• Mogadi

    Zdravim, chtel bych se optat, jestli nekdo mate zkusenosti s plastema Maxxis Aspen nebo Crossmark 2.1 kevlar? Rozmyslim se, ktere z nich si vzit. Zatim jsem se tady docetl, ze Crossmark tak odbre nedrzi, ale Aspen zas tak dobre nevali. Jezdim vetsinou od jara do podzimu, trasy jak rovina tak hory, obcas nejaky alpsky trail. Diky

    0 0
    • ememem1  

      s crossmarkom hej a odvtedy som nijaky maxxis uz neskusal. volakedy predtym dynomite/ignitor a to co si tak pamatam sa celkom dalo, vtedy sme este valive odpory a pod. neriesili :-) ale dnes by som to uz nechcel.

      0 0
    • wilda81  

      až narazíš na plášť, „kterej dobře drží a dobře valí“, tak dej vědět :))

      0 0
      • Mr.Dan  

        Ano, takže Aspen (nebo případně Ardent) dopředu a Crossmark dozadu.

        0 0
        • Mogadi  

          dobra dobra :)

          0 0
          • Soreno  

            A nejezdi když je vlhko to crosmark nedrží ani hovno – jinak za mě plášť na prd, nedrží – zlatej ardent.

            0 0
            • Kisch  

              To je hrozne subjektivni. Co by jeden na kolo nedal ani za sucha,to vozi druhy spokojene i za mokra. Ja lobuju za Ikon.

              0 0
              • Breakpain  

                Nemáš srovnání s RaR? Vyhovuje mi jak to valí, ale na písku vůbec … Ardent je jistotka, ale příčí se mi tahat takovou „kovadlinu“.

                Ikon jsem si vyhlédnul a ještě Ardent race … :)

                0 0
                • Kisch  

                  Srovnani mam, ale nepatrim k resicum, takze jen strucne. :-)

                  Vozil jsem dve sezony Ikony 2.2 v plne palce a predtim zhruba stejne dlouho RaR 2.1 UST, takze vahove je to stejne. Prijde mi, ze Ikon jeden o trochu rychleji, v terenu je jistejsi jak za sucha, tak i za mokra. Ale zasadni rozdil to neni. Ikon je objemnejsi a boky ma rozhodne odolnejsi nez ust Raplh. Ohledne toho pisku nevim,jak to myslis. Pisek nechavam cyklokrosarum.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Že na delším písčitějším úseku, nemusíš se ani nijak moc bořit mi předek ustřeloval. Z CX by mě okamžitě vyhnali s koštětem v ruce :D.

                    Je to hodně o technice, kterou nemám, ale Ardent to krásně kompenzoval a držel. RaR mí ujížděl jako divý, že jsem měl nalámáno, kdy si ustelu.

                    Já si myslím, že tohle nejde vyřešit jinak, než že je otestuji. Dle popisu bych se měl lehce posunout dál … což od toho čekám. Když pominu písek – tak mi RaR vyhovuje, vzhledem k tomu jak a kde jezdím, takže Ikon by mohl být ještě dál.

                    Díky, recenzička se šikla :)

                    0 0
        • Tomik :-))3  

          :-D

          0 0
        • hovado_cz  

          Vozim ardent race ve předu ikon vzadu. Kdyz sem vozil ve předu forekastra tak měl zadek tendenci “předbíhat” :-)

          0 0
          • pavelmisar  

            Vozím teď Ikon, Ikon

            Stojí za to „upgrade“ na Ardent race dopředu?

            0 0
            • Breakpain  

              ne, leda Ardent

              0 0
            • hovado_cz  

              100 lidí 100 chutí ale Klasickej ardentmi přijde strašnej “motokros” jako forekaster na HT XC sem se s touhle kombinací hrozně trápil :-)

              Ale Uvažuju o tom, jestli Ardent race i do zadu :-)

              0 0
              • maajkee  

                Mně taky kdysi přišlo že Ardent je drsnej, dneska jo beru jako rychlej plast co moc nedrží :)

                0 0
                • novas752  

                  Presne. :)

                  0 0
                • ememem1  

                  jako ne moc rychly plast co nedrzi.....:-).

                  jak som uz x krat vravel, na XC treba maxxis obist oblukom podobne ako na FR a DH schwalbe.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Není třeba, pokud nehonis vteřiny a pozadujes kvalitu a výdrž.

                    0 0
                    • ememem1  

                      vec nazoru :-)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Podloženého reálným testováním :)

                        0 0
                        • ememem1  

                          moje tiez :-) a preto som to uzavrel tak, ze ak chcem byt extra rychly tak schwalbe RaR resp. najnosie RaR/Ray, na take trocha technickejsie RoR resp. daka kombinacia a potom uz od Schwlabe ruky prec.

                          a presne naopak ak to ma poriadne drzat a vydrzat tak DHF/DHR II/Agressor ppripadne cosi okolo toho, ak uz dojdes az k ardentu tak tam sa to lame a ruky prec od Maxxisu.

                          Potom sa docela dobre da fungovat na spesloch napriec celym spektrom, od conti ruky prec na bikoch vseobecne, je to kombinacie toho zleho z oboch vyssie zmienenych.

                          Exoty typu Onza a pod. som nejazdil tkaze neviem.

                          Tiez podlozene realnymi skusenostami ale uznavam je to hodne vec nazoru a vkusu.

                          0 0
                          • maajkee  

                            No však já jsem psal, že pokud nehoníš vteřiny, ale hledáš plášť kterej nehází, dobře drží jako bezdušákm jde dobře nahazovat i pumpou, vzorek má poměrně dlouhou výdrž, tak i na XC použiješ Maxxiis :)

                            0 0
                          • novas752  

                            Na XC jsou Conti docela oblibeny.

                            0 0
                            • maajkee  

                              Na svěťáku dost lidí vozí Maxxis.

                              0 0
                              • petrun  

                                Opravdu vozí sériově vyráběné pláště nebo jim namíchá výrobce lepší směs?

                                0 0
                                • LM  

                                  Spíš lepší TPI :-)

                                  0 0
                                  • petrun  

                                    Takže to nejsou úplně stejné pláště jaké můžu koupit v krámu?

                                    0 0
                                    • LM  

                                      Ano, ty s 170 TPI mají jen pro sponzorované jezdce, v krámě to koupit nejde. V komentářích pod článkem jsou další detaily od někoho z Maxxisu:

                                      In the meantime though, yes, the new consumer model of this tire is the exact same tread update, casing size, and optimized for wider modern XC rims. We just opted to produce the consumer model on our more proven and more “consumer durable” 120tpi casing. The 170tpi tires are more difficult to produce, more expensive materials, etc. and we don’t feel that a $120-$150 tire that may only last a few races is a viable consumer option presently.

                                      0 0
                                      • petrun  

                                        Tím pádem je pro běžného uživatele nepodstatné co se vozí na svěťáku :-(

                                        0 0
                                        • Breakpain  

                                          Ale to vždy ;-)… i rámy mívají závodníci dost často odlišné od běžné produkce :-)…

                                          0 0
                                          •  
                                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                            0 0
                  • petrun  

                    Jezdil jsem ještě nedávno maxíky na žiletce (obyč detonátory, 23 a 25mm). Všichni mi tvrdili, že kloužou, nedá se na nich jezdit a podobná moudra. Nikdy jsem na nich nespadnul a nejezdil jsem pomalu. Naopak mi vydržely déle a bez defektů než ty údajné bomby co jezdily ostatní. Je to taky trochu o citu.

                    0 0
                  • ufoncz  

                    Snazis se to vsude vecpat podle hesla hesla stokrat opakovana lez se stane pravdou?

                    0 0
    • had_zachau  

      ted mam obuto na trancovi ardent/ikon tak uvidime :)

      0 0
    • Mychal  

      Crossmark 2.1 kevlar rozhodně nebrat. Letošní předjaří jsem na něm píchal každou vyjížďku, až musel jít pryč..

      0 0
    • kupi  

      Já jsem naopak s crossmarky velice spokojený. Tady na Vysočině mě ten plášť nijak neomezuje a zatím jsem s ním sjel všechno. Jediné místo, kde pozoruji jeho slabinu je jízda v mokru. To moc nedrží.

      0 0
      • Breakpain  

        To je od vkusu každého soudruha :-)… a podmínek, kde jezdí. Osvědčila se mi jediná věc – investovat a zkoušet. Třeba teď jsem testnul Ardenty – na mě zbytečně moc „lepí“ a nejde to tolik, takže je holt se slevou střelím a testnu vychvalované Ikony, Crossmarky a možná i ty Ardenty Race (ale trošku se bojím, že to bude to samé jako Ardent a bude to „moc“ pro moje využití…). Já to dost často prokládám přejezdy po asfaltu, abych nejezdil s kamarádem stále stejné trasy, tak se po ose někam dopravujeme třeba 30 km na asfaltu a pak drandíme terénem, tak hledám něco „mezi“, co podrží, ale zároveň fičí.

        S RaR jsem byl po této stránce spokojený, je nse mi nelíbil projev na písku u předního kola + je to Schwalbe. Maxxisy prostě tolik nehážou, takže Schwalbe skončily, a proto hledám v neprobádaných vodách :D.

        Dojedu staré RaR a jdou Ikony, pak se uvidí, jak budu spokojený, třeba dám dopředu Ikon a dozadu Crossmarka, už jsem nad tím uvažoval, praxe ukáže. Dopředu bych si ho asi nedal. A hlavně se teď vše trošičku změní – byly duše, přijdou bezduše po RaRech … to je otázka tak 500km :-).

        0 0
        • AleZ80  

          Ty Ardenty Race jsem teď viděl na nějakém kole v krámu. Figury jsou drobnější než u klasickýho Ardenta, trochu jinak poskládaný – ty pláště vypadaj, že by mohly být rychlejší.

          0 0
          • ememem1  

            uz len z obrazku sa stavim ze ked sa stretnu s bahnom tak sa ho nezbavia az domov. a ikon dtto.

            0 0
            • ememem1  

              a len tak mimochoodm najvysi cas aby sa zaviedlo nejake jednotne znacenie, aby clovek u kazdej znacky zistoval co ktore „pripona“ pri znacke resp. modeli znamena – sa na to mozem…

              0 0
          • hovado_cz  

            Taky že sou :-)

            0 0
      • obda  

        S Crossmarkem mám taky docela dobré zkušenosti. Dokud se nesjedou křížky ve špuntech, tak (na suchu) drží hodně slušně na to, jak rychle jede. Za mne třeba líp než WTB Nano. A je dobře předvídatelnej. Na mokru je to o hodně slabší, třeba mokré kořeny vyloženě nemá rád a taky se zanáší bahnem.

        0 0
        • Karaya  

          eXc verze drží dobře i na mokrých kořenech a na sněhu. Ale zas nejede líp jak NR, alespoň já měl pocit zrychlení po přezutí na NR.

          0 0
          • RomanH  

            NR mi taky prijde rychlejsi. BTW, netvrdil jsi u eXc verze neco jineho ?

            0 0
            • Mogadi  

              a NR je prosim co? :) znam jenom NN a RR :D

              0 0
            • Mogadi  

              a na mokru Nano drzi?

              0 0
              • RomanH  

                Jezdim ho vzadu, no problem. A na snehu mi prijde z podobnych plastu uplne nej. Nevim ale, za kolik se ted da sehnat, WTB tusim pred dvema lety menilo dovozce a s NR to byla tragedie – shaneli jsme jej po ruznych kseftech – ofiko chteli kolem 900 a to uz mi prijde za nej mimo. Ja uz bych na to nase smrdlani plast za vice nez 700,– nebral (dobre, 800, kdyz to bude SS vlastovka). Jinak vzdycky najdes nejakou alternativu.

                0 0
              • RomanH  

                Jezdim ho vzadu, no problem. A na snehu mi prijde z podobnych plastu uplne nej. Nevim ale, za kolik se ted da sehnat, WTB tusim pred dvema lety menilo dovozce a s NR to byla tragedie – shaneli jsme jej po ruznych kseftech – ofiko chteli kolem 900 a to uz mi prijde za nej mimo. Ja uz bych na to nase smrdlani plast za vice nez 700,– nebral (dobre, 800, kdyz to bude SS vlastovka). Jinak vzdycky najdes nejakou alternativu.

                0 0
            • Karaya  

              Tvrdil jsem, ale po 3 letech na CM (CrossMark eXc) jsem loňskou sezónu odjezdil na NR. Po přesednutí jsem nabyl dojmu, že NR je přece jen rychlejší. Na druhou stranu drží hůř na suchu i na mokru. Na mém oblíbeném popracovním trailu prohrábnu snadněj než s CM. Na výjezdu z podchodu zrovna tak. CM eXc je evidentně z měkčí směsi než NR z toho ty vlastnosti plynou. Na CM žádný problém za celé 3 roky, měnil jsem jen proto, že nekompatibilní s Fulcrum RM3. NR jsem první měnil po 3 měsících – udělal jsem klackem díru přesně doprostřed běhounu a poprvé jsem musel v terénu místo mlíka dát duši. Druhý tam mám doteď, ale už jsem zas jednou musel nouzově dojíždět s nízkým tlakem, protože se to prostě samo nezalepilo. Trochu se na něm už bojím jezdit, tak sháním něco lepšího.

              Snad jsem to shrnul důkladně :-)

              0 0
              • obda  

                Ohledně NR a Crossmarku. Hledal jsem specifikace a našel jsem:

                WTB Nano Race (to je ten, co máme na kole)

                směs DNA (60a), 60 tpi, 505g (26×2,1)

                http://www.wtb.com/products/nano

                Maxxis Crossmark

                1. eXception+Sil­kworm

                směs EXC (62a), 120tpi, 500g (26×2,1)

                2. eXception+EXO

                směs EXC (62a), 120tpi, 545g (26×2,1)

                3. klasický kevlar

                směs MPC (70a), 60tpi, 560g (26×2,1)

                http://maxxistires.de/…t/crossmark/?

                http://www.maxxis.com/…21-crossmark#…

                Takže není Crossmark, jako Crossmark. Já například celou dobu mluvím o verzi 3 – klasický kevlar. Vzhledem k použité směsi je to dost rozdíl oproti eXC.

                0 0
              • obda  

                Jinak směs by mělo mít měkčí to Nano. Ale moc se mi to nezdá. Furt ho nemůžu sjet, abych dal dozadu něco jiného.

                0 0
                • Karaya  

                  Nano Race, ale rozhodně nemá 505g, spíš 550. Naopak CM jsem navážil 499, takže mám asi eXception+Silkworm.

                  Opravdu měkkou směs měly podle mně staré NR se zeleným proužkem na běhounu.

                  0 0
                  • obda  

                    Váhy jsou katalogové, toho svýho jsem zapomněl dát na váhu. Ale já su smolař, mně i Conti MK Supersonic vážil 510g místo 460g ;)

                    0 0
                  • Paja  

                    Z té poslední várky, co jsme brali předloni? vážily 520–525g.

                    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • petrun  

      Když jsou tady takový odborníci tak se taky zeptám. Na fulla budu dávat skiwal pláště pro oživení vzhledu. Původně jsem chtěl objednatel dva Ikony 29×2,2. Teď ale uvažuji o Ikonu na zadek a Ardentu na předek. Jak moc se projeví valivý odpor vyššího vzorku Ardentu oproti dvěma Ikonům? Bude to s duší a tlak 2,0 předek + 2,4 zadek. Díky za radu.

      0 0
      • RomanH  

        Na 26'' jsme mel na predku Ardent EXO TR. Byl to tezkej plast, kterej byl temer neznicitelnej, ale prislo mi, ze drzi hure nez RoR a podstatne hure i jede. Na zadku jsem vozil Ikona.

        0 0
      • scret  

        pokud to mas na fulla, vubec bych se toho Ardenta na predku nebal… valivy odpor o tolik vetsi nebude a rozhodne bude lip drzet nez Ikon…

        Ikon je totiz dle myho nazoru dost precenovanej plast… Vlastne tak dobre nejede a pritom nejak bravurne taky nedrzi… Takovej Aspen (mam na zadnim) jede vyrazne lip a i diky lepsim bocnim spuntum lip drzi v naklonu… Alespon mi to tak prijde…

        A ted Ikonari smele do me:)))))

        0 0
        • petrun  

          Asi tuhle kombinaci risknu, ty skiwal boky se mi líbí čím dál víc. Dík :-)

          0 0
          • RomanH  

            Tak vem Onzu.

            To Scret : S hodnocenim Ikonu souhlas

            0 0
            • petrun  

              S Onzou nemám žádné praktické zkušenosti a je dražší. S Maxíkama jsem kdysi jezdil a pokud si vzpomínám tak byly dobré.

              0 0
              • Dazz  

                Onza Canis, mám předek i zadek, šířka 2.25 a za mě super speciál plášť :-)

                Samozřejmě záleží co jezdíš. Canis je tak trail/XC plášť.

                0 0
        • maajkee  

          Neser se do Ikona :)

          0 0
          • scret  

            a je to tu:)))))

            Tak je to plast, kterej neurazi a ani nenadchne…

            Zas je fer napsat, ze treba ve verzi TR EXO skoro vubec neubyva… mam na nich najeto uz cca 2tkm a jsou skoro jak novy:)

            0 0
            • maajkee  

              Jo jo, mám ho na 29ht vzadu právě proto abych to nemusel brzo měnit. Mně přijde že jede dobře. Třeba kontiky race king co jsem jezdil před lety byly asi rychlejší. Každopádně Maxxis beru kvůli tomu že jdou fakt krásně nasazovat bezduše a jsou odolný.

              Aspeny jsou na mě moc nízký a úzký :)

              0 0
              • scret  

                ale prd… jen musis dat verzi 2,2 :) To je docela slusnej balon uz…

                0 0
                • LM  
                  • Verze 2.25'' existuje jenom pro 26'' a 29''.
                  • S 27.5'' mám smůlu, tam mají max 2.10'' (52–584) :-/
                  0 0
            • petrun  

              Díky za nápovědu. To už mi dává mnohem větší smysl. Dlouhá výdrž = tvrdší směs = menší grip. Tedy většinou :-)

              0 0
            • scota  

              Ardent je totiž 2C směs např. Tomahawk je 3C směs tedy ubývá o dost rychleji.

              0 0
            • ememem1  

              a potom sa zrazu zo dna na den zosere.....mal som to presne takto.

              0 0
        • abel  

          ardent-ikon jsem vozil asi sezonu a dobrá univerzální kombinace. na promáčenejch sudetech 2014 jsem si vyzkoušel, že při opatrnější jízdě v blátě ardent drží, ikon chvílema no control (oba 26 dvousměs).

          ted vozím na HT29 kombo ardent-ardent race a v pohodě, ale kvůli váze (oba přes 800g) na sucho plánuju dozadu ikon.

          0 0
      • petrun  

        Díky moc všem za rady. Ardent + Icon objednány. Teď už jen sehnat světle hnědé sedlo + gripy a z černého RB IQ bude excelentní retro ;-)

        0 0
        • maajkee  

          No vidíš. Já ti tohle kombo psal hned na začátku :)

          0 0
        • cosmo  

          Jak nasadim dodam zkusenosti se zimnim provozem na Ardent Race 2.35 zadek a Forekaster 2.35 predek…

          0 0
          • RomanH  

            Toto mi prijde lepsi volba. Ale neni to Skinwall, jak chce Petrun.

            0 0
            • cosmo  

              ty skinwaly jsem mel, oba ikony, vypadaly na kole fakt nadherne, ani mi nevadilo je drhnout kartacem, aby nebyly zasrane od bahna, ale ikon na prednim kole me moc nesednul…jak jsem vyzkousel na predek forekaster a dozadu aspen, tak bylo rozhodnuto…ke skinwalum bych se i vratil, ale jedine co je je ardent a ikon a to mi neprijde jako nejlesi kombinace…sam jsem zvedavy na tu siri, koupil jsem schvalne na zimu…loni jsem zimu uspesne zvladnul na forekasterech…do­konce mam 2kusy ve 2,35…vicemene se mi to za totestovani maxxisu ve sklepe trochu nakupilo, takze mam 8 plastu na kombinace, na jare neco prodam…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
        • ememem1  

          uprimne – bude to pouzitelne ale inak to nijak extra nepojde ani nijak extra nebude drzat. a bude sa to teraz na jesen dost blbo cisti. po tuto kategoriu jazdenia by som ja vyberal radsej zo schwalbe pripadne speslu ale je to vec vkusu a nazoru.

          0 0
    • petyn  

      Dnes mi došly tyto pláště na zimáka https://www.kupkolo.cz/…lar_z104629/ a jsou stejně široké jak 2.1 Fast Trak. Na ráfku 21 mm . Thunder Burty 2.25 jsou o hodně širší. Snad to trochu povolí ):

      0 0
    • petrun  

      Tak upgrade spuštěn. Maxíci mně zatím velice příjemně překvapují. Patky dokonale rovně zaskočily do ráfků už při jedné atmosféře, šíře na relativně úzkém ráfku je u Ardenta 2,25" stejná jak RaR 2,25", váhy sedí (rozdíly jsou v jednotkách gramů). Už se těším až je projedu :-)

      0 0
      • Ice601  

        Pls… Změř tu šířku, děkuji předem. :-)

        0 0
        • petyn  

          Jiná šíře je u použití stejného pláště s duší a jako bezduše.

          0 0
          • Ice601  

            No na to jsem se neptal, ale děkuji za odpověď.

            0 0
            • petyn  

              Jasně, ale jestli budeš mít duše a on bezduše tak Ti to nic neřekne. Musíte si upřesnit jak to budete mít nazuté ')

              0 0
        • petrun  

          Na novém ještě neprojetém plášti, s duší, na ráfku s vnitřní šířkou 18mm jsem naměřil 54,67mm. To je až na pár setin stejně jako u cca. 900 km jetého RaR na stejném ráfku. Tlak u obou 2 atmosféry (u Ardentu krátkodobě 4 a po chvíli na vytvarování úprava na provozní 2)

          0 0
    • Lister  

      Maxxis Rekon 27,5 × 2.4 WT. Viděl někde někdo tenhle plášť?

      Na strankach Maxxisu je ale zatim jsem ho nikde nenašel.

      0 0
      • cosmo  

        na strankach nove sirky 2,4 nemaji, ale v katalogu 2019 je uz uvadeji…nazivo videno na eurobike 2018

        katalog 2019

        0 0
        • Lister  

          Na stránkách Maxxisu normálně jsou.

          U nás to nikdo nemá, našel jsem obě verze (3C i Dual) na bike components. Jen teda cena je taková nehezká za ten dual.

          Asi objednám od každého jeden kus, protože je to asi jediná jezdivější guma, kterou dám na moje široké obruče a ještě bych si mohl pomoc skoro půl kila na váze.

          U 2.6 mají taky označení WT, což si nejsem jistý, že bylo i předtím. V každém případě mne tak napadlo, jestli je to opravdu nová verze těch 2.6 nebo se jen tím označen snaží lidí dovést k tomu, aby to necpali na úzké ráfky a tím pádem ta guma lépe fungovala.

          0 0
          • AleZ80  

            O tom tu snad někdo psal, že 2,6ky byly vždy WT, ale neznačili je tak, protože nepředpokládali, že by to někdo cpal na úzké ráfky.

            0 0
            • Lister  

              Divná otázka. Dalo by se odpovědět tak že jsem tu o tom teď psal já.

              Naprosto běžně se ty gumy osazovaly na sériovky s šířkou ráfku pod 30mm.

              Prostě mne jen zajímá jestli se ta guma vždycky označovala jako WT (což si právě nemyslím) nebo tam to označení předtím nebylo. Jestli je to pak opravdu přepracovaná guma nebo je tam prostě ten nápis jen doplněný.

              0 0
              • AleZ80  

                Nevím, jak Rekon, ale DHF 2,6 nebyl značený jako WT a nyní je.

                0 0
        • Lister  

          Teď jsem ještě proletěl ten katalog a dívám se že těch WT gum se do Ela dost vyrojilo.

          Ardent Race 2,6 bude určitě nová guma ale takový Ardent 2,4 je pro letošek taky WT a to dokonce ve 26 palcové verzi. Takže to mě napadá úplně to stejné, co u Rekona – nová verze nebo jen přejmenována verze původní?

          0 0
    • pavelmisar  

      Ahoj, nějaké kombo na XC, které mě podrží a zároveň si zachová dobrý valivý odpor?

      Teď jezdím Ikon, Ikon a některé rozbité úseky prostě prokluzuju na místě :/

      Přemýšlel jsem o Ardent, Ardent Race ale nevím jestli by to pomohlo jestli to chce něco hrubšího ještě např. Forekaster?

      Pláště bych chtěl asi 2.2, nevím jestli 2.25 dám do rámu na mé Meridě.

      0 0
      • Nutribird  

        Forekaster je určitě super, rychlostně se vyrovná ardent race a v zadu rozhodně lépe drží. Na předek možná WTB trail boss, ale ten neznám. Je zde však dost doporučovaný.

        0 0
        • pavelmisar  

          Tak že bych zkusil Forekaster na obě? Vpředu sem problém s držením neměl na Ikonech, tudíž si myslím, že bych nemusel kombinovat nějak…

          Ty Forekastery je možnost obout na bezduše, jít do toho? Chybí mi jen koupit tmel a ventilky, ráfky jsou TLR.

          0 0
          • Nutribird  

            Na předek jsem nezkoušel, tam mám DHF 3C a na můj um a co jezdím si nemohu dovolit jinak. Zadek by pro mě byl taky vhodnější asi Agg nebo DHR2, ale to nejede a rád si projedu i tratě maratonů.Forekaster je ovšem i v dvousměsi doporučovaný na předek a zdejší uživatele jej na předku hodnotili dobře. Chová se dobře i v mokru a na bezduších je úplně v pohodě. Jestli bezduše ano nebo ne nevím, mám je a v batohu vozím duši. Pokud mám defekt tak takový, že to tmel nemá možnost pobrat.

            0 0
          • Ice601  

            Forekastery jsou a jdou na bezduše úplně v pohodě. Takže neváhej.

            0 0
            • pavelmisar  

              Otázka je, jestli zatím nenechat duše. Když bude sucho, tak bych přezul zpět na Ikony… a s bezdušema už nemůžu..

              EDIT: Nebo můžu no, ale už pracně…

              0 0
              • Ice601  

                Tak už je to více méně patlání s tmelem. Já si ale myslím že když dáš ty Forekastery, tak je budeš jezdit i na suchu..

                0 0
                • pavelmisar  

                  Tak super, není co řešit jdu do nich + No Tubes tmel a ventilky :-)

                  0 0
                  • Nutribird  

                    Jjj dobrá volba, mi drží i s Fl.

                    0 0
                    • pavelmisar  

                      Teď jsem se dočetl, že i NE-TUBELESS ready pláště jdou použít s tmelem? Nemáš s tím zkušenosti? Že bych zkusil kdyžtak ty obyčejné Ikony s tmelem :-)

                      0 0
                      • Nutribird  

                        Ne beru kevlar patku a tady jsem si ani nevšiml, že by nebyl tubeles ready. Nějak jsem to neřešil. Je lepší plášť nechat vyvěsit na nějaký čas aby se srovnal, pak nahodit a na sucho fouknout aby sedli patky a pořádně se přilepila páska. Zase nějakou dobu nechat a pak nalít tmel, fouknout a nejlépe projet.

                        0 0
                        • Lubin97  

                          mam ardent a forekaster na sucho bez tmelu a duši v batohu a drží v poho..

                          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • RomanH  

      Muzete nekdo porovnat na zadnim kole Ardent Race/Rekon/Fo­rekaster ?

      0 0
      • Nutribird  

        Forekaster oproti ardentu je jistota Recon nevím.

        0 0
      • pavelmisar  

        Rekon je prej trochu agresivnější Ikon

        0 0
        • RomanH  

          No to by bylo fajn. Predek Forekaster, zadek Rekon, takova jezdiva kombinace.

          0 0
          • pavelmisar  

            Stejně, člověk si to musí zkusit. Ono něco vypadá a něco jiného je jak to na danou osobu působí.

            Já proto vzal znovu ty Ikony, ale bezduše abych porovnal přímý rozdíl mezi Ikon bez a Ikon s.

            Potom se od toho odrazím a případně veznu ty Forekastery.

            Jsou to sice vyhozené peníze, ale dobré zkušenosti a jak jednou vybereš dobrý plášť budeš ho kupovat furt dokola :-)

            0 0
        • Dejv0  

          Drží stopu velmi dobře i schopně brzdí, v tomhle je oproti Ikonu úplně někde jinde a to jsem přehodil z DHR. Mám ho teď na trailbiku a spokojenost, jede to pěkně. Ikon 2.35 už jsem zkoušel na zadku taky a šel pryč.

          0 0
          • Nikovlas  

            A Rekon je tedy méně agresivní než Forekaster? Z fotek mi připadá jako hrubší Ardent Race… Jak si stojí v porovnání s Ardentem?

            Teď mám vpředu Forekaster, vzadu Ardent Race.

            0 0
            • Dejv0  

              Méně agresivní mi ta guma nepřijde. Rekon nemá ve vzorku hluchá místa a přijde mi jistější než Ardent. Ardent i Forekaster se budou líp čistit v blátě díky vzorku, ale jak najedeš na kořeny co ty půjdou mezi špunty, tak ustřeluje (Ardent). Forekaster to bude dělat taky ne (toho jsem neměl)? Mít něco víc do XC, tak jezdím Rekon/Rekon nebo Rekon/Ardent race. :)

              0 0
              • Nikovlas  

                Forekaster je hodně řídký – to je šikovné v mokru. Ale o to míň zřejmě vydrží (hlavně vzadu) a chápu ten možný problém s kořeny, co popisuješ. Taky nemá výraznější boční figury, což na XC nevadí, ale na trailech to jistoty nepřidá. Do budoucna zvážím i ten Rekon.

                0 0
                • jerrymouse  

                  Ze vydrzi min muzu potvrdit. Laboruju s tlakama a uz jsem mel 3× pinch flat, 2× diru … za 6 vyjizdek (v zivote jsem vic nepichal – i XC Contik X-King; forekaster vypada jak jezecek s tema knotama). Posledni pich flat jsem mel i se 30 psi. Ale jezdim jak prase a jsem tezkej (87kg+vystroj).

                  0 0
              • AleZ80  

                Ardent se Ti blátem zalepí hned.

                0 0
    • pavelmisar  

      Tak chtěl bych poděkovat za radu na bezduše. Dneska nazuty Ikony, tmel NoTubes, ventilky NoTubes.. hned první jízda a už jsem pocítil, že tam něco chybí a že to zkrátka drží :-)

      Mám takový dotaz, takový detail.

      Měl jsem Ikon s bílým nápisem Maxxis. Teď mi došli Ikony se žlutým nápisem Maxxis. Jaký je mezi tím rozdíl? :-D

      0 0
      • nitraq  

        V barvě nápisu:))

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Kaire  

      Čau, prosím o názor. Skinwall nebo ne? Jde o kolo pro ženu, ona tvrdí že je to s červenou v pohodě, já tvrdím že je to moc.

      Foto ilustrační, nejblíže designem podobné, origo má navíc červené ESI gripy.

      0 0
    • motacek  

      Nevíte kde sehnat nasledujici pláště:

      Maxxis forekaster 29×2.60

      Maxxis rekon 29×2.60

      Oba se vyrábí, ale nejsem schopen je najít. EU eshopy můžou být

      0 0
    • stepon  

      Zdravím do fóra a mám special dotaz ohledně gum Maxxis Forekaster. Nevíte někdo, jak je to s dostupností směsí 3C max terra a speed ve verzi 29×2,35? Např. Canyon tyto montuje na svoje kola běžně (viz Neuron ), ale v oficální distribuci a obecně na netu nic takového k sehnání není a já bych je chtěl obout sakra :-)

      0 0
      • novas752  

        Maxxis má na stránkách jedinou verzi ve 29×2,35 a to dvousměs EXO TR. Jinak mají 2,2 a 2,6". Je možné že si Canyon nechává vyrábět 3C na přání = náhradní seženeš leda na bazaru sundané z nových kol.

        0 0
        • RomanH  

          Presne tak.

          BTW, zkousel jste nekdo tu 2.6 ? Aktualne vozim na predku 2.35 a po strance jizdnich vlastnosti jsem s ni spokojenej, Jen mi prijde o neco uzsi nez je udavany rozmer a vzhledem k tomu, ze vozim pevnou vidlici, uvital bych i vice pohodli.

          0 0
          • novas752  

            Maxxisy jsou užší vesměs všechny, 2,35" Maxxis je někdy i užší než 2,25" Schwalbe…

            2,6"WT už je dělaná na 30–35mm ráfky, na užších ráfcích dost pod 30 to neni úplně optimální.

            0 0
    • Premik  

      přemýšlím o Forekasteru 29×2,2 na přední kolo, zajímala by mě reálná šířka na cca 25mm širokém ráfku – nemá někdo doma? Bojím se aby to nebyla moc velká užovka..

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Joho  

        Mam oba rozměry 2,2 i 2,35,oba jsou na stejněm ráfku š. 27 mm stejně široký cca 58 mm. 2,35 je těžší 779g a má o trošku větší figury a trošku víc roztažený vzorek do stran. 2,2 váží 698g a víc propouští glykol z mlíka. První obr. Je 2,35.

        0 0
        • Premik  

          tak jsem konečně Forekastra nahodil – kevlarová verze 29×2,2 TR (bez EXO ochrany), váha 618g, šířka na 23mm ráfku je cca 55mm. Je stejně široký jako předchůdce Crossmark 2 29×2,25 EXO TR, ten ale váží už citelných 809g.

          0 0
    • motacek  

      Ahoj,

      chtěl bych koupit Minion DHR2 27.5×2.8 na zadek (doteď byl rekon+).

      Zajímá mě, jakou zvolit směs, respektive který plášť konkrétně. Maxxis toho značení má hodně (maxxterra, maxxgrip, EXO, hodnota TPI, apod.) a nejsem si jistý, co se mi na zadní kolo hodí nejvíc.

      Momentálně na předku jezdím HR2 Maxxterra. Ten vyměním za DHF, až se sjede.

      Dík za tip

      0 0
      • novas752  

        Maxxterra a maxxgrip je označení konkrétní trojsměsi na běhounu. Grip je měkčí = lepší grip ale rychle mizí, na zadek blbost = maxxterra nebo klidně obyčejnou dvousměs. Exo je kostra pláště, na pluskovej plášť ok.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • motacek  

          takže spíše na zadek ten jezdivější Dual? Taky je o 500kč levnější :P

          0 0
          • novas752  

            Jasně že na zadek. Zadek jede, předek vede.

            0 0
            • motacek  

              tj, ale aktuálně mám právě problémy při sjezdu, že zadek jede ve smyku třeba i 100m v kuse. Podotýkám, že to je sjetý rekon :D

              Doufám, že tenhle trouble mi DHR2 vyřeší díky agresivnímu vzorku.

              0 0
              • theedge  

                Tak pokud jezdíš tak prudký věci ( předpokládám na ilegálech ), tak se divím že vzadu jezdíš Rekona – natož sjetýho.

                0 0
                • motacek  

                  předpokládáš správně … nicméně je to občas zábava jet jen smykem … může za to to suché počasí, všude je vydroleno a sype se to.

                  Toho Rekona jsem chtěl sjet až na mlíko, stál přes dva litry :)

                  0 0
                  • theedge  

                    Jo v tomhle suchu se to sype všude a nedrží to. Nicméně nevím jak Rekon, ale třeba DHR II to má tak, že se úplně sjet ani nedají. Základ té figury je z hodně tvrdé gumy a na ni je natažena ta daná směs – zhruba do úrovně těch zářezů ve figurách na DHR. Jak to sjedš na ten zákldní „špalek“ tak se to pak hodně klouže, protože to je fakt tvrdá guma s malým gripem. Už se na tom pak nedá moc jezdit.

                    0 0
                    • motacek  

                      Tak to je pro mě nová informace. Rekon má taky tyhle zářezy a já už je tam dávno viditelné nemám…

                      0 0
                      • theedge  

                        Však do těch sjetejch figur zkus rejpnout nehtem – je to hodně tvrdý. Jezdím vzadu DHRII v Dual směsi ( občas Aggressor ) a ani Dual není tak tvrdej. Jak se to sjede na ty základní figury tak je to potřeba měnit.

                        Ale nevím jestli to je stejně i u Rekona. Myslím si že to je z důvodu aby se ty velký figury u DHR moc nekroutili a držely tvar.

                        0 0
              • novas752  

                Řekl bych že to bude tím Rekonem spíš než směsí. :)

                0 0
                • JachymP  

                  Souhlasím, že Recon není do většího terénu nic moc. Ale v tomhle případě to spíš bude špatný tlak v pláštích v kombinaci se špatnou technikou brždění (málo přední brzdou) i jízdy… Nehledě na to, že teď po deštíkách už to zase celkem drží…

                  0 0
                  • motacek  

                    Tlak mam 1.2 baru na mych 90kg. Predni brzdou brzdim v podstate co to jde. To spis ten sklon, misty 60°, dela svoje

                    0 0
                  • theedge  

                    Myslim ze nemas uplnou predstavu o sklonu nekterych trailu ;-)

                    0 0
                    • JachymP  

                      Tak uvidíme, jestli ten DHR ty 100 metrový smyky vyřeší ;)

                      0 0
                      • theedge  

                        Tak si na to ma obout Ikona nebo co? :-)

                        Jasne ze to uplne nevyresi, protoze v techto sklonech a suchu klouze vsechno. Lepsi to ale bude. Vic pro to udelat nemuze.

                        0 0
                      • Mr.Duck  

                        Jako uprimne 100m smyk na DHR vs treba 100m smyk na sjetym DHR (nemam srovnani s zadnejma rekonama a podobnymi nesmyslami :) ) je velky rozdil.

                        Treba jeden trail kde musis brzdit po prudkym padaku do zatacky do lesa kde se jezdi BC Cup, tam na sjety gume smykues 100m a doufas ze se nejak vejdes, na novym DHR to je poslednich 20m treba :)

                        A pak sou teda ty traily a netraily kde klouzes celou dobu i se shorty, tam ta zadni guma hraje hodne velkou roli na brzdeni at je to sypky nebo skala, ale to je ti v tu chvili stejne celkem jedno protoze napul se velmi bavis a napul doufas ze budes zit :)

                        0 0
              • Baba-Ji  

                Suchy tvrdy zapraseny podklad je zlo a nedrzi na nem nic, pokud je to v prudkem. Kdyz mas sjety plast, je jedno jaky na nem byl vzorek. Obecne si s DHR II vzadu oproti Rekonu urcite polepsis.

                0 0
      • Baba-Ji  

        na zadek Dual, Maxxgrip je lepidlo smes na predek, Maxxterra mensi lepidlo taky spis na predek no a zbytek se pouziva na zadek – tedy Dual a nebo MaxxSpeed. I Dualka je ale hodne v pohode a jezdi ji na zadku hadam velka vetsina lidi s Maxxisem na kole.

        0 0
    • Lister  

      Má někdo srovnání DHF 2.5WT + DHR 2.4 WT, EXO Maxxterra vs Assegai 2.5 WT Maxxterra EXO plus?

      Budu jezdit Miniony a zbyly mi tu ty Assegaie. Tak přemýšlím, jestli je nechat do zálohy nebo pustit dál.

      Docela mne překvapilo, že nejsou o tolik těžší než Minony.

      Jede to o moc hůř, nebo vlastně ani ne a líp to drží?

      0 0
      • Lister  

        Nikdo nic?

        No asi to budu muset otestovat. Stejně si minimálně jeden záložní musím nechat, tak třeba na něj časem dojde.

        0 0
      • Breakpain  

        Jestli je Assegg v 29, tak mi pak napis, co zato chces :) do SZ.

        Asseg je uni, Shorty do mokra ;)… a na sjezdovku jako lepsi uni mi prijde Magic Marry, ale sere me to nahazovani… takze se drzim u Maxxisu. Ale tady se bavim o sjezdovce, klasicky DH trate.

        DHF s DHR II je fajn kombo na klasiku, BP se skakanim a trochu sjezdy. Tzn mam to na enduru.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Enron  

      Ahoj. Potřebuju vybrat pláště na Highlands Ultra a potom i 1000 Miles. Chtěl bych Maxxis, 29, TR. Dostalo se mi několik rad a mám v tom „trochu“ zmatek. Nehoním každý gram, o něco víc mi záleží na odolnosti. Zatím byly tipy ikon-ikon, ardent race dozadu – ardent dopředu, rekon dozadu – forekaster dopředu. Co myslíte, že bude dobrá varianta? Díky.

      0 0
      • Atilla  

        Forekaster bych na předek nedával, je to nepředvídatelná guma. To spíš rekon na předek a na zadek ikon. Nebo třeba specialized Fast track grid ve 2.3 opravdu odolný plášť na to jak jede.

        0 0
        • Pista.Wassermann  

          Díval jsem se na nějaké fotky z highlands a borci to jeli na gravelech na totálních slickach, sice píšou, že přidají terén, ale pochybuji, že bys potřeboval něco více tocrere u než ikon. Sám vozím ikony a fakt nepotřebuji od gumy větší terénní schopnosti. Není to úplně rychlá guma, takže bych ji viděl klidně na předem a dozadu něco trochu rychlejšího. Třeba kombinace ikon dopředu, pace dozadu, kdybys chtěl rychlou kombinaci do sucha a prašna. A nebo např ikon dopředu a recon race dozadu… Rekon má trochu lepší valivy odpor než ikon. Jako kombinaci se dá vymyet fura, třeba dopředu ardent race a dozadu ikon, ale to už je zase pokud bys to chtěl posunout více do terénu, ale taky by to ještě bylo jezdive…

          0 0
          • Enron  

            Díky za rady. Jo ty Highlands nebudiu asi tak náročný na terén, ale ty Míle budou těžší si myslím. Z toho my taky tak nejak vychází Ikon dozadu a ardent race dopředu jako adi docela dobrá varianta.

            0 0
          • Enron  

            Díky za rady. Jo ty Highlands nebudiu asi tak náročný na terén, ale ty Míle budou těžší si myslím. Z toho my taky tak nejak vychází Ikon dozadu a ardent race dopředu jako adi docela dobrá varianta.

            0 0
            • Forester  

              Loni jsem na Mílích vezl Crossmark vepředu a Ralph vzadu, oboje 29/2,25 bezduše. Nakonec je to spíše o nohách a hlavně hlavě než o obutí :-).

              0 0
              • Enron  

                Tak jasně že nakonec to bude o hlavě a nohách :-) Jen že ty pláště musím stejně koupit, tak proč se nezeptat. Otázka stejně je, kudy se to nakonec letos pojede :-D

                0 0
                • Forester  

                  Spíše, jestli se to nakonec pojede :-(. Letos je to cely pocuchany, takze jedu az 2021.

                  Pokud je sucho, zadny vylozeny extremy tam nejsou, resp. jsou, ale kdyztak chvili pujdes. Ono se to hodi :-).

                  Takze bych uprednostnil nejakou jezdivejsi kombinaci nez nejaky neprustrelny kombo.

                  0 0
                  • Enron  

                    Vidim to nakonec na ten ardent race a ikon.

                    Tak podle informaci od Libora to snad “nejhure” v ceske variante pojede. Kazdopadne diky za radu.

                    0 0
                    • Forester  

                      Jj, to myslim bude funkcni reseni.

                      0 0
                      • Enron  

                        Pláště byly super, resp ten Ardent Race vepředu byl skvělej a Ikon vzadu povětšinou taky. Jen když bylo fakt bahno tak nedržel. Ale jinak spokojenost. I se zvolenou směsí, jsem bečka, naložený kolo a ani jeden defekt.

                        0 0
                        • filous  

                          Vozim to stejne na mem Ibisu. Predek 3C MaxSpeed Ardent race 2,35, zadek Ikon 3C MaxSpeed 2,35. a souhlasim co pisi osttani, predek docela slusne kompromisni plast co pekne jede a i na tezsich trailech docela predvidatelnej. Zadek za sucha docela slusny, za mokra tragedie, moc nebrzi, ale docela jede.

                          0 0
                          • Enron  

                            Já to měl ve 2,2 předek i zadek, bezduše. Když bylo „jen“ mokro (a to bylo hodně) tak i ten Ikon dobrý, problém byl fakt ve velkým bahně.

                            0 0
    • Lubin97  

      taky ted řeším co kam, mám v plánu na trail kola dopředu DHF 2,5WT a vzadu Forekaster 2,35 a na XC mám asi dopředu Forekaster nebo Ardent a vzadu Rekon Race 2,35..vše na 29"

      0 0
      • theedge  

        Dozadu na trailbike dej k DHF vepredu MINIMALNE Rekona nebo i Aggressora.

        Forekaster vzadu je mimo.

        0 0
        • LM  

          Je ten Forekaster teda k něčemu dobrej? (vepředu nepředvídatelnej, vzadu mimo:-))

          0 0
          • Lister  

            Jsou rady ohledně plastů vůbec k něčemu dobré?

            Každý jezdí jinak.

            Na jednom kole vozím Hans Dampfa dohromady s Racing Ralphem a úplně v klidu.

            0 0
        • Lubin97  

          A na předek k rekon race je ok? Nebo je lepší ardent?

          K tomu DHF jsem o tom Rekonu taky uvažoval ale doma ho nemám tak si říkám že namicham co mám a uvidím.

          Jinak mi forekaster na přední nepřipadá moc ok, zda se mi že trochu ustreluje možná diky tomu jak je ridky vzorek.

          0 0
          • Premik  

            u mě zatím Forekaster na předku příjemné překvapení a hlavně velká jistota. Nasadil jsem na přelomu zimy a jara do bordelu a funguje i teď za sucha, tak ho tam nechám äsi i přes léto, i když jsem měl v plánu dát teď něco jezdivějšího.

            0 0
        • Atilla  

          Proč? Na zadek úplně v pohodě.

          0 0
      • Fleak  

        DHF 2.5 na předku a Forekaster zadek aktuálně jezdím a zatím dobrý.

        Předtím jsem jezdil Forekaster na obouch a přehození na DHF je hrozně znát a pořád to i dobře jede.

        Vyzkoušeno na TT a spokojenost. Obecně na český traily to bude dostačující kombo.

        0 0
        • Pista.Wassermann  

          Zkusím využít vlákna… Jestli se ještě někdo chytí… Hledám rychle, spíše velmi rychle pláště ve variantě skinwall a šíří nejlépe 2.2, 29, podmínka je tubeless plášť. Sám mám ikony, ale stavím kolo ženě a tam to velký terén fakt nevidím, bude to její první mtb a navíc máme malé děti, takže dva roly max. šotolina…

          Mate nějaké tipy? Nové Mezcal se nejeví příliš rychle, maxxis nemá nic rychlejšího než ikon ve skinwallu, continental má nové řece Kinga, ale pokud se nepletu, nejdou bez duší…

          0 0
    • Brasi  

      Můžu mít dotaz na zkušenější mám 29" RX 2027 ráfek a pláště, které byly s novým kolem odchází (mitas ocelot 29×2,10, takže nečekám žádný zázrak), rád bych si koupil nové a moc se nevyznám. Jezdím hlavně lehký terén pěšiny atd. a často zpevněné cesty a asfalt, chtěl bych nějaký rychlejší plášť (2.10 nebo 2.0). Zatím se mi celkem líbí Maxxis Crossmark, ale jestli mi někdo poradí, budu rád.

      0 0
      • ufoncz  

        Trail/enduro ráfek s vnitřní šířkou 27 mm je v kombinaci s úzkýma pláštěma a zpevněnýma cestama trochu zvláštní, ale budiž. Z Maxxisů koukej po Aspenu, Rekon Race, nebo z levnějších třeba tom Crossmarku II. Šíře 2,25 se neboj – odvaluje to dobře a i na trochu rozbitějším asfaltu pohodlí oceníš. Na tom ráfku, co máš, to taky bude mít vhodnější tvar. Jinak bych ale pro popsaný užití lovil v úplně jiných vodách než u Maxxisu – třeba Continental Race King 2,2.

        0 0
        • Brasi  

          JJ je to zvláštní kombinace, ráfky mám kvůli tomu, že jsem vážil cca 119kg, teď jsem zhubl na nějakých 112kg. Díky za rady, zvážím těch 2,25.

          0 0
          • ufoncz  

            Jinak k té šířce pár odkazů:

            0 0
            • Brasi  

              Díky, dává to smysl, půjdu do Continental race king 2,2. Můžu se ještě zeptat, je nějaký rozdíl v odolnosti kevlar a normální, jestli se to oplatí 200kč na plášt nebo je to jenom marketing.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • ufoncz  

                Zjednodusim ti to – kup dva ProTection, sezenes kolem 900–1000 Kc/kus, vydrz maji dobrou. Nizsi verze odvaluje taky slusne, ale ne tak dobre jak ty v Nemecku delany se smesi BlackChili. RaceSport je jeste lehci, ale za cenu mensi ochrany proti defektum. Plaste jsou zasadni komponent, tak si udelej radost poradnyma ;)

                0 0
    • Mirapro  

      Jen rychlo dotaz na maxxis. Maxx Terra 3 C na zadek je proti dual smesi velka kotva nebo to nepoznam? Proste mam dve 3C tak jestli ho mam povesit na hrebik a pak ho dat na predek.

      Diky

      0 0
      • čel.A  

        Bude lépe držet a rychleji jej sjedes

        0 0
        • ufoncz  

          O dost rychleji. A pak je to už dost špatný. Hlavně na širokým ráfku se rychle odrbou a začnou rozpadat ty boční špunty. Co se týče valivýho odporu, tak mi to ani na asfaltu nepřišlo zlý (zkoušeno vzadu DHF i DHR II v té Maxx Terra).

          0 0
        • ufoncz  

          O dost rychleji. A pak je to už dost špatný. Hlavně na širokým ráfku se rychle odrbou a začnou rozpadat ty boční špunty. Co se týče valivýho odporu, tak mi to ani na asfaltu nepřišlo zlý (zkoušeno vzadu DHF i DHR II v té Maxx Terra).

          0 0
      • allrose  

        Přišel mi pocitově kotva,2c byl ok

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • pumpy  

      Ahoj, poradite me prosim nejaky zadni plast?

      Aktualne vepredu Maxxis Assegai 29”x2.5 WT 3C MaxxTerra/EXO+/TR,

      a vzadu : Maxxis Minion DHR II 29”x2.4 WT 3C MaxxTerra/EXO+/TR

      chtel bych to DHR II dat dopreadu a dozadu koupit nejaky rekon (uvitam i jiny navrh)

      ale moc netusim jaky rekon jestli 2,35, nebo" 2,4 WT":https://www.koloshop.cz/…-kevlar.html (rafek ma 30mm)

      0 0
      • lubosalbi  

        Na 30mm ráfek WT verzi pláště

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Tydlii  

      Ahoj, pořídil jsem nový pláště od schwalbe –

      Rocket Ron 29 × 2,25 – předek

      Racing Ralph 29× 2,1 -zadek

      Předek je vpohodě, zadek katastrofa. Vyjel jsem na tom prvně – po 10 km 2 díry – mlíko ve vlasech. Knot nepomohl, doma jsem podlepil, říkám si dobrý, drží to.

      Dnes (2. den pláště) teamova vyjizdka, na 85.km ve stoupání v rychlosti asi 5kmh jsem říznul bočnici. Knot tam je, nějak jsem na tom dojel, ale maličko to uchází. Tlak vozím 1,5 předek/1,8 za­dek na cca 80kg i s výbavou. Předchozí pláště fast traky 2,3/2,1 – najeto 6000km na nich, + cca 1000km předchozí majitel kola – za tu dobu 1× podlepovanej řezanec, jinak vše vzalo mlíko. Takže jsem dost zklamanej a budu to muset nějak řešit. Kluci z týmu mi doporučili maxxis.

      Co od maxxisu byste doporučili na univerzální XC ježdění – abych plášť neprorazil na kamenitých trailech na točný a v okolí a zároveň aby mne nebrzdil na závodech KPŽ??? Obecně fasttraky mi vyhovovaly z hlediska odolnosti, grip za sucha se dal, ale málo, za mokra katastrofa, za prašna a sypka uplně nahouby. Ted schwalbe jeste nemuzu posoudit, ale rekl bych že ten rocket ron na předku drží dobře, zadek musí bejt hlavně rychlej…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • xxjohnyxx  

      Cau, jezdil jste někdo plášť

      maxxis high roller 27,5 × 3,0?

      aktuálně mám rekona 2,8 a chtěl bych něco ostřešího a zkusil bych i něco trochu širšího a rád bych zůstal u maxxisu

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • my_dudesty  

      Technická – je nějaký zásadní rozdíl ve funkci mezi Assegaiem v DH a v DD verzi? Rozdíl váhy je asi 30g, takže to mě úplně netrápí a podle stránek maxxisu ještě 120 vs. 60 TPI, ale to netuším, co si od toho slibovat. Exo by úplně stačil, ale ten se nedělá v MaxxGripu. Teď tu mám už celkem dorvané DHF v MaxxGripu Exo a nevím, jestli by Assegai v MaxxTerra nebyl krok zpět.

      0 0
      • Atilla  

        On ten rozdíl bude větší než 30g, ale DD pláště líp jedou než DH. Jde o to jestli to na předku poznáš.

        0 0
        • my_dudesty  

          Díky, ten grip bude na obou asi stejný, že? Vteřiny nehoním a naopak bych si měl víc máknout, takže si pak můžu hodit korunou, anebo vezmu to, co bude někde v akci.

          0 0
        • Mr.Duck  

          Není, vážil jsem jich několik a rozdíl byl mezi 20–30g

          0 0
    • Baba-Ji  

      Dá se někde u nás sehnat Dissector v EXO a Dualu pro 27,5?

      Já zatím našel jen v germánii v B-C.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • nomecz  

      dotaz, co dopredu misto DHF na lehke trailovani ? chci neco jezdivejsiho jako doplnek k Rekonu 2,4 kterej je vzadu. Napada me akorat zas Rekon 2,4/2,6 WT 3Cmaxx terra ale nevim jestli to uplne chci .. rafky 30mm vnitrek

      0 0
      • wilda81  

        Rekon jedine jestli jezdis jen za sucha a mas rad hrabanku v obliceji.

        0 0
        • nomecz  

          no prave …

          0 0
          • wilda81  

            Co DHRII 2.4? Já ho jezdím k Rekonu na zadku.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • zejtradam  

        na lehčí ježdění k Rekonu 2,4 dual vzadu mam DHR II maxterra 2,4 v předu a velká spokojenost. Pěkně vede a v blátě je podle mě lepší (líp se odvaluje) než DHF. Rekona bych dopředu nedával, v blatě je k ničemu.

        0 0
        • nomecz  

          ano DHR je v blátě lepší jak DHF a jede jen o trochu hůř ale tohle mám vyřešeno (blátivej setup mám M.Mary v Softu + Ibex ) hledám prostě nějaký plášť co pojede líp jak DHF na předek na takové to šmrdlání okolo Brna v létě když spíš honíme Km než že by se jela nějaké kudla (teda v mém případě tužka …)

          0 0
          • ufoncz  

            Řeším to na Trencle taky.

            Mezi Rekonem a Minionama (nebo High Rollerem II, popřípadě Dissectorem) ještě jedna guma chybí. Ale nezdá se mi, že by to jinde než u Maxxisu bylo lepší.

            Teď tam mám Hellkat Pro ACT vepředu a Mountain King ProTection vzadu. Regolith Pro SCT jsem vyreklamoval. Neskutečně náchylný na defekty a ještě se odlepovala vrstva s figurama. MK má pěkných 750 g, Hellkat necelých 850 g. Do kopců a v měkkým je to dobrý kombo. Na asfaltu jel (nejdřív na předku sjetej a dozadu přehozenej) Minion DHF v Maxx Terra líp než Regolith i než ten Mountain King. Hellkat má zas dost tvrdou směs, takže mokrý kořeny a mokrý plochý šutry jsou trochu loterie. Rekon v Maxx Terra na takovým povrchu drží líp. Na podzimní sliz asi Hellkata vyměním za Barona 2.4. To už je ale zase kilová guma.

            Měl jsem ještě vyhlídnutou koupi Purgatory 2.6 (reálně asi 2.45), ale tam už ta hmotnost taky není bůhvíco a hlavně se bojím, že to bude na oslizlým držet stejně blbě jako Butcher.

            Jestli seš ale ochoten gumy měnit s tou Mary a Ibexem, tak na neblátivý a trochu chrtí ježdění bych klidně ten Rekon vepředu i vzadu zkusil. Na 13kg trailbike se to podle mě hodí akorát.

            0 0
            • nomecz  

              Purgatory na mokru dopredu nebrat … osobne testovano

              Tak toho rekona testni a poreferuj :)

              0 0
          • abel  

            co zkusit toho aggressora? jezdil jsem jen vzadu, ale vepředu by tak moh fungovat. léta jsem na tohle používal ardent, ale ten už asi bude překonanej.

            0 0
            • ufoncz  

              Aggressor vepředu drží líp než třeba dual směsovej Ardent, ale jinak v tom při jeho (relativně) vysoké hmotnosti nevidím význam. Obecně (!) nedrží líp než Rekon v Maxx Terra, kterej je o dost lehčí a v hmotnosti Aggressora už máš na výběr z Minionů a dalších v měkčí směsi.

              0 0
              • abel  

                ok díky. já ho měl jen vzadu v 27,5×2,3 a ten je ještě lehkej a na suchu super. ted mám dhrII 27,5×2,4wt + cc a tomu se teda moc jet nechce:-)

                0 0
      • motacek  

        HR II v dual verzi?

        0 0
        • wilda81  

          Leda když si k tomu uzavře ještě slušnou pojistku :)

          0 0
          • LM  

            Mám teď na předku DHRII dual a do sucha to je fajn. Ale jak začne během vyjíždky pršet, tak seš na kořenech v hajzlu :-)

            0 0
      • LM  

        Mám tu přesně k tomuto účelu nechystán Vitorria Agarro, ale ještě jsem ho nenasadil. Pohmatem boky vypadaly tvrdší než EXO, což se mi líbí.

        0 0
        • ufoncz  

          Jestli to má ve 2,35 těch 940 g, tak to podle mě původní zadání nesplňuje.

          0 0
      • filous  

        Řešil jsem něco podobneho a mam vepredu Ardent race 3C a vzadu ikon 3C oboje max speed 2.35 sire. Ten Ikon na brzdění nic moc, jinak pohoda.

        0 0
      • Lister  

        K dualmrekonu dopředu dát jednoduše dopředu zase Rekona v 3C.

        Nebo možná Agressora – chtěl jsem to minulý rok zkusit protože mám dva doma, ale letos už nechci rychlé kolo zbytečné zpomalovat. Na to mám jiné kolo s Miniony.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • pavelmisar  

      Zdarec, vozím Ikon – Ikon EXO TR. Musím říct, že docela univerzální obutí jak za sucha tak i za mokra. Otázka zní. Šlo by ještě trochu “povolit” na jemnější vzorek, aby kolo jelo rychleji? Například kombinace Aspen – Ikon? Je to univerzální řešení případně ikdyž bude mokro? Jel jsem Ikon – Ikon letos Drásala a v té břečce ve sjezdu z Hostýna to zase na Ikonech 2.2” tak zlé nebylo.

      0 0
      • pavelmisar  

        Nebo ještě jinak. Dostanu lepší trakci při Ikon – Ardent Race při teoretické zachování valivosti?

        0 0
        • abel  

          ardent race bude určitě líp držet, hlavně za mokra. akorát je cca o 100g těžší, konkrétně v 29×2,20 dual tr exo jsem navážil přes 800g, což je pro mě zklamání – ardent 29×2,25 je skoro stejně těžkej a ten je zase o něco dál v gripu.

          jinak kombo ardent – ardent race je super na takový to celoroční HT ježdění. navíc ma ar.race neskutečnou výdrž, mám na něm nalítáno přes 4000km a moc to na něm není poznat.

          0 0
      • tom xtr  

        No nevím, univerzální plášť dozadu si představuju jinak. Tu kombinaci Ardent vpředu – Ikon vzadu (oboje verze EXO TR, ne 3C) jsem vozil cca rok na vyjížďkových kolech (ten Ardent ještě vozím), Ardent vpředu OK – dobrý grip, na maratony nepoužitelný protože skoro 900g. Ikon průměný grip, i ten výrazně ztratil při sjetí ani ne cca 1/3 vzorku, pak nahovno. Na maratony bych ten IKON taky nezval – vážil před 770g, což je dost. 3C směsi jsem ale nevozil.

        Za mne je třeba Sch RaRa SS dozadu určitě univerzálnější a lepší na maratony, ještě větší uni pak je Sch RoRo.

        0 0
        • pavelmisar  

          Díky, podívám se na ně :-)

          0 0
        • Lister  

          Mám jednu poznámku.

          Stavím teď 26 kolo „uvažoval“ jsem, co tam dát za pláště. Na předchozím měl kluk Schwalbe, sice na duších, ale i tak jsme co 14 dní řěšili nějaký průraz a má na 3 místech podlepene řezance.

          Před 2 dny jsem nahrazoval pláště. Vyhrabal jsem z krabice Ardenty TR a Schwalbe v SS. Mohl bych lhát, že jsem přemýšlel, které pláště mu tam mám dát, ale nepřemýšlel jsem vůbec.

          0 0
          • Lister  

            Tak jsem to asi zakřikl. Protože ten Ardent jsem měl jen jeden a druhý byl na cestě, ale bohužel teda přišel 29 a 26 skladem není.

            Neví někdo, kde by se dal sehnat, protože DHR mu dopředu zase dávat nechci.

            0 0
            • my_dudesty  

              Můžeš zkusit Adroit, jen nevím, jestli je 9 kil dobrá cena, blbá cena nebo jaká je to cena.. ;)

              Možná bych ještě u našich ve sklepě vyhrabal jednoho Ardenta 26×2.4, ale vůbec netuším, jestli je ještě jezditelný.

              0 0
              • Lister  

                2.4 už je právě sova dost agresivní. Je širší a má vyšší špunty.

                9 stovek není dobrá cena. Pokud nikde nebude skladem, tak teď asi sehnat nepůjde protože dovozce jej nemá.

                Tak jsem dopředu zatím dám NN a uvidíme.

                0 0
            • Cipísek  

              Čau, mám na starým kole dvě vyjížďky jetý Ardenty. Pak už dorazil nový bike a od té doby jen tak leží ladem. Je to na duši takže zevnitř je čisto. Kdybys měl zájem, třeba se nějak domluvíme.

              0 0
        • ufoncz  

          To mi přijde jako trochu nešťastná odpověď na jeho otázku. Ardent už je trailová guma. A nejen to.

          Fakta:

          Ardent Race 29 × 2,2 3C Maxx Speed TR EXO = 720 g, na r2-bike mají vyfoceno na váze 744 g

          Ikon 29 × 2,2 3C Maxx Speed TR EXO = 679 g na váze r2-bike

          (bez EXO pak 580 g, eXC mám jen 570 g)

          Ikon je poctivých 2,2" (celkovým objemem díky výšce pak hodně poctivých), Ardent Race je podvýživených 2,2".

          Valivý odpor je horší. Odolnost verzí TR EXO je v rámci XC papíráků rozhodně silně nadprůměrná. Grip Ardentu Race v téže kategorii taky.

          Ne neblátivé tratě se od Maxxisu rozhodně vyplatí dívat se na Rekon Race a Aspen. Na blátivé zase třeba už spíš po Forekasteru.

          Souhlasím, že univerzální rychlou XC gumu zvládající různorodý podmínky koupíš od Němců (Schwalbe – Rocket Ron, Conti – Cross King) lepší.

          0 0
          • Lister  

            Maxxis na XC a pokud řešíš váhu nebo valivý odpor prostě nee. Maxxis si koupíš, když tyhle věci řešit nechceš.

            0 0
            • ufoncz  

              Ikon, Aspen a Rekon Race jsou hmotnostně konkurenceschopný gumy. Aspen a Rekon Race nejspíš i stran valivýho odporu.

              Hmotnostně níž je jen pár plášťů jako Conti Race King, Schwalbe Thunder Burt či Specialized Renegade S-Works, který ale zase nejsou už vůbec univerzální a v těch nejlehčích verzích určitě ne vhodný pro XCM.

              0 0
    • pavelmisar  

      Ještě trochu pošpekuluju. Co by mi přineslo Aspen vzadu s Rekonem 3C vepředu oba rozměry 2.25” namísto dvou Ikonů 2.2 TR EXO, které teď vozím?

      0 0
    • LifeIsRide  

      Hledám nějaký zadní plášt k přednímu DHF. Je to na trailový HT, rád bych něco jezdivého, aby se na tom dali přežít nucené silniční přesuny. Ráfky mám 30mm takže užovku tam úplně nedám, jezdím převážně za sucha. Díky za tipy, nemusí to být jen Maxxis…:)

      0 0
      • goofy  

        Minion SS?

        0 0
        • krabica  

          Toho mám a hledám něco, co bude trošku jistější v bordelu, tak zvažuji Dissector a Aggresor.

          0 0
          • LifeIsRide  

            Aggresora jsem jezdil, moc se mu po asfaltu nechtělo, to už líp jezdí DHR. ten Minion SS by možná šel…

            0 0
            • krabica  

              Minion SS jede pěkně, ale v terénu je to docela párty, zvláště za vlhka… :-)

              0 0
              • goofy  

                Zase když jezdí hlavně sucho… Loni jsem na něm odjel prakticky všechno. V náklonu drží celkem pěkně, akorát na brzdách jsem byl ze začátku nějaký delší… :-) Jo za vlhka je to sranda no. ;-)

                0 0
                • krabica  

                  Jo, to já taky, už ho jezdím 2. sezónu,tak vím co čekat… :-)

                  0 0
            • abel  

              mám přesně opačnou zkušenost, aggr odvaluje líp než dhr2. ne o moc, ale líp.

              0 0
              • goofy  

                Jo stejná zkušenost.

                0 0
                • Lister  

                  Taky tak. 2× Agressora je rozhodně rychlejší než Miniony. Asi by mne nenapadlo ty pláště ani srovnávat. Agressora není tak odolná ani držící guma. Zase o něco líp jede. Je to prostě přesně takový plášť na jaký vypadá.

                  0 0
          • goofy  

            Mám teď chvilku Agressora a jede teda trochu lépe než DHRII co jsem měl předtím na kole. Zase se mi zdá, že občas hlavně v odkloněném terénu, nebo na větších šikmých kořenech a šutrech, trochu nečekaně ujede. Možná se mi to zdá, ale přijde mi, že ani sjetý DHRII tohle nedělal.

            0 0
      • wilda81  

        Rekon?

        0 0
        • nomecz  

          +1 s DHF idealni kombo

          0 0
        • pavelmisar  

          Co ten Rekon napředu s Aspenem vzadu jako univerzál? :-) obojí 2.25

          0 0
          • cosmo  

            rekon race me presvedcil vice nez rekon…rekon vepredu mi prisel podobne spatne citelny jako ikon, ktery se mi nekontrolovatelne trhal…rekona mam na pluskach 2.8 a to uz je jina guma s jinyma vlastnostma…ale uzky nic-moc…

            0 0
            • pavelmisar  

              Hmm tak to vypadá, že zkusím Aspen 2.4 WT dopředu až se začne prodávat a udělám kombo Aspen 2.25 a Aspen 2.4 WT :-)

              0 0
              • cosmo  

                tak to si rovnou pockej na aspen 2.4 WT

                0 0
                • pavelmisar  

                  Šak ano, na pláště nespěchám, protože mám ještě Ikony v dobrém stavu. Pak nahodím Aspen 2.25 dozadu a dopředu dám 2.4WT. (Dal bych i dozadu ale nevleze se mi tam).

                  0 0
              • Lister  

                Rekon 2.4 WT je naprosto pohodová guma. Je to lepší verze Ardentu – jede líp a drží stejně. Jezdím s tím na trailovem kole a úplně v klidu. Jestli někomu nedrží, není to chyba pláště.

                0 0
        • LifeIsRide  

          Dá se sehnat v dual směsi v rozumné šířce? všude vidím jen trojsměs, to se mi na zadek dávat nechce…

          0 0
    • freshmeat  

      Teď jezdím kombo DHF 2.6 a Rekon 2.4, do předu bych chtěl něco jezdivějšího, uvažuji o DHR II 2.4. Má někdo zkušenosti, nebo nějaké jiné doporučení ? Děkuji

      0 0
      • Baba-Ji  

        Dhr rychlejsi urcite nebude. Nic rychlejsiho a zaroven se srovnatelnym gripem nez Dhf na predek tezko sezenes.

        0 0
        • LM  

          Tak ten DHR II 2.4'' by mohl být o trochu rychlejší než DHF 2.6'' :-)

          Já mám srovnání s DHR II 2.3'' dual (na 21 mm ráfku) a DHF 2.3'' 3C MaxTerra (na 26 mm hookless ráfku). Oboje na předním kole. Ten DHR II je trochu rychlejší – díky menšímu objemu a tvrdší směsi, ale po mokrejch kořenech nebo šutrech s tím jezdit nechceš.

          0 0
          • Baba-Ji  

            pravda, vliv rozdilu rozmeru jsem ignoroval. V tom pripade dat na predek Dhf uzsi jak 2.6

            0 0
      • Nutribird  

        DHF v menším rozměru, nebo mě celkem jel a i držel WTB Vigilante.

        0 0
      • čel.A  

        Pokud se chceš držet Maxxisu, tak pak už snad jen Dissector.

        0 0
      • čel.A  

        Vozim druhou sezónu DHR23C ve 2.4 a jede to dobre.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Felt26  

      Máte prosím někdo zkušenosti s plášti Maxxis Crossmark I na mokru? Za poslední měsíc si kolo pode mnou třikrát lehlo, jednou jsem padl do měkkého :), dvakrát jsem z něj stačil vystoupit bez zranění. Stačila na to malá vrstva bláta a to i při jízdě do kopce. Tak nevím, jestli špatná technika, nebo obutí. A případně čím je nahradit, protože lesní cesty jsou momentálně lesní technikou rozježděné k nepoznání a polehávání v blátě už mě nebaví :) Díky

      0 0
      • Lachtis  

        já mám na HT crossmark 2, sice 2ka, ale ten vzorek je hodne podobný. Je teda pravda, že ten střední běhoun má 2ka asi o něco lepší. Nicméně mě taky nedávno při závodě crossmark vepředu ustřelil a to bylo naposeldy, co jsem jej měl na předku. Na zadek je to celkem OK plášť. Na předek bych jej už nikdy nedal, možná fakt jen na suchém a pevném povrchu. Na předek si dej něco s výraznějším vzorkem, který podrží.

        0 0
        • Felt26  

          Díky moc, aspoň vím, kde je chyba. Zkusím vyměnit předek a uvidím.

          0 0
    • Cipísek  

      Čau, máte někdo Maxxis Rekon 29 × 2.40 kevlar

      Rád bych zjistil skutečnou šířku

      Díky

      0 0
    • Cipísek  

      Zdar, co se stane, když dám plášť WT na ráfek 25mm? Bude to *******?

      0 0
      • LM  

        Pro někoho to může být OK, pro jiného NE – uvidíš sám až to nasadíš a projedeš.

        0 0
      • Baba-Ji  

        záleží jak široké WT, 2.4 bude vpoho, 2.5 je tak už na hraně podle mně

        0 0
        • Cipísek  

          chtěl bych zkusit Rekon 2,4 takže to zkusím a uvidí se.

          Jen se budu rozmýšlet jestli připlatit za 3C.

          0 0
          • ufoncz  

            650B, nebo 29"? Jestli to první, klidně ti půjčím jeden Rekon 2.6 WT v Maxx Terra na vyzkoušení. Akorát on ten 2.6 má ve skutečnosti mezi 2.45–2.5" (podle ráfku) + je taky zvláštní, že má nižší hmotnost než 2.4 WT. Takže jsem tu četl teorie, že to ve skutečnosti není „pravej WT“ (a možná i proto mi fungoval na i23 obstojně a na i27 má tvar podle mě optimální – ani moc kulatej, ani moc čtverec).

            0 0
            • Cipísek  

              Díky za nabídku, mám 29"

              Prostě objednám, zkusím, jinak je to stejně je teoretizování :o) Každýmu sedne něco jinýho.

              0 0
    • LifeIsRide  

      Má někdo reálné srovnání Rekona 2,4 vs. 2,6? Jezdil jsem na trail. HT doposud verzi 2,4 (vzadu) a za mě supr vzorek do sucha, relativně dobře se odvaluje i po silnici. Jelikož už se blíží výměna, tak přemýšlím, jestli vzít stejnou šířku nebo zkusit 2,6.

      Trochu víc komfortu na HT by se hodilo, ale zase nechci přijít o „jezdivost“ pláště (přeci jen přesunům po cestě se nevyhnu).

      Budu ráz na zkušenosti/názory.

      0 0
      • maajkee  

        Ahoj, jezdil jsem oboje, ve 2,4 je to fakt rychlík, ve 2,6 logicky zpomalíš, akle není to tak dramatický. Je znát daleko větší konmfort a daleko větší grip. Maxxis je o něco hubenější na svou šířku, takže reálně je ta 2,6ka taková pěkná 2,5ka :) Pokud máš zájem, mám tady jeden cca 100km jetý, jako nový, umytý, nechal bych ho za pěkou cenu. myslím tu 2,6ku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.