• alessas

    Cau lidi, posledni dobou jezdim na silnicce, ale porad ne a ne se dostat pres prumery 30km/h. Letos mam uz najezdeno pres 9000km, takze si myslim, ze trenuji vic nez dost. Nevite nekdo, jestli neco nedelam spatne? Prosim nepiste, ze mam vic trenovat (to bych snad pak uz musel jezdit i ve spanku).

    0 0
    • worlusho  

      A máš dobře nastavený tachometr.

      0 0
    • mr.antik  

      A jen jezdíš nebo tam teda zapojuješ i nějaké rychlosti, intervaly a tak?

      0 0
      • alessas  

        Spis jenom tak jezdim, ale posledni dobou si davam kopcovitejsi teren.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Tim to bude, ze najednou jezdis vic kopcu.

          Naplanuj si spis nejakou trasu, na ktere budes porovnavat, aby to bylo „presnejsi“.

          A nezapomen na regeneraci ;-).

          A pri jizde se zkus s necim honit – treba vlakem, co jede kolem. Zkouset dohnat auto…

          0 0
    • Tanabe  

      sice jsem tady ten posledni co by mohl radit ale prumer bych vubec neresil:-) pokud se tomu nechces venovat nejak profesionalne a to jezdis kde kopce,mesto,ves­nice?

      0 0
      • alessas  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • alessas  

        30–32 mam na rovince. V kopcich mam tak 28. Postavou jsem spise vrchar (65kg napity s kolem i s plnyma bidonama), proto ty relativne mensi rozdily. Silnicku jezdim proto, abych byl rychly, to jsem si rovnou mohl poridit bajk, nebo si nechat starickyho treka. Ale jak rikam, nejak ty vysledky se porad nedostavujou.

        0 0
        • black.horse  

          Nastuduj si do začátku alespoň něco o tréninku a rozvoji (např. KPO a věci od Vojtěchovského jsou na začátek fajn) a vrhni se na trénink, ono jen jezdit je fajn, ale výsledný progres má svůj strop závislý na objemu. Rozumnou skladbou pestřejšího a hlavně řízeného tréninku ze svých časových možností vykřešeš mnohem více než z pouhého točení nohama v ZDV… true story, tested on human :-D

          0 0
        • Kalic  

          Sežeň si parťáka nebo skupinu, půjde to líp. Anebo „spravit“ ten tachometr. Anebo zařadit intervaly do tréninku. Anebo sledovat segmenty na strava.com a snažit se zlepšovat. Anebo se vykašlat na sledování rychlosti. Anebo proč chceš vlastně jezdit rychlejc?

          0 0
          • Tanabe  

            strava.com stahni do mobilu a pak uvidis jak a kde jedes a muzes porovnavat ja jezim podle toho a dost to cloveka motivuje a ta rychlo 32km podle mne neni vubec spatna sam vazim 65kilo a jedu ± stejne

            0 0
        • Georrge  

          ŽER!

          a vyhni se plandavým hadrům.

          0 0
          • alessas  

            Nahodou vahu mam idealni do kopcu :-) Jezdim v klasickym vic nez dost prilehavym dresu, takze odpor zduchu mam dost minimalizovany.

            0 0
            • Georrge  

              ono ani tak nejde o vahu, ale svaly proste potrebuji hodne zivin, aby silily…

              a aerodynamika dela na silnicce hodne, takze tu hlidat.

              0 0
            • Tanabe  

              ja bych to fakt nehrotil tu prumernou rychlost to je nic nerikajici udaj:-) pokud se ti jezdi pocitove dobre ale to asi jo kdyz mas 9tisic kilaku

              0 0
              • Yura  

                Ja se třeba nemuzu s tema hobby zavodnima ziletkarema v prumerne rychlosti rovnat uz jen diky aerodynamice. Oni proste nemaji problém jet celej trening zalomeni v obloukach. Kdezto ja vydrzim v chrtim posezu par km a musim se protahovat a jet zase chvilu jak vosa na bonbone.. :) Uz jen diky tomu mi ujizdi dost slusne, když se k tomu pridaj vysoke rafky atd.. tak se muzu jit klouzat. :D

                0 0
                • Tanabe  

                  tak to si nekdy muzeme dat spolu:-) to budu prvni ziletkar se kterym ten krok drzet budes:-)

                  0 0
        • thomas666  

          Průměr v kopcích 28?? Asi dělám něco špatně nebo není kopec jako kopec…

          0 0
          • DND  

            A co se ti nezdá? Já mám průměr v kopcích dokonce větší než on…a na bajku. Bavíme se teda o cestě dolů z kopce, že? :-D

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Já myslím, že zde má několik lidí problém s definicí slova průměr. Teď nemyslím tebe.

              Jen prostě nějak nedokážu pochopit, jak někdo může přijít z jednoho švihu se třemi, čtyřmi průměry :)

              0 0
              • Deathwing  

                no to mas prumer z toho prvniho kopce kde to tak pekne jelo, pak prumer z druhyho kopce, treti je prumer po ty krasny asfaltce s vetrem v zadech

                no a aby byl prumer i z celyho svihu tak vemes prvni tri prumery a z nich udelas celkovej :D

                0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Jak na rovince, jak v kopcích?

          Udej průměr na celkovou vzdálenost a přidej metry převýšení, jinak není moc o čem ;)

          0 0
          • alessas  

            No zas extremni hard kopce to taky nejsou. Je to Sazava, tak cca 120–150km a prevyseni cca 1500–1800m. Rovinkou myslim uplnou placku v polabsky nizine. Prevyseni ± 0m ;-)

            0 0
            • Janes  

              V polabský nížině o průměrech rozhoduje vítr :-)

              0 0
              • blaf  

                obcas tam clovek jede i 20, kdyz mu „dobre“ fouka :D

                0 0
                • Janes  

                  Tak tak,a nejzákeřnější je, když si neuvědomíš, že máš ze začátku vítr v zádech a zajedeš v tý ueforii, jak Ti to jede dál, než bys měl. To jsou potom návraty, žádnej kopec není k naprostýmu vysílení potřeba. :-)

                  0 0
                  • Yura  

                    Hehe u me to je docela zasadni věc, jet po vetru dom, abych nebyl nasranej. :D Clovek se i rad kousne na zacatku proti vetru a ještě si říká, jo foukej, ještě vic, poradne ty *****, sak aj se pak otocim a o to rychleji poletim zpatky. :D

                    0 0
                    • Amoondre  

                      to mi takhle foukal do ksichtu vcera a cestou zpet se naprosto regulerne (i radar potvrdil) otocil o 180 stupnu, to sem si musel 2× od plic zarvat

                      0 0
                    • Zodiax  

                      Koukám, že nejsem jedinej kdo často a intenzivně promlouvá s větrem a deštěm ;) Občas jsem si připadal dost divně ;))))

                      0 0
                      • pOne  

                        No u me je to promlouvani s vetrem a destem obcas dost hlasite. Doufam jen, ze u toho nejsou svedci :)

                        Ale jinak radsi zacinam proti vetru a domu se „svezu“. Jako treba vcera. Zapadni vitr. Cesta smer Cheb v prumeru 28.5 kmh. Zpatky vitr v zadech a celkovej prumer se dostal na 30.

                        http://www.sports-tracker.com/…

                        Obcas se mi stava, ze odpoledne vyrazim, vitr proti jako prase. Za hodku a pul / dve hodky to nekde obracim a vitr se k veceru uklidni. :)

                        Mnohem vic mi ale s*rou a zpomalujou 3D silnice…

                        0 0
                      • Yura  

                        Nejhorsi je, když si fakt nahlas nadavam nebo brblu a v tom me někdo předjíždí, to si fakt pripadam trapne. :D

                        0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    Nejen v Polabí, kolem Ohře je to totéž. Naštěstí mám pevný otočný bod. Zase, když se povede, tak se dá načasovat otočka tak, aby se kryla se změnou větru, takže tam jedu v zadobočním a zpátky jen v bočním a ne proti.

                    Nejlepší na vítr je ‚rovinka‘ Žatec – Poláky (Kadaň) po hlavní, ne přes hráz v.n. Nechranice, tam se zárukou fouká vždycky.

                    0 0
                  • karliner  

                    Člověče, když mířím na území východní kliky, první věc, kterou čekuju na všemožných webech je předpověď směru a síly větru :-)

                    0 0
                    • Janes  

                      :-) takže víš, o čem mluvím, každej se tu zaklíná pořádnejma kopcema a na nás polabský plouživce kouká z vrchu, ale ono to ani tady není zadarmo.

                      0 0
              • alessas  

                Jojo, rozhoduje. Ale pouze jednim smerem. Ve vysledku mi to moc neprida ani neubere, pac pak treba pulku jedu prumerem 35 a druhou pulku prumerem 25.

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  :-) Za 1 hod 35 km tam AVS=35, za 1:24 zpět AVS=25, z toho celková AVS 29,16.

                  Vítr fouká málokdy čistě do zad, cca v 75% směrů obtěžuje a zpomaluje, proto ve větru po rovině vliv je. Dá se na něm neprodělat / lehce vydělat v případě kombinace se stoupáním – dolů proti větru, nahoru po. Nebo fatálně prodělat – nahoru proti větru.

                  0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Tak to je, vítr je svině. Ale zase ude někdo psal, že proti větru je nejlepší trénink do kopců, tak si říkám, že to tak třeba je ;)

                    0 0
                    • blaf  

                      nerekl bych, ze nejlepsi, ale urcita nahrada za kopce to je no

                      0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
            • Petr L2  

              Píšeš že jezdíš okolo Sázavy, takže v nadmořské výšce 282–512 m n. m tam převýšení 1500–1800 m najdeš, to je třeba na sjezdovce na ledovci Stubaier Gletscher Wilde Grube. U vás to vypadá na převýšení kousek nad 200 m :-)

              0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Netrénuji, nezávodím, vozím se!

      Nájezd i rychlosti velmi podobné, hmotnost rozdílná. Záleží, na jak dlouhé trase průměr počítáš. Při 9 tis. km by sis měl začít hlídat regeneraci a tréninkové cykly (vycházel pěkný seriál v 53×11). Samozřejmostí je odpovídající strava i během jízdy, vyladěná technika, správně nastavený efektivní posez.

      Prostým ježděním se nikam neposuneš, musíš začít regulérně trénovat

      0 0
    • mrozu  

      Podle mě se flákáš do kopců, ty jsou pro celkový průměr rozhodující. A taky si pořádně nabuš gumy :)

      0 0
      • Honz8t  

        Proč by měl nabušit gumy? Ty víš na čem jezdí a že při vysokých tlacích bude mít o tolik nižší valivý odpor, že se mu to vykompenzuje to nepohodlí? Navíc u jeho váhy?

        A co to vlastně je „pořádně nabušit gumy“?

        0 0
        • Lada,s  

          Dřív jsem foukal 8 atm, a nedávno jsem začal foukat 6 atm a zjistil jsem že to jede úplně stejně, ale pohodlí je podstatně větší :-)

          0 0
          • kankrlicek  

            :)

            Jedinej rozdíl je v snazším cvaknutí, ale pohodlíčko je pohodlíčko.

            0 0
          • JSt  

            6atm je nouzovka na dojeti. od 8atm uz se da jet, deset je idealni. ;-)

            0 0
        • mrozu  

          OMG co to je za blbý otázky? Chce jezdit rychle, tak pokud vozí nižší tlaky, přifouknutí určitě pomůže, je úplně jedno na čem jezdí a kolik váží. O pohodlí nepsal vůbec nic.

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Zdaleka ne vždy pomůže, pokud jezdí po hodně zvětralém asfaltu, může to být právě naopak. Krom jiného totiž musíš započítat odskakování kola v záběru a únavu z korekce natřásání. Když do plášťovek nacpu 11 bar na pěkný asfalt, jen to letí, ale na hrubý je rychlejších 8 bar (můj obvyklý tlak), na hodně hrubý klidně jen 6,5 a trochu opatrnosti. Pod 5 už to stojí ve všech ohledech za houby. Synové jsou podstatně lehčí, mají tedy tlaky adekvátně posunuté dolů.

            O použití nižších tlaků v bezdušových instalacích na silnici bylo celé vlákno.

            0 0
            • mrozu  

              Nepředpokládám, že jezdí po nějakých tankodromech, když chce jezdit na rychlost. Podstatou té myšlenky bylo pouze to, aby nevozil příliš nízké tlaky, jak praktikuje spousta lidí a pak se diví, že jim to nejede. Místo toho se to tady opět zvrhlo ve slovíčkaření a detailní analýzy, prostě b-f :)

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Nemyslím, že by na silnici spousta lidí vozila příliš nízké tlaky a proto jim to nejelo.

                0 0
              • Lada,s  

                Jak už jsem psal, na silnici má tlak naprosto minimální vliv na rychlost. To že má v kopcích průměr 28 místo 30 vůbec není o tlaku

                0 0
                • Singlespeed  

                  U těžších jedinců je tlak znát. Při jízdě do kopce se mi pláště při nižším tlaku žvýkají, když jedu v sedle tak zadní, ze sedla pak přední, což mě docela kaká. Když nabuším tufa na 10–11 barů, je to jiná písnička, žvýkání se nekoná a jede se mnohem lépe.

                  0 0
                  • JSt  

                    na to nemusis byt ani moc tezkej. do kopca jdes ze sedla, navalis se na rodla a jen vidis, jak guma pod tebou pulzuje.

                    0 0
                • mrozu  

                  Tak jsi to psal, je to tvůj názor a já ti ho neberu. Moje zkušenosti jsou ovšem přesně opačné.

                  0 0
              • Kalic  

                řekl bych, že borec kterej dá 15k ročně (když má teď 9k) ví na kolik pumpovat.

                0 0
                • Amoondre  

                  lidi casto predpokladaji (spatne) a pak se divi

                  0 0
                • mrozu  

                  Řekl bych, že borec, co dá 15000 ročně, nemá problém udržet průměr přes 30. A hle, ono to tak být nemusí.

                  0 0
                  • Kalic  

                    jojo, to máš pravdu, to jsi předpokládal špatně.

                    0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Nediv se, když je tvoje rada celkem na pytel. Taky klasický b-f :)

                0 0
                • mrozu  

                  Zato ty ses nezmoh ani na tu radu.

                  0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Věštit z křišťálové koule neumím. Navíc jak jsem psal jinde, borec má problém s definicí slova průměr.

                    0 0
                    • mrozu  

                      Sakra, k mojí radě jsem nepotřeboval ani věšteckou kouli, ani řešit definici průměru, přesto je to rada univerzální a platná, zrejme som čarovný.

                      0 0
          • Honz8t  

            To víš, blbá odpověď přivolá blbé otázky. Krab to napsal dost dobře a ani já s tebou nesouhlasím v tom, že max. tlak je vždycky nejlepší pro nejvyšší průměrku.

            0 0
          • tromboonen  

            Nemas pravdu, optimum z hlediska kombinace valiveho odporu a prilnavosti je 15% deformace plaste pri obsazenem kole v nejcasteji pouzivane poloze, tedy jiny tlak vpredu i vzadu… to buseni na max uz davno neplati, vyzkouseno..

            http://problemsolversbike.com/…ire_pressure

            je na to i lepsi clanek, uz tady byl nekolikrat odkaz, nemuzu jej ted najit v zalozkach

            0 0
        • alessas  

          Foukam normalne 8atm, ale foukam to, az kdyz jsou relativne dost mekky (podle pocitu to necham spadnout tak na 5atm). Plaste mam 25mm obuty na aksionech. Ale tim to myslim neni. Pocitove rozdil skoro vubec nepoznam a zadny zvejkani gumy jsem jeste nepocitoval ani pri tech nizkych tlacich.

          0 0
    • Cryzyy  

      Pokud je Tvojim cilem jenom jezdit rychleji, tak zacni jezdit vyssi kadenci, nebo zarad tezsi prevod, popripade jezdi jenom tak, aby Ti foukalo do zad.

      0 0
    • jaykay  

      Tyyyyjo, kopce a prumer 28km/h, ty muzes z fleku k profikum. Co ja bych za to tady u nas na Sumave dal (-:

      0 0
      • Jamin  

        to jsou jenom ty do 15% pak dál už to klesá na 26 km/h.

        0 0
      • Singlespeed  

        Kdepak, pro profíky by byl průměr 28 na Šumavě odpočinkové tempo. Viz rozhovor s Nino Schurterem o jeho působení na silnici:

        ´Nesedělo mi, když jsme zkraje nějakého pětiprocentního stoupání (na Šumavě třeba od Čeňkovy pily do Srní, pozn. aut.) jeli jen okolo 27 km/h…´

        :-)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • radek01  

      Tak to dělám taky něco špatně,podle toho jezdím hodně pomalu a podle Strava to tak zlé není. :-) letos poprvé nehltám na budíku jakou mám průměrku protože se mi stávalo ,že posledních 5 km místo abych jel v klidu, abych se uklidnil tak pro splnění průměru jsem skoro umřel a před barákem spadl s kola. :-)

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Posledních 5 km po předešlých 95 vždycky potěší, beru to jako zkoušku pevnosti přesvědčení. Když se vracím z druhé strany, tak to vypadá podobně.

        0 0
        • Freeky  

          Copak je to za posledních 5km, poznám to? :)

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Nepoznáš. To je, když se vracím ze zájezdu kolem Ohře, což je jediná možnost, jak se svézt po rovině. Dvojboj Solopysky-Domoušice.

            Z Mutějovic návrat vypadá takto.

            Od Kounova takto .

            Vidíte tu výhodu bydlení ‚v údolí na kopci‘? Když se vracím, vždycky přes kopec. Když vyjíždím, vždycky přes kopec. Závidíte, co?

            (A to cestou z práce celkem pravidelně jezdím nejpěknější stoupání v okolí Milskou strání , to určitě znáš.)

            0 0
            • Freeky  

              Jj Milí poznám;) Těd o víkend jsem to jel ze šéfem. Na cross jsem to měl od návsi k lavičce za 5.20. A kamarád na silničce za 5.00. Ale je pravda že to jel podruhé. Každopádně Milí pěknej treninkovej kopec ;) Prej má 16%, nevím co je na tom pravdy.

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Průměr dá lehce přes 10% – délka podle cyklopočítače, výška z vrstevnic mapy, měřeno k začátku chmelnice za zatáčkou nahoře. Ta nejstrmější část v poslední prudké zatáčce by 16% mohla mít.

                0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Na dvou km skoro 200 výškových, to je slušná lámačka :)

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Edit: blbě jsem počítal a možná tam byl jiný obrázek, nebyl? :)

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              A byl tam jiný obrázek, mapy nedovedou generovat absolutní odkaz na obrázek, vždycky se přepíše. Tak to budu muset vzít přes tvrdé obrázky a ne přes odkazy. To, co tam je teď vloženo, je Milská stráň.

              0 0
    • Freeky  

      Letos 9000 km? To vychází zhruba každej den 40km. By mě zajímalo co studuješ, a nebo co máš za práci. Obdivuju každýho, kdo každej den sedne na kolo a udělá si aspoň těch 30km.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Záludné na tom je právě to ‚každý den‘. To k růstu výkonu nevede. Zvlášť, když se o víkendu chceš trochu povozit.

        0 0
        • Freeky  

          To si myslim i já, že každej den, nejde prostě jet. Pokud ale teda řekneme že člověk jede obden, tak musí dát už 80km, aby měl těch 9000Km. Nechci se nikoho dotknout. Jsou určitě lidé co to dokaží. Ale při normální práci(škole) a povinostech obyčejného smrtelníka je to nadvýkon.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Tak to se už zde řešilo x-krát, je to o prioritách, o tom, jak si dokážeš zorganizovat den… Hodně lidí říká, že se to nedá, přitom zabije denně několik hodin (pro někoho) naprosto zbytečnou činností.

            Taky je dobré vědět, že hodně lidí jezdí soboty neděle švihy 150+, to ti pak naskáče relativně rychle.

            0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Není to nadvýkon, je to otázka priorit. Já, krom práce a ježdění na kole, většinu času jen jím nebo spím nebo servisuji kola zbytku rodiny.

            Mám extrémně tolerantní manželku.

            [Za posledních 12 měsíců najeto 11.900 km, byla pěkná zima, únor jsem záměrně úplně vynechal, abych si od kola odpočinul.]

            0 0
          • jonti  

            Vubec to neni hodne:

            Na sinlnicnim kole to naskakuje rychleji nez na biku, navic z velke casti odpada servis kola.

            Staci jezdit 40 tydnu v roce. To je docela realne, kdyz se vezme par tydnu spatneho pocasi v zime, rodinna dovolena a podobne. Potom to dela 225 na tyden. Kazdou sobotu das v prumeru 125 km a tech 100 km najedes v utery a ctvrtek po 50 km po praci. Kdyz je hezky a mas cas, jedes i v nedeli, kdyz neni, jezdis min.

            0 0
            • JSt  

              vubec to neni hodne. :-D

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                No to každopádně, dalo by se jezdit i víc! Kdyby jeden nebyl líný a občas sedl na kolo.

                0 0
            • karliner  

              Není to hodně, spíš málo až středně :-)

              Za předpokladu, že jsi společenský asociál, nemáš jiný koníček než jízdu na kole a nevadí ti vyrážet na plánovaný trénink i v době, kdy je hnusně, jsi nemocný, unavený atd.

              0 0
          • Amoondre  

            Ob den je prilis malo. Ja jezdim 4× pres pracovni tyden (kazde rano pred praci 2h) a o vikendu vzdy min jeden delsi svih (4h), idealne i v nedeli. To uz si na 15–16h tydne, tzn. 60–64h mesicne

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              ,,, to máme 2×27,5 (průměrná rychlost) = 55 km denně, to krát 4 dni = 220 km přes týden, k tomu sobotních 120 km, někdy i nedělních (počítám každou druhou neděli), průměrně asi tak 400 km týdně, do měsíce 1.800 km. Pokud to dáváš opakovaně, jsi ďábel.

              0 0
              • alessas  

                Btw, ted mesicne davam tak cca 2200–3000km mesicne :-)

                0 0
                • Lada,s  

                  Aha no tak jestli s tou rychostí nebude problém právě tady…nejsi přetrénovaný?

                  0 0
                  • alessas  

                    To si nemyslim. Pokud zrovna nedam predchozi den 150–200km, tak jsem druhy den v poledne v pohode.

                    0 0
              • Amoondre  

                samozrejme, neco odpocitat za dny kdy prsi fest a nebo kdy jednoduse nemuzu, ale zhruba to sedi – tech 1600/mesic davam a jeste si rikam, ze jezdim malo, idealne tech 2k by to chtelo

                0 0
              • blaf  

                coby ne, kdyz na to je cas…

                0 0
          • blaf  

            tak urcite

            0 0
          • Freeky  

            No neřikám že to není možný, ale máte můj obdiv. Nepracovat každej den od 6.00 do 15.00 (Někdy více, podle práce) A mít méně fyzicky a psychicky náročnou práci, také bych rád více času travil na kole. Ale budu rád za těch 3000 km ročně :)

            0 0
            • blaf  

              no neni to jednoduchy, ale jde to

              0 0
            • prvniodkonce  

              Tak pracovat do 15 je asi snem každého cyklisty…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Yura  

                Tak chod makat rukama, budes chodit na 6 a ve 3 uz muzes oblekat cyklohadry. Otazka ale je, jestli na to budes mit ještě energii, když třeba celej den stoji a nazvedas ja nevim x tun za tu sichtu. To je pak většina lidi rada, ze se vyvali na gauc a odpocine na další den. V kanclu sice třeba koncis později, ale ses odpocatej, takze tomu muzes na kole nalozit. Takhle to je idealni, zatezujes v zamestnani hlavu a sportem se odreagujes. Proto tech sportovcu mezi delnikama je poskromnu, makat rukama a pak ještě sportovat. Ja delal rok stehovaka, kdy jsem kolikrat třeba 12 hodin chodil do schodu s nabytkem a vsim moznym a ikdyby bylo venku krasne a doma mel naleštěnou žiletku za 250t tak je me to prd platny, protože uz na to proste nenamam energii ani chut.. :) Clovek se furt za necim honi, na něco vydelava a pak stejne ani nemá cas si to na co si videlal uzit. Na kole je fajn, ze to nestoji nic jak uz ma clovek kolo. Tak když je někdo cyklista a je to jeho celej život, tak muze delat třeba jen přes zimu a zbytek roku jen jezdit jak profik.. :D

                0 0
                • Kalic  

                  Nestoji nic

                  Dobrej joke :)

                  0 0
                  • nitraq  

                    Tak samozřejmě záleží, jak moc člověk čte BF:) Pokud málo, tak i náklady na provoz kola jsou malý.

                    0 0
                  • Yura  

                    Sorry myslel jsem hlavne silnicni cyklistiku. Pak taky samozrejme zalezi na tom jake mas nároky. Jinak si ale stojim za tim, ze to nestoji defakto nic. Hlavne v porovnani s ostatnima sportama. Jasne jestli musíš jezdit top komponenty, top plaste, závodíš kazdej vykend a do pul roku zrusis kolo za 100t tak to je jina, ja psal o cloveku, kteremu staci proste jezdit a užívat si to. Ne zavodit na nejake vyssi urovni MTB.. :)

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • Kalic  

                      řetězy, pláště, duše, mazadla, servis jestli si ho neděláš sám, občas na kole něco odejde, hadry nevydrží věčně, ionťáky, gely, startovný na závody… a to všechno se nasčítá.

                      0 0
                      • Georrge  

                        a teď jak jezdí lidi mimo BF – řetěz od novoty na deset let, gumy na pět let, mažou tím co doma najdou, servis jen ti zodpovědnější, hadry nekupujou, jezdí v normálních hadrech, ionťák neznaj, myslí si že je to něco od baterií a gelem si tak maximálně natírají opruzenou prdel. Jo a závody sledujou jen v televizi.

                        takže zůstávají jen ty duše, no a to není zas tak drahý :)

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • ˘Ö˘ Krab  

                          Řetěz, přesto (nebo právě proto), že ho vůbec nemažou, jim, stejně jako gumy a vůbec celé kolo, vydrží navěky. Prdel si neoprudí, nemají z čeho. Kolo většinu kilometrů najede na střeše autí. Nedělní dlouhý cyklovýlet čítá 4 km okruh kolem hospody, na kterém se užene ten bezva hládek. Pak zase šupajdy kolo na střechu a zpátky domů.

                          Tak se jezdí mimo B-F :-) A kdo nejezdí s nimi, jezdí proti nám!

                          0 0
                      • JSt  

                        to zalezi jen na tobe, kolik jsi ochotny do kola vrazet. zeptej se treba hribika, na kolik ho vyjde kilometr, mozna lepe kolik kilometru ujede na jednu korunu.

                        plast, ktery koupis za 150kc, vydrzi mnohem vic nez desetkrat drazsi guma. duse vydrzi roky, lze je zalepit. mazivo se da sehnat zadarmo. kdyz ti neco na kole odejde, force, zoom ani alivio/sora neni drahy a funguje zcela dostatecne. cykloobleceni, jontaky a gely spolu se startovnym jsou totalni konzum, bez ktereho lze cyklistiku provozovat zcela bez problemu. ;-)

                        0 0
                      • Yura  

                        Ty ses tak tupej nebo to jen na me hrajes? Psal jsem ze neberu v potaz zavodeni. Protože pak mas ještě zavodeni a zavodeni a muzem se tu dopočítat castek uplne absurdnich. Clovek co rad jezdi na kole a musí to udelat tak aby jezdil „skoro zadarmo“ si to bez problemu zaridi aby to tak bylo a mohl jezdit. Jo jestli někdo nevyjede, protože ma jedine ponožky, které mu ladi k dresu ve spine, to je pak jina pisnicka… :D

                        0 0
                        • Kalic  

                          Klídek panáčku, přečti si co píšeš, psals že nebereš v úvahu závodění na vyšší úrovni. Jinak při takovým filozofování můžeš taky brát taky hokej jako sport zadarmo když už máš hokejku a a puk.

                          0 0
                          • Yura  

                            Tak u hokeje uz jen to co dotycnej projezdi při ceste na a ze stadionu třeba za rok. Je daleko vetsi suma nez to co projezdi prumernej cyklista.. :) Ono kdo ma prachy tak to neresi a ani nemůže pobrat to za kolik se da co delat nebo provozovat, když někdo musí fakt setrit. Uz jenom to posrane vase pivecko po svihu, když se to za rok secte, tak ma někdo vystarano na servis kola na celej rok.. :D

                            0 0
                            • pepek  

                              Uz jenom to posrane vase pivecko po svihu – seš divnej.

                              0 0
                              • Yura  

                                Proc? To vase je mineno tema co se se mnou tady hadaj, protože jsem si dovolil napsat, ze jezdeni na kole nestoji skoro nic. :) Tak me napadlo, ze to pivecko bude urcite jeden z jejich dalších argumentu proc to tak nemůže byt. :) Ne kazdej se ale vraci ze svihu o stovku chudsi…

                                0 0
                                • alessas  

                                  Myslim, ze on nereagoval na to, ze si neco po svihu dopreje, ale ze pivo by si po svihu dal snad jenom clovek, ktery nema rad svoje telo :-) ;-)

                                  0 0
                                • Petr.T.M  

                                  No, spočítám-li to tak zhruba, tak na staré krosce, kterou si až na centrování a náboje opravuju sám, mě to přijde baj voko tak 0,30–0,40Kč/1km. Jen řetěz je za cca 200,–, měním asi tak co 1000 km. To je 0,20/km. Zbytek jen odhaduju. A nepočítám pořizovací cenu kola a velké investice jednou za x let, když se něco přihodí či odejde, či karambol nějaký a podobně.

                                  0 0
                            • Petr.T.M  

                              Pravda… s tím pivem… jako že to leze do peněz… ale posrané není, to fakt néé!! Už Jan Neruda pravil: „Kdož by nám chtěl vyčítati, že pilně užíváme vnitřních lázní plzeňských, když na lázně mořské nemáme peněz!“ A neb s Karlem Sabinou: „To pivečto to věru je nebeský dar, vše psoty a trampoty vede na zmar. A sílí a dává kuráže.“

                              0 0
                        • ememem1  

                          no ono ani to nezavodenie neni najlacnejsie. na silnicke este povedzme ale na mtb obzvlast fulle ani moc zavodit nemusis a stoji to teda dost, viac ako sa mi paci. a ak jazdis viac a zaratas do toho oblecenie tak to tiez neni uplne zadarmo.

                          ako ano, bahnak ma nestoji nic, ale tam neriesim ze to nedobre radi, vrzga atd.

                          0 0
                          • Georrge  

                            co te na fullu tolik stoji? Ja kdybych furt nevymyslel kraviny, tak me full nestoji o nic vic, nez normalni kolo… krom porizovacich nakladu samozrejme.

                            0 0
                          • ememem1  

                            tento rok loziska – len cena lozisiek (fdj resp. nsk) bola okolo 60E. dufam ze to uz roky nebudem musiet robit.

                            pred sezonou som rozobral a pretesnil celu vidlu. uz sa to nedalo. silne sa obavam ze cele moje ladenie v TT je tym v hajzli ale co uz. sa mi to tam zas posielat nechce.

                            prave mi prisiel zo servisu tlmic (80E). a dobre som urobil, bolo tam viac problemov.

                            predtym som asi tri krat musel vymenit puzdra v tlmici (30–40E) az kym som ich nevymenil za heavy duty kit (40–50E). odvtedy je pokoj.

                            a este bolo par veci co si uz presne nepamatam. za nejakych 5 rokov co ten full mam to bolo len na materiale dobrych 350–400E. a to som si robil okrem toho tlmica vsetko sam, keby to bol servis tak dalsich minimalne 200E. nie ze by som bol sikovny ale nechce sa mi to stale posielat a cakat v najnevhodnejsej dobe. lenze zas tena strateny cas s roboutou, potrebujes nejake naradie co som si aspon ja musel explicitne kupit atd. a to mam zopar kamosov co maju brainy a jazdia trocha viac a co ich tak pocuvam tak za to co dali v priebehu par rokov za servis by si menej movity v pohode kupili cely docela funkcny bike.

                            0 0
                    • ˘Ö˘ Krab  

                      Tak silničkou něco ušetříš na provozu a servisu. Když to shrnu za poslední dva roky: odhadem troje obutí, tři řetězy, jedno lanko, jeden prasklý rám, malý převodník a kazeta do kopců, sedlo, záložní záplety, střed, mazivo, troje kraťasy, jedny tretry, rukavice, přilba, čas. Můj účet si nemyslí, že je to zadarmo.

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        A někdy člověka baví tunění stejně jako ježdění, a to je pak ještě veselejší :)

                        Nicméně je to krásný sport, o tom žádná.

                        0 0
                  • karliner  

                    On těch joků tam má víc, třeba V kanclu sice třeba koncis později, ale ses odpocatej

                    I když co já vím, třeba je státní úředník nebo policajt :-)))

                    0 0
                    • JSt  

                      dzouk je, ze si nekdo mysli, ze je to dzouk. ;-)

                      provoz kola opravdu nestoji skoro nic a z kanclu opravdu neodchazis fyzicky unaveny, takze na to kolo vyrazis kvuli odpocinku. ;-)

                      0 0
                • Tanabe  

                  +1 ja makama jak idiot mam fyzicky hodne narocnou praci+ neustalej stres total humus a prave mne drzi pri zivote ze mam v hlavne ze jak prijdu domu sedam na kolo pokud je to alespon trochu mozne a totalne si vycistim hlavu a dokonce i odpocinu a pak zase na novo

                  0 0
                  • arny71  

                    ja makama jak idiot mam fyzicky hodne narocnou praci+ neustalej stres total humus

                    Neuvažoval jsi o změně práce?

                    0 0
                    • Tanabe  

                      to vis ze uvazoval:-( ale neni to tak jednoduche kdybych byl sam tak to neresim ale rodina atd musel bych mit neco na 100% a jenom hned prestup

                      0 0
                      • arny71  

                        Jo to plně chápu. Já jenom, že jak jsem to četl, tak mi přišlo, že jsi zralý na změnu.

                        0 0
                        • Georrge  

                          mám pocit že v dnešní době je v tom našem kocourkově zralých na změnu tak polovina lidí…

                          0 0
      • alessas  

        Tedka o prazdninach mam brigadu a pres skolni obdobi moc nejezdim. Jinak ano, kdyz uz sednu na kolo, tak dam minimalne tech 70–80km, o vikendu klidne i 150.

        0 0
    • rasto  

      jednou za cas se postav na maraton. pujde to hned nahoru. – jezdi na tachac a tepak. (to Te pozene k rychlosti).

      0 0
    • ememem1  

      som v poslednom case obcas trocha pojazdil s takou skupinou rychlejsich a lepsich. zatial co na rovine nemam problem sa s nimi udrzat v priemeroch okolo 40 aj dlhsi cas t.j. desaitky km akonahle prijde minikopcek v dlzke 200–300m metrov s doslova par metrami prevysenia tak mi zmiznu (ale vzdy uplne vsetci, mali, velki, lahsi, tazsi proste vsetci, ) a uz ich samozrejme nikdy viac solo nedocvaknem a zbytok je solojazda. jak by som to mal trocha potrenovat aby som im to uvisel?

      0 0
      • iron.hide  

        to je lahke – v tom kopceku nepreraduj ani o jeden stupen na lahsie, ale postav sa a slap v stoji. tych par metrov prevysenia to vydrzis.

        vsak tak to pravdepodobne robi aj vacsina z tej skupiny, nie?

        0 0
      • iron.hide  

        btw to chodis na tie utornejsie jazdy v rakusku? uz davno ma to laka, ale v takej velkej skupine jazdit na ziletke neviem a urcite by som niekoho vratane seba prizabil. Takze radsej nic, som plasak :) ale kondicne by som to mozno zvladol, aspon prvych 20 km :)

        0 0
        • ememem1  

          to som bol iba par krat po tom co som si myslel ze by to uz snad slo ale po prvom kopoecku nejde......

          0 0
          • iron.hide  

            hmm tak to musia byt ini makaci. ale ked vravis ze na rovine im stihas, tak v tych miernych stupaniach to das tiez, staci sa postavit a zamakat.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • VladexAndroid  

      30 km/h! kdybych já měl takovou průměrnou rychlost tak skáču radostí až do nebe, já jsem rád když mám polovinu toho co ty.

      0 0
      • Esi  

        No jo jenže ty při ježdění trenuješ balanc a snažíš se jezdit co nejpomaleji :-) Průměr 27–28 není na silnici problém na biku

        0 0
        • VladexAndroid  

          jenže ty ale nejsi starý nemocný postižený jako já..anebo že by to bylo blbejma pláštěma? na bajku mám tak 12–13 km/h průměr po silnici.

          já tady řeším svoji průměrnou rychlosr a hledám přííčiny pro jsem tak nezvykle pomalý

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Já Ti řeknu, proč. Moc kol, málo ježdění, tak je to.

            Ale ne, mluví ze mě závist, že má někdo víc, než mám já :-) Zkrátka jezdíš pomalu, protože na rychlejší jízdu momentálně nemáš ani stroj, ani plíce, ani nohy, ani hlavu.

            Ráno jsem jel také do práce pomalu (<20 km/hod), navíc na MTB po silnici. A to nejsem ani starý, ani nemocný, ani postižený (manželka si sice myslí něco jiného, ale to je její boj).

            Neřeš, jezdi.

            0 0
            • VladexAndroid  

              např. na MTB mám tyto pláště:

              http://www.tandem-bike.cz/…040n-26-1-95

              ty se asi nehodí moc na silnici že jo?

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Záleží, jestli je tam máš v rozměru 20×1,75" nebo 26×2,35" :-)

                Ale obávám se, že takovýto plášť stejně po silnici nepojede slušně za žádných okolností, ledaže by na ní zrovna po zemědělcích zůstala souvislá vrstva tuhnoucího bláta.

                Zkus od někoho třeba koupit v bazaru za pár korun nebo za odvoz klidně skoro sjeté rychlé pláště a porovnej. Třeba Schwalbe RaRa 2,25" i po silnici celkem jedou, stejně tak Rubena Scylla, už vůbec nemluvím o různých tunderbuřtech a podobných semislick.

                0 0
                • VladexAndroid  

                  mám tam ten 26×1,95–

                  jenže já jsem 2X! pomalejší než jiní na MTB. neřeším nepatrný rozdíl mezi průměrnými rychlostmi ale ohromný! a na silnici taky pomalejší než většina na mtb

                  0 0
              • mr.garisson  

                Nehodí. Bys do takové drobné položky, jako je plášť, mohl investovat i více. :)

                0 0
                • VladexAndroid  

                  byla to pitomost kupovat ty pláště to vím.

                  0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    Zvlášť, když mají i levnější silniční 26" : http://www.tandem-bike.cz/…-1384-26x1-4

                    0 0
                    • VladexAndroid  

                      na silniční jízdu mám jiná kola. plášť asi jednou budu na mtb kupovat jiné ale až si vyberu nějaké.

                      tyto pláště co mám mají ohromný valivý odpor, mám i jiné lehčí s mnohem menším odporem ale ty zase mají minimální vzorek a podkluzují v blátě a na štěrku.

                      0 0
                      • ˘Ö˘ Krab  

                        Proto jsem psal o těch RaRa a Scyllách (a k tomu třeba SmallBlock8 a další), v bahně to sice není hitparáda, ale nějaký vzorek mají, pro jízdu převážně po zpevněných cestách s občasným úletem mimo bohatě postačují, podle směsi (a ceny) po silnici jedou, na štěrku a kořenech se nezabiješ normálně hned, ale až za chvilku (se speciálními efekty).

                        Mimo úplné bahno jsou použitelné i třeba tyto , na trekovém kole mimo asfalt mám něco takového, synovi celkem vyhovuje i tento .

                        0 0
                        • VladexAndroid  

                          když si budu kupovat nové, tak už jedině nějaké dost široké i na sjezdy v těžším terénu-kameny kořeny. na tom plášt co mám se to nedalo jet a bylo to nebezpečné a lidi se divilo proč kolo tlačím z kopce a ptali se jestli nemám poruchu.

                          0 0
                          • ˘Ö˘ Krab  

                            Zase počítej s tím, že pláště čistě do terénu po silnici z principu moc zázračně nepojedou. Pláště jsou věc jedna, kolo a technika jízdy na něm (ve sjezdu zvl.) další. Pochopíš, až uvidíš třeba někoho, kdo umí na cyklokrosce.

                            0 0
                            • VladexAndroid  

                              co může být horšího než ty pláště co mám teď? ale na silnici taky plášť barum=400gramů to je dost na dneska.

                              0 0
                          • Esi  

                            Tak nevím na jednu stranu o sobě tvrdíš že jsi starý nemocný a postižený a na druhou stranu řešíš brutální sjezdy po kamenech a kořenech, nevím asi máme každý jíný názor co je to brutální sjezd a nebo zase nejsi tak starý nemocný a postižený jak píšeš :-)

                            Jinak pokud hledáš pláště které pojedou slušně po silnici, na zpevněných cestách a ani na těch kořenech a kamenech se nezabiješ hned, pokud teda nebudou zrovna úplně mokré, tak bych šel do Rubena Scyla, vozím je teda na zdejší poměry poněkud přefoukané, vzadu 35 psi vpředu 30Psi, přece jen mám skoro 100kg, ale na silnici a zpevněných cestách jedou super a v terenu to taky drží slušně, žádné velké brutality nejezdím tak maximálně nějaké ty turistické značky. třeba v podkrkonoší ze Zvičiny po červené směrem na Bílou třemešnou jsem šel nedávno asi 100m pěšky, kdo zná tak asi z půlky těch kořenů dolů na cestu, hold chyběla technika jinak se to určitě jet dá i na HT jako mám já :-)

                            0 0
              • kotew CZE JIHLAVA  

                s tímhle si můžeš tak drbat záda:D

                0 0
            • VladexAndroid  

              když někdo si stěžuje že je pomalý, má malou výkonnost, tak se dočká typické odpovědi: trénuj, jezdi ,máš málo natrénováno málo jezdíš…jenže mě se často stává že mám těžší převod, šlapu na trochu vyšší kadenci než ten druhý cyklista a stejně jsem pomalejší, tak to určitě nebude chyba v jezdci. včera to samé jedu na MTb na nákup cyklo dílů a jela tam i nějaká ženská taky na starším mtb. já měl nejtěžší převod-nejmenší pastorek a ona tak 3–4 nejmenší. já jsem měl i trochu vyšší kadenci-díval jsem se jak rychle šlape. a stejně ona byla asi o 10% rychlejší než já.

              0 0
              • Janes  

                A teď ještě tu o Sněhurce…

                0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                … těžší převod s trochu vyšší kadencí … a stejně jsi pomalejší? Kam ten svět spěje, že už neplatí ani základní fyzikální zákony?

                Pokud při nižší kadenci jedou rychleji, tak nemůžeš mít těžší převod Ty. Jen pro kontrolu: o kadenci čeho se bavíme?

                0 0
                • VladexAndroid  

                  kadenci šlapání přece.

                  právě že já to taky nechápu, proto to řeším a ptám se ne?

                  0 0
                  • kubad  

                    že ty nás taháš za nohu?

                    0 0
                    • pepek  

                      Vladex nekecá, tento paradox se vyskytuje i v jiných oborech, zejména na Slovensku:

                      Tak som si povedal idem vyskušať ten Shell V – Power Diesel čo to bude robyť. natankoval som 46,1L. . . . . . . . . . . . . Potom pred L.Hrádkom som vyšiel na dialnicu. Pred tím som na 5ke pri 130km/h točil okolo 2500ot/min a teraz príjemných 2200ot/min.

                      0 0
                      • Esi  

                        taky slušnej oddíl :-), hold jak natankoval tak to asi nateklo ke stálému převodu a ten naboptnal :-)

                        0 0
                        • ˘Ö˘ Krab  

                          Komu vzdáváš hold? Aby nám z něj samou pýchou nenabobtnal, nestal se z něj nabob a nezačal tomu holdovat.

                          0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    Takže skutečný převod musíš mít lehčí. K tomu mohou přispívat následující: menší obvod plášťů, menší převodník, větší pastorky (třeba závěrný na šroubovacím vícekolečku máš 14z, což bývá zhruba ten 3–4 na kazetách).

                    Pak ještě zbývá vliv prokluzu na pláštích a pak už jen relativistické efekty.

                    0 0
                    • VladexAndroid  

                      pláště byly oba 26, i když mám 28 silniční tak se taky pomalejší a převody mám těžší, prostě nevíte čím to je proto neporadíte, co si člověk sám nezistí to neví.

                      0 0
                      • Barak  

                        Asi sám uznáš, že je nesmysl, abys při těžším převodu a zároveň vyšší kadenci byl pomalejší než jiný cyklista s totožnými převody a obvodem kol.

                        To, že máte oba např. vepředu velkou placku a vzadu nezmenší kolečko přece neznamená, že jde o stejný převod. Jak víš, že onen cyklista měl stejný počet zubů jako ty?

                        Pokud budeš mít na MTB na velké placce třeba 40 nebo 42 zubů a někdo vedle tebe pojede na trekingovém kole se 48 zuby, budeš sice točit o něco víc, ale budeš pomalejší.

                        0 0
                        • VladexAndroid  

                          tak hraje roli aerodynamika, válivý odpor, tuhost, efektivita přenosu energie, hmotnost jezdce…novidíte sám sem si na to přišel :-D

                          0 0
                          • Barak  

                            Přesně, hmotnost jezdce a taky určitě jiný výběr stopy viď? Je přece jasný, že když pojedeš o kousek mimo na drsnějším asfaltu, budeš pomalejší. Nebo když třeba trefíš mouchu, určitě tě to o něco zbrzdí.

                            No, tak hlavně, že jsi na to teď přišel.

                            0 0
                          • Esi  

                            ale houby pokud skutečně šlapeš těžší převod s vyšší kadencí než ten kdo ti ujíždí, tak za předpokladu že to není z kopce a ten kdo ti ujíždí netočí nohama jen tak na prázdno bez záběru, tak v tom hraje roli jen prokluz mezi převody a povrchem po kterém jedeš, tak že by se ti musel protáčet ořech což je téměř nemožné že by se protáčel jen trochu, nebo by se ti musel protáčet ráfek v pneumatice, to je taky nesmysl a potom už zbývá jen to že máš ukrutnou sílu a prohrabává ti zadní kolo, to je taky blbost tak že zbyla jen jedna možnost a to je to že kecáš :)

                            0 0
                            • VladexAndroid  

                              nekecám vole, tys to nikdy nezažil, nebo si toho nevšímáš. asi sem nějakej prokletej tím to bude :-D

                              0 0
                              • ˘Ö˘ Krab  

                                Nevím jak to máte tam u Vás, ale odhaduji, že 90% rekreantů na všech druzích kol (všeho věku a pohlaví), které jsem letos na silnicích předjel, tam mělo těžší převod, než jsem měl aktuálně zařazený já. Zbývajících 10% jelo převod adekvátní předpokládané výkonnosti.

                                Píšeš, že jedete oba stejnou kadencí? Jaká to je? Ra-ta-ta-ta-ta, nebo i rychleji?

                                0 0
                            • Barak  

                              Dělá si jenom prdel.

                              0 0
                            • Espen  

                              Tak sem na to přišel. Vladex má na paleťáku položený válce a nějakej kámoš ten paleťák táhne za sebou. Jedině tak jde vysvětlit ten těžší převod, vyšší kadence a stejně mu všichni ujíždí.

                              0 0
                              • ˘Ö˘ Krab  

                                Nebo ta jeho stolice zanesla drapáky na zadním plášti a tím snížila trakci.

                                0 0
                          • Biker jak Pes  

                            Kristepane a pak má člověk tady do takového světa plodit děti.

                            0 0
                            • VladexAndroid  

                              já žádné nemám ani nehodlám :-D

                              0 0
                              • ˘Ö˘ Krab  

                                No jo, ale naše děti budou muset na světě s takovými být a ještě je v důchodu živit.

                                0 0
                              • Biker jak Pes  

                                To je dobře, tvůj genofond očividně není žádný zázrak.

                                0 0
                                • -b-n-x-  

                                  No pozor. Geny Vladexe by zazracne byt mohly. Vzdyt on umi prekracovat fyzikalni zakony. Sice k jeho neprospechu, ale treba by se to nekdo v dalsi generaci mohl naucit naopak (slapal by pomalu na lehky prevod a predjizdel by ostatni) :-)

                                  0 0
                                  • Janes  

                                    Tak teď už mi to konečně docvaklo, nemůžou za to Marťani, jak jsem odhadoval, ale to Vladex sám je Marťan…

                                    0 0
                          • ˘Ö˘ Krab  

                            Ty máš odpor k válení se? Já ani ne?

                            0 0
                • daurba  

                  Casto se divim, jak prede mnou ujizdeji lidi s nizsi kadenci. Hlavne to zere a drasa nervy do kopce. A nebo kdyz te migne nekdo se sitovkou na riditkach a jeste se u toho rozhlizi. Jo. Elektrokolo umi pekne nasr… :-)

                  0 0
              • Esi  

                Tak to v tom případě se ti asi protáčí ráfek v plášti jinak ti ty převodové poměry nějak nevycházejí :-)

                0 0
                • Deathwing  

                  jeste by moh mit malo utazeny draty a ty preskakujou do niplu ve vedlejsi dire :D

                  0 0
              • jecnak  

                Jasny. Mas nejtezsi prevod, ale ta babka s kozou na riditkach ma proste jeste tezsi.

                0 0
        • Breakpain  

          Dopr*** … Tohle je pro mě problém i na silničce :D

          0 0
      • Espen  

        Já tě prostě žeru :-). Přes zimu potrénuj a příští rok spolu musíme vyrazit na vyjížďku. Půjčím si od kámoše koloběžku od Kostky, to bys mě mohl v háku uviset. Užijeme si to :-).

        0 0
        • Esi  

          pokud by to bylo moc tak bych možná našel doma ještě takovou tu skládací koloběžku co má kolečka jako jsou na In-line bruslích :-)

          0 0
          • VladexAndroid  

            akurát že já bydlím na opačném konci republiky..takže ze společného výletu nic nebude :-D

            ale už se připravuju na zimní sezonu, předělal jsem MTb na kotouče..se těším na jízdy po sněhu po horách v noci. ještě nikoho se mi na to nepodařilo přesvědčit.

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Už se těším na ty zkazky. Cyklista dva dny bloudil v horách 2 km od nejbližší civilizace. Cyklistu zasypala lavina. Těžce zraněný cyklista bojuje o život. Horská služba pátrá po pohřešovaném cyklistovi, v akci je i policejní vrtulník s termovizí. Rojnice 200 záchranářú pročesává už třetí den úbočí hory v nepřístupném terénu, cyklistův mobil se vybil.

              0 0
            • Esi  

              tak to nezapomeň na gumy jinak jestli jezdiš opravdu průměr 13–15 tak bych s tebou na vyjížďku nejel v zimě ani kdyby jsi bydlel vedle mě, při téhle rychlosti bych zmrznul :-)

              0 0
            • Espen  

              Té vyjížďky se nevzdám. Přijedu na kole za tebou. Cestou se stavím u Esi a půjčím si tu skládací koloběžku. Hodím ji do batohu. Nebo si někde půjčíš tu vlečnou tyč. S ní se musíš v háku udržet. To už by nebylo normální, abych tě utrhnul i na slečné tyči :-).

              0 0
      • Espen  

        +1

        0 0
    • snas89  

      Nemyslím, že musíš víc trénovat.

      Naopak, tělo si neodpočne a spíš budeš unavenější a pomalejší.

      Jsem hobík a první sezóna, takže příspěvek si buď vem k srdci nebo ne.

      Příspěvek je o tom jak jsem tento „problém“ začal po pár měsících na kole řešit já.

      Razím přístup: být co nejrychlejší s nejmenším možným vynaloženým úsilím.

      (mám na kolo málo času tak chci být maximálně efektivní, abych si to užil.)

      Na jaře se chystám jít na testy, zjistit si hranice tepů apod.

      Jinak si myslím, že je dobrý mít několik úrovní zátěže a ty ri v rámci týdne/měsíce/roku rozvrhnout:

      kratká intenzivní

      dlouhá intenzivní

      dlouhá odpočinková

      volný den

      Jinak mám gps garmina a podle něj jezdím svoje dvě fitness trasy na kterých jezdím závody proti sobě a můžeš tak pozorovat zlepšení.

      A taky nevím co jíš. Jídlo v zátěži dokáže zázraky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.