Pláště Race King a častý defekt

98 nepřečtených
  • Deus

    Mám nově pláště Race King a za 450km na zadku dva defekty a vepředu jeden. Moje váha 70kg a vepředu foukám 2 bary a vzadu 2,5. Duše mám obyč. Je pravda, že to nešetřím, ale i tak se mi těch defektů zdá moc. Při posledním defektu ze dneška byla v plášti díra dobrej 7mm. Jaké máte zkušenosti s těmito plášti vy?

    0 0
    • dua  

      Mám ten samý problém, jsou to shity! defektu nepočitaje už letos,

      0 0
    • Kubiczech  

      Jestli je to obyč kevlar jako u mě, tak pomůže hodit je do koše. Bylo to mé nejlepší jarní rozhodnutí.

      0 0
      • Deus  

        Opomněl jsem uvést, že je to drát.

        0 0
        • Ricci  

          mam dratove a bohuzial rovnake skusenosti :-(

          0 0
          • hctr  

            Ja mam kevlar zatim 1 defekt a to jeste hpropichle hrebikem a rekl bych,. ze jezdim fakt jak prase vaha cca 82

            0 0
            • Kubiczech  

              On to zřejmě bude kus od kusu, jak jim to v Bangladéši (dobře, Indie) ulítlo. (:

              0 0
              • hctr  

                To nevim jak to maji, kazdopadne muzes mit proste smulu ja taky projebal racing ralpha po 50km tak, ze je na nem takova prasklina, ze jsem koupil jine plaste.

                0 0
                • Dan.45  

                  stejná zkušenost, teď mám X-king a jsem spokojenej :-)

                  0 0
                  • geondra  

                    Mam též špatnou zkušenost s obyč kevlarovým, tentokráte ale s Mountain Kingem 2,2. Je vyroben v Indii a když pominu, že dost smrdí, tak se mi při tlacích pod 3 ATM posová po ráfku a bere s sebou duši a trhá ventilek. Ani zdrsnění patky a ráfku nepomohlo. A když k tomu přidám, že i přes opakovanou snahu příšerně hází, tak je to po dvaceti kilometrech adept na vyhození do koše. Před tím bych ho měl ale někomu omlátit o hlavu…

                    Po předchozí špatné zkušenosti s Rubenou Scylla TD, kdy je plášť parádně sjetej po 600 km už nevim, které koupit. Ještě zkusím asi Messerschmitt Me-262…

                    0 0
          • prdek  

            mám drát a najeto skoro 2tis. bez defektu, foukáno na 30–40 psi…

            0 0
    •  

      1 defekt na 150 km… kéž bych to měl, já mám tak jeden na 70 :) (Race Kingy nevozím, ale chci)

      0 0
    • vojco  

      moutain king kevlar 2,25 dva defekty na 80km :D

      Už dostal tmel a snad bude klid

      0 0
      • xshreck  

        s MK v kevlaru jsem najezdil pár tisíc bez defektu :)) jen prodřené duše, za to ale mohla páska :)

        0 0
    • áronek  

      asi 1000km a žádnej defekt

      0 0
    • madcat  

      Race King supersonic 2,0", najeto asi 1500 km, a zatím žádnej defekt.

      0 0
      • Kubiczech  

        Supersonic je z Germánie, ne? To je úplně jiný plášť než ty z Indie.

        0 0
        • madcat  

          Jo, na krabici bylo napsaný „made in germany“, a koneckonců je to napsaný i přímo na pláštích. Nicméně jsem netušil, že se nějaký levnější verze vyrábějí někde jinde, i když teda je to pochopitelný…

          0 0
          • scret  

            jj, ty drahy vyrabej v nemecku a jsou uplne neco jinyho nez ty z „asie“…

            0 0
            • madcat  

              Dobrý vědět – budu kupovat jenom ty drahý :)

              0 0
            • roud  

              a ty nejdražší tubelles vyráběj made in taiwan :O)

              0 0
              • Chiron  

                Já na mojich kevlarech, asi nějaká OEM, měl taky Taiwan. Řekl bych, že byly ještě trochu užší než ty z Indie, ale zase co sem teď v obchodě viděl ty Indické, tak ta guma a zpracování na pohled vypadalo tak nějak hůř. Každopádně mě stály 300kč, takže sem to nějak neřešil. defekty sem měl za 2500km dva. Ale co sem si koupil sice XK s blackchili z Deutchlandu, tak bych to těch asijských znova nešel.

                0 0
              • scret  

                ja mel UST vzdy za cenu nizsi nez ss:))

                0 0
    • Rychlej turista  

      Zatím na obou Race King supersonic 2,0" 8 360 km bez defektu.

      0 0
      • Pumsc  

        to sou strašný cifry!:D

        respekt

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Doyle  

        Jezdím ty samý s dušema Schwalbe xxlight a pořád bez defektu.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • t100-CZ  

      Já mám letos cca 100 km a 3 defekty. Mám sice levnou drátovou verzi, ale přijde mě to stejně sakra dost. Staré dobré WTB nepíchnou a nepíchnout, jen ta váha :-(

      0 0
    • buba CZ  

      Mám Race King 2,0 v drátu.Najeto 1600 Km a bez jediného defektu.Moje váha je přes sto kilo a foukám 3,5 atm.Ježděno asfalt,les,ma­kadam,šotolina.

      0 0
    • iron.hide  

      plis, poradte mi ci mam ist do tohoto:

      http://www.suncycle.sk/…fal_z_liner/

      alebo

      http://www.suncycle.sk/…oti_defektu/

      ci to ma vobec nejaky zmysel? pretoze napr Slime Smart tube

      je podla mojich poslednych testov napi…, uz po par dnoch bez pohybu sa ten zeleny sliz zgrcol v jednej casti duse a potom mi desne hadzalo koleso v asfaltovych zjazdoch.

      henta paska by mozno pomohla lepsie.?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • dženžas  

        A co třeba toto http://www.kupkolo.cz/…l_90409.html Já jsem to pořídil. Je to tedy celkem novinka, takže moc zkušeností s tím není, ale vypadá to funkčně.

        0 0
        • iron.hide  

          toto nebrat! to je este vacsia blbina ako smart slime tubes. a je to dost tazke, aj 250g. v e-shopoch odrbavaju pri tej hmotnosti

          0 0
          • dženžas  

            Já jsem teda navážil asi 160. Je to samozřejmě těžší než normální duše, ale s tím se dalo počítat a o moc težší neni.

            0 0
    • d611  

      mal som ich jednu sezónu a hrôza potom ako sa mi ich podarilo preraziť tak, že ostala 2 cm diera som ich vyhodil. Ale inak sa na nich jazdilo veľmi dobre.

      0 0
      • Ricci  

        to bude skor o style jazdy a terene,v ktorom jazdis

        0 0
        • roud  

          tak tak nikdy se mi nepodařilo žádnej z šesti kusů co jsem vozil prorazit jeden jsem říznul na boku ale to byla moje chyba jinak defektů minimum a co je vozim bezduší tak toál lehárko :O)

          0 0
          • duk  

            Tak to máš štěstí, já jsem RK supersonic za 2000km 1× natvrdo prorazil (vznikla tam díra do L, takže to tmel nezatáh a dost se divím, že to ráfek přežil bez úhony) 1× na zadku říznul cca 8mm, tmel už taky nepomoh. Ale jinak jsem spokojenej, kromě těch 2 větších děr na zadku, který stačilo podlepit jsem žádnej defekt přímo neřešil, trny apod Notubes zatáhne spolehlivě.

            0 0
    • Radunak  

      co s tim sakra??asi po 300 km jsem zjistil že mám na novym Rk 2,0 v drátu díru,,mám na tom vůbec jezdit ??nebouchne me to někde 60 kmm od domova?? foukal jsem to jen ruční pumpou,takze pochybuju že bych to přefoukl

      0 0
      • Kubiczech  

        Podlepit a jezdit nebo vyhodit.

        0 0
      • martin_bakov  

        shit se musi seshit (nebo podlepit)

        0 0
        • Radunak  

          a čim to mám podlepit?

          0 0
          • duk  

            Já to lepím normálně cyklozápatama na duše a drží to, ale největší díra, co jsem s tím lepil byla cca 8mm (jezdím je bez duší), tohle je možná už dobrý na sešití, nebo vyhození.

            0 0
            • Radunak  

              že se dá plášť sešít slyšim poprvé..tak ja to zkusim aspon podlepit..kdybych měl kde koupit novej,tak koupim..ae takhle bych zas musel obednávat přez net,,a to by zas bylo za 400

              0 0
              • Deus  

                Já osobně bych ho rovnou vyhodil. Podle mě je to výrobní vada a nejezdil bych na tom.

                0 0
          • tonik666  

            Podlepit bokem ze starého pláště. Taky jsem podlepoval kusy staré duše, ale ta není ideální, protože je pružná, nezabrání vyboulení. Ale fungovalo to a to jsem měl díru i skrz.

            0 0
            • ulipik  

              na do jetí podlepit, ale jinak vyhodit. Vyboulí se ti duše a si stejně v pr…

              0 0
              • Radunak  

                dal jsem na to velkou záplatu ..a od té doby jsem na tom najel tak 300 km a dobrý..jel jsem s tim i 150 km štreku po silnici kdy jsem to mel nafoukaný jak beton a drží,,nějak se mi nechce ted kupovat nová protože nejsem při penězích ,šetřim na novou vidli tak se mi ted nechce dávat 350 za plášť..a nevím jestli pak nedám 2.2 šířku

                0 0
    • Rada81  

      Má zkušenost s kevlarem je otřesná. Prvotní nadšení z pohodlí, gripu a rychlosti rychle opadlo. Poprvé projetá trať Silesie a 1 díra a 1 skoro díra. Včera druhý průjezd (snažil jsem se po kamenech opatrně) a skóre 1+2. Přitom MK 2,2 (taky Indie) je v pohodě. Zlatý starý nanoraptor, ale ten už se nedělá:-(

      0 0
      • jIrI___  

        NanoRaptor se furt dělá, ne? Já teď právě budu dávat obyčejného kevlarového RK místo NanoRaptora, protože ten je během nějaké tisícovky km už fest sjetý. Vzhledem k tomu, jaké se o něm psaly legendy ohledně výdrže, čekal jsem teda něco víc… Navíc minulý týden na Šele jsem na něm měl 3 defekty. Naštěstí zafungoval tmel a kromě chvilky syčení a lehkého poklesu tlaku se nic horšího nestalo :).

        0 0
        • Peslezedirou  

          Jakou máš verzi, tu novější nabo ještě DNA?

          0 0
        • Rada81  

          Verze DNA je pro mne opravdu legenda. Mám přes 100kg a jezdím hodně asfaltu a mám na nich najeto asi 5000km a mají tak 50% vzorku. Žádné říznutí, jen pár defektů trnem apod. Pro představu mi Scylla vyrdžela asi 500km, Maxxis dynomite 700km. RK má po 250km 5 řezanců. Tak co teď? Schwalbe nechci.

          0 0
      • Deus  

        Já od doby založení tohoto dredu najel dalších 500km a zatím bez defektu. uky ťuk!

        0 0
    • t100-CZ  

      já už ty šmejdy snad vyhodím. Dalších pár km a zase defekt…

      0 0
      • roud  

        To nebude gumou hehe :O)

        0 0
        • t100-CZ  

          možná máš i pravdu defekt už je potřetí na stejném místě a vždy propouští záplata. Asi ty samolepící tak super nebudou . . .

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • skier  

        RK Supersonic cca 3000km,jezdím je bez duše.Teď o víkendu první defekt o kterém vím-řízlý bok pláště Notubes to pobralo.

        0 0
        • t100-CZ  

          docela bych i do toho přechodu na bezdušáky šel, ale bojím se složitosti upravy a také caste udrzby. Mám kola Fulcrum RM5…

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Treeper  

      s defekty mám stejný problém vozim MK 2.4 Superosonic z německa a na letošnich 1000km jsem měl uz 7 defektu z toho posledni včera, už mě to nebaví, asi pujde NOTUBES

      0 0
      • Ricci  

        Z toho isteho dovodu som pred tyzdnom presiel na bezdusaky,zatial 250km bez najmensich problemov a to mam na bezdusovych kolesach Sh XT Race Kingy 2,2 s dratenou patkou a No Tubes mliekom.

        0 0
    • Smith10  

      Na RK 2.2 supersonic nemůžu říct křivé slovo…zatím bez defektu po 600km, jsou pohodlné a krásně rychlé!

      Story: 3 kola, vyjíždka lesem po pěšině a na jednom úseku byly z keře napadané větvičky s trny…jel jsem prvni a ti dva za mnou píchli oba, zároveň přední i zadní kolo,a já s RK nic…špíš to byla ale asi jen náhoda!:-)

      0 0
      • roud  

        raceking má hodně hustej vzorek takže neni tak náchylnej na přímej defekt na druhou stranu ale nemá krytý boky který přečnívaj za vzorek a je kvůli tomu náchylnější na říznutí…

        0 0
        • Smith10  

          …jj, ty boky už mam na pár místech škráblé, zejména díky kamenitým cestám…ale nic to nemění na faktu, že to je podle mě dobrý plášt..

          0 0
        • Deus  

          Vzorek relativně hustej, ale nízkej.

          0 0
      • Mamut  

        RK 2.2 SS som mal zo zaciatku hodne defektov nez som sa naucil par veci. Jednak viac fukat, pretoze je hodne makky, pruzny a tenkostenny, tak som ho lahsie cvakol (tvrdostenne lacne Maxxisy su na to pri rovnakom tlaku odolnejsie). Dvak viac fukat, pretoze na 19mm rafiku sa „zvejkal“. A trak sa prejavilo, ze uz mam staru stvrdnutu pasku, ktora pri zmienenych vyssich tlakoch prerezavala okrajom duse. Takze vymena za par vrstiev ducktapy a potom uz bolo vsetko v cajku.

        0 0
    • maajkee  

      Loni na RK 2.2 drát skoro 3000km – 2 defekty.

      Letos RK 2.2 kevlar 800km – zatím bez defektu.

      takže já nemám důvod nadávat :)

      0 0
    • Mirouss  

      max.spokojenost, odjeto cca 30 závodů – 1×defekt, jinak mají výbornou směs, jen tak se nepotrhá. Za to co jsem měl před tím schwalbe racing ralph, tak ten je po jednom závodě rozsekanej jak nudle…kdyyž jsem poprvé obul race kingy, tak jsem si říkal jestli jsem na nich vůbec jel, takřka ani škrábnutí :-), a pak záleží na technice jezdce = defekt.

      0 0
      • maajkee  

        Tak bys měl napsat jakej druh RK jezdíš, jestli drát, obyč kevlar, race sport nebo supersonic, nebo dokonce UST?

        To by bylo moc fajn vědět, díky.

        0 0
    • Kubiczech  

      Abych nedráždil novým vláknem o pláštích, tak se zeptám tady. Na novou sezónu bych rád zase zkusil něco nového na poli XC plášťů. Rozměr okolo 2,1", TLR, určením a vahou něco ve stylu RocketRona. Jaká je alternativa? Tedy mimo zmíněného RocketRona, RacingRaphla, Racekingů a čehokoli od Rubeny a Spešlu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.