Čau bikeři, prosím o radu ohledně pláště MTB Michelin XC DRY II,černý,kevlar.
A ještě jednu radu ohledně pláště MTB Michelin XC A/T černý, kevlar.
Díky za odpovědi.
Čau bikeři, prosím o radu ohledně pláště MTB Michelin XC DRY II,černý,kevlar.
A ještě jednu radu ohledně pláště MTB Michelin XC A/T černý, kevlar.
Díky za odpovědi.
jakou radu ?
No radu, jestli tyto pláště jsou v hodné do náročných terénů, do bahna, atd.
Jestli to má cenu koupit.
No do velkého bahna bych je zrovna nedoporučil. Jezdím výhradně značku Michelin, ale do bahna jsou lepší jiné pláště. Jinak na sucho a mírné bláto bych je určitě doporučil, jsou rychlé,záběr na suchu vynikající, snad i těch defektů je na nich extréměmálo, ale jak jsem tu už někde četl, chce to z rozvahou do velkých náklonů :o)
Tady proběhla nějaká diskuse k XC Dry II., ve zdejších recenzích najdeš dva komentáře:
Karvi: „jezdim XCR Dry II, hustota kordu 127 a za celej rok jsem je nepíchnul, super na tvrdým povrchu a v blátě taky jedou a super se čistí. snad jen trochu větší opatrnost v náklonech. přední skoro novej a zadek po cca 1500km výměna(sjetej o 2/3), ale taky hustím na 4 a vážím metrák“
Brundle: „Tato pneumatika (kevlar) je bezrpoblémová jak v terénu, tak i na silnici, kde při nahuštění na 5 ATM. jede po 1,2 mm. Za 500 km se mi na předním kole nesjeli ani špunty po výrobě. Naprostá spokojenost.“
Díky
Když sem je ještě vozil s duší, tak taky 0 defektů…ted už je mám s notubes, takže nevim, jinak řekl bych že se sjede poměrně rychle, tak 2 tisice vzadu a už tam neni vzorek, ale do sucha to furt stači…ale už bych si je nekoupil, sou lepší a lehčí pláště…
Jezdím Michelin A/T a v terénu nemám problém,na cestě taky jedou docela pěkně.
Nevite kde v Praze maj sedocerny Michelin XCR Dry II, hustota kordu 127 TPI? Vsude maj jen cernou var. s 60 TPI. S sedym XCR jsem max. spokojeny – za 3 sezony 0 defektu, navic je plast rychly, takze bych ctel novej na predek. Dik
v praze netuším,ale na kupkole ho naj myslím za 760 což je supr cena
Kupoval sem je loni na bagbike za 650.
na Bagbike je nemaj vubec na kupkole jen bezdusovy. To bych musel mit spec. rafek nebo se da nasadit bezduse na bezny rafek? D.
Já je tam kupoval loni…nasadit by to mělo jít bez problémů…
není to zase tak jednoduché – UST pneu patří ejn na UST ráfky
No mi sme třeba na kamenicu přezouvali na jakysi uzky mrdky od geaxu, ktery sou ust, na normální ráfek, a žádnej problém nebyl…ale je pravda, že se na nich jel jenom ten závod a potom šli zase dolu, takže při delšim použivání by třebas nějakej nastal, těžko řict.
jako párkrát sem to taky měl UST na normálním ráfku,ale prostě to tam nepatří, ty patky na pneu sou jiné
Michelin A/T jsem dal na mokrý závody na předek místo NN a supr jízda – hlavně se o dost líp samočistí.
ahoj, mám oboje, sice ve verzi s 127 TPI, ale vzorek je stejný. XC dry jsou rychlé, ale na můj vkus v zatáčkách nejisté, jsou na trhu určitě lepší pneumatiky napr. Continental Raceking. AT jsou parádní do bláta, ty si nemůžu vynachválit, jejich menší mínus bude akorát váha.
race King je asi moje nejblizsi alternativa k XCR Dry. Z 90 % jezdim za sucha, nesnasim bahno. Ted nemam cas se divat na parametry RK ale prisly mi lehky. U tech Michelinu me potesila poprvi v zivote absence defektu. Zatim dik za info
Jezdim od podzimu pořád jedny, nalítáno už budou mít tak 2500km a zatim jsem akorát přehodil přední za zadní, takže výdrž super. Jel jsem s nima i Plešiveckou držku a že nebylo zrovna sucho… Pravda na mokrý hlíně v prudkym kopci se fakt moc nechytaly, ale na rozumný podmínky jsou skvělý. Na asfaltu jezděj taky super. S náklonama nevim, ještě jsem kvůli náklonu snad neletěl, ale na asfaltu se zamknutou vidlí jsem proklopil vracečku vnitřní stranou ve 40km/h, taže podle mě drží docela slušně. Na mokru asi hůř. Jo a za celou tu dobu ani jeden defekt! Akorát teď mi na pár místech napraskla ta guma, ale nezvětšuje se to, tak je jezdim dál. Jinak foukám na 3,5 – 4 atm. a vážim 65kg.
Jo v čem je rozdíl v tom rozdílnym TPI?
Tak já sem na nich jel v sobotu na vysočině Meridu, vzadu už bez vzorku a vepředu minimální a přežil sem to, ale že by to byl nějakej zázrak bych neřekl už když byl novej, karma mi přijde lepší a ještě k tomu je lehčí…
Jezdím XC Dry na biku už 2 roky a bez problémů, šel bych do něho klidně znova. Do bláta se moc nehodí ale to mi nevadí protože bláto moc nemusím. Na to jak má nízký vzorek je překvapivě bezpečný na tvrdém, mokrém povrchu. Můj pohled ale může být zkreslen letitým používáním semislicků a jiných extrémně rychlých plášťů. Jsem už na mírné driftování v zatáčkách zvyklý. Je to především velmi pohodlný a rychlý plášť. Jinak defekty 3 ale vždy to byl trn a proti trnům není imunní žádný plášť.
XC A/T mi hodně připomíná Wildgripper který jezdím občas taky a ten mi vyhovuje maximálně.
TAK VIDIM, ZE JE TU VIC LIDI co maj podobnou zkusenost. I proto mi je divny ze Dry 2 zmizeli z kamenaku i z netu. Paul Lange je uz nedovazi – vcera mi to rek chlapik primo od nich. Zkusim napsat na Cyklo Zitny nebo vemu ty Race king.
Tak to je škoda :-(
Micheliny mám rád, na 26-er už nic jiného neobouvám.
U Race Kingu pozor na tloušťku – 2.0 jsou moc úzké (zhruba stejně jako Wormdrive 1.9) a 2.2 zas jsou strašné balóny. Taky jsem je chtěl původně kupovat, ale právě kvůli těm blbým šířkám přemýšlím buď o Karmách nebo Rocket Ronu Performance.
Tak raceking 2.2 je malinko širší jak karma 2.0 ;-) a že sou to balony teda bych neřekl…mám i speedking 2.3 a to je taky pěknej mrzák :-D
Tak jestli tohle nejsou balóny, tak já už fakt nevím… :-D btw. kolik má ta Karma na šířku?
Nikdy sem to neměřil, ale ted sem to ještě šel zkouknout, mladá má MK vepředu a já Karmu, a když je přiložim proti sobě, tak MK je malilinko větší jenom o ty boční špunty…
tak RK alebo MK? 8o)
RK 2.0 je široký jak MK 2.2 a RK 2.2 je široký jak MK 2.4
Soráč, mluvim o MK, RK nemám a neměl sem…
Tak to pak všechno vysvětluje :)
RK 2,2 jsou pořád pěkně podvyživený pláště (tedy do reálné šířky 2,2 jim chybí opravdu hodně), tedy balóny to nejsou ani náznakem. O balónech se dá mluvit tak nejdříve od 2,25 reálné šířky (tzn. aspoň 56–57mm bez vzorku).
dovolím si nesúhlasiť. 2,2 × 25,4 = 55,88
RK 2.2 niekto nameral 56mm
takže podvyživený rozhodne neni a označiť ho ako balón je v poriadku
na rozdiel od MK
Kdyby měl opravdu 56mm, tak ano. Já kouknul do 2 různých měření Bike magazinu a tam je šířka 51mm bez vzorku.
Ještě koukám, že Lister psal ve vláknu šířky plášťů, že RK 2,0 v drátové verzi 50mm, to by byla ok reálná šířka na tu udávanou.
Tohle bylo jinak pro RK Supersonic 2,2.
tomfree (15.05.2008 11:09:15) 83.208.185.xxx 4×> Continetal RaceKing (^ odpověď na 3× ^)
Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna
Takže šířka v nejširším bodě je 55mm a vzorek nepřesahuje okraje,takže má 50mm.
OdpovědětOdpovědět na zakládající příspěvekZpět na obsah
a
goboloco (03.01.2009 14:39:40) 212.67.71.xxx 12×> Continetal RaceKing (^ odpověď na 11× ^)
Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna
Díky , ve finále jsem koupil Race King ve 2,2. Tak uvidím jaký budou, ale 2,0 je docela úzká.Zatím nemám kolo v kupě, ale zrovna na obutí jsem zvědavej. Naměřil jsem ve 2,2 šíři 55mm což je míň než např. u Schwalbe 2,25 a o něco víc než u CrossMarku 2,0.
OdpovědětOdpovědět na zakládající příspěvekZpět na obsah
osobne som nemeral, takže hádať sa nebudem. a nebolo to 56 ale 55mm, takže trošku podvyživené sú 8o)
http://www.kupkolo.cz/…II_2638.html
Co tady? Kevlar, černá, 2,0".
Těžkej jako prase.
A to dělá to nižší TPI? Co to vůbec je za údaj? :-D
Souhlas… co třeba tohle? Sice to neni miš ale… vypadá dobře =)
Ralph je taky horky kandidat. Vaha v poho, TPI nevim, cena v poho.
1. ta vaha je vysoka, 2. TPI male TPI Thread per Inch – pocet vlaken na palec (plochy) teoreticky cim vic vlaken, tim hustejsi splet vlaken a tim odolnejsi.
to JakeF
Aha, dík.
DRY 2 127TPI dušáky mají zde … na to jak vypadá ten vzorek docela dobře drží…dřív jsem je bral na bagbiku a často se stává, že mají malé vlny na plášti při roztočení ale to platí i u Schwalbe RR:-)
Tak přidám poznatek. Jezdil jsem 2 páry těchto plastu. Vydrz cca 3000 km. Bohužel když už se životnost blížila ke konci, připadalo mi, jako by na tvrdších povrsich zpomalovaly, zejména, když se zahraly. Nemám na ne nejmenší kritiku, dobrý poměr cena kvalita.
Haló lidi, má někdo osobní zkušenost s tímle? Jde mi o to jak bude jezdit po asfaltu?
http://www.kolabrabec.cz/…omp-1–95.htm
Asi blbě co… Né že bych po něm jezdil furt, ale tak z 50 ti %.
Nikdo nic?
Netušíte náhodou někdo, kde sehnat vyšší verze Michelinů?
Netušíte náhodou někdo, kde sehnat vyšší verze Michelinů?
Žitný je dovazi, ale konkretne jsem je nikde v kamenakach nevidel, nejaky maj na CRC, ale ceny jsou zly
dvakrát jsem Micheliny kupoval tady http://www.axitbikes.eu/
Kupovala jsem teďka na bikeway
Ale bacha na Micheliny! Vzala jsem si 2.25 v domnění, že to bude akorát ne moc tlusté a je to šílenej balón. Větší než 2.5 od Maxxis.
Rozepíšeš se mi, prosím, více o těchto pláštích, na co sis je vybrala a proč a tak? Už chvíli kolem nich chodím (a 2,1 vozím), a ty asi jezdíš víc i líp. Ď.
Já asi nejsem ten správný člověk na hodnocení plášťů, jsem na ně docela nenáročná :) Koupila jsem si Wild Rock´R ve 2.25
Mám ho vpředu na jekyllu, sháněla jsem něco levného, s trochu větším vzorkem než má ardent, který mám vzadu, ale aby to nebylo moc těžké a trochu to jelo. Ta šířka mě teda překvapila, ale asi to tam zatím nechám. Plášť jsem nahodila s mlíkem a po první vyjížďce drží tlak. Zatím jsem na tom byla jen dvakrát, chování v terénu moc nemohu posoudit. Není to vyloženě lepidlo, takže to docela jede. Mám jen obavu z té šířky, aby se to nežvejkalo až trochu upustím tlak, ale mám to na 23mmm ráfcích, tak by to mohlo být OK.
Fakt jsem na tom zatím nic v terénu nesjela, takže uvidím, ale nevypadá to, že by se to muselo chovat nějak blbě nebo nepředvídatelně.
Potvrzuju poctivou šířku Michelinů – přítelkyně má 2.1 a jsou podobně široký jako NN 2.4.