Pláště Continental GP 5000 S TR vs Vittoria Corsa N.EXT TLR

41 nepřečtených
  • Adrenaline

    Zdravím Vás, po dlouhé době budu mít opět výplety Tubelles Reday a zvažuji po 2 letech co jsem měl galdy, pláště jako bezduše. Vhodní kandidáti jsou Continental GP 5000 S TR a Vittoria Corsa N.EXT TLR. Conti jsem měl ale starší verzi a byl hodně dobrý ale peklo ho dát na ráfek. Hodně lidí vozí Vittorky ale já s nimi ještě nemám žádnou zkušenot. Pokud máte nějaké zkušenosti budu za ně velice rád.

    Předem díky ;o)

    Anketa: Které pláště Continental GP 5000 S TR vs Vittoria Corsa N.EXT TLR

    0 0
    • Doyle  

      Za mě Pirelli P Zero TLR Race. Maximální spokojenost s šířkou 28mm. Nahození v pohodě, tlak drží, dofukuju po 14ti dnech tak 0,3baru. Po 2tis. km vypadá plášť jak nový, defekt jsem nezaznamenal, tmel Oko magic.

      2 0
    • Adrenaline  

      Díky za tip. Vozí je znáný. Ale spíš se rozhoduji mezi těmito dvěmi můžu je mít zalepší peníz ;o)

      0 0
      • adam1  

        Vlastně to je jedno vyzkoušej oboje a udělej si obrázek sám ,takhle to je stejně nejlepší :) Po cca 3500km to vyměníš (myslím zadní) bo to stejně víc nevydrží .

        1 0
    • adam1  

      Podle mne a zkoušel jsem oboje ,mají lepší vlastnosti GP jsou jakoby měkčí a pohodlnější ,možná i více jistoty v zatáčkách ?

      Nevýhodou obou je ,že zadní mizí před očima /ploška .

      Zůstávám u GP :)jinak ty nové gp už netrčí nitě ,teda zatím :)

      0 0
    • HKou  

      Na jaky to je rafky? Pokud na DT, tak GP5000 jsou asi ty nejhorsi mozny – jdou spatne nasadit a samy slejzaj do zlabku pri nulovym tlaku.

      0 0
      • adam1  

        Měl jsem na základních dt a toto jsem teda nepozoroval ,to nasazováni ano celkem porod ale ty vittorky taky nešly snadno

        0 0
      • kedi  

        GP 5000 šly špatně, ale GP 5000 S TR úplně v pohodě.

        0 0
        • Hykal  

          Potvrzuju, že 5000 S TR jdou proti netubeles verzi obout podstatně lépe u vikorky mám strach, že to buchne jak to jde lehce.

          1 0
    • Adrenaline  

      No ráfky budou právě DT takže asi se moc nezměnilo od té doby. Nechtěl bych řešit defekt pokud by to nepobralo mlíko :o(

      0 0
      • ido  

        Na DT jsem ty GP 5000 S TR nedostal. Nešla nasadit ani první strana pláště. Tak jsem je vrátil. No možná by stálo za to vyzkoušet jak to dělají dráhaři . Nasadit na staré ráfky a nahustit ono to pak trochu povolí.

        0 0
    • milan.v  

      https://www.bike-forum.cz/…ni-bezduse-2

      Continentaly 5000 S TR jsou osvědčené, nové Vittorie prakticky bez delší zkušenosti kohokoliv…

      0 0
      • milan.v  

        V těch dvou vláknech k „silničním bezduším“ je spoustu zkušeností třeba i s těmi Vittoria plášti… ;o)

        0 0
    • Vrci  

      Mám bezduše krátce. Jediné pláště, které jsem zkusil jsou Vittoria Corsa G2. Nasadit na rafek šly jen rukama. Nahodit do patek jen duší, ani kompresor v pneuservisu nepomohl. Koupil jsem 25, reálná šíře 28. Zatím jsou mé dojmy pozitivní. Conti jsem taky zvažoval, ale mám morální problém s tím, že obnovili výrobu pneumatik v Rusku.

      1 0
    • Adrenaline  

      No díky postřehy. Asi riskniu ty nové Continentalky. Vittorky počkám až bude více recenzí bo když zradí Conti ????.

      0 1
      • milan.v  

        Ve výše uvedeném vlákně máš dost zkušeností i s těmi Continentaly… Alespoň jsou ježděné větším množstvím lidí zde…

        0 1
    • PucalkovicAmina  

      Conti 5000 S TR 32 mm. Výhody: Snadná instalace i zaskočení do patek. Extrémně pohodlné a rychlé. Nevýhody: Dost rychle padá tlak a po půl roce jsou doslova jak řešeto.

      0 0
      • MavasH  

        Hodím to pod tebe…

        Conti 5000 S TR 25mm. Nahození rukou byl porod, ale zadařilo se (EIE tady z BF). Bohužel jsem zadní dal naopak a na sundání jsem už potřeboval montpáky (snad poprvé za 20 let) :). Zprovoznil jsem je v dubnu (nahození dílenskou pumpou) a od té doby, pokud nepočítám dofukování (tady ti dávám za pravdu, že tlak by mohly držet dýl) jsem na ně nešáhl. Vozím ssebou lahvičku s tmelem, ale mají najeto skoro 6 tisíc a tmel jsem nepoužil (snad jsem to teď nezakřikl :D)

        1 0
        • PucalkovicAmina  

          Mám Zeroflats s těma mikrogranulkama a všechny defekty se zacelily. To že jsem měl defekt jsem si všiml pokaždé až při dofukování. Defekt vždy na běhounu, bočnici jsem nikdy neřízl. Jinak jejich schopnost žehlit nerovnosti a jízdní vlastnosti jsou vynikající. Kdyby trochu zlepšili odolnost, tak by to byly pláště bez kompromisu.

          1 0
      • Pablo  

        Jsou vhodné i na hookless ráfky? Kolik máš na nich najeto? To bude možná více vypovídající než ten 1/2 rok.

        Zrovna hledám něco 32mm TR na hookless ráfky co nejpohodlnější a nejrychlejší, střídám kola a najedu relativně málo, takže spíš aby se rozpadaly nájezdem než časem, protože než na nich těch 6k najedu, tak to 3 roky budou.

        0 0
        • Vrci  

          Je zajímavé, že každý výrobce kol uvádí jiné pláště, takže budeš muset kouknout u svých ráfků. Viz níže.

          https://www.sram.com/…ompatibility

          https://www.giant-bicycles.com/…s-technology

          0 0
          • Pablo  

            Díky, vypadá to, že problém s kompatibilitou nebude, zvlášť podle toho prvního odkazu to vypadá, že v těch větších šířkách (28+) je kompatibilní prakticky všechno. U těch kontíků teda potřeba dávat pozor, aby to byly ty novější „S“, jak upozorňují na druhém odkazu. Asi půjdu do nich, vypadá to tady na celkem shodu a trochu sázku na jistotu.

            0 0
        • seatik  

          Jsou právě určené i k použití na hookles ráfky. Já mám u svých podmínku pro Giant SLR1 ráfky maximálně 5 bar, ale nijak mi toto neomezuje (65kg) . Používám verzi 25×622

          Mlíko drží dobře, neprolínají a i na šterkových cestách zatím bez defektu. Najeto mám na nich 1500km a není ani vidět větší opotřebení zadního pláště. Při nasazování žádný problém, jdou v pohodě. Koupil bych je zase..

          0 0
          • Pablo  

            I proto chci 32mm, abych v rámci pohodlí mohl jezdit menší tlaky (nevyhnu se v okolí horším asfaltům), takže neočekávám, že by mě to mělo omezovat. Můj ráfek má tuším max. 5,5 bar, předpokládám, že nepůjdu přes 4,5 (75kg), možná i snížím, budu pak experimentovat.

            0 0
    • Adrenaline  

      Díky všem, takže rozhodnuto, objednám Contíky a uvidíme. Kdyžtak je vyměním, ale myslím že jsou to dobré pláště.

      0 0
    • mr.antik  

      Jestě bacha na rozměry. Teď jsem nasadil dušový GP5000 28mm a mají tak 26mm. Možná se vytáhnou ale pochybuju.

      0 0
      • Adrenaline  

        No právě že 28 nikde nejsou můžu mít jen 25mm ale na 20mm ráfku vniřkem. Tak snad to aspoň těch 25mm dá.

        0 0
        • teffe  

          28 mají skladem na bikeinn a za dobrou cenu

          https://www.tradeinn.com/…/138387867/p

          0 0
          • Adrenaline  

            Ted jsem se díval a nenašel jsem jiný než 25mm, všude v DE mají vyprodáno aspoň co jsem našel.

            0 0
            • teffe  

              je to tak, už tam nejsou, když jsem to psal byly tam i 28, o víkendu ješte byly 30mm. Ale ono jim to chodí celkem pravidelně, kolega tam minulý týden kupoval 32mm a už je má doma.

              0 0
        • mr.antik  

          to asi jo, já to mám na 15mm ráfek… možná že už počítají v dnešní době s širšími ráfky a pak to bude sedět.

          0 0
    • Adrenaline  

      Tak jsem koupil ty 25mm Conti a na ráfku 21mm mají 25,2mm. Ale dá se to. Až je sjedu zkusím ty 28mm. Jinak nahodit na ráfek to vcelku šlo. Použil jsem jednu montpáku. Určitě líp jak předchozí verze. Drží už 3 den tlak bez tmelu. Takže zatím hodnotím pozitivně ????

      1 0
      • seatik  

        Já mám 25 na bezháčkovém ráfku 19,3 vnitřní šíře a mají po 1000km 25,6mm.. Dofukuji po 4–5 dnech.

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.