Máte někdo zkušenosti s přípravkem „STOP AND GO“ od Michelinu na opravu defektu UST pláš?ů?
Máte někdo zkušenosti s přípravkem „STOP AND GO“ od Michelinu na opravu defektu UST pláš?ů?
taky be mne to zajimalo. Ja to resim dusi nebo vyhozenim
Zajímala by mě jen aplikace toho „STOPU“ v terénu, jak je to potum s nahuštěním (normální pumpičkou pláš? UST nenafoukneš). Ta duše bude asi lepší a skladnější.Taky si s ní nezasereš rafek a ventilek.
„…normální pumpičkou pláš? UST nenafoukneš“. Tak to není pravda, plast Schwalbe Jimmy pumpou Topeak Einstein jsem nafoukl.
Používám Crossmax SL na nich UST Conti.PRO, foukám a vždy jsem foukal malinkou teleskopickou pumpičkou naprosto bez problémů. Při defektu v terénu demontuji ventilek,dám duši a po dojetí domů vše opravím za naprosté čistoty a mýdlových bublinek nasadím opravenej plášt a tradá.
S tou duší mi to je jasné. Myslel jsem případ, kdy při defektu tam foukneš ten „STOP AND GO“ a jestli to normálně dofoukneš pumpičkou. Bez duše mi to nafouknot moc nejde, asi mám špatnou pumpičku, doma to f. velkou pumpou.
nektere plaste jdou nafouknout i malou pumpou, chce to trochu z nekolika stran ten plast pritlacit k rafku, strasne spatne se mi to popisuje. Jinak ja mam nejlepsi zkusenost se samolepicili flastry, ktery tam dam v terenu a doma to prelepim normalni zaplatou a nemusim pracne defekt hledat.