• kubaholy

    Zdravím, chtěl bych zkusit širší pláště. Celou dobu co jezdim silnici, používám Conti gp4000 25mm. Ted ale casto slycham o přechodu na 28mm. Použití jak na trénink tak i závody. Líbí se mi pripadne zvýšení komfortu. Vaše zkušenost? + a -?

    0 0
    • novas752  

      Je to pohodlnější, dá se foukat nižší tlak. Víc neřešim.

      0 0
    • Honzis  

      záleží zda se Conti v 28mm vlezou do rámu, neb mají třeba 29,5mm a to už není sranda narvat do rámu s čelistmi. Rozdíly zásadní nepociťuji, 28 je pohodlnější než 23/25, zase jsou o chlup těžší a nabídka ještě donedávna nebyla kdovíjaká. 4000S v 25mm má většinou 27mm a to už je „pořádnej balón“, mně na jednou rámu skoro brousí pod zadní brzdou i tahle 25ka, to je třeba fakt prověřit.

      0 0
      • kubaholy  

        Conti už bych asi nekupoval, chtěl bych zkusit Vittoria Corsa g2.0. jinak rám caad12 od Cannondalu. Musel bych to pak přesně změřit

        0 0
    • embi  

      Jaky doporucite 28 / 30mm plaste s dobrym pomerem cena/vykon na silnicku. Asi nemusi byt bezdus.

      0 0
      • Honzis  

        já najel 11000km na Contíkách Grand Prix (bez dalšího označení) – asi 290g v 28mm kevlaru, cena slušná, gumy relativně dost i na občasné „lehce gravel“ vložky.

        0 0
      • Cavendish  

        Continental UltraSport II kevlar. Za 400 parádní plášť.

        1 0
      • novas752  

        Taky vozim Ultrasport

        0 0
    • Pikaču  

      Moje conti gp4000 v rozmeru 28 mm meli reálně 32 mm.

      Nyní gp5000 v rozměru 28 mm maji reálně 28 mm.

      0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • maraa  

      Ahoj, protože nechci zakládat nové vlákno, tak rozšířím tohle staré.

      Momentálně jezdím dušové pláště Continental grandprix 5000 v šíři 28 mm a přemýšlím o přechodu na 30 mm, kvůli ještě většímu komfortu. Na druhou stranu, pláště chci mít i pro závodní použití a jsem hodně lehkej jezdec (65–67 kg), nemůžu se rozhodnout zda je pro mě ten širší plášť vážně lepší, nebo spíš zbytečnost a je rozumnější zůstat u 28 mm a těžit z menší hmotnosti, aerodynamiky atd. Má někdo nějaké doporučení?

      0 0
      • Pikaču  

        Proč ne. Spousta lidí jezdi a zavodi na 32mm.

        Je spíš ale otázka kolik je reálný rozměr pláště a jaký mas vnější rozmer ráfku. Vnitřní rozměr by se taky hodil 23 mm minimálně.

        Takže pokud už teď jezdíš 28 mm papírově pláště na DT swiss 27 mm ráfku tak jsi aerodynamicky mimo a měl bys zvolit užší pláště.

        0 0
      • nomecz  

        Tady v okoli Brna bych vubec nepremejslel a dal 30mm klidne i vic, ty silnice tady stoji az na par vyjimek za vyliz misku ..

        1 0
      • stumpfsr  

        Já bych se rozhodoval podle vnitřní/vnější šířky ráfku co máš. Já vozím 30mm plášť na 25/30mm ráfku (vnitřní/vnější) a komfort, aero, a jízdní vlastnosti do zatáček jsou příkladné. Bezduše samozřejmě.

        0 0
      • Lokotka  

        Z aerodynamickýho hlediska bych to při závodech řešil až od výrazně vysokýho rychlostního průměru závodu nad 40km/hod.

        Z hlediska ochoty ke zrychlování (nástupy) je ta vyšší obvodová rychlost opruz.

        V pohodlí samozřejmě rozdíl je, ale u lehkých jedinců nehrozí tolik procvaknutí ani u menších tlaků, tedy pokud Tě někdo při závodě záměrně nenavede do díry a Ty ji pak nestačíš skočit.

        0 0
      • Lada1  

        asi nejlepší – vyzkoušej a uvidíš.

        0 0
    • maraa  

      Ok, podíval jsem se na kola a jsou to dt swiss performance ln a je na nich napsáno že mají 20 mm vnitřní šířky, vnější tady napsaná není.. takže je pro mě lepší ten užší rozměr pláště? 28 mm?

      0 0
      • Jáchym 1  

        Při Tvé váze bych nechal 28.

        1 0
      • Pikaču  

        Vem šupleru a zmeř si to. Aktualni model ARC má 27mm.

        0 0
        • maraa  

          Naměřil jsem 23 mm

          0 0
          • Pikaču  

            Aha. Takže mas dt swiss performance ln hlinikova kola ktera váží 1910 gr ( skoro 2 kg) s rozmerem 20/23,5 mm a výškou 23mm.

            Hele na těch kolech neni absolutně nic aero a jestli budes na těchto kolech vozit 28 mm nebo 40 mm tak je to úplně jedno. Ty kola váží skoro 2 kg. Na tvoji vahu se koukni po karbonovych aero kolech s výškou cca 45 mm a vahou 1400 gr. Pak bych se bavil zda poznas rozdil mezi 28 a 30 mm.

            Teď tam dej co uznas za vhodne.

            5 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.