• zimik245

    Zdravím. Mám vzadu Continental Mountain King II 26×2,4 s kevlarovou patkou. Duše jsem vyzkoušel 2 a jednu ještě nerozbalenou. Bohužel je ten plášť křivý jako prase a nevím co s tím. Ráfek jsem dneska nechal centrovat. Ale po roztočení ve dvou místech přesně naproti sobě skáče do zadních vidlic na levé straně. Vypadá to jako fakt velká osmice.

    0 0
    • novas752  

      Máš správně zaskočenou patku?

      0 0
    • Vilém  

      A jinak je patka zaskocena stejnomerne po celem obvodu?

      0 0
      • zimik245  

        Přehazoval jsem ten plášť asi 3× a pořád to hází ve stejných místech. Zkoušel jsem s tím hýbat, posouvat a nic.

        0 0
        • oddie  

          Nad Contíky na ženině kole jsem se taky pěkně navztekal, pomohlo jen máznutí spodku patky mýdlem a pořádné nafouknutí. Zaskočily perfektně a od té době běhají rovně jak když střelí. Hýbat s tím předtím nepomohlo.

          0 0
        • Vilém  

          Ve stejnych mistech rafku, nebo plaste. Ta patka co? Snad na vsech plastich je u patky linka, podle ktere poznas, kdyby to nekde nebylo zaskoceny.

          Ale jinak to muze klidne byt vadnej plast, pokud to vsude sedi stejne.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Pepe72  

      Osobně mám osmicu na všech gumách i po kontrole nazutí na ráfky.

      0 0
    • zimik245  

      Tady je video

      https://youtu.be/07XZvuGLfvM

      0 0
      • novas752  

        Kamos neco podobneho nahustil na ±8 baru a rovnou s mlikem. :) Byla to takova rana, ze odlitla kazeta (DT350) a cestou ohnula vnitrni osu ty naby. :) Rafek samozrejme na vyhoz.

        0 0
        •  

          jo zřejmě slušnej oddíl.STS Chujovice Brod..ani galusky jsme takhle nehustil! Hlavně , že se mu to všechno „porovnalo“ :-)

          0 0
          • novas752  

            On to hustil jen aby mu to naskocilo, normalne jezdi necely 2 bary. Den a pul skoro nic neslysel. :)

            A mliko samozrejme totalne vsude rozstriknuty po cely garazi.

            0 0
            •  

              …to měl ale štígro…že ho něco netrefilo do hlavy nebo jiného důležitého orgánu:-)

              0 0
      • Pepe72  

        ty piko

        0 0
      • zzd426  

        Mně to příjde v pohodě. Neřešit, jezdit.

        0 0
        • Breakpain  

          Asi bys mu mel doplnit, ze jde o ironii, aby Te nevzal za slovo ;)

          0 0
          • zimik245  

            Debil nejsem :D To bych dokurvil rám a plášť totálně po pár metrech

            0 0
            • Jimm22  

              S něčím podobným jezdím, hází to trošku míň, ale pláš je prostě křivej (maxis minion 2,35)

              Holt ho dorasuju a na jaře snad koupím lepší :)

              0 0
        •  

          Neřešit-zahodit-pořídit jiný!

          to je zase moje cyklofilozofie! Jezdit takovu „s.ačku“? To bych měl zkaženou celou sezónu! To klidně osobně hodím prodejci takovej šunt do ksichtu!

          0 0
          • Breakpain  

            Technicka: mel jsem dva plaste (nove), ktere ani po usazeni s mydlovou vodou neprestaly hazet. Hazely mimochodem mnohem mene, prodejce je normalne vzal na reklamaci, mne dal novy a bylo. Takze s tim problem neni. Problem je, pokud to nekdo neresi a jezdi na tom.

            A pokud se to stane v prubehu pouzivani, holt pech, neco tam ruplo :).

            0 0
    • l-e-t-o  

      na videu to háže fakt fest. Jestli máš ráfek opravdu rovně, tak namydlit patku a nafouknout skoro na mezní hodnoty tlaku pláště/duše/ráfku a pak by to mělo zaskočit. Aspoň já to dělal tak, že jsem přefoukl až „na beton“ hezky si to sedlo a pak jsem odpustil na požadovaný tlak.

      0 0
    • doubleingram  

      MK II mne to udelaly dva na zadku, a ted i XKing, vse Protection. Asi nachylny, pritom minimalne ty XK maj hodne tuhou kostru. Dost me to na nich zacina vadit.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Martin  

      Blbě zaskočené nebo poškozená patka.

      Mi takhle házel RK ProTection, Napřed jsem myslel, že je blbě zaskočený, ale pak jsem to sundal a zjistil, že na jednom místě už leze kevlar ven. http://www.bike-forum.cz/…6618-kontiky

      0 0
    • Rice  

      Tohle mi dělaly dva nový MK II 27,5" dodaný v originálním balení před pár lety, nakonec jsem je odvezl do sběru. Xkingy vozim a ten poslední co jsem nasazoval házel jen lehce, MK II za jízdy cloumal s kolem. Continental nedávno představil nový verze plášťů, tak snad už je tenhle problém vyřešenej (tedy pokud ty „házecí“ pláště nebyly jen vadná várka určená k vyřazení).

      0 0
    • Sunshine 29  

      A plášť je nový? Mě taky zadek hází (lehce), ale dostává nažrat a sem tam nějakou hranku chytne.

      Tohle vypadá na povolený kord nebo patku (nepáčil jsi to na prase montpákama?).

      0 0
    •  

      montáž jsi zvládl bez montpák-jen rukama?

      0 0
      • zimik245  

        Ten plášť je tak gumový že to šlo v pohodě i rukama. I montpákou jsem to nasazoval ale stále stejný problém.

        0 0
      • novas752  

        To u tubeless plastu na tubeless rafek moc casto nejde.

        0 0
        • Sunshine 29  

          Jde, ale je to boj a utrpení :)

          0 0
          •  

            no pak mě ale zajímá váš názor! Zkoušet „nacvaknout“ plášť tubeless vyšším tlakem já považuji za kokotinu nejvyššího kalibru-a co vy?

            0 0
            • novas752  

              Vždyť vůbec nevíš o čem je řeč. 5eč je o nasazení pláště na ráfek rukou nebo s pomocí montpáky.

              A bezdušák jinak než vyššim tlakem nenahodíš, patky většinou úplně naskočej až okolo 3 barů, pak se pro jízdu ufoukne někam mezi 1–2.

              0 0
            • Vilém  

              Ja ne.

              0 0
            • LM  

              A jak bys jinak chtěl ty patky zacvaknout? Pokud nepřekročíš maximální tlak pláště nebo ráfku, tak je to v pohodě. A po nahození to upustíš na provozní tlak.

              0 0
    • kadlec  

      Taky mě hází raceking, zpočátku byl ok a pak začal házet, několikrát jsme ho sundal a nandál a pootočil a furt hází a na stejným miste

      jo bezduse

      0 0
    • Fran7  

      Není náhodou posunutá páska v ráfku do drážky na plášť, to byl můj problém, při nasazení nového pláště se mi hnul a házelo to podobně.

      0 0
    • BLACK1E  

      U continentalu normální věc. Nejvíc tím trpí verze Protection, což je dost blbý když stojí litr. Jeden mi házel tak, že už neprošel rámem. Continental to svádí na levý ruce zákazníků, který to zníčí montpákou a tak. S jinou značkou jsem nikdy problém neměl.

      0 0
      • doubleingram  

        Takze podle poctu reakci tim conti trpi hodne. Dost skoda, protoze jinak jsem na XC HT nenasel moc jinou alternativu.

        0 0
        • zimik245  

          Jediná alternativa je prostě klasický drátěný Maxxis. Myslím že když kevlarová MT II 2,4 stojí 7 kil tak je výhodnější radši vsadit na 2,4 Ardenty. Vozil jsem je ±2 roky a prostě pecka. Teď 2 rokem je vozí společně s bajkem moje 15letá segra.

          0 0
          • doubleingram  

            Sorry, ale drat a Ardent 2,4 na XC HT chrta? To asi opravdu ne, 2,4 Ardenta kevlar mam na zadku Spectrala, a i tak misto nej pujde vyhledove asi Maxxis HR II.

            0 0
            • novas752  

              Tak Mountain King taky neni uplne chrti guma. :)

              Ardent dopredu (samozrejme kevlarove verze!), Ardent race nebo Ikon dozadu, proc ne, kdyz rad jezdis trosku tezsim terenem nez jen polni a lesni cesty.

              Jinak HR II jsou v terenu moc dobry, mam je na Jeffsy. Ale po asfaltu moc nejedou, nicmene to mi je celkem jedno.

              0 0
            • hrota  

              Ja vozil ze zacatku na blbnuti do lesa na XC HT MKII/XK a prislo mi to jako rozumna zalezitost, nejak mi prijde ze clovek ma ze zacatku tendenci nasazovat hodne masivni plaste, ted sem presel na Maxxis Ardent race/Ikon a rikam si, ze bych mohl vozit neco lehciho :) Takze vozit tyhle gumy na XC nebude az tak nenormalni :))

              0 0
              • doubleingram  

                Chapu, po tom, co jsem ted opojenej rychlosti Race Kinga, tak uz na zadek XC HT taky asi hrubsi nedam. A mozna pujde i na predek, pac predni X King 2.2 je proti zadnimu RK strasna uzovka a vypada to blbe :)

                0 0
                • hrota  

                  XK je nejaky uzsi, obecne mi prijde ze Conti plaste oproti treba Maxxisu vypadaji nejak hubene. Ted na zimu necham tohle kombo co mam, ale pristi rok mozna zkusim neco lehciho. Kdybych uz konecne nasetril na fulla, tak to neresim, nicmene momentalne je XC HT moje jedine kolo a tak s nim obcas jezdim na Tocnou apod… Tim padem sem rad za hrubsi plaste :D

                  0 0
                  • zimik245  

                    Jo taky mi ty MK II 2,4 připadají užší než 2,4 Ardenty. Ale zas MK II je hlučnější a já jsem ujetý na hlučné gumy.

                    0 0
    • zimik245  

      Každopádně děkuji za rady. Zítra po ranní se na to vrhnu. Mrknu jestli patka není v prdeli a zkusím namydlit a přehustit. Jinak ten plášť jsem kupoval z bazaru, prý ±200 km nalítáno. Když jsem ho nasadil na staré rávky na Véčka tak byl v pohodě. Teď jsem přesedl na kotouče, nahodil kola s širšíma ráfkama a najednou toto.

      0 0
    • zimik245  

      Příště radši vsadím opět na klasické drátěné 2,4" Ardenty od Maxxisu. Nebo cokoliv s drátem od Maxxisu. Ale určitě nechcu nic pod 2,4" :D Moc úzké a tiché :D Teď mi ten hluk chybí jak sviňa, si teď s těma Crossmarkama připadám jak na silničce a ne na traktoru :D

      0 0
      • LM  

        Jestli chceš hluk, tak si tam namontuj toto :-D

        0 0
        • zimik245  

          No doprdele

          0 0
        •  

          ideál na lesní cesty a parky! Hlavně důchodci a matky s dětmi to ocení! Výborný nápad! Kraválu je opravdu všude málo :-)

          0 0
        • Pepe72  

          Není nad víčko od hořčice.

          0 0
        • allrose  

          to jsme vozili jako děti,až na tu rouru..a dospělí nás zabíjeli pohledy..dneska bych je taky zabil :)

          dnes mi stačí ořech DT a žlutý triko…přestanu šlapat a hned o mě vědí,otočí se a leknou se žlutýho trika a uskakují…bohužel všemi směry…tak je to stejně k prdu :)

          0 0
      •  

        no docela by mě zajímalo, zda ty „dráty“ nejsou v důsledku lepší, co se „házivosti a montáže“ týče!?

        0 0
        • zimik245  

          No moje Ardenty se nikdy ani nehly. Nikdy ! Nasazoval jsem vždy jen s montpákou. Od novoty, po pár defektech, prostě pořád perfektní.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • zimik245  

      Tak Continka vyhozena. Z jednoho místa už byly vidět vlákna kevlaru. A nejspíš byl nějak natažený. Položil jsem plášť na zem a postupně jsem patku zvedal nahoru. Všude vždy klesl zase dolů, ale na těch dvou místech normálně držel. Už nikdy nebudu brát jeté gumy a určitě ne Continental. Vrátím se zase k drátovým Maxxisům. Bezduše nepoužívám a o váhu mi taky nejde.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Vsadil bych se, že to stejně byly performance, nikoliv protection, což jsou obecně strašné šunty.

        Volba nekupovat kontejnery je fajn. V dnešní době člověk buďto jezdí Maxxis, nebo se o cyklistiku moc nezajímá ;)

        Jinak brát drát a odůvodňovat si to lepší kvalitou je spíš úsměvné.

        0 0
        • zimik245  

          No co to bylo za verzi už neřeknu. Ci se týče drátu, přijde mi to jako lepší volba. Když jsem poprvé nasazoval ty kevlary tak to bylo peklo.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Zatímco Protection verze se dělají u sousedů v Německu, Performance se vyrábí všude možně, Čína, Indie atp. Kontrola kvality je spíš smutná a bohužel, defektní pláště nejsou úplně neobvyklé. Běžně se ty pláště prodávají mezi 200–500Kč, zatímco za Protection obvykle vyvalíš víc než litr.

            0 0
            • Martin  

              a stejně můžeš narazit na ProTection OEM šmejd jako já na kolokrámu.

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                To by ale měla být logistický chyba prodejce, ne?

                Každopádně jak už jsem řekl, plně schvaluji nekupovat kontejnery.

                0 0
                • Martin  

                  Vzadu jsem přešel na spešla, přední conti sjedu a asi taky nahodím spešla.

                  0 0
        • zimik245  

          Navíc to byl můj první kevlar. Vystřídal jsem tolik drátových plášťů, přesednu na kevlar, nenajedu ani 200 km, přehodím na nové kola a najednou tohle. A stejně je divné abych plášť nasadil bez použití větší síly rukou úplně bez problémů. Přijde mi, že i kola na Burago autíčkách šly nasadit hůř :D

          0 0
      • zimik245  

        Jinak jsem první vyzkoušel pořádně namydlit ráfek i patku a přehustit na nějaké 4 bary. Bohužel bez úspěchu. Zkusil jsem s tím kolem házet všude po sklepě, ohýbat, mlátit ze všech směrů (prostě jsem vypadal jak magor kterému ruply nervy :D ), ale bez úspěchu. Tak jsem se nasral, rozřezal jsem ho a vyhodil.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.