Zdravím,
Mám dotaz na Vás, sice z jiného (moto) odvětví, ale v cykloservisu se to může stát taky. Dával jsem si skútr do servisu – kompletně přestal jet. Věděl jsem, že to je něco většího, tak jsem to nechtěl řešit sám. Skútr už má dost najeto a celkový stav taky není top, tak mojí myšlenkou bylo, že podle ceny se rozhodnu, jestli do opravy jít, či vyřadit z vozového parku :). Tak to nechávám servisákovi s tím, že ať zjistí, co tomu je a na základě toho to budem řešit dál (předpokládám, že to tak normálně i všude funguje). Nikde jsme se nedomlouvali na předpokládané ceně opravy ani rozsahu. Za týden od termínu, kdy se na to vrhne, mi volá paní, že je vše opraveno a výsledná cena 4 tis.
To co řeším je, jak se k tomu postavit – vzhledem k tomu, že jsem nedal souhlas k opravě, nebyl nikým informován o rozsahu prací a ceny atp, mám chuť je to nechat dát do původního stavu. Vyžádal jsem si rozpis opravy, nový válec a píst 900, zbytek práce.
Jaký by byl Váš postup, případně nemáte k tomu nějaké právní podklady? Tuším, že odchylka od předpokládané ceny opravy by neměla překročit 10 % o informování atp.
Díky, Vojta