Plášť na XC zadek - Maxxis Tread Lite, Maxxis Pace, Ikon...

58 nepřečtených
  • Mr.Dan

    Na jednici, kterou obvykle tahám do pěknýho či alespoň suchýho počasí, pomalu vzadu sjíždím RaR Performance (aktuálně asi 3200 km) a rád bych ho nahradil něčím, co líp pojede a současně nebude děravý jak řešeto. Dodám, že vepředu vozím k plné spokojenosti Ikona 60TPI, ale ten spíš drží než dobře odvaluje, aspoň na XC poměry, a nevěřím, že 3C verze bude v tomhle ohledu o tolik lepší.

    Do oka mi před časem padnul novej Maxxis Pace, ale trochu mě odrazuje jednosměs a taky to, že na něj zatím nejsou žádný reference. O to víc se mi zalíbil Tread Lite, což je takovej maxxisáckej Thunder Buřt, řekl bych. Hodně toho najedu i po silnici, takže tenhle typ pláště mi přijde ideální, ale zase mám strach, aby to aspoň nějak fungovalo na lesních cestách atp. Jezdí tady někdo jeden ze zmiňovaných a doporučil by ho, nebo mám přece jen spárovat Ikony na předku i zadku a připravit se o pěknou akceleraci?

    0 0
    • scota  

      x-king

      0 0
    • kantis  

      Dej tam specialized fast track! Dokonalej plast, ve predu vozim ground control, podle me nejlepsi kombinace!

      0 0
    • jonti  

      Od maxxisu k Ikonu na předku asi nic, jen Ikon.Možná Crossmark.

      0 0
    • RomanH  

      Chvili jsem vozil kombinaci Ikon / Nanoraptor

      0 0
    • Mr.Dan  

      Normálně nebejvám značkově ortodoxní, nicméně jsem natolik spokojenej s Ikonem, co se týče odolnosti vůči defektům (nikdy ani náznak poklesu tlaku za jízdy apod.), tak bych se rád držel Maxxisu. Ale Crossmark mi přijde jako překonaná pryž. Xking je samozřejmě fajn, ale když už, tak radši RK v nějaký smysluplný verzi. Nanoraptor prej jede dost slušně, ale v terénu špatný či co… FastTrack v 650b verzi tuším neexistuje..

      0 0
    • Mr.Dan  

      Objednal jsem EXO verzi aspoň na zkoušku, prý jsou víc než fajn, viz: http://marathonmtb.com/…29x2-1-tyre/

      0 0
      • bren.2  

        zdar.memuzu to tu nejak najit.kolik opravdu usetrim vahu/ bezdus-duse-galuska. hlavne bezdus proti dusi.

        0 0
    • Mr.Dan  

      Tak první včerejší dojem z Tread litu EXO 3C: neprůstřelná dobře jedoucí UŽOVKA :( (jen 49 mm a hodně nízkej profil a to má bejt 2,1 plášť!!!). Přední Ikon 2,2 na stejnym ráfku má 55 mm.

      0 0
      • biker jura  

        to nebude 3C… threadlite je jen dual exo tr

        0 0
        • Mr.Dan  

          Tak tak, je to dual, ale 120TPI a s tim EXO vyztužením, takže má 605 g (+75 oproti minulýmu RR 2,25!). Aspoň že se do dneška roztáhnul na 50 mm (stejná reálná šíře jako Kenda Karma 26×2.00 na sousedním biku) :)

          0 0
          • biker jura  

            jn užovka to je, taky ho mám doma přípravenej, ale ješět jsem ho nejel. Aspon se nežvejká a něco vydrží :D A jak jede oproti tomu RaR třeba?

            0 0
          • Mr.Dan  

            Jel jsem ho zatím jen jednou a ještě podhuštěnýho na cca 1,7 baru (u takhle úzkýho pláště už je to jednoznačně málo), ale i tak bych řekl, že je mnohem rychlejší než RR Performance (potvrdím či vyvrátím po dlouhodobějším úžívání) a navíc neskutečně dobře drží v náklonech na tvrdym povrchu. (zajímavě lepivá směs).

            0 0
            • biker jura  

              díky, to jsem o od něj očekával takže to snad bude vyhovující guma… tak nějak doufám že by nemusel špatně držet v zatáčkách i na horším povrchu, pač ten boční vzorek je celkem pořádnej

              0 0
              • šlapatko  

                Nazdar, nějaké nové reference na zmiňované pláště? Hledám XC pláště ideálně 2,25. Nějaké co slušně jedou a hned se netrhají jako schwalbe.

                0 0
                • Breakpain  

                  S Ikonem jsem neměl problém, jen bych si přál, aby trošku více držel – nemám tolik techniky, takže v náklonu a na sypkém bych to uvítal ;-) …

                  Vzorek docela vydrží, netrhá se a tmel to nepouští ;-).

                  0 0
                  • šlapatko  

                    Momentálně vozím ikony v levnější kevlar verzi a nejsem spokojený. Pocitově jedou hůř než racing ralphy a navíc nedrží.

                    Jsem jeden z mála kdo je haní.

                    0 0
                    • RomanH  

                      Taky mi prijde RaR lepsi, a to jsem na Schwalbe docela vysazeny. Od Maxxisu se mi na XC na prvni pohled libi novej Crossmark II, ale nikde u nas jsem ho nevidel skladem v 26''

                      0 0
                    • Esi  

                      mám kombinaci Ikon vpředu Scyla vzadu pocitově ta scyla jede dobře, vzadu se dá i když je trochu bláto i když plášť do bláta to teda fakt není, na přední kolo bych si teda scylu už nedal.

                      0 0
                    • Breakpain  

                      Jezdil jsem 3C verzi … tam bude velký rozdíl ;-).

                      Každopádně , RaR držel prvních 500 km lépe, o tom žádná ;) … ale pak to šlo z kopce a cca kolem 1 tis jsem vytrhl figury – díra krz :) …

                      0 0
                    • DaD  

                      Tak to já zkušenost přesně opačnou.Na předku je Ralph zlo,co se žvýká a ustřeluje.Nasadil jsem Ikony na obě kola a mohu jet do zatáčky s mnohem větší jistotou.Ralph byl ale šlupka lite skin a ikon je TR EXO takže je největší rozdíl zřejmě v tom,že má ikon podstatně pevnější boky.

                      0 0
                      • Tina  

                        Ešte záleží na akom širokom ráfku si ten RaR jazdil. Rozdiel medzi 21mm Crestom a 24,5mm Duke, alebo Bor je obrovský.

                        0 0
                        • DaD  

                          Jezdil jsem to na stejném ráfku a proto srovnávám.Je to nějaká karbonová 22mm žížala.

                          0 0
                    • biker jura  

                      souhlas

                      0 0
                • biker jura  

                  zdar, threadlite nestojí nakonec za moc. Na to jakej to má vzorek to vubec nejede, do zátáček to jakžtakž drží to jo, ale zase je to strašná užovka (50mm) a strašně nízkej takže se musí foukat víc a pak už nedrží. Hlavně když v přímým směru brzdíš takže se utrhne a pak se to špatně chytá. navíc v této šířce a 650B váha 595gr je dost brutání…

                  Aspeny josu super n aty nedám dopustit, ale chtělo by to verzi tr a 120tpi na 650B, ta obyč verze 60tpi se víc žvejká, je těžší a i huř jede, ale je to minimální rozdíl. aspen dobře drží díky poměrně dobrýmu vzorku na bocích a perfektně vede. váha 580–590gr

                  Pace mám ted taky a drží taky parádně hlavně na předku. Ten hustej jemnej vzorek, třeba na kořenech a kamenech a tvrdším podkladu nebo v lese na jehličí apod, drží jak přilepenej. Nesmí být blato jinak se zalepí. Mám verzi silkworm, takže stěna se nebortí. Je o chlup širší jak aspen a vaha v 650b 590gr

                  aspen i pace jedou asi stejně a určitě treadlite nejede líp (v terenu bych řekl že i hůř kvuli tomu jak je uzej a „boří“ se), takže ten nemá smysl…

                  1 0
      • DaD  

        Tak užovka to opravdu je. 27.5 2.20 má jen 53mm. Trochu mě to překvapilo,ale drží fest a tak to neřeším.

        0 0
        • Mr.Dan  

          Ale to mluvíš o Ikonu, ne? Ten je právě poměrně širokej a hlavně vysokej, což je supr (high-volume casing), kdežto TreadLite je naprosto přesně opak.

          0 0
    • pierogross  

      Dobrý večer Maxxisové. Asi to už mnoho z vás četlo, ale pro ty, co ne: v automotočasopise uvedli test autopneu, velikost 17", a fa.Maxxis skončila se svým výrobkem na posledním, 16.místě, ovšem s třetí nejvyšší cenou ze všech. Já jsem třeba nevěděl, že vůbec dělají gumy na auta, ale ta cena – jestli nás takhle berou i u kol… Jinak jim fandím, zrovna testuju Aspeny. Snad se pan Dan nebude zlobit, že jsem mu zaplevelil. :)

      0 0
      • Mr.Dan  

        Naopak, to je dobrej postřeh. Myslím, že dělaj i gumy na motorky a taky stojej za pendrek.Co ty Aspeny? Přemejšlel jsem o něm na zadek místo toho ThreadLitu, kterej nejen že nedrží, ale vlastně zas až tak moc nejede a neskutečně plave, jenže se mi ho podařilo totálně říznout, tak tam nouzově šel dual Ikon 60 TPI, takže mám teď stejnej plášť na předku i zadku a pocitově to jede stejně a přitom chováním je to najednou úplně jiný kolo!

        0 0
        • scota  

          A taky na 4 kolky, ve Finsku jsem je viděl projíždět se bez problémů v bažinách.

          0 0
          • dan001  

            Trošku OT. Na. 4kolky jsou to hodně dobrý gumy,co znám kolkaře jezdí je. Osobně jsem měl na skútru(Taiwan) origo maxxis a i na konci životnosti držely na cestě jak přibitý.

            0 0
        • pierogross  

          No, s těma gumama, to je fakt alchymie jako prase. Aspeny mám chviličku, přešel jsem na zkoušku na bezduše, takže verze TR a 120tpi. Zkusil jsem vjet do lesa, kde bylo zrovna dost mokro, ale mám moc (4atm) nafoukáno, tak to bylo úplně o ničem. Tlak mám kvůli asf. a lesním cestám, kde je zkouším naplno, tam jsou super. Pak jsem ještě na zkoušku vjel do lesa o den později, kdy bylo skoro sucho, a už to bylo mnohem lepší, ovšem tyhle info jsou o ničem, při tom tlaku… Až je upustím, pak můžu něco napsat. Předtím jsem měl Bontragery XR3, ty byly v terénu fajn, jen se dost rychle sjížděly. Jinak samozřejmě vím, že Aspeny nejsou na nějaké drsňačinky:)

          0 0
          • Mr.Dan  

            4 bary na bezduších?! Když už nic jinýho, tak u NoTubes je výslovně uvedeno, že jejich systém u MTB správně funguje jen do 35 psi / 2,4 baru! Což je samozřejmě nutno brát trochu s rezervou, každopádně netuším sice, co máš za ráfky, ale třeba u Ryde Trace je uváděnej max. dovolenej tlak 3 bary, DT Swiss má dokonce tabulku u jednotlivých ráfků, s jakýma max. tlakama se na nich můžou vozit jak široký pláště. Takže bacha na to, krom toho takhle u toho pláště zcela zabíjíš jeho jízdní vlastnosti, pokud teda nemáš 160 kg. ;)

            0 0
            • pierogross  

              To je fakt jen na zkoušku plus nové mlíko, jasně že to půjde dolů. Na plášti píšou max 4,1bar(60psi), jinak ráfky mám xm401 od dt. Počítám s předkem kolem dvou, zadek tak dva a půl, na mých 83kg by to mohlo být, budu zkoušet.

              0 0
              • scret  

                az ti bouchnou gumy, vsude mliko na zdech, to bude legranda:))

                0 0
                • pierogross  

                  Už jsem upustil, jsi mě vystrašil simtě.:)

                  0 0
                  • scret  

                    tak ZTR ma tusim max.povoleny tlak kolem 45PSI… pak hrozi riziko ze ti vyskoci patky plaste:)

                    0 0
                  • Slavoš  

                    Mám 85 + bágl a taď vozím 22,1PSI = 1,52 Bar předek NN a 26,4PSI = 1,82 Bar zadní Rock Razor. Nežvýká se to.

                    0 0
      • ememem1  

        tak ceny maju slusne to je fakt. po tom co som rozmyslal nad nahradami za schwalbe ktore mi z roznych dovodov zacali liezt na nervy a zo dva roky laboroval s maxxissami naxc biku aj silnicke si pomaly dovolim tvrdit, ze mozno maju prefektne gumy od Ardentu smerom „dolukopcom“, ale cestne a xc/maraton su ne ze zle, ale znacne rozporuplne. drahe jak hovado, vydrzia viac ale ne zas o kolko su drahsie, odolne su to bez debaty, nahadzovanie je trocha obcas aj dost boj, drzia tak priemerne a moc nejdu. navyse su dost casto pomerne poddimenzovane oproti deklaorvanej sirke.

        0 0
    • bren.2  

      zdar. tak ja max spokojenost s Schwalbe smart sam. cena-najezd-v terenu makaj. ale asi nebudou uplne na zavod.

      jel sem ji i bezdus..

      0 0
    • woodrider  

      někdo tady vychvaluje Maxxis Crossmark, já jsem je měl na posledním HT a chování v terénu strašný, zatáčky na mokru, blátu, to byla hrůza, nulová jistota a přilnavost… Předtím jsem měl FastTracky a ty byli super, rozdíl nebe a dudy.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.