plášt Conti TourRide 28'' 700x28C na silniční kolo?

12 nepřečtených
  • zdenda88

    ahoj, mam dvě silniční kola, na zimáka bych chtěl dát sirší pneu ideálně s hrubším vzorkem, abych mohl jet i po nezpevněných lesních cestách, dával někdo na silničnu pneu Conti TourRide 28'' 700×28C? vejdou se tam přes brzdy? http://www.axit.cz/…ratovy-.html

    0 0
    • jonti  

      to ti nikdo nerekne, zalezi na kole. muze se to vejit, ale nemusi.

      0 0
    • JaMull  

      Řeším to samé, a nemám prachy na to zkoušet jeden plášť po druhém. :( Nechtěl by se někdo PROSÍM podělit o to jaký největší plášť dostal do jakého silničního kola s klasickýma silničníma brzdama? Nejlépe kdyby přiložil fotku kolik zbývá místa. Příklad: zkoušel někdo narvat do silničky plášť Schwalbe Rocket Ron 622×33, nebo Schwalbe CX Comp 700×32C? Díky moc!

      0 0
      • Dejv94  

        Tak 28C bez vzorku si myslím v brzdách nebude problé, hlavně aby se to vešlo do rámu u středu. Pláště se vzorkem a ještě 32 nebo 33mm už je myslím příliš na standartní silniční brzdy a zase je problém ještě v rámu, zda to projde.

        0 0
      • Jezevec70  

        Conti Sport Contact 28–622 do starého oceláku od Šírera. Ale už je to hóóódně roků, foto nemám. Ale místa bylo docela dost.

        Teď mám cyklokrosku, takže mě šířka pláště nelimituje.

        0 0
      • Jezevec70  

        Cx Comp se dělá v šířce 30 a 35mm. (a taky 40).

        0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Je to ram od ramu. Ja mam dva ocelove merckxe, do jednoho se vzadu pod brzdu sotva vejde 23 Conti 23 (25 realne), do druheho se k nemu vejde i blatnik. Ted jsem dal na jednici (ridley) 25mm conti, v realu 26.5, u brzd mista dost ale je to tak tak k ramove trubce.

        Proste odhadnout podle stavajiciho plaste. Nebo tam zkus dat plast z toho ruzovyho pellse, jesti tam mas nejaky 35mm, jestli to ma sanci.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.