Mám dotaz, lze u „5“ nastavit chod páky jako otočným kolečkem u „7“, pokud ano , čím a jak se to nastavuje? A ještě – jak se pozná zavzdušněná brzda? Udělaj jsem asi chybu, otočené kolo – zmáčknutá brzda – může to způsobit zavzdušnění? Díky
Mám dotaz, lze u „5“ nastavit chod páky jako otočným kolečkem u „7“, pokud ano , čím a jak se to nastavuje? A ještě – jak se pozná zavzdušněná brzda? Udělaj jsem asi chybu, otočené kolo – zmáčknutá brzda – může to způsobit zavzdušnění? Díky
nejde/měkký chod/ano udělal si chybu/ano
:o)
Myslíš, že když je kolo utočený a seřizuješ (vystřeďuješ) kotouč do středu mezery mezi destičkama a zmáčkneš brzdu, že se to taky zavzdušní?
a preco to pri nastavovani brzdy otacas hore nohami? zvlast zadna brzda sa tak musi vyborne nastavovat… :/
Bylo to po výměně pneu, začalo předni kolo ( brzda normálně bez brždění vydávat zvuk takový pištění . Tak jsem si všiml, že kotouč není ve středu destiček, , tak jsem otočil bike , kolo, vysunul nasunul a " seřídil" no zmáčkl páku povolil a utáhl imbusy.
To je blbost, měl jsem mockrát kolo horenohama, mockrát promáčkl brzdu a nic se nezavzdušnilo, u Five na Manitou se tak lépe nastavuje kotouč destičky , povolením imbusů. Zavzdušnění by se projevilo jen v případě nedostatku kapaliny ve vyrovnávací nádržce. Je tak!?