• bagr84

    Tak si takhle jedno stredecni odpoledne slapu s kamosem na bajku a najednou koukam, zadni kolo prazdny. No nic rikam si, sundavam kolo, plast, dusi a hledam misto defektu. K memu prekvapeni zjistuji, ze duse je zhruba po polovine obvodu narizla od ostrych hran der v rafku (diry do kterejch jsou zapusteny niple). Aby se tomu nezadoucimu jevu zabranilo, davaji se do rafku pasky, jenze jak sem zjistil – paska v mem rafku byla posunuta do strany, cili k hovnu.

     

    No nic, pasku sem narovnal, misto prurezu zalepil. Kolo nasadim zpet, pumpickou miniaturnich rozmeru po delsi chvili vesele dopumpuju a po deseti metrech jizdy zjistuji ze mam kolo opet prazdny. Nasran sam na sebe, ze neumim lepit defekty, sundavam opet kolo, plast a zjistuji ze duse tentokrat unika kousek vedle (presne pod dalsim niplem). Paska v rafku opet trosku posunuta (???). Defekt opet zalepen, paska sundana a znova nasazena s pocitem ze „ted sem to konecne udelal poradne“.

    Asi uz je jasny, co se stalo po dalsich par metrech jizdy – bike s prazdnym zadnim kolem hazu do skarpy a hledam na ceste strep, kterym bych si ublizil. Hlavou mi jen blesklo jak den predtim kupuju v Hanakovi rezervni dusi a druhy den rano si rikam „v baglu uz neni misto, jednou to bez ni preziju“.

    Pote co jsem se uklidnil, vyprazdnujeme s kolegou batohy a shromazdujeme vsechna lepeni ktera mame sebou (nakonec 2 nepouzity kity + 1 starsi). Jiz nekolikrat zminenou dusi preventivne lepime spolecnymi silami na vsech mistech kde je patrnej obrys diry rafku (cca 10 zaplat), sundavame i predni kolo a pro lepsi pocit duse prohazujeme. Z puvodni Maxxis Flyweight duse vazici 90 g se tak stava ctvrt kilovy kolos, no na dojeti to snad staci.

     

    A na stesti stacilo.

    Otazka zni – co je spatne? Paska v rafku byla ta co se dava k Flyweight dusim. Nechapu proc ale v kolech nedrzi (Bontrager Race Lite XXX). Ma se snad nejak lepit k rafku? Delaji se i sirsi verze? Mel nekdo podobnej problem?

     

    Je mi jasny ze sem udelal neco spatne, no rad bych vedel co. Chybama se clovek uci :)

    0 0
    • Wojtek  

      skus koupit pásku micheli(žlutá),ku­revsky blbě se dává na kolo,ale drží tam výborně ,to by ti mohlo pomoct

      boužel nevím co se za pásky dává k UL duším

      0 0
    • Hnoj  

      Páska u duší flyweight je tenkej gramo-honicí kus starý šprcgumy. Je potřeba použít tvrdou pásku, jako je třeba modrá schwalbe, žlutá michelin a nebo podobně.

      0 0
      • kubad  

        jj ale zase je u nekterych rafku s tema tvrdyma problem, nesedi tam dobre, hlavne Michelin, ta Scwalbe je lepsi

        0 0
        • Wojtek  

          jak nesedí dobře?

          0 0
          • kubad  

            normalne diky tvaru rafku se zvedaji okraje, a problem je hned

            0 0
            • Wojtek  

              tak to mám celkem jednoduše vyřešené,pásku sem natlačil na jeden okraj a tím tam není žídná hrana,díry sou překryté a nits sem neproříznul

              0 0
              • kubad  

                neříkej HOP :-)

                0 0
                • Wojtek  

                  dokud nepřeskočíš

                  jezdím na tom rok,a kecám nic sem neposouval,to se posunulo samo :-)

                  0 0
                  • Martin  

                    nevím jak žlutá michelinka, ale zelená je pěkná bestie – na cesťáku mi párkrát pěkně řízla duši, sice jsem ji měl  danou přesně, ale mrcha se stejně uhnízdila po svém. bylo nutné ji čas od času vyměnit.

                    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Blade  

      Já do ráfků nalepil ve dvou vrstvách takovou tu šedou pásku, co se s ní omotávaj hokejky.

      0 0
    • bagr84  

      trosku ste me uklidnili ze jsem v tom celkem nevine. Diky za reakce.

       

      Ted jen sehnat novy pasky behem zitrka…

      0 0
    • siafu  

      Používám Ritchey Pro a s ní se mi něco podobného ještě nestalo (ráfek Sun Rims UFO), s páskou Eleven bohužel jo, tak musela pryč

      tu Ritchey aspoň kdysi měli u Hanáka

      0 0
      • bagr84  

        Maji ji v Hanakovi, dnes si pro ni jedu. Sirka pasky 20 mm, sirka rafku 21, takze snad v pohode. Po ceste vezmu pro jistotu tu el. pasku.

         

        Diky za reakce.

        0 0
        • JSt  

          ses si jistej? neni tech 21 vnejsi sirka? ;-)

          0 0
          • bagr84  

            Nevim, sem v hokne a ty rozmery jsou co jsem negde vygooglil. S sebou vezmu i kolo tak neco snad najdem, prej tam toho maj vic :)

            0 0
        • Stanislav__1  

          Nesel bych do toho. 19g na pasku do rafku je prilis. Udelas si z kol leda tak pekne setrvacniky.

          0 0
    • BigDog  

      Já mám třetím rokem v ráfku plastové záslepky z GM electronic a pásku neřeším.

       
      0 0
      • Kufruv  

        Hod sem odkaz.. nebo alespoň skladový číslo;)

        0 0
        • BigDog  
           

          Použil jsem 8mm, páč pasujou přesně do Maviců

          http://www.gme.cz/cz/index.php?…

           
          0 0
          • zichis  

            mno, vypadá to jako dobrej nápad. Jenže dno ráfku je obvykle konvexní, takže špuntík imho nenacpeš do díry tak hluboko aby jeho hlavička dosedla pěkně po celým obvodě díry. bude to kousek vylízat, čímž vznikne hrana pro duše tak nebezpečná. Já to raděj zkusím s pevnou izolepou.

            0 0
      • McBlacky  

        u některých ráfků pak jde ******** blbě měnit plášť, taky jsem to zkoušel a třeba sunrims DS2 tři montpáky a jen tak tak… patka si pak totiž nesedne do středu…

        0 0
        • JSt  

          sun rims jdou blbe obouvat i vyzouvat tak jako tak. obzvlaste vypecene jsou v kombinaci s nokian gumou :-)). to se lamou i parktool montpaky :-)).

          0 0
    • jipík  

      třeba tady

      0 0
    • marekmaue  

      nevim kde, ale jednou sem si koupil žlutou pásku do ráfku české firmy Delfi a rval sem jí tam šroubovákem.. odtej doby (cca 1rok) vyndána jednou a ani jednou se nepohnula v style=„color: #551a8b;“> 

      0 0
    • Vilém  

      Bud bych srazil hrany der v rafku, nebo se vyprdnul na pasku a pokud je to mozny, tak bych dal spuntiky. Mam to nacpany ve vsech kolech kde to slo a spokojenost.

      0 0
    • Hynas  

      Kup si v prodejnách s bontragerem origo bezdušové pásky…á 32 gramů a 99 kaček…drží přesně od kraje ke kraji a ještě si dokážeš doma vyrobit TBL sety.

      0 0
      • bagr84  

        TBL = tubeless? Rozvedl bys trosku tu druhou vetu? Mel sem za to, ze k tomu abych udelal z „tubeless ready“ rafku bezdusahy potrebuju neco takovyho, coz je trosku vic nez 99 kacek.

          
        0 0
        • kubad  

          no Hynas píše jen o té pásce která je v tom kitu taky + musíš dokoupit tmel

           
          0 0
          • vysmátej bajker  

            Jestli myslím to samé tak je to taková profilovaná plastová vložka plus NT ventilek a jestli to prodávaj za 99 tak je to levné, mavic chce víc za ventilek:).Myslím že při použití NT pláštů tak tmel není nutnost jen prevence.

            0 0
            • Hynas  

              Souhlas. Většina kol Bontrager jsou z fabriky předurčeny pro bezdušovou variantu. Jak píše vysmátej bajker (asi ňákej čecháček či co :o)), tak se za 99 kaček dá koupit černá profilovaná páska místo obyčejné pásky…páska je plastová a sedí od kraje ráfku ke kraji ráfku a je potřeba ji na místo natáhnout. Tu tam můžeš nechat a normálně používat duše, pak se ti už určitě nic neprodře, jen přidáš obvodové hmotnosti pár jednotek gramů navíc (cca 5).

              Pokud si k páskám ale ještě koupíš bezdušové ventilky (samostatné kusy, á za stovku…jen pro bontrager)…ty se vkládají zevnitř ráfku (uvnitř těsnící okroužek), pak stačí nasadit plášť, použít těsnicí tmel (užívám NoTubes…Bonty Super Juicy se mi neosvědčilo…nejspíš to bylo rukama a „ta díra byla asi příliš velká…“) a máš super bezdušovky.

              Včera jsem tak uschopnil své 29er rhythmy, ušetřil 150gr na každém kole a tlak drží bez náznaku úniku vzduchu. Včera 60 ostrých XC kilometrů a bez problémů. Na minulém kole jsem měl to samé na Bonty Race Disc TBL a rovněž v pohodě.

              0 0
              • Hynas  

                For vysmátej bajker:

                Použití tmelu je prevence u UST plášťů a nee u NT plášťů. Jen vysvětlení pojmů…ať nemateme čtenáře…NT je obecně zkratka pro NoTubes (a podobné značky, Stan´s…) – systém, který dokáže z obyčejného dušového pláště udělat bezdušový systém…a zde tvrdím, že tmel u NT je více méně nutnost, protože „obyč“ dušový plášť má jinak vyvedenou patku kordu…netěsní tolik jako UST…tmel případné nedosednutí zalepí (zkušenost Bonty + NanoRaptor).

                Pokud se pletu, tak se omlouvám. ;o)

                0 0
                • bagr84  

                  Hm to zni levnejsi nez sem myslel :)

                   

                  Ted je otazka jak Crossmarky Exception kevlar drzi tmel. At prolizam historii jak chci, nic na tohle tema nevidim a nechci experimentovat.

                   

                  Ma nekdo zkusenost? Ma vubec Notubes smysl u techto plastu kdyz rad jezdim vyssi tlaky?

                  0 0
                  • Hynas  

                    Podle mě NT smysl má. Původní 26tku jsem tři roky vozil s dušema, pak cvičně zkusil udělat NT a pohoda. Vyšší tlaky jezdím taky, ale i semtam se mi podařilo ve sjezdu cvaknout duši. Po přechodu na NT takové věci už neřeším. :o)

                    Je třeba vyzkoušet, test na vlastní kůži ti o problematice vypoví vše. :o)

                    0 0
                • vysmátej bajker  

                  JJ,nějak se mi popletly ty zkratky.Samo „UST plášťů“.

                  0 0
              • Vilém  

                150g na kazdym kole? tos tam mel nejaky sjezdovy duse?

                0 0
                • kubad  

                  200g mají 29" duše, lehčí se blbě shání

                  ale 150g je fakt moc , úspora bude tak 100–130g  na jednom kole

                  0 0
                  • TC  

                    150g Schwalbe SV19A se daj sehnat úplně normálně.

                    0 0
                    • kubad  

                      no sehnat jo úplně normálně ne

                      0 0
                      • TC  

                        Rideko mi je sehnali za 2 dny, zástupce je má skladem.

                        0 0
                        • TC  

                          enom bych teda taky potřeboval nějaký kloudný pásky než je použiju

                          0 0
                          • kubad  

                            duše sem použil obyč Rubeny 26" 150g bez problémů, pásku používám samo-lepící textilní Velox. ale plánuji co nejdřív přejít na systém NoTubes s tmelem bez duše

                            0 0
                            • Mug  

                              Mám teď 29ky kola Bontrager Race, duše Bontreger lite a pláště Bontreger Jones AX (hmotnost nevím) mám připraveny Mavic C29max, pláště Geax Saguaro 29×2.2 TNT a Geax TNT tmel (pak to zvážím jako celek). Velká hnotnostní úspora to asi nebude ale jízdní vlastnosti by snad měly být lepší.

                              0 0
                            • faba  

                              S jakýma pláštěma budeš mít NT?

                              0 0
                              • kubad  

                                s tema Bontrager co mam nasazene, a planuju nakup pneu NoTubes The Raven s tema to pude na 100 %

                                0 0
                  • Marskatin  

                    Bontrager uvádí u svých 29" duší v normálním provedení 215g. Takže těch 150g by mohlo být…

                    0 0
                    • t29  

                      Nejen Bontrager, ale i ostatní se u 29" sotva dostanou pod 200g: Conti light 204g, CST thin 195g, obyč CST měla přes čtvrt kila.

                      0 0
                • Hynas  

                  Jak píše kubad výše…vozím 29ery, kolo mám skoro celé „americké“, ale duše tam byly Cheng Schuang 1,9–2,35…váha 220 gramů jedna.

                  Původní páska Schwalbe 30 gramů – nové Bonty NT 32 gramů = x2 = nárůst hmotnosti 4 gramy;

                  Dvě duše pryč = –220 × 2 = –440 gramů + 2× cca 70 gramů tmele NoTubes = 300 gramů – 4 gramy viz výše = 296 gramů váhová úspora.

                  Omlouvám se kubade, 300 to vážně nebylo. :o)

                  P.S: Až se rozhoupu koupit AmClass 29ers, ušetřím dalších 170 na každém kole…;o)

                  0 0
                  • Hynas  

                    Samozřejmě můj výpočet vycházel z duší, které jsem tam měl…Schwalbe 150 gramů by jistě výpočet posunuly jinam…nicméně výchozí hodnoty byly u mě tyto. :o) (pro rýpaly). :o)

                    0 0
                  • Vilém  

                    No proto, priste doufam napises 148g :) Jinak dik za upresneni, ve vahach 29" komponentu se neorientuju.

                    0 0
                    • Hynas  

                      Spolehni se. Příště už budu naprosto korektní. Snad jako omluvu přijmeš fakt, že celý den pracuji s čísly a tak nějak mi semtam fádní součet tří proměnných nevyjde přesně dle příslušného sčítacího algoritmu. Ještě jednou omluva! :o)

                      0 0
              • Martin  

                jakýs použil pláště? četl jsem dobře, že klasické nanoraptory?

                tohle řešení mě dost zajímá, taky bych rád naplno využil svoje Rhythmy

                0 0
                • Hynas  

                  NanoRaptory DNA…klasika kevlarová patka. Sežeň si pásky, ventilky, nějaký tmel a hlavně JEZDI!!! :o)

                  0 0
    • Rolei  

      Jak tu někdo už psal nejlepší asi je srazit hrany děr. Je to práce na pár minut (já to dělal vrtačkou s kulatým brouskem) a navíc ušetříš tipuju tak 0,5g na ráfku! :-)

      0 0
      • bagr84  

        hm, no mam obavy kvuli zaruce a tak celkove se mi nechce sahat na to zelezo…

         

        Problem je viditelne v pasce, zkusim teda prvne vymenit pasku.

        0 0
        • Vilém  

          O zaruku? vsak s tim nic neudelas, jen srazis vrtakem nebo šábrem hrany. Ale delej jak myslis.

          0 0
    • black.horse  

      všechno drahý, stačí ustříhnout pruh ze staré duše co jsi chtěl vyhodit a přilepit lepidlem, prasečina, ale funguje a zastřihneš si to na libovolnou šířku;-)

      0 0
      • JSt  

        funguje spolehlive tak do tlaku 2.5atm. kdyz kolo poradne nabusis, tak se pruzna dusa vybouli smerem k niplum a pak zcela nepochopitelne zacnes cvakat. letos jsem trosku prifoukl kola a bylo par zcela nesmyslnych cvakancu nez jsem zjistil, kde je problem. z toho samyho duvodu si myslim, ze srazit hrany v rafu u otvoru pro niple bude jeste horsi reseni. pevna modra schwalbe paska by mela byt to prave ;-).

        0 0
        • black.horse  

          prdky s krtky:-) to se mi ještě nestalo… ale už to tak nějakej čas nevozím, to uznávám…

          0 0
          • JSt  

            gumovy pasky se pouzivaly do jednostennych rafu, kde se nemela dusa kam vyboulit. ja jsem uz moudrejsi :-)).

            0 0
        • black.horse  

          prdky s krtky:-) to se mi ještě nestalo… ale už to tak nějakej čas nevozím, to uznávám…

          0 0
    • bagr84  

      Jinak sem si vsimnul ze ti diry pro niple nejsou presne uprostred rafku, pravdepodobne to bude ten problem…

       

      Zde pro predstavu…

      0 0
      • Hornet  

        Ked to chces spolahlivo a jednoducho vyriesit, tak jemne zraz hrany ny dierach, daj pasku (trebars schwalbe) a prelep ju ciernou pruznou elektrikarskou paskou, tak aby boli hrany prekryte, potom sa ti to uz nepohne nikde a dusa je spolahlivo chranena. Robota na niekolko minut.

        Ten isty problem mal kamos, stale defektil z vnutornej strany, ked sme tam dali tu elektrikarsku pasku, je pokoj.

        A to vlepenie rozstrihnutej starej duse je pekna blbost :-D vela zbytocnej roboty a vsledok je na prd, dusa nema pevnost aby udrzala tlak, ved ti to pisu predo mnou.

        0 0
    • MlokCZ  

      K čemu jsou dobré pásky do ráfku? :-)

      0 0
    • m4rkus  

      Měl jsem stejnej problém. Páska mi ale duši řčezala. na radu jsem pásku přelepil el.páskou ale mělo to nevýhodu. Plášť nešel sundat a zničil jsem asi 3 montpáky než jsem ho dostal ven. Nakonec jsem jí přelepil textilní páskou a je po problému.

      0 0
      • kyl  

        Já používám samolepící látkovou pásku Zéfal a spokojenost,ta se jen tak neposune.

        0 0
    • bagr84  

      Nakonec sem vzal zlutou pasku neznameho puvodu – jen seriovy cislo mela. Podle servisaka lepsi nez ta ritchey, navic o neco lehci a ne tak tvrda – kraje se nevyhybaji nahoru a nerezou plast. No, uvidime, ale na prvni pohled drzi a kryje o poznani lip nez ta flyweight.

      Pro jistotu jsem vzal jeste nejakou samolepici (obe jsou ceskyho puvodu) a nakonec i tu elektrikarskou :)

      0 0
    • vysmátej bajker  

      Nebo možnost NT žluté pásky(na jednou kole mám pokusně 1000km Patex Super Fix-horší usazování) a v kombinaci s UST ventilkem a NT tmelem duši nepotřebuješ.

      0 0
    • zet  

      Ahoj,

      přidal bych se tady ještě s jedním dotazem. Dvakrát za sebou se mi povedlo utrhnout (spíš jenom natrhnout) ventilek (autoventilek) v mís­tě spoje s duší. Je mi jasné, že se to stává při brždění, ale nevím jestli je na vině plášť (mám Continental Gravity 2,25), nebo právě ta páska, která se docela ochotně pohybuje kolem dokola (mám výše zmiňovanou žlutou Michelin). Kolo mám už asi třetím rokem a stalo se mi to poprvé až teď.  Poradí mi někdo kde by mohl být problém?

      Díky

      0 0
      • michals1  

        Tipoval bych to na nekvalitní duši.

        0 0
      • jipík  

        Toto se mě taky stalo u dvou duší, ale problém byl spíš v nekvalitní duši a velkým tlakem, jelikož se mě to stalo vždy, když jsem do toho kompresorem u benzínky foukal svých 60 psů.

        0 0
        • Hynas  

          A máš ventilek pojištěný našroubovaným kroužkem u ráfku nebo jezdíš bez?

          0 0
          • jipík  

            Samo, že s kroužkem, to se stalo přímo při foukání kompresorem na benzínce, že to začalo syčet a při prohlídce duše bylo vidět jak je guma asi tak 3 mm po obvodu ventilku odchlípnutá, jinak co jsem teď přešel na jiné duše tak už ani jedna neměla tento defekt. 100% to byl špatně zavulkanizovaný ventilek v gumě.

            0 0
            • Vilém  

              A co kdyz je to prave tou matickou v kombinaci s nejakou ostrejsi hrankou diry pro ventilek?

              0 0
              • jipík  

                je to už 4 roky na stejném ráfku, stejný PSI, akorát jiná duše a žádný problém, v nějakým vlákně už jsem to rozepisoval problémi galuskových ventilků a autoventilků, (nechce se mě to hledat a stejnak to je pořád dokala jaku u všeho), ve zkratce u těch autoventilků tento problém nenastane, jelikož jsou zavulkanizovaný až nahoru, ale zase jdou huře nafouknout malou pumpičkou hlavně něžnému pohlaví :-)

                0 0
                • zet  

                  Tak se mi to stalo znovu, u dvou nových duší s autoventilkem (během jednoho dne). Ta duše se určitě pohybuje vzhledem k ráfku a utrhne se o tu hranu, jenom mi není jasné přesně proč… Celkem nepříjemný defekt, vzhledem k tomu, že nejde opravit.

                  0 0
    • drtyc  

      to s tou rezervni dusi mi ani nerikej… od reklamace odpruzene sedlovky jsem zrusil vzadu 6 dusi. vcera posledni rezervni si rikam, tak uz mam nakoupeny defekty do zasoby, tak dneska uz se to fakt nestane… no a jak to dopadlo skoda rikat.

      0 0
      • jack  

        čau někteří tady píšou jak jde jednoduše udělat bezdušák.tak by mne zajímalo jestli by to šlo udělat i s ráfkama dt swiss.použít ten ventilek a pásky od bontrageru a pláště maxxis s kevlarovou patkou.a kdybych nedejbože píchnul tak bych se bou vozil duši.sundal plášť,těsnění z ventilku a udělal bych v terénu z toho normálně duák.díky za odpovědi.

        0 0
        • Hynas  

          Pásky bontrager bys musel zkusit…zkušenost s tím nemám; pásky bontrager jsou typologovány podle šířky ráfku…moje rhythmy mají 28mm a páska do něho přesně sedne. Musel bys vyzkoušet…jed­nodušší (i když zřejmě maličko dražší) je koupit univerzální set NT systému odpovídající šířce ráfku a aplikovat ho na svá kola (NoTubes, atd.) viz např zde http://www.maxcursor.cz/index.php?… (omluvte odkaz).

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • navsteva  

      Dovolím si navázat na toto vlákno s následující záležitostí:

      Koupila jsem nové pláště GIANT Crosscut Gravel 700–45C Tubeless Ready vhodné pro bezduši i klasiku, kterou mám já (vybráno a doporučeno přímo v obchodě). S nasazením jsem trochu bojovala, ale jinak spokojenost velká. Problém nastal po prvním defektu. Plášť šel dost špatně sundat, jako by byl na ráfek doslova přilepený. Nakonec jsem to nějak zvládla, zjistila klasické menší narušení, tak jsem duši zalepila. Jezdím asi týden, a co se nestane, zase prázdno. Další díra ale nebyla charakteru poškození střípkem jako předtím, vypadalo to spíš, jako by se roztrhnul svár (či jak to nazvat). Dala jsem tedy novou duši, nějakou dobu to vydrželo, a pak opět ten samý problém s naprosto stejným „zraněním“. To už mi přišlo divný, říkám si, že jsem asi pako, co to prostě vždycky přiškrtí montpákou, takže jsem tam plášť po nekonečném prohmatávání, aby si dobře sedl, dostala i bez nich. Co následovalo při vyjížďce další den, si asi snadno domyslíte. Když jsem se uklidnila a zaplašila myšlenky na zdravotní prospěšnost pěší chůze, prohlédla jsem pořádně plášť (ostatně to dělám při každém defektu), i ráfky, a jako původce celé taškařice označila nevinně vyhlížející bílou pásku. Problém je zřejmě v tom, že jak plášť přilne k ráfku (opravdu se musí sundávat dost velkou silou, takřka odtrhávat), tak pak s sebou zřejmě bere pryč i onu pásku, která je na několika místech tak 1–2 mm odlepená, díky čemuž následně vesele a hravě nahlodává duši.

      Co teď s tím? Jako nejlepší se mi jeví výměna původní, po okrajích ostré pásky, za nějakou více „soft“, protože s ohledem na extra přítulný plášť se zřejmě bude mít tendenci odchlipovat, ať ji přilepím čímkoliv. Máte někdo nějaký tip na to, jakou pásku či jiný alternativní materiál tam dát, aby nehrozilo další poškození duší? Případně čím pásku přilepit? Bohužel s tím zatím nemám žádnou zkušenost, a budu vděčná za jakoukoliv konstruktivní radu. Předem moc díky.

      Jo a omlouvám se za román.

      0 0
      • mr.garisson  

        Posouvání pásky (nebo úplnou náhradu) vyřešíš buď instlací třebas klasické nalepovací bezdušovky (Gorilla tape je levná, ale na bezduše bych ji nedoporučil) nebo standard textilní pásky (Pattex, Tesa apod.) upravená na šířku ráfku.

        Pak je tu varianta oboustranné pásky, třeba tahle z lepiky.cz.

        Tuhle akrylovku používám už od dob samodoma předělávání na bezduše, posloužila mi i k chycení ochranné pásky do ráfku, aby se neposouvala.

        Výše zmiňované varianty jsou sice dražší, ale garantuji 100% úspěšnost, je to odzkoušené.

        0 0
    • Sidonius  

      Já měl dnes jiný problém , ve velké rychlosti mi bouchla naštěstí zadní duše, říkám sakra nikde žádný defekt na plášti, tak sundám pneu a koukám díra z vnitřní strany duše. Kontroluji usazení krycí gumy výpletu a zjišťuji , že není krytí jednoho výpletu, prostě otvor.

      (Kolo kupované jako stavba)

      0 0
      • plzakj  

        Dira na ventilek? :-)

        0 0
      • Boby83  

        Nedávno jsem řešil podobný problém, ale díra v pásce byla vyloženě prořízla od ostrých hran kolem otvorů pro dráty. Dal jsem silnější pásku, hrany lehce srazil, špony odstranil a zatím vše drží.

        0 0
    • Sidonius  

      ta tam samo je, toto je ta druhá :-D

      0 0
      • plzakj  

        Spis, jestli tu, kde ted ventylek je, tam stavitel nepridelal :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.