• Rogosek

    Ahoj, prosím o radu. Jelikož po pořízení silničky už pro mě není bike univerzální kolo a jezdím na něm 85% lesy, uvažuju o pořízení plášťů 2,4 palce šířky. Slibuju si od nich vyšší komfort (mám HTčko), možnost foukat na trochu nižší tlak, lepší přilnavost v klopenkách na trailech atd. Bezduše nee, na to nemám ráfky a je to tudíž moc peněz.

    No – otázka zní: Splní širší pláště výše uvedené očekávání? Nebude plášť 2,4 moc širokej na moje ráfky Shimano MT55 (nebude se žvejkat?). A v poslední řadě – pokud je to dobrej nápad, jaký pláště zvolit, resp. který jsou pořádně široký a přitom neváží tunu?

    Díky za rady:)

    0 0
    • Arty22  

      ty ráfky mají 19mm vnitřní rozměr, spousta lidí tyhle pláště vozí na 21 (samozřejmě širší by byl vhodnější), na 19 tedy budeš značně limitován tlakem.

      Ještě napiš kolik vozíš teď a kolik vážíš, u této šířky pláště na 19mm ráfku nebudeš mít takovou možnost jít s tlakem dolů

      spíš bych, ale řekl, že se ti plášt' v této šířce nevejde do zadní stavby.

      Pokud chceš výce komfortu a je to na XC HT, na tyto pláště bych se vykašlal a pouvažoval o těch bezduších, dražší to asi bude, protože budeš potřebovat nejspíš nové pláště, které nejsou zrovna levné (každopádně bych se držel v rozměru 2,25–2,3), co se týče ráfku, stačí vlepit pásku a vyměnit ventilek. Toto ti dovolí foukat nižší tlaky a vyšší komfort pocítíš hned

      0 0
    • allrose  

      ofi je doporučený na 19 šíře max 2,3

      mám nahozeno MKII 2,4 na 19 mavic vzadu 2 Atm duše a nežvejká se,níže s tlakem nepůjdu ad cvakání

      pláště s EXO bočnicema se méně žvýkaj

      s HRII 2,3 při 1,2Atm při prasení jsem občas měl trávu za ráfkem-předek,duše

      tvůj požadavek by splňoval maxxis ranchero ,vysoký,určený pro ht na zadek..o jeho jízdních vlastnostech se rozepisovat nebudu

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • maajkee  

      Na 19mm ráfek je to podle mě voloviny, ideálně alespoň 21, lépe ale 23mm ať to má nějaký smysl a můžeš vozit nižší tlaky. Pak taky určitě nějakej pláš%t co nemá boky jako řešeto, takže ideálně něco co trochu drží tvar jako jsou verze plášťů protection od Conti nebo EXO od Maxxisu. Jinak komfort navíc to určitě přinese, taky lepší traci a samozřejmě o něco vyšší valivej odpor, ale pokud člověk nezávodí, tak to může bejt uplně jedno.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.