• jenda95

    Jak moc je sjety tenhle převodník? Tj kolik má ASI za sebou a kolik před sebou?

    0 0
    • Thomasek  

      Hodně za sebou, málo před sebou ;-) To poznáš až budeš potřebovat zabrat a přeskočí to…

      Za litr máš tady nový: https://www.koloshop.cz/…odnik/121186

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
    • novas752  

      Před sebou má leda tak cestu do šrotu

      0 0
      • jenda95  

        dik, tusil jsem to :)

        uz mam rok koupeny novy … ale kdyz on porad jede bez problemu; porad cekam, kdyz preskoci nebo tak, ale nic

        ale jo – dojedu na nem retez a s novym uz ho radeji vymenim.

        0 0
        • hrota  

          Na to přeskočení bych úplně nečekal, taky to nemusí dopadnout úplně dobře ;)

          0 0
          • Vilém  

            Treba jezdi se suspenzorem:)

            0 0
            • jenda95  

              vy si jako myslite, ze nejak casto vstavam ze sedla …? :)

              1 0
              • Esi  

                Nemusíš často, ono se to protočí až vstaneš poprvé v tom měsíci někde ve městě na křižovatce protože jsi si před zastavením zapomněl přihodit. :-)

                2 0
                • jenda95  

                  ok :)

                  ale uprimne – to by snad musel byt prevodnik komplet ohoblovany aby pri rozjezdu na krizovatce povolil, ne?

                  0 0
                  • Esi  

                    Ne nemusel, se starým řetězem to bude v pohodě sedí to na sebe, protočíš to až tam dáš nový řetěz. Mimo to nový řetěz na sjetem prevodniku nebo kazete na par km zlikviduješ

                    1 0
                    • pepek  

                      Zlikviduješ řetěz hliníkovým převodníkem?

                      0 0
                    • JendaH  

                      Mně se konec životnosti pohonu typicky projevuje takhle:

                      – začne přeskakovat řetěz na kazetě

                      – vyměním řetěz nebo i kazetu

                      – nový řetěz se na starý převodník namotává.

                      1 0
                      • Thomasek  

                        Namotává (lepí) se na ocelovém převodníku, hliníkový (duralový) se „odrbe“. Je ale pravda, že „velký“ převodník jsem takto nezrušil (aby přeskakoval), ale prostřední Al na XT jsem „smetl“ po třech řetězech :-(

                        Pak jsem přešel na SLX, kde je prostřední Al s Fe zubama a ten mám nafurt ;-)

                        0 0
                        • novas752  

                          I na ojetej hliníkovej převodník se řetěz „lepí“

                          1 0
                          • Thomasek  

                            Jo lepí, ale ne tolik jak na ocelovém. A vždycky tomu lze (od)pomoci pilníkem. A je to stejně na 《|》, řetěz pak zabírá na menším počtu zubů a o to rychleji jde do (_!_)

                            0 0
                            • Jakobo  

                              Vzit hlinikovy prevodnik pilnikem je otazka par minut, jde to primo na kole. Ocelovy nejlip sundat a obrousit ve sveraku a klidne bruskou. Pokud chces dostat maximum tak doporucuji. Nic tim nepokazis ani neriskujes. Prevodniky zabiraji dokud tam je nejaky naznak zubu.

                              0 0
                            • pepek  

                              Pokud lepí, tak piluješ lehce jen na hraně špičky zubu, kde nic nezabírá.

                              0 0
        • J1RKA  

          A co kazeta?

          0 0
          • jenda95  

            kazeta je na tomhle prevodniku uz myslim treti, ta je v pohode

            0 0
    • Daf  

      Takhle může vypadat i nový převodník po jedné větší blátivé vyjížďce. Ojetý převodník má tendenci spíš namotávat řetěz než přeskakovat. Pokud s ním nejsou problémy, tak bych s ním ještě jezdil.

      5 0
    • osobne  

      Ojetý hliníkový NW převodník je po výměně řetězu za nový hlavně hodně hlučný, ten řetěz přímo drhne o zuby díky vymletým mezerám, ale kdo má uchycení 104BCD, stačí ho otočit a je zase tichý jako nový. Vymleté jsou ty mezery totiž pouze jedním směrem.

      0 0
      • Jakobo  

        Super. Vidim, ze mas velke zkusenosti. Nicmene, tady se zrovna o NW prevodniku nebavime, je to normalni 2tac a otocit tento rozhodne nelze. Nic to ale nemeni na tom, ze na pile jeste par 100 km najede.

        0 0
      • J1RKA  

        uplne kazdej prevodnik 104BCD otocit nejde :D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.