Zdravím, podařilo se mi o šutr rozříznout bok nového pláště. Díra je velikosti asi 0,5cm. Lze plášt'plnohodnotně opravit, třeba pomocí záplaty na bezdušové pláště?
http://www.kupkolo.cz/…eless_z1674/
Předem dík za rady.
Zdravím, podařilo se mi o šutr rozříznout bok nového pláště. Díra je velikosti asi 0,5cm. Lze plášt'plnohodnotně opravit, třeba pomocí záplaty na bezdušové pláště?
http://www.kupkolo.cz/…eless_z1674/
Předem dík za rady.
Tyhle záplaty na bezdušáky používám a je to OK, ale jen na menší díry a v běhounu. 0,5 cm z boku nevím – já bych ho spíš vyhodil, ale můžeš zkusit a sám uvidíš. Ale na závody bych to určitě nebral.
Podlep to a uvidíš.. co víc ti k tomu asi řeknem… buď a nebo
Říznul jsem z boku skrz novej Raceking, podlepil jsem ho nějakou podobnou silnou oválnou záplatou, kterou jsem vomatlal vteřinovým lepidlem, vozím ho vzadu a drží to už rok a půl, ale já tedy vozím duše, nevím jak ty.
S duší bez problémů, bez duší bych řek, že taky ok.
Díru bych zašil – (jednotlivými stehy podle návodu zde )
Zespoda podlepit záplatou na bezduš.
Zvenčí přelepit obyč flastrem kvůli bordelu a ochraně stehů.
+1
Sesit je lepsi IMHO timhle stehem, nestahuje se to k sobe.
Nejjistější to bude asi jak píše saddik. Ale já řízl z boku kdysi skoro novou Cobru a najezdil na ni pak tisíce bez potíží. Často na závodech. Je to především o náhodě, jestli to člověk chyně šutrem znovu v tomtéž místě. Podlepeno obyč flekem na duše a ještě vylité zvenčí lepidlem na duše (to jen tak aby tam nešel bordel). Určitě to bylo o dost víc než 0,5cm. Pokud to člověk foukal přiměřeně (pod 2 atm), tak se to nevyšklebilo a jízda bez problémů. Z tohoto důvodu jsem to vozil na předku, ač se to z hlediska bezpečnosti může jevit právě jako špatná varianta. Zalepil bych ten tvůj jak nejsnáz můžeš, nafoukal a udivíš, co to bude dělat. Taky záleží, co jezdíš za terén.
Měl jsem ten samý problém, vyřešily to dva velké fleky na duše, jeden zevnitř a druhý zvenčí, vozil sem to potom na zadku a bez problémů.
Dík všem za radu. Tak jsem zevnitř fláknul flastr na bezdušáky a zvenku na duši, tak uvidím, co to udělá. Mám to na kros. kole, pláště s duší, závody, ani terén nejezdím (snad jen sám se sebou) ,takže žádná divočina. Když jsem měl zmiňovaný defekt, zalepil jsem jen duši a plášt' zevnitř podlepil obyč flastrem na duši a foukl na nižší tlak. Trochu to vylezlo ven, ale najel jsem s tím ještě asi 80km bez změny stavu. Plášt' je Schwalbe Marathon Racer, takže boky z papíru…
Zdravím, propíchnul jsem patku na plášti Fast Trak. Zatímco současně říznutý běhoun se po chvíli zalepilo mlékem, tak patka ne. Nechal jsem tedy v garáži ležet kolo tak aby dané místo bylo utopené. Za pár hodin se to zalepilo a drželo to tlak, ale jak jsem vyjel po chvíli to zas uteklo.
Da se nějak řešit oprava?