Ahoj, chtel jsem se zeptat, nevite kdo vyrabi a prodava penu na opravu defektu? Prodava se to v lahvicce pod tlakem, zalepi a dofoukne to dusi. Jaky jsou rozdily, mezi jednotlivyma druhama. Jake mate zkusenosti?
Ahoj, chtel jsem se zeptat, nevite kdo vyrabi a prodava penu na opravu defektu? Prodava se to v lahvicce pod tlakem, zalepi a dofoukne to dusi. Jaky jsou rozdily, mezi jednotlivyma druhama. Jake mate zkusenosti?
dobre Vic si najdi v historii zkus heslo NoTubes
Nemyslim ale penu co je prevenci (joes noflats), ale penu co lepi az po defektu. Jako oprava.
Řeknu to asi takto, je to k ničemu a strašně jsem tím kdysi zamazal vnitřní část pláště, proto mnohem lepší je vozit náhradní duši třeba v brašně, nebo pod sedlovkou a výměna je raz – dva, narozdíl od té hrozné pěny, která zasychá snad půl dne. :-/
hledej slime. na takovy bezny defekty skrz behoun/vnejsi stranu plaste a trosku z boku uplne idealni. ale samolepky mam po ruce kdyby nahodou
Třeba Zefal-dováží to imexpo, koupíš třeba v bikeranchi… Vozim to s sebou jako rychlou opravu na pomalej defekt-zkoušeli sme propíchnout plášť s duší injekční stříkačkou a tenhle defekt nám to zalepilo, ale nic většího to nedá. Do bezdušáku doporučuju mlíko, to je hodně spolehlivý, jinak dycky náhradní duši s sebou :)
No tak to jsi šťastný člověk. Já jsem měl dírku ještě menší než jako od špendlíku a jak jsem tam ten Zéfal nalil, tak tou dírou vytekl ven a zaprasil všechno, co bylo kolem. Stopadesát kaček v prdeli, vše zaprasené a pěkná ostuda. Ještě že mi kamarád půjčil duši.
Třeba Zefal-dováží to imexpo, koupíš třeba v bikeranchi… Vozim to s sebou jako rychlou opravu na pomalej defekt-zkoušeli sme propíchnout plášť s duší injekční stříkačkou a tenhle defekt nám to zalepilo, ale nic většího to nedá. Do bezdušáku doporučuju mlíko, to je hodně spolehlivý, jinak dycky náhradní duši s sebou :)
Tim mlíkem bylo myšleno doc-blue nebo třeba notubes, ale kdo chce, může zkusit třeba klasický plnotučný-rozpočítáno na litry to určitě víde levněji, ale spolehlivost nezaručuju :D
Mléko se samozřejmě do duší používalo, ale byl to smrad, a pomáhá taky jen proti malým dírkám…
http://www.imexpo.cz/index.php?…
Takze na tohle nejsou uplne dobry reference? Myslel jsem ze je bude rychlejsi nez vymena duse. Nechci do kol nalivat mliko jako Joes. A na druhou stranu jsem chtel neco rychlyho na odstraneni defektu. Na kolik pouziti je tahle pumpicka?
75 ml je pouze na jedno použití. Je to fakt jen na malou díru no-když to vystříkáš, tak je to hodně napěněný a kdyžse potká se vzduchem, tak to začne jakoby padat a lepit jako schnoucí lepidlo. Když je pomalej defekt, tak se to podle mě vyplatí, ptz ti to duši zároveň nafoukne na jetelnej tlak a je to teda mnohem rychlejší než výměna duše, ale když je to větší díra, tak to ani nemá smysl zkoušet.
Nedávno jsem kupoval naplněné duše slim.1ks á 130Kč.Defek do průměru 3mm,předpokládaná životnost až 2roky.
buď ujištěn, že slime jsou dle mé poslední zkušenosti prakticky na prd.
Jezdil jsem na jedné na zadním kole teď od jara (dal jsem ji na krále v domění, že snížím riziko oprav).
Liboval jsem si jak hezky fachá, že nemám celé léto ani jednu opravu. Pak nicméně v září najednou prázdný plášť. Říkám si .. OK, holt asi velká díra, kterou to už nepobralo. Ve skutečnosti jsem po demontáži duše zjistil, že v duši je dírka tak malá, že ji bez pořádného nafoukání a tedy rozztažení duše ani nenajdu (opravdu mikroskopickej ďubanec) a slime si jí ani nevšímnul. Také jsem z prohlídky povrchu duše zjistil, že celou sezónu slime „pracoval“ nejspíš jen proto, že neměl co na práci (žádné dírky, kde by byla vidět aktivita nebyly patrné ani při mohutném přefouknutí) takže jsem měl prostě nejspíš jen půl sezónu kliku na defekty. Když pak jeden malej přišel, slime ho stejně úplně ignoroval – jen jsem vozil o 50–100 nebo kolik g těžší duši, než by bylo třeba.
Tolik má čerstvá zkušenost se slime duší.
Tak jsem byl dneska v bikezonu a prodavac mi rekl ze pena treba od Zefalu je vicemene na prd, snad jen krome miniaturnich der, dky se hodi, ale jinak neutesni vetsi dirky, je od ni zasekany cely kolo a kdyz se nezadari tak i jezdec. Prece to ale nejaky klady mit musi…
Tvou zkušeností jsi mě nepotěšil.No nebudeš v tom sám,páč já koupil 4 a dvě sem dal kámošovy k narozkám.Necháme se překvapit.
Uprimne taky si myslim ze to aspon k necemu bude, vozi to hodne lidi. Tak doufam ze Tvoje zkusenosti budou pro ostatni prinosem.
Jel jsem na nich už dva závody,včetně přípravy a běžných vyjížděk a zatim dobrý.Poslední vyjíždka na Doupov byla dost krutá,všude samej akát a habr a(tuk,tuk)nic.Čas ukáže.
Jako ze jsi to zalepil a nechal to tak? Jak dlouho to asi schne a na jak dlouho ta jedna lahvicka asi vydrzi?
To není lahvička,ale hotová duše.Mělo by to fungovat jako ucpávka chladiče.V tý směsi ja plnidlo a pojivo.Jak uniká vzduch,tak plnidlo ucpává a pojivo schne.Sice dojde ke strátě tlaku,ale vyhneš se zastávce na výměnu duše.Kdyš bude nejhůř,zastavíš a dofoukneš.
aha, tak to je trochu neco jinyho, ja myslel ze se tu bavime o te srande od Zefalu. Na to shanim nazory, celkem o tom uvazuju, ale jeste jsem se nejak nesetkal s necim kladnym.
Sám jsem v týhle řece poprvé,ale podle mě je to všecno stejný.Zrovna tak mužeš koupit lahvičku spreje na pumpě.Funkce je stejná,akorád auta mají jiný oběm a nepotřebují takový tlak.Jinak se taky prodávají CO náplně s plničem pro no tubeles.
Taky jsem se dival ze tak lahvicka od Zefalu, je schopna dat tlak je 2bary, coz mi prijde docela slaby. Je mozny ze ty kity budou vsechny stejny, ale jde o to jestli vazne fungujou a vyplati se koupit, jako rychla oprava defektu.
Ja koupil Zefal za 3 €, ale jeste sem to nepouzil. Jinak tuhle srandu prodava i Scott, ale stoji strasny prachy. Prodavac rikal, ze jedinej rozdil je v tom, ze zefal neresi uchyceni (vyresi ho lepenka) Scott k tomu dava nejakej pasek na suchac.
Taky radši vozím náhradní duši a lepení, naučil jsem se měnit duše rychle, za pár minut jsem hotov a bez svinění duše nějakým sajrajtem. Kdysi jsem si nějakou pěnu do duše nastříkal a zalepila mi ventilek tak, že jsem jej musel vyšroubovat abych ji mohl vypustit. Duše se následně slepila tak, že vytvořila buřty a nedalo se na ní jet. Musel jsem ji vyhodit a podobným přípravkům se obloukem vyhýbám.
A pointa?
když máš na to čas je to ok, ale na závodě když jedeš o bednu tak rozdíl mezi 4minuty (express výměna duše, když nehledáš v plášti o co to bylo) a 30sec oprava sprejem, případně 60 sec šídlem. To je kritický