• Rar

    Zdar ma niekto skusenost .Jazdim 50% asfalt 50% teren ide oto aby boli plašte tak nejak univerzal ,nebo poradte nejake DAKUJEM.

    HUTCHINSON PIRANHA MRC 26×2.00 Kevlar

    Continental Race King Supersonic

    Schwalbe Nobby Nic

    0 0
    • nox159  

      historie.. :(

      0 0
    • HonzaC  

      je toho plná historie, zkus se kouknout na continental x-king. Dlouho jsem vybíral a nakonec jsem spokojený. Vozím latexové duše a verzi pláště race sport.

      0 0
      • JakeF  

        Dobrá volba, pokud ho baví trhat figury :D. Schwalbe jasná volba.

        0 0
        • HonzaC  

          mám na nich přes 2 tis a ani jednu utrhnutou nemám…

          0 0
          • marapara  

            já se hlásím s jednou po skoro 4000 km :). Ale utrhlou jsem ji objevil asi po 2000 km :). Na funkci ta jedna ale vliv nemá :)

            0 0
        • Atilla  

          Jediné pláště na kterých jsem trhal špunty jsou schwalbe

          0 0
    • cubeman  

      Geax Saguaro.Super plášť ,dlouhá životnost a skvěle sedí.

      0 0
    • mr.antik  

      závisí to na typu terénu, dobrou zkušenost mám s Racekingama

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • DragON  

      kšá kšá kšá

      0 0
    • couffy  

      Kenda Karma

      0 0
    • Kubiczech  

      Maxxis Ikon.

      0 0
    • rj72  

      Na tuto kombinaci je to hodně individuální záležitost, a i proto jsem skončil u proštípávání plášťů. Záleží čemu se dá přednost.

      IKON 2.2 – univ.tlak až 3,5 bar – výborně tlumí nerovnosti díky tomu téměř stejně rychlý na asfaltu jako na polní cestě. Vhodný na HT s lehkými výplety kol. Nevýhoda měkký asfalt zvláště při stoupání. Dá se proštípat z 1/2 ve 2. řadě pak zrychlí v jemném pokladu a na asfaltu a lépe drží v zatáčkách. Je to,ale na úkor živostnosti.

      Race King 2.2 -univ.tlak až 3,0 – 3,2 bar hůře tlumí nerovnosti, horší boční grip než IKON v terénu působí trochu tupě. Proštípnul jsem ho z 1/2 úplně uprostřed.

      Rar 2.1 – univ.tlak až 2,7 bar, výborný grip, při tlaku vhodném na asfaltu poskakuje po nerovnostech – horší odolnost – méně chráněný běhoun vzorkem (včetně zbytkových špalíků po proštípaní u IKONA a RK, které zachovávají odolnost a tlumení)

      Jinak ty pláště jsou pak rychlostně na asfaltu srovnatelný, protože je to hodně o tlaku…Vpředu nedoporučuju RK a IKONA bez proštípnutí…Je to opravdu hodně individuální a v první řadě je to o tlaku,který chceš jezdit. Pokud do 2,5bar pak rar, x-king – řidší vzorky – vhodnější i dopředu…pokud vyšší tlak IKON,RK, případně fast track,ale tam mě odradila výše vzorku…

      0 0
      • nox159  

        dobry den nejak nerozumim par vecem ve vasem psanem projevu jak mam chapat:

        proštípávání plášťů

        Nevýhoda měkký asfalt zvláště při stoupání

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce