, kam das spostu veci jakoby do jedny vrsvy.

                            C5 bych nezatracoval, je to na daleky cesty super svezeni a pokud si autem nehonis ego, tak to muze byt dobra koupe. Kor treba tri roky starej. Jedno auto mam Citroen a nesere se mi vubec.

                            Muj favorit by ted byla asi ta primera, ta se mi libi. A nebo C8, ale to bych musel byt sporivejsi ;)). Jo a pochlub se pak, co jsi sehnal! hodne stesti

                            0 0
                            • kolda  

                              jasne, taky to tak beru. je mi jasny,ze si za 300 tis vyberu spis Corollu nez Tourana.

                              ale i ten Touran se da,kdyz ozelis nadstandartni vybavu,coz mi zase tak nevadi. i primo od VW, s jejich garanci.

                              pokud neprijde super nabidka,tak budu kupovat az po prazdninach,at zbyde na dovolenou :)

                              dik vsem za nazory,pak se pochlubim.

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Fordu Galaxy jsi třeba neuvažoval? Známý ho měl 3 roky a neměl s ním sebemenší problém. A navíc velikostně se celkem blíží Touranu.

                                0 0
                                • kolda  

                                  ne, o tom jsem fakt neuvazoval a ani neuvazuju :)

                                  0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
            • Tomínos  

              Myslím, že od loňskýho roku některý vw a od letoška i škoda děla common rail, má to označení tdi cr

              0 0
          • Fak  

            tož jak to tak čtu ( i nedavny thread o tom jake koupit auto – combi, …) tak ty Renaulty jsou fakt na prd

            0 0
            • Sidney  

              Tam jsem taky přispíval....­.snažím se být nestranej a odpustit si tvrzeni ve stylu "japonce nebrat, jsou naprd, Francouz je nahovno, atd)…s čistý svědomím říkám, že Renault je naprostá špička z pohledu vychytávek v interiéru, ovladaču, schránek, ale co se týká spolehlivosti je to špatný hlavně při najíždění vetšího počtu kilometrů…takže nového Renaulta jako rodinné auto, kde najedeš kolem 20tkm ročně, můžu jen doporučit, je navíc i levný oproti konkurenci…ale do firmy nebo kupovat jetý bych byl opatrnej

              0 0
    • filo  

      nic proti naftě, ale jediný dobrý japonský naftový motor je 2,2 od Hondy jinak stejně všeci používají Francouze…Na corolle už zakladní benzínová motorizace 1,4vvt 71 kw je plně dostačující..pěkně jede při nízké zpotřebě…mám na ní naježděno přez 200 tis. a můžu vřele doporučit…bez jediné závady… 

      0 0
      • kolda  

        kolik mas dlouhodobou spotrebu?

        0 0
        • filo  

          asi kolem 7 litru…nemám pal. pc…:-((

          0 0
        • filo  

          a to jezdím převážně po Ostravě…

          0 0
          • kolda  

            no jo, pro me je nizka spotreba do 5,5l :)

            jinak proc tvrdis,ze jediny dobry diesl ma Honda? jezdil jsi ty ostatni? proc jsou horsi? neber si to zle,ale takovehle vykriky neberu moc objektivne…

            0 0
    • Oakey  

      zkus se kouknout treba na auto.cz autoweb.cz autosalon.tv a tak.

      tam maj i archiv testů + hodnocení bazarových aut a sposta dalšího jako tabulky spolehlivosti hodnocení řidičů …

      Myslim, že tam, sorry pánové a dámy :), najdeš víc užitečnýho infa…

      0 0
    • rich  

      ak naftu a kombi a prevereny voz potom by som si vybral Mondeo:

      http://www.sauto.cz/car_detail.php?…

      http://www.sauto.cz/car_detail.php?…

      http://www.sauto.cz/car_detail.php?…

      0 0
    • p3pin0  

      Zdarek zatím jediný kdo tento system vstřikování nafty má opravdu bez pröblému je Toyota a BMW jinak všechny motory jiných značek mají problémy s kvalitou nafty. Takže tvoje volba je lepší než benzínová verze. 66kW motor od VW je sice super ale u ročníku vozu který požaduješ tato motoryzace už není a PD není už nic moc.

      0 0
      • kolda  

        dik za povzbudiva slova :)

        0 0
      • tomfree  

        :-)))) To jsi mně vážně dostal,jelikož pro BMW občas dělám,tak o tom vím své,motory jsou to jinak vynikající,ale právě díky svým výkonovým parametrům mají víc problémů než jiné.

        0 0
      • grafik  

        s těmi problémy to nebude tak žhavé a ty slavné bmw taky nejsou neporucho­vé,  při loňské cestě autem do spodní nudle chorvatska (cca 1500km), jsem potkal pouze 5 „vysran*ych“ aut a to buď odstavené na okraji dálnice s řidičem až po pas zanořeným v motoru nebo na odtahovém vozidle. Hádej kolik z těch 5ti bylo bmw … všech 5

        Mimo to tvrdit, že všechny motory mají problémy s kvalitou nafty … tak mi řekni na co chceš jezdit, ty do nádrže chčije*? Pravda je to, že toyota obecně je držák, to mi potvrdilo několik mechaniků.

        0 0
        • kolda  

          nemusis chcat do nadrze , abys odvaril CR… staci pravidelne tankovat min kvalitni naftu.

          0 0
    • smallbrother  

      tak to vybíráme ve stejný katagorii. Já to zatím vidím na Opel Astra H 1.7 CDTi.

      0 0
      • kolda  

        jak jsou na tom oply ted s dieslama, nemuzu soudit.

        sle jel jsem se starou Astrou (97/98) 1,7TD a jeste starrsi vectrou 1,7D a byly to hrozne zazitky :)

        bez diskuze je,ze ted uz je nekde jinde. jak jsou na tom se spolehlivosti ne­vim.

        vezmi taky toyotu :)

         
        0 0
        • smallbrother  

          Na spolehlivost Opelu mám dobrý reference. Vectra se mi zdá už zbytečně velká, takže Astra Caravan. Corolla mě taky napadla, ještě vybírám tak se uvidí, ale tenhle měsíc to budu muset vyřešit. :) Já myslím že rozdíl ceny benzín/nafta se nebude zvyšovat úměrně s cenou PHM, takže časem bude spotřeba klíčovej parametr. Takže nějakej „slabší“ diesel 1.6 – 1.7 (cca 74 kW) bude výhoda.

          0 0
          • tomfree  

            Opel kromě pár svých motorů používá motory jiných firem Isuzu a nyní Fiat,1,7 by měla být od Isuzu a byly to dobré motory,kromě defektů nabíjecí soustavy a věčných problémů s airbagy celkem povedené auto.

            0 0
          • kolda  

            tak stastnou ruku pri vyberu.

            0 0
    • pačes  

      Corolla Verso benzín 1,6 VVTi, dárek pro ženu k narozeninám, kolo bohužel nechtěla. Zatím naprostá spokojenost

      0 0
      • kolda  

        to se nedivim,ze nechtela kolo.

         

        jinak ja jsem to dnes rozsekl. koupil jsem oktavku kombi TDI,rok 04,60 tis km. starej klasickej motor 66kw, drzak. je to po zenske,tak snad bude ok. ted doma dumam, co jsem vsechno zapomnel zkontrolovat a co se urcite posere:)

        0 0
        • chico*  

          konzervativní volba :)

          jo,dumal jsem nad podobnými věcmi,

          jinak jestli je to držák poznáš až časem :))

          0 0
    • Tomcat  

      Pokud auto z asie tak do 2L a benzín

      Citlivost naftových motorů? No čím pokročilejší takový motor je tím to je horší a to není v ohledu na výrobce ale na technologii. Prostě na atmosférický diesel známy z „piana“ už asi nic mít nebude.

      0 0
      • kolda  

        proto jsem vzal to tdi.

        0 0
        • Tomcat  

          Toť otazka jestli motor s turbem považuješ za jednuchy.

          Věčina lidí pokud se jim turbo rozseka tak se z ceny opravy pos…

          Ikdyž nový má velice dobrý poměr  výkon \ spotřeba. Na konci plánované životnosti není už ani výkoný, spotřeba se blíží průměrné „americe“ a co lítá z výfuku… :-/ dost pochybuju že každý má filtr za 20k až 50k

          0 0
    • kolda  

      jo, jeste. foto vysledku. uz je doma za chalupou,tak tuk tuk,at je vse v richtiku.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.