Osobny nazor na elektronicke a hydraulicke zariadenia na bicykli

52 nepřečtených
  • tele

    Ahojte,

    chcel by som vyjadrit svoj osobny nazor na elektronicke a na hydraulicke systemy na bicykli.

    V praxi to mometnalne znamena elektricke radenie a hydraulicke brzdy, ci uz rafikove alebo kotucove.

    Na bicykli by sa malo vsetko vykonavat ludskou silou a nie elektromotormi alebo pouzivanim hydraulickych systemov.

    To uz nie je bicykel, resp. bicyklovanie.

    0 0
    • tele  

      To by si mala uvedomit UCI a malo by to byt rovnako zakazane ako doping, ci uz mechanicky [elektromotory] alebo biologicky.

      0 0
    • kubad  

      víš co Sašo – běž ** ****** !!!

      (prispevek upraven administratorem 6.1.2015 15:32 – odstraneni vulgarit)

      0 0
      • tele  

        Vies si predstavit ako ma ty zaujimas.

        0 0
        • Vilém  

          Asi tak, jako ostatni tvuj nazor na elektronicke razeni a hydraulicke brzdy.

          0 0
        • kubad  

          stejně tak ta kokotina cos vyplodil, to by se zrovna tak dalo říct o kole !!!

          pokud lidskou silou tak se bude jezdit pěšky !!!

          0 0
      • scalar  

        No to mě po… (autocenzura), to tu budeme mít povolené citovat jenom z Rychlých šípů a Timura a jeho party?

        0 0
    • Rubi  

      hydraulika je jen prenos tve sily pomoci tekutiny, 2 spalky u veckove rafkove brzdu bys taky nezmackl tak silne, kdyby tam nebylo ruzne prepakovani

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jamin  

      Že by byl rozdíl v síle mačkání páčky a mačkání tlačítka tak velkej?

      0 0
    • Vilém  

      To jsem rad, ze konecne znam tvuj nazor.

      0 0
    • MichaelSimek  

      a svetla na kolo bych taky zakazl, dit je to na baterky, mozna jeste dynamo,ale jenom mozna

      a tachometry to same! mas si rucne pocitat pocet slapnuti a na jaky prevod a psat si to do notysku

      0 0
      • Vilém  

        A co prevody? Mel by se vratit na vysoke kolo a ne si to usnadnovat nejakejma prevodama, to umi kazdej blbec.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Tina  

      Možno by sme mali zakázať aj hydrauliku vo vidliciach a tlmičoch a vrátiť sa k starým dobrým elastomerom :D A čo cyklopočítače? Môžu byť na batérie, alebo tiež mechanické? ;)

      Akú vidlu jazdíš ty? Nemáš náhodou vidlu s olejovým tlmičom, t.j. s hydraulikou?

      0 0
      • maajkee  

        Mrkni prosím, jestli někde neváznou moje maily ;)

        0 0
    • Kouba_2005  

      … no co … Tele chtěl mít taky svoje poselství

      0 0
    • tele  

      To co som pisal, som pisal, na cestnu cyklistiku.

      Ja nemam ziadne elektronicke ani hydraulicke zariadenie na svojom bicykli. Ani kotuce.

      Co sa tyka kotucov. Vysoke nebezpecenstvo rozrezania tela na nich pri pade.

      Ale mam nazor aj na MTB. Tlmice a velke kolesa. Je to nebezpecne. Jazdec ma pocit ze moze zvladnut velke nerovnosti. Ale ked spadne v tych velkych nerovnostiach je to ovela horsie ako keby spadol na mensich nerovnostich pri 26 palcovom pevnom bicykli.

      Jednoducho 26 palcovy pevny bicykel by ani nahodou nebol shopny zvladnut taky teren ako 29 palcove kolesa s neviem akym tlmenim.

      To znamena ani tlmice, ani vatsie kolesa ako 26 palcov.

      0 0
      • tele  

        UCI ma plno predpisov na bicykle.

        Vacsina predpisov je oznacenych ako z bezpecnostnych dovodou.

        Ale pokial aj nebezpecnejsie riesenie aj drahsie riesenie v pohode ho povoluje.

        Vid. co vsetko som pisal.

        0 0
      • MirosPikos  

        A jak si přišel na to, že 26 je to správné? Proč to není třeba 24 nebo 20? Ono celkově pobyt na kole může být nebezpečný a je jedno jestli budeš mít velká nebo malá kola. Vývoj zkrátka nezastavíš. Je možnost pořídit si takové nebo makové průměry kol a osadit si je takovými nebo makovými komponentami.

        Vysoké nebezpečí rozřezání těla mě celkem rozesmálo. Vrať se zpátky na zem, do reálného světa. Radši se věnuj ježdění nebo myšlení a psaní nesmyslů, možná ti to půjde líp a uděláš něco pro zdraví své i naše :)

        0 0
        • Vilém  

          Tam melo byt „vysoke riziko porezani Telete“.

          0 0
        • pepino  

          Nekrm trolla:)

          0 0
      • nitraq  

        Nikdo tě nenutí vozit kotouče, hydrauliku nebo nedej bože elektroniku, tak zůstaň dál na stromě, my ostatní budeme jezdit na aktuálních komponentech a typech kol.

        0 0
      • Vilém  

        Zmen si nick na Standa Blabol.

        A ted si vezmi, jak te muze zranit takova kazeta, nebo prevodnik, ty jsou narozdil od kotouce zubate a nasledky mohou byt mnohem horsi.

        Mel bys zacit shanet vicerychlostni naboj a remenovy pohon.

        0 0
        • pepek  

          Do řemenu si tele může namotat vlasy

          0 0
      • Tomáš  

        Táhni do ****** a to nemyslím jako urážku, ale jako doporučení ;-). Každej si od nějakýho exota, kterej technicky zamrz někde v sedmdesátkách nechá určitě radit co si na kolo dát a co ne… V elektronice a hydraulice je obrovský pokrok a tím nemyslím jen kola, můžeš jít dělat kopáče, ještě rád by sis zajistil bagr ;-). A brzdový kotouč tě při pádu klidně může přefiknout, bacha na něj… ;-)

        0 0
      • kubad  

        doporuil bych ti zapřemýšlet to co píšeš je opravdu možno hodnotit diagnozou.

        tolik nesmyslů pohromadě :D

        jiná otázka je jestli si tu někdo permanentně nedělá prdel protože takové tele fakt nemůže existovat

        0 0
        • obda  

          Tele asi píše diplomku, v rámci které musí mít sociologický průzkum. Už vidím tu tabulku:

          1. poslán do ****** (+synonyma): 21×
          2. poslán do pi*i: 13×
          3. poslán tam i tam: 2×

          :D

          0 0
      • Martin  

        človeče, cos to hulil? pošli mi taky kilo té dobroty…

        0 0
      • Mr.Dan  

        Když už nic jinýho, tak bych tě rád upozornil, že původní rozměr kol na prvních MTB nebyl 26, ale 27,5. Tak asi tak.

        0 0
      • DaD  

        Tak ty budeš asi dobrý kousek.Prý rozřezání těla kotoučem!Tak to je moc:(

        Jak dlouho jsi takovou píčovinu plodil?

        0 0
        • Kubiczech  

          Proč píčovinu? Hope mi vzal koženou tretru i s ponožkou a kůží. Nevím teda jak, ale tak. (:

          0 0
          • DaD  

            Tak rozřezání těla bych viděl tak na cirkulárku a ne na brzdový kotouč.Rozřezání si představuju jako střeva ven,údy oddělené a tak:) O kotouč jsem si myslel,že se můžeš nanejvýš spálit,ale koukám že i „rozřezat“ je možné.Tak gratujuji:)

            0 0
            • Ossis  

              A co by ne, když už je řádně zajetý… ;)

              0 0
    • Bokec  

      Mňo

      Pokud někdo chce mít na kole elektrické a elektronické vymoženosti, tak proč ne, ale už to jen zaplatit, když cena těchto komponentů se pohybuje v řádech 10tis kč.

      Ale už je to vymyslet a vyrobit je podle mne úžásné, už jen to že to někoho napadlo.

      To samé kotoučovky na kole, když jsem to poprvé viděl tak mi klesla čelist, neboť jsem si nemyslel že to může fungovat, ale to jsem byl ještě mladej :-)

      A hle ono to funguje a dokonce báječně.

      Sice se může časem ukázet že to byla slepá kolej, ale proč ne, na konce se s toho může vyloupnot nějaká nová tech.

      0 0
    • Pedro404  

      Takhle libovej trolling tu dlouho nebyl, a lidi ti to očividně žerou, gratuluju, tele:D

      0 0
      • mr.antik  

        trolit ve slovenštině snad ani nejde…

        0 0
    • pepek  

      Kdybys měl elektriku, tak nebudeš muset bádať, jak točit lánkom

      0 0
    • orm  

      Styl tvého vyjádření je poněkud nešťastný, ale to už napsali jiní a použili jiná slova.

      Souhlasím s tebou v názoru, že by sportovní cyklistika měla být poháněna jen lidskou silou, což elektronické řazení, napájené z akumulátorů, které byly nabité ze sítě, nesplňuje. Obecněji řečeno, aby kolo bylo stroj, kde by veškerou energii pro potřebnou pro jízdu obstaral člověk sám. Na druhou stranu, hydraulika je pohon lidskou silou a tam problém nevidím.

      Jinak ať si každý jezdí jak chce, s elektrickým řazením nebo bez něj, s elektromotorem nebo bez něj, každého věc.

      0 0
      • MichaelSimek  

        „The bicycle shall be propelled solely, through a chainset, by the legs (inferior

        muscular chain) moving in a circular movement, without electric or other assistance“

        tohle bude to dulezity, elektronicky razezni nikomu cas neprida, max pohodli

        0 0
    • Ricci  

      Ale sup sup utekaj si dat svoje pravidelne tabletky !!!

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce