zdravím,
zajímalo by mě,jestli by měl zadní tlumič Fox Triad Float dělat takovou olejovou vrstvu? Před jízdou jsem to utřel,ale zase se to objevilo. Díky
zdravím,
zajímalo by mě,jestli by měl zadní tlumič Fox Triad Float dělat takovou olejovou vrstvu? Před jízdou jsem to utřel,ale zase se to objevilo. Díky
Tohle je az dost, skoro si myslim, ze ti netesni (teda nemyslim, vim to…)
a dá se to jednoduše vyměnit,když si seženu celou sadu tesnění?Díval jsem se na youtube a tam jsou návody.nějáká věda by to neměla být,nebo je lepší to dát do servisu?celá sada stojí 250kč http://www.cyklosvec.cz/…Z265436.html
jj, tuhle sadu jsem použil na Fox Float a Fox RP3. Netuší ale, jestli bude pasovat na staršího Triada.
Tohle už je fakt hodně. Taky mi tlumič, když jsem vyčistil a pořádně promazal vzduchovou část, víc mastil, ale takto určitě ne. Spíš bych to viděl, že bude už sjeté těsnění. Tlak ti drží?
tlak se zdá že drží,jde o to,jestli ta sada pomůže a jestli to zvládnu sám.
Většinou ten olej není ze vzduchové části,ale z tlumicí,takže tlak ti to bude držet.Já bych zkusil někde na netu najít manual a porovnal s novým Float,jestli budou pasovat těsnění.Jinak rozebrat ,změřit o-kroužky a koupit v obchodě s těsněním za pár haléřů.
dobře,nejdřív pořídít pumpičku a pak se do toho pustím.díky za rady
Rozdělání tlumiče, respektive jeho vzduchové části není složité. Tlumič vytáhnout a hodit do svěráku, nouzově jde rozšroubovat i na kole, pokud je k tělu přístup, vypustit vzduch a točením těla tlumič rozšroubovat. Tím sundáš tělo a vidíš tenký pístek, který jde do širokého pístku, který je pak uchycen okem k rámu. Ten vnitřek je olejová část a do toho už se nepouštěj. Tlumič nejlépe utřít hadrou a pak všechna těsnění a kroužky, které tam jsou vyměnit a pořádně namazat fox fluid – to je ta modrá pasta, která se dává k těsnění. Na našroubování pístek trochu zatlačit do zdvihu, nasadit tělo a našroubovat. Pak nafoukat, namontovat a projet :)
Do tlumicí části se pustit můžeš,ale potřebuješ redukci na nafoukaní spodní komory.A hlavně musíš vědět hladinu oleje v tlumicí části,a tlak ve spodní komoře.U mého RS Ario je 250Psi.
Právě, tohle bych raději nechal už servisu
tak snad to bude vše jen v těsnění,tlak to myslim drží.jen z toho takhle teče malo oleje
Pokud to špiní pístek, tak to mazivo jde ze vzduchové části samozřejmě. Nejpravděpodobněji bude přemazaný a těsnění bude už jeté, takže bude pouštět víc.
a dá se na tom zatim jezdit nebo to chce hned vymenit to tesneni?tlak to zatim drzi
Jezdit se s tím nejspíš dá, ale určitě bych s tím moc dlouho neotálel. Pokud z toho jde hodně mazu díky těm jetých stírákům, tak by se pístek třeba mohl poškodit časem tím, že se sedře elox.