• Joseph777

    zdravím

    Aké plášte (chcem použiť dušu) kúpiť na fulla keď jazdím 80% na asfalte? doteraz som mal Racing Ralph 2,25 ročník 2010–2011

    Možno sa niekomu bude zdať divné prečo full na asfalt, je to kvôli pohodliu a vzpriamenejšiemu posedu.

    Rozhodujem sa medzi týmito ale privítam aj iné možnosti:

    Continental Race King Supersonic MTB plášť kevlar 26×2,20"

    Continental Race King RaceSport MTB plášť kevlar 26×2,20"

    Schwalbe Racing Ralph Evo TLR, PSC, SS MTB plášť kevlar 26×2,25"

    Schwalbe Racing Ralph Evo TLR, PSC MTB plášť kevlar 26×2,25"

    Continental X-King RaceSport MTB plášť kevlar 26×2,20"

    ako sa tak dívam na stránky continental, v tabuľke nevidím nikde typ supersonic, to znamená, že sa už v obchodoch dopredávajú a sú zlé keď sa už nevyrábajú či ako?

    http://www.conti-online.com/…king_en.html

    vopred ďakujem za rady

    0 0
    • Ondry  

      2,20 na asfalt? Nestačí kvůli vzpřímenějšímu posedu jinej představec nebo řídítka?

      0 0
    • AussigBiker  

      Proc Schwalbe TLR a SS? Ekvivalent u Conti by tomu byla verze Protection. Kdyz je to na acko, tak bych se vykaslal na SS a Protection verze, protoze ty maj zvysenou ochranu boku proti proriznuti, takze sice by meli vic vydrzet, ale jsou zase o neco tezsi (ja par gramu sem, tam, neresim). U Conti mas v hledacku Supersonic a Racesport, coz je pravej opak SS verze u Schwalbe. Navic TLR u Schwable je bezdusovej plast. A za me osobne Schwalbe nebrat, osobni preference, zda se mi, ze na nich mam nejak moc defektu.

      A X-King u Conti ma o neco hrubsi vzorek, nezu u Racesportu, takze podle tvyho popisu kdyz Conti, tak spis asi Racesport.

      0 0
      • AussigBiker  

        Tady mas katalog Continentalu na 2014: http://www.conti-online.com/…ires_en.html – je tam odkaz na pdf. V tom pdf je verze RaceSport, Supersonic asi konci, zda se. Continental jsem totiz akorat zkoumal, bo chci zkusit X-Kinga, kterej snad tenhle tejden dorazi :).

        0 0
      • Joseph777  

        dik za odkaz

        no mne ide hlavne o rýchlosť a taktiež aby sa po asfalte išlo ľahko do stúpania v tomto prípade asi race king racesport ako x-king

        0 0
        • Sugar67  

          Já jezdím aji v terénu 1,9 Ritchey Z-Max a nemám problém, nevidím důvod, proč brát na asfalt 2,2. Že to vypadá blbě – blbost!

          0 0
          • Joseph777  

            tak všade píšu, že 2,0 sú úžovky a pod.

            ako som sa dočítal, je rozdiel medzi 2,25 u schwalbe a u continentalu ale nechápem prečo veď keď sú raz 2,25 tak majú mať 2,25

            0 0
            • AleZ80  

              2,2 u Conti je v reálu tak 2,0.

              0 0
              • MlokCZ  

                Jak který. Jak píšu, tak 29" 2,2 RK protection měl 55mm (na 19mm ráfku).

                0 0
                • AleZ80  

                  Máš změřeného Hans Dampfa 2,35 (26") ? Přemýšlím o něm na přední kolo místo X-K 2,4, jelikož jsem tu několikrát četl, že NN ustřeluje v zatáčkách.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Někde v historii jsem tu určitě psal jak je široký. Z hlavy nevim, něco kolem 60mm to bylo (±1–2 mm).

                    0 0
                  • AleZ80  

                    Myslíte, že ten HD 2,35 bude v pohodě na 19 mm ráfku, nebo už je to moc široké ?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      S duší v pohodě, bez duše to bude už dost bída se žvejkáním i přes trošku už tužší konstrukci HD (tedy pokud to nechceš vozit nějak zbytečně více nafoukané).

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Díky! Jestli do něj půjdu, tak v kombinaci se stávající latexovou duší.

                        0 0
                • vasek80  

                  Tebe jsem tu dlouho neviděl, něco na tebe mám. Napiš mi prosím na mail Luckyghost@seznam.cz. Tady bych byl OT.

                  0 0
            • Sugar67  

              Neřeš, kdo co píše, ale co ti vyhovuje! Poslouchej názory jiných, ale svůj si udělej sám! Koneckonců, když to tady budeš číst, že každý má rači něco jiného, takže vo co go? ;-D

              0 0
    • mmm.edia  

      Race King dezén je velmi rchlý. Nedokážu posoudit, jak jezdí v kombinaci s fullem, ale na hardtailu (Marin Nail Trail '12) se dá po rovnice jet asfalt stabilně kolem 38–40km/h (podle momentální formy) na převod 39:11.

      0 0
      • Ondry  

        Na biku 38–40km/h stabilně? Jak se jede na Vueltě?

        0 0
        • kali222  

          taky cumim, to jsou uz preci jen rychlosti, co se bezne daj jezdit pouze na fullech od rb.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • lookie.dookie  

          Amatéři! Po silnicích jedině na fullu 80 % je dost a chce to pohodlí. Naše auta mají taky tlumiče, tak co :-D Jestli jsou ty rychlosti průměry, tak dělám na silnici něco špatně.

          0 0
          • Bobesss  

            Tak to nejsi sám, mám pocit že taky dělám něco špatně :-))))) Průměr 38–40 :-))))))))))

            0 0
        • mmm.edia  

          Nemyslím, že bych měl nějakou zvláštní formu, ale po rovince se tak opravdu dá jet. Např silnice Rudná (Havířov – Ostrava). Řekněme, že s tím „stabilně“ jsem si trochu zapřeháněl, ale tak 25 kiláků se tím tempem dá ujet než člověk potřebuje trochu vydechnout :)

          Cyklostezka FM-Ostrava podél Ostravice úsek FM-Paskov je mírně skloněný, vede podél řeky, ten se dá jet 43. V opačném směru se pro srovnání dá jet tak 34–35km/h. Nejsem jediný, kdo to tam tak jezdí.

          0 0
          • DavidX4  

            a to jezdíš na čem??? Jinak tyhle cesty znám a jezdím taky

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Jetson  

            Na silnici Rudná Ostrava mne štve jen D5, R1 a D1.:-)

            Speciálně na té D1 se teď kolikrát nedá jet stabilně ani 20km/h.;-)

            0 0
      • Jetson  

        V kombinaci s fullem jezdí stejně jako s HT. Jen teda u mne to nebude stabilně 38–40km/h. I když na radar se dokážu rozjet i přes 50km/h.:-)

        0 0
    • Bafoon  

      maxxis ikon

      0 0
    • vasek80  

      Vozil jsem na Ghostu vzadu 2,2 RK a vpředu 2,2 XK. Na pevném podkladu a asfaltu upalovaly, na vzhled pěkné balony, zejména RK. Výdrž Rk na zadku neuvěřitelná. Tady foto http://www.bike-forum.cz/…/dsc7987.jpg

      Pokud jezdíš hlavně asfalt, tak bych bral supersonica.

      0 0
      • Joseph777  
        1. a keďže jazdím hlavne po asfalte race king dopredu aj dozadu alebo?
        2. nevieš akú majú šírku ten race king aby som ich tam zmestil teraz mám

        ralphy 2,25 a je tam dost miesta, ale to bude asi väčší balón ako vravíš

        1. supersonic už nie je v katalógu asi by som išiel do racesportu aký je

        medzi nimi rozdiel?

        0 0
        • vasek80  
          1. Dal bych ho i na předek.
          2. On na vzorku není o moc širší jak RaR 2,25, ale je hlavně vyšší.

          Tuším, že na průměru kola to byl 1cm více oropti RaR. Šířka je hlavně na bocích a né přez vzorek. Každopádně já neměl KR o víc jak 0,5cm širšího určitě oproti RaR 2,25. Myslím, že jsem to měřil zjara šulerou a bylo to pod.

          1. Jezdil jsem oba, ale nepoznám rozdíl. Mám ještě toho X-kinga a RK oboje

          racesport v garáži. Ten RK je max 200km cvičně jetej s tmelem a jelikož to nešlo, tak jsem jej umyl a nazul RaR SS. Škoda, že nejsi z okolí či ČR. Já bych se jej případně mohl zbavit a ty bys něco ušetřil.

          0 0
          • MlokCZ  

            Určitě se to může verze od verze lišit. Co jsem měl já 29" RK protection 2,2", tak jak šířka, tak výška byla ± stejná s 29" RaR 2,25" (šířka oboje 55mm, výšku si z hlavy nepamatuju, rozdíl tam byl zanedbatelný typu 1mm).

            Tedy balóny v těch 29" verzích srovnatelné.

            0 0
          • AussigBiker  

            To mas na 26? Nahodou ten RK nemas na 29? :)

            0 0
          • Joseph777  

            čo myslíš tým nešlo, čo sú pomalé alebo čo ti prekáža?

            s RaR snake skin si ako spokojný? odporúčaš ich mimo iného aj na asfalt?

            0 0
    • borda  

      Nekdo tu nedavno daval schwalbe super moto.

      Mlok rikal, ue jsou velice rychly.

      Ja si teda rikal, pro koho to delaji a ono pro tebe :-)

      A je to teda ukrutne drahy.

      0 0
      • Joseph777  

        no tak do tých by som nešiel, odbočím do lesa a tam sa zabijem :)

        0 0
        • borda  

          Tak pises, ze to chces na asfalt.

          0 0
          • Joseph777  

            no to je tých 20% veď nedá sa stále len po asfalte teda dá ale niekedy to omrzí :)

            tie racekingy majú aj nejakú tú vzorku a myslím, že podržia nie len na asfalte

            0 0
            • MlokCZ  

              S tím podržením nejen na asfaltu bych byl opatrný. Na asfaltu právě vzorek je vždy na škodu a čím více vzorku tím hůře drží.

              RK na asfaltu docela jdou, boční vzorek je hustý a nízký. Oproti slickém se slušnou směsí (jako třeba ty Super meto) drží na asfaltu ale o dost hůře.

              0 0
        • MlokCZ  

          Za sucha se dá v terénu docela dobře i na slickách (nejen Super moto, jezdil jsem dlouhodobě kromě Super moto i Supreme a na obojích byl vícekrát v terénu).

          RK stejně prd drží a není to o moc lepší než ty slicky (i když o něco samozřejmě ano).

          RK nedrží dobře ani na suchu a za mokra vůbec. Takže pokud bys chtěl za mokra do terénu, tak to bude na h…o jak se slickem, tak s RK.

          A oproti tomu na asfaltu je to se Super moto úplně někde jinde než s RK. Kromě toho, že Super moto jedou daleko lépe, tak na pěkném asfaltu žádné vibrace (zrovna RK vibrujou hodně, překvapivě více i než některé řidší vzorky jako třeba RaR), jsou tižší (zcela tiché třeba jako silniční úzké pláště nejsou ale ani Super moto).

          Pokud máš tolik asfaltu a řešíš odbočení do terénu, tak bych se více zaměřil na potřebnou odolnost (jakou potřebuješ pro tvůj styl jízdy v terénu) než na grip (jestli opravdu jezdíš 80% asfaltu, tak asi terén priorita moc nebude). Není nic příjemnější než na kole stavěném převážně na asfalta zajet do terénu a vzápětí defektit.

          Třeba právě Super moto sice jedou opravdu parádně, ale odolnost žádná extra není.

          To ale třeba RK supersonic nejsou už vůbec (ještě méně odolné než Super moto) a třeba RK RS budou na tom ± jako Super moto.

          Pokud chceš odolnější a aby to jelo, tak RK protection. Ty i přes lepší odolnost jedou hodně slušně. Ovšem na druhou stranu díky té ochranné vrstvě nejsou moc pohodlné a drží mizerně.

          Takže si hlavně musíš ujasnit, co je prioritou. Jestli co nejlepší vlasnosti na asfaltu nebo i trochu více gripu v terénu.

          Na celopevňáku se kterým část roku (chladnější půlrok) jezdím téměř jen asfalt a část roku i ne tak úplně málo mimo asfalt (rozhodně daleko méně asfaltu než 80%), tak přehazuju dvoje kola.

          Na tu více asfaltovou část roku (i když ani to není jen čistě asfalt) dávám právě Super moto a na tu terénnější RaR/RaR.

          RK jsem jezdil taky nějaký čas (necelých 2tis. km) a ty už mi na kolo nesmí (to, že jsou o malinko rychlejší než RaR mi za ty další horší vlastnosti nestojí).

          0 0
          • pendergast  

            Na RK SS s dušou mám vzadu najazdené už 5500 km, za ten čas 2 defekty a oba na asfalte. Podiel asfalt/terén je cca 7/3.

            Je teda pravda, že už v teréne nedrží podľa mojich predstáv.

            0 0
            • MlokCZ  

              Někomu vydrží i tenoučká šlupka bez většího množství defektů, to ale nic nezmění na tom, že je to tenoučká šlupka.

              0 0
          • Joseph777  

            aké ďaľšie horšie vlastností myslíš?

            0 0
          • Joseph777  

            takže keď chcem chcem pohodlné a aby dobre držali nekupovať protection a pod. verzie

            do tejto verzie ale nespadá snake skin od schwalbe alebo sa mýlim?

            0 0
            • MlokCZ  

              Ne. Hodnotil jsem pouze konkrétně RK protection. Jak plášť drží je vždy výsledkem více vlivů včetně směsi a vzorku.

              Nic obecně o protection verzích netvrdím, jen konkrétně o RK protection. Třeba XK na tom může být s jiným vzorkem daleko lépe co se týká gripu.

              Snake skin verze pak nemá s protection už společného vůbec nic, ta nemá tuhý běhoun a tuhostí celku se vůbec s protection verzí nedá srovnat.

              Konkrétně u RaR jsem mezi obyč šlupka EVO verzí a snake skin nezaregistroval žádný rozdíl v pohodlí ani gripu. Obyč šlupka EVO verze mi ale na kolo taky nesmí a to ze dvou důvodů:

              • některé kousky jsou děravé jak řešeto a zacelování bez dušíje opruz
              • odolnost pro moje potřeby nedostatečná
              0 0
              • MlokCZ  

                RK protection jsem jezdil dlouhodobě, jiné protection verze (XK, MK) jsem nejezdil, proto je nehodnotím.

                0 0
    • Georrge  

      prijde mi, ze to ani neni tak o dezenu, jako o smesi gumy. Prislo mi ze RaR (a dost mozna i NN, ktere jsou skoro stejne rychle jako RaR) jsou rychlejsi gumy, nez treba levne overdrive od maxxisu (tam vzorek skoro neni). Jinak samo je zbytecnost davat nejaky vetsi vzorek na asfalt, akorat ta guma trpi, takze koukat na jemny nizky vzorek, ale hlavne na smes gumy (coz se odrazi v cene).

      0 0
      • Joseph777  

        ok tak, ktoré by si mi poradil s tým nízkym vzorkom a kvalitnou zmesou?

        dal by som totožné pneu dopredu aj dozadu.

        0 0
        • Georrge  

          to už pak záleží co všechno na tom chceš jezdit, byly tu zmíněné RK a super moto, s obojím souhlasím jako vhodnými kandidáty, za mě pak ještě furious fred a racing ralph i pro nějaký ten terén. Případně kombinace, jako FF/RaR, RaR/RoR a podobně. Já jsem ale dost vysazený na schwalbe, ostatní výrobci ale budou mít podobné gumy, nevím však jak jsou na tom jejich směsi.

          0 0
    • bagr  

      To si asi spis nezvladnul vyber kola kdyz jezdis 80% na asfaltu,ne?

      0 0
      • Georrge  

        full na asfalt je u nas moc fajn vec

        0 0
        • weekend warrior  

          :( jasne… a paris-roubaix se jezdi na sjezdacich… trochu ucty k cyklistice by to chtelo;)

          0 0
        • mzvarik  

          Ritchey Tom Slick 1.4, to je jasné :-))

          0 0
          • weekend warrior  

            no nevim no…uzsi plaste fajn, ale kdyz si k tomu pripoctes kyblik na zvraceni, nic jineho pri pohledu na tento vytvor nelze cekat, vyjde to tak na stejno…

            0 0
            • borda  

              Ale hovno. Pokud nechce druhy kolo, tohle, jako druhy kola na asfalt ideal.

              Lepsi, nez si koupit fulla misto ziletky a prndat, ze uzsi plaste jak 2,25" na tom vypadaj blbe.

              0 0
              • Sugar67  

                Jooo bordo, vřelý souhlas!!!

                Každý má svůj vkus a vyhovuje mu něco jiného. Ne každý má finance nebo prostor pro druhé kolo, případně miluje svého bejka natolik, že mu nechce zahýbat s jiným ;-) tak ho bude rači přezouvat, podle toho, co zrovna pojede. Taky jsem byl takový a plně to chápu.

                0 0
    • weekend warrior  

      cyklokrosku:) opravdu se mi to zda divne…ale pokud si to zdravotni stav zada, proc ne?

      0 0
    • Luke96  

      schwalbe hurricane

      0 0
      • l.bily  

        Furius freed 2.0 1000 km bez defektu idu paradne, len v bahne sa snima neda vobec, v piesku som bol prekvapeny ze isli pekne

        0 0
    • Anub1ss  

      Nasaď rozhodně ;-) Continental X-King RaceSport MTB plášť kevlar 26×2,20"

      0 0
    • iron.hide  

      dozadu by som urcite dal maxxis crossmark 1.95

      dopredu xking 2.0 alebo ralph 2.1

      0 0
    • Dejv94  

      Kdybys měl devětadvacu, řekl bych, nacpi tam cyklokrosový pláště. Takto se mi to zdá trošku ujetý, radši bych koupil celopevnáka a pláště dal nějáký větší balony jako bezduše.

      0 0
    • HonzaC  

      Jezdím sice více terénu než ty, ale asfaltovým přesunům nebo občasným vyjížďkám se nevyhýbám…jezdím vepředu X-King 2,4 RS a vzadu Maxxis Ikon 2,2 v kevlaru a jsem spokojen…nijak mně ta kombinace nelimituje, spíš nohy :-) Jo a jezdím s latex dušemi od Michelinu

      0 0
      • AleZ80  

        Na ty duše jsem nedávno přešel a ucházejí teda bleskově.

        0 0
        • MlokCZ  

          Všechny latexové duše drží tlak o hodně hůře než butylové. Když už ale z nějakého důvodu někdo duše vozit chce nebo potřebuje, tak je to dobrá volba.

          0 0
        • HonzaC  

          souhlasím, že utíkají znatelně, ale alespoň jsem se naučil řádne nastavit tlak, aby to nebylo přefouklé a nebo se to nežvejkalo. Jednou za týden to přifouknu a neřeším, je to chvilka :)

          0 0
    • DavidX4  

      mám doma Kenda flame 2,125. Balóny ve sliku :-) Prostě bomba.

      0 0
    • DavidX4  

      jo a jezdím hlavně silnici a s fullem je to prostě paráda :-)

      0 0
      • iron.hide  

        to myslis vazne? O_o

        0 0
        • boldricus  

          …proč by ne? Se podívej jak ty silnice u nás dneska vypadaj. Jezdim na pevňáku a kolikrát mi přijde dobře uježděná lesní cesta mnohem příjemnější než rozbitá okreska 3. třídy. Sou u nás cesty kvůli kerý bych si z fleku koupil rovnou ňáký FRko. Jet to na silničce, tak by sis vymlátil z huby všechny plomby..:(

          0 0
          • DavidX4  

            přesně tak, Na fullu je to lahoda na cestě a ověřil jsem si to minulou neděli, když jsem na něm od rána najel 164km komplet asfalt :-)

            0 0
    • dancing dog  

      Ritchey speedmax beta 2.0

      0 0
    • fousek  

      Pokud jezdis 80% asfalt tak si kup pohodnejsi silnicku a tech 20% bud odbourej nebo prekodrcej.

      0 0
    • Hunt  

      Určitě ten Supersonic, když někdy sjedes z asfaltu do meze, tak je krásně pohodlnej a rychlej je dost:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.