zajímají mě zkušenosti s novými Continentaly – Mountain-King II a X-King zejména verze RS… vlastnosti v terénu, valivé odpory, odolnost, rozdíly vlastností 2.2 a 2.4 – skutečná velikost – starší generace Conti byly spíš užší, ale nové MKII Protection 2.4 jsou docela balony…
Porovnávejte, pište, dejme tomu, že srovnávací vzorek který dané vlastnosti splňuje na 100% je Schwalbe Nobby Nic 2.25 PaceStar.. (všechny ve verzi kevlar)
já mám zatím zkušenosti s Conti Speed-King 2.3 Protection, které mi přišly rychlejší, než NN, ale jinak ve všem horší – nejhorší asi životnost – vzorek při jízdě po silnici mizel před očima, široké a vysoké cca stejně, váha taky stejná…
teď jsem nasadil MKII 2.4 Protection – jsou hodně baňatý i vysoký, oproti SK 2.3 to na obvodu dělá víc jak 30mm. Myslím, že docela jedou, ale neměl jsem zatím možnost srovnání (a mám je na jiným bajku). Narozdíl od SK jsou skutečně ProTection – ještě neoubuté drží tvar a jsou neskutečně tuhé, jak běhoun, tak boky. Po několika vyjížďkách teď v zimě jsem skončil u huštění 1.7 vpředu a 2.1 vzadu a přesto jedou a obrubníky jezdím kolmo a vsedě a ta guma si to nechá líbit. Nejlepší je ale jízda v terénu – kamení (i větší ostré kameny), bláto, písek, sníh, tráva, mokro-sucho, příčný sklon – zatáčky, prostě všude drží neskutečně… v hlubším, nebo měkčím terénu je znát ta šířka a nárůst jízdního odporu je hodně znát… u mě zatím jediná velká nevýhoda, a to 680g kus..