Má někdo zkušenosti s přesně těmito plášti? Mám od schwallbe rapid rob a po 3tis. Už jsou k. O. Jaké mají vlastnosti tyto? Kolik vám vydrželi km a jak drží na mokru v terénu a jak válí na asfaltu? Budu vděčný za každou informaci. Děkuji.
Má někdo zkušenosti s přesně těmito plášti? Mám od schwallbe rapid rob a po 3tis. Už jsou k. O. Jaké mají vlastnosti tyto? Kolik vám vydrželi km a jak drží na mokru v terénu a jak válí na asfaltu? Budu vděčný za každou informaci. Děkuji.
Srovnáváš nesrovnatelné Rob je drát verze a Evo je top model od Schvalbe.
Výdrž nic moc, drží dobře i v blátě, jsou lehočké – ideálně do bezduší, ale padne více mlíka-jsou to fakt šlupečky.
Nesrovnávám nic. Jen se informuji o Evo. A rob sem měl do dnes.
vem si ale verzi s označením snakeskin, mají zesílené boky.
Pokud nejezdíš závodně tak bych ti spíš doporučil ekonomickou variantu performance – rozdíl je minimální, kromě ceny.
Dá se jezdit i jako bezdušák, ačkoliv to výrobce neuvádí.
Upřímně snakeskin moc nepomůže proti defektům, je to o hodně těžší a pomoc proti defektům není taková, protože není zesílený běhoun jako například control verze u Specialized. Když Schwalbe, tak šlupky, potom co se zalepí dobře mlíke (vážně to chce čas a mlíko), tak fungují skvěle a pokud jsem nejel prasečiny, tak drželi skvěle :) Jen ta výdrž je prostě dost malá…
Výdrž malá a plášťěm mi prošlo skoro všecko, co jsem přejel. Vrchol byl když mi do plášťě prošel kamem cca 1cm velkej a pak chrastil uvnitř. Za mě se Schwalbe Evo vyhnout obloukem, za hodně peněz malá výdrž, malá odolnost a nízká váha.
Tohle je docela masakr, osobně se mi nic takového nestalo, ale vím, že se na nich dá jezdit i bez defektu, pokud člověk vyloženě neprasí a pracuje na kole. Každopádně na obyč ježdění je to naprostá blbost ;-)
Je fakt ze kdyz mi tam prosel ten kamen, tak plaste uz meli nejlepsi km za sebou. Nemyslim si ze nejak moc jezdim netechnicky, 67kg, cca 1,7bar. Ono zavody udelaji s plastema svoje, mozna na obyc jezdeni by to bylo vpoho.
No tak je to závodní plášť a měl by bejt tím pádem dělanej především na závodní podmínky, no ne? Takže hypotetizovat, že při cyklostezkovym stylu provozu by možná zůstal v pohodě, je alibismus směrem k výrobci…
Zalezi na tom kde jezdis, v okoli Prahy a Brdech staci slupky, v kamenitem terenu – Dolomity nebo treba i Adrspach a okoli, je SS lepsi.
Hlavně snake skin jsou bez duší bez starostí. U obyč šlupek je to v závislosti na konkrétním kusu a někdy pěkný opruz se zatěsněním.
Kdo se chce patlat s obyč verzí, tak samozřejmě může. Já bych si obyč verzi na kolo už nedal ani kdyby mi odolnost obyč verze stačila.
A běhoun se liší, není stejný. Snake skin verze má 67tpi kostru, která je odolnější i u ní funguje o něco lépe tmel. Ten rozdíl není sice až tak velký, ale je.
Vlastnosti podobne jen to ma o neco nizsi odolnost a vydrz, za to je to o dost lehci, ma nizsi valivy odpor a lip drzi na mokru. Na asfaltu jede velmi dobre.
s těmi co mám teď které mi vydrželi 3tis. km a vydrží ještě nějakou tů stovku tak sem spokojen jak na sfaltu tak i v mokru aj blato lehčí jakš takš dají.
jen asi při provních 300km sem měl 4 defekty :D