Prechod vecka na kotouce + novy kola

44 nepřečtených
  • Maadaf

    Ahoj, zvazuji prechod z vecek a kotouce a zaroven bych to skloubil s koupi novych zapletenych kol a predbezne me do oka padla tato kombinace:

    DT Swiss 370 IS + XR 4.1d + Avid Juicy 5

    Ma cenu kupovat vlastne nejlacinejsi dt swissy, co jsou v nabidce?

    Rad bych se sakumprdum vesel do + – 12.000Kc.

    Budu rad, kdyz pripadne navrhnete alternativy k obojimu.

    Jsem hobby jezdec, klasicky XC, zadny zavody.

    Navesit to chci na tohoto Landslida.

    0 0
    • teepeex  

      me to prijde uplne zbytecny

      to kolo akorat pritizis a zmeni se pouze tvuj pocit, ze to lip brzdi :)

      osobne bych nasetril na novy kolo, treba ten Drossiger od Hnoje(a;), nebo nejakou 29", kdyz jsi tak velkej a tohle prodal

      a nebo to nechal tak a zvesela jezdil a nevyhazoval prachy z okna

      sry za uprimnost

      0 0
    • gemini  

      Nebudu polemizovat nad významem Tvojí investice do toho kola…Ale jako odpověď na tvůj dotaz napíšu toto: Juicy 5 jsou dobrý brzdy – jezdím je rok a jsem spokojenej. Kola bych zkusil Fulcrum Red Metal 5. Nedávno jsem měl v ruce a kdybych teď měl kupovat kola kolem 5 táců, bez váhání bych je vzal…Toť můj názor.

      0 0
      • Maadaf  

        kola nevypadaj zle, tech 12.000 mam jako strop, jestli se najde levnejsi varianta (kola i brzdy), co za neco stoji, budu jenom rad.

        0 0
    • Lister  

      tři poznámky:

      Té váze nevěř – bude tak o 150gr výše Pokud nejsi chrt a nevozíš ultratenké pláště (šíře pod 2,1), tak bych bral určitě ráfek s širším vnitřním profilem než 17mm Juicy 5 jsou dobrá volba

      0 0
      • Maadaf  

        Standartne vozim 2.1", obcas prezuju na silnici 1.5". Nic vetsiho nez 2.1 neplanuju.

        0 0
      • RomanH  

        Ten rafek mam, vozim na nem Maxxis Crossmark a v pohode.

        0 0
    •  

      já bych teda šel cestou nákupu novýho kola, budeš z něj mít větší radost než z nových kol a brzd a cenovej rozdíl nebude tak velkej v případě, že svý kolo slušně prodáš

      0 0
    • Hejdik  

      Když se tak dívám na tvoje kolo,tak pokud bys chtěl měnit brzdy s kolama,tak se mi zdá odpovidající investice do takové akce třeba" toto":http://www.kupkolo.cz/….html.Vím,že polemiky nad CrossRidama už se tu probíraly milionkrát,ale pokud,jak píšeš,se nehodláš pouštět do kdovíjakých akcí,tak mi to přijde jako docela adekvátní možnost.

      0 0
      • Maadaf  

        Crossridy bych rovnou preskocil, v tehle cenove relaci bych volil spis Fulcrumy. Pocitam ze budou lepsi nez ty Mavicy.

        0 0
        • Hejdik  

          No to je jenom na tobě.Jen jsem ti dal typ na cenocě zvýhodněný set.Ty crossridy se zde na B-F evidentně sdémonizovaly jako prase.Já osobně znám 5 lidi ve svém blízkém okolí (včetně mě)a všichni mají daleko přez 80kg,kteří na crossech jezdí už nejmíň 3 roky a o žádném problému snima nevím.Je jasný že to nejsou žádný zázraky,jenže za tu cenu se to od nich asi ani nečeká.Záleží jen na tobě kolik do toho svýho kola chceš vrážet prachů,ale já osobně bych se těch Crossů nebál.

          0 0
          • zirecek  

            Podobně jsou démonizovány Fulcrumy, akorát do kladného směru. Mně už to připadá jak „Reba pičo“, aneb jakýkoliv thread o výpletech → „Fulcrumy pičó“.

            0 0
          • MlokCZ  

            Crossridy jsem dříve sám moc rád neměl (06 model), ale ty novější modely se posunuly výrazně k lepšímu (tím myslím hlavně výrazné snížení váhy), takže současné Crossridy už za ty prachy jsou docela v pohodě kola.

            0 0
    • cukerko  

      ako bolo uz vyssie spomenute, ber radsej novy bike, oplati sa to viac.. ak by si vsak odolal aj tomu aj Hejdikovej ponuke, tu su juicy 5 trosku lacnejsie

      0 0
    • siafu  

      hmmm – tak podobný přechod začínám asi zvažovat na tuto sezónu jen kvůli rámu s tím, že se chci vejít do 15 tis.

      kola – American Classic Disc 08 (7000 Kč) s výpletem na 32 drátů, aby se tam dal dát výhledově i jinej ráfek (třeba UFO) – no dost záleží na ceně náhradních NH že

      brzdy – Formula ORO K24 Carbon (5400 Kč) plus nějaký kotouče (1500 Kč) nebo možná Formula ORO PURO Carbon

       
      0 0
      • jecnak  

        Byt tebou, vezmu si radsi Juicy kvuli trvanlivejsim destickam.

        0 0
    • přejetá_veverka  

      ještě jsem neměl kotouče co by brzdily alespoň z poloviny jako obyčejný véčka! … měl jsem deore mechanik – nebrzdilo vůbec a teď avid jujci 5 a brzdí o něco líp než ty deore ale pořád je to máslo oproti véčkám – a to je hrůza na to že když zmáčku hydrauliku 3ma prstama jako godzila že nejdu v 15Km/h na přední ale jen pozvolna zpomaluju (brzdná dráha 3× delší než s V) … kotoučovky jsou fakt hnůj! 8(

      0 0
      • Hnoj  

        V tom případě je tvoje „síla jako godzila“ asi neuvěřitelně slabá. Juicy 5 mě několikrát přehodily přes řídítka i ve větší rychlosti než 15km/hod… Konekocnců jsou hlodavec, dost pochybuju, že máš dost síly s tou páčkou vůbec pohnout :-D

        0 0
        • přejetá_veverka  

          No na dlouhé silničce mně moje godzilí síla stačila k tomu abych jel po předním kole ve 40 (když mně vjel na dlouhé rovné hlavní náklaďák z vedlejší asi 15m přede mnou) – véčka + lanko + 3 prsty… slavná hydraulika od Avídků to nepostaví na pžední ani když doma v chodbě tlačím to kolo 10Km/h – jednou rukou zatížím rám a druhou 3ma prstama zmáčknu brzdu jak nejvíc dokážu – brzdná dráha asi 3m… V okamžitý stop a na přední – wow ať žije hydraulikáááá­áááá!!!! 8-O óóóóóó

          0 0
          • Vilém  

            nebylo by mozna od veci navstivit servis a nechat si odmastit kotouc, pripadne vymenit desky.

            0 0
            • přejetá_veverka  

              no teď jsem to koupil a asi 7 měsíců na tom nejezdily tak nevím jestli můžou destičky ňák zplesnivět nebo tak něco – jinak jsou 3mm+ tlustý to by mělo bejt OK ne?

              0 0
              • Vilém  

                Splesnivet nemusi. Pokud jsi na nich nejezdil, tak asi nejsou jeste zajety. To o kotouci a deskach jsem psal proto, ze casto se lidem, kteri maji kotouce poprve, podari napr pri mazani vidlice, namazat i kotouc, aniz by o tom vedeli. Totez mazani retezu.

                0 0
                • přejetá_veverka  

                  aha – no já na ten kotouč obdivně hmatal a předtím jsem jed salám – zkusím to vyčistit francovkou 8)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Mohl bys ho taky osmrdlat ocaskem, ale pozor na statickou elektrinu.

                    0 0
                  • Ruprt2  

                    promáčkneš teda páku nadoraz, nebo pocitově stikneš zabírá, ale nebrzdí?

                    0 0
                    • přejetá_veverka  

                      takže: polovinu dráhy ke gripu je to úplně volné – potom to brutálně ztuhne a 1 prstem to jde od toho stuhnutí asi ještě o 1cm … 2ma prstama o další 1cm a 3ma prstama už jen o 0,5cm – takže 3ma prstama to zmáčknu maximální silou od toho stuhnutí asi o 2,5cm – zbývají asi další 2,5cm ke gripu.

                      0 0
                      • Ruprt2  

                        pokud je páka gumová a promačkáváš bez odporu, tak je to zavzdušněné. Na odvzušnění potřebuješ novou brzdovku a sadu pro odvzdušnění Avidů. Brzdovku koupíš libovolnou dot 5.1 cca100kč a sada na odvzdušnění cca 600kč. brzdovka ti vydrží víc než na jedno použití, a sada na odvzdušnění navždy. V servise tě to bude stát cca 500. Záleží na servise.

                        Pokud brzda brzdí, resp. brzdit má, ale nebrzdí, tak něco s kotoučema. Buď to máš zamaštěné nebo jsou desky hyn. Desky říkáš, že jsou nové, tak to bude možná zamaštěné. tzn. odmastit kotouč, a vyhodit desky a koupit nové. Destičky neodmastíš.

                        Tak jak to popisuješ mi přijde, že tě zlobí obojí. což je pecháč, protože to bude stát nějaké peníze. Brzda by měla brzdit dřív jak za polovinou, ikdyž znám lidi co to tak mají nastavené schválně. např. holky s malýma rukama by páku příliš daleho od řidítek v dlouhém sjezdu neudržely. Předpokládám, že ty nejsi ten případ. A druhý problém, že když brzdíš, tak by to mělo teda setsakrametsky brzdit. takže i když ti zabírají za půlkou, tak by jsi měl zaflokovat na fleku. sám píšeš, že jsi na to šahal, což je špatně.

                        0 0
                        • přejetá_veverka  

                          zkusím odmastit ten kotouč a tročku ošmirglovat destičky (jestli je sundám 8-o ) co to bude pak dělat…

                          0 0
          • Ruprt2  

            máš tam destičky? :-D

            Fakt miluju ten způsob, kterým to prezentuješ. Evidentní provokace. Dobře, víš, že to není normální, ale chceš se hádat, tak to tady napíšeš a čekáš, že se na tebe všichni sesypou.

            0 0
            • přejetá_veverka  

              né tak jsem nasrán že si konečně koupím svoje 1. hydrauliky a ano to prostě nebrzdí – kámoš mně ještě varoval: musíš brzdit jen jednim prstem a ještě s citem jinak poletíš – jsou to hydrauliky!!! … no 3 prsty a maximální zmáčknutí – zatížení kola cca 30Kg jak se opírám o rám – tlačím to 10Km/h a brzdím 3m bez postavení na přední tak co si o tom mám jako myslet?

              0 0
              • Ruprt2  

                říkáš to způsobem. Hydry jsou na hovno. Zlatý véčka jak někdo může mít hydry když to nebrzdí.

                Takto na mě působíš ve více vláknech než v tomto. Prostě jasná provokace.

                Teď napíšeš že ne a jakoby otočíš. Mám svoje první hydry Avid5 čekal jsem, že budou brzdit jak cyp a ono ne, v čem je problém.

                já bych tipnul zavzdušněné. Já svoje avidy nedám pákou ani nadoraz a když brzdím ostře, tak mě staví na přední už před polovinou záběru a to mám 160 kotouč Avid7 A7 má narozdíl od A5 štelovací kolečko. tím si je můžeš vyladit aby šli naprosto stejně nebo tak, jak potřebuješ. Pokud jde páka na doraz a je taková „gumová“, šup do servisu jsou zavzdušněné, nebo chybí brzdovka což je v podstatě totéž.

                0 0
                • přejetá_veverka  

                  a sakra – tak to je problém no – zavzdušněné topení si opravím sám ale hadičky to asi ne – no můžu to zkusit ale nevím… radši to dám do servisu 8)

                  0 0
                  • DaSnail  

                    zkus to, ty to zvládneš!

                    a pak je jdi pořádně vyzkoušet na ten nejvíc největší kopec jaký najdeš…

                    0 0
              • Marccoo  

                stačí namontovat kotouče,bez nich to brzdí na h…!

                0 0
      • kesu  

        ale to je blbost,nejlepsi je zadni torpedo,to pak nemusis mit ty nebrzdici kotoucovky bubec a navic i usetris hmotnost za predni brzdu kterou vzhledem k ucinnosti nepotrebujes:D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.