Zdravím, chtěl bych zkusit širší pláště. Celou dobu co jezdim silnici, používám Conti gp4000 25mm. Ted ale casto slycham o přechodu na 28mm. Použití jak na trénink tak i závody. Líbí se mi pripadne zvýšení komfortu. Vaše zkušenost? + a -?
Zdravím, chtěl bych zkusit širší pláště. Celou dobu co jezdim silnici, používám Conti gp4000 25mm. Ted ale casto slycham o přechodu na 28mm. Použití jak na trénink tak i závody. Líbí se mi pripadne zvýšení komfortu. Vaše zkušenost? + a -?
Je to pohodlnější, dá se foukat nižší tlak. Víc neřešim.
Co třeba rychlost plášťů? Nejsou např. o poznání pomalejší než 25? Vím, že jde o to jaké tlaky se foukají, ale i tak.
https://www.bicyclerollingresistance.com/…-ii-23-25-28
Porovnání 23mm 25mm a 28mm s duší. Nejširší jsou nejrychlejší. Takže tak.
https://www.bicyclerollingresistance.com/…0-comparison
Zde nástupce GP 5000 s latex duší, což je výsledkově srovnatelné s bezduší. Širší jsou rychlejší.
záleží zda se Conti v 28mm vlezou do rámu, neb mají třeba 29,5mm a to už není sranda narvat do rámu s čelistmi. Rozdíly zásadní nepociťuji, 28 je pohodlnější než 23/25, zase jsou o chlup těžší a nabídka ještě donedávna nebyla kdovíjaká. 4000S v 25mm má většinou 27mm a to už je „pořádnej balón“, mně na jednou rámu skoro brousí pod zadní brzdou i tahle 25ka, to je třeba fakt prověřit.
Conti už bych asi nekupoval, chtěl bych zkusit Vittoria Corsa g2.0. jinak rám caad12 od Cannondalu. Musel bych to pak přesně změřit
Jaky doporucite 28 / 30mm plaste s dobrym pomerem cena/vykon na silnicku. Asi nemusi byt bezdus.
já najel 11000km na Contíkách Grand Prix (bez dalšího označení) – asi 290g v 28mm kevlaru, cena slušná, gumy relativně dost i na občasné „lehce gravel“ vložky.
Continental UltraSport II kevlar. Za 400 parádní plášť.
Taky vozim Ultrasport
Moje conti gp4000 v rozmeru 28 mm meli reálně 32 mm.
Nyní gp5000 v rozměru 28 mm maji reálně 28 mm.