• Lumpisko

    Zdravím, otázka je jednoduchá a asi často se zde opakuje, ale je tento rám popraskaný na tolika místech nebo jen praská lak…?

    0 0
    • LubošL  

      Vyžádal bych si od prodejce písemné vyjádření.

      Buď se zhrozí a dá kolo na reklamaci, nebo ti potvrdí, že to je lak a pak v případě rupnutí rámu, by to jeho písemné vyjádření mohlo mít váhu při případném vymáhaní škody po držkopádu.

      0 0
      • Lumpisko  

        nejsem prvni majitel, takze pochybuji, ze to bude Scott vubec zajimat.

        0 0
      • hovanec  

        A v tom písemném vyjádření rozhodně zaznamenat všechna místa, pořídt fotodokumentaci a tu potvrdit taktéž prodejcem. Jistota je jistota.

        0 0
        • McBlacky  

          pokud není první majitel tak ho prodejce s gustem pošle do… pryč :)

          0 0
          • hovanec  

            A toto prosím vyplývá z čeho? Zboží je v záruce, záruční list je platný.

            0 0
          • hovanec  

            Řekl bych, že Občanský zákoník hovoří jasně:

            "kurzíva§ 625

            Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím.kur­zíva"

            Takže chytni záručák a prodejce musí případnou reklamaci přijmout.

            0 0
            • mOZZek  

              Právě že nemusí. Druhý majitel nemá s původním prodejcem žádný právní vztah. V této chvíli mají právní vztah jen první majitel a druhý majitel, takže případnou záruku si musí řešit mezi sebou.

              0 0
              • hovanec  

                Přečti se ten text pořádně, než něco napíšeš. Smlouva mezi kupujícím a prodávajícím je prokázána účtenkou nebo záručním listem. Navíc záruční list není předpokládám vystaven na jméno, pokud je, tak není problém vystupovat jako jednatel/zmoc­něnec. ;)

                0 0
                • mOZZek  

                  Přečetl sem si text pořádně a pořád tam vidím jen prodávající a kupující. Prostě prodávající je podle toho paragrafu první majitel a kupující je druhý majitel. Jakékoliv jednání původního prodejce s 2. majitelem je jen jeho dobrá vůle. Nemají mezi sebou žádný právní vztah. Původní prodejce 2. majiteli nic neprodal, žádná smlouva mezi nimi není.

                  0 0
                  • kravjec  

                    no nechci kecat ale myslím že se to řeší plnou mocí původního majitele (samozřejmě pokud se na tom dohodnou a je to možné pokud to koupíš někde ze světa tak těžko)další věcí je dvouletá zákonná záruka a nadstandartní např.5ti letá záruka a úplně nejdůležitější je jak se k tomu postaví prodejce potažmo dovozce :(

                    0 0
                    • JakeF  

                      Nadstandardní bývá většinou výslovně napsaná pouze na prvního majitele.

                      0 0
                      • hovanec  

                        Ano. Přesně tak. Takže o nějakém právním vztahu prvního majitele se nedá vůbec mluvit. Prostě účtenka, záručák = smlouva. Už vidím, jak prodejce zpochybňuje účtenku ze svojí pokladny: „Jé ale pane, to jsem Vám před rokem tohle kolo neprodával… Je to sice moje účtenka, číslo rámu sedí, ale to nejste Vy.“ Pane mOZZek, klepu si na čelo… ;)

                        0 0
                        • kubad  

                          ehm,

                          na učtence z pokladny určitě nebude číslo rámu, a naopak na faktuře a v zaručáku to jméno pravděpodobně bude, ale řešitelné to samo je

                          0 0
                          • hovanec  

                            Myslím lístek z pokladny + záruční list (vyplněný a potvrzený s datem prodeje). Tak je to většinou v krámech standard. Pokud je to přes e-shop, tak tam bude faktura a v ní přijemce. Nicméně prodejce zřejmě nebude řešit kdo kolo poslal na reklamaci.

                            0 0
                            • kubad  

                              v tom záručním listu by to jméno být mělo, ale jak píšeš, řešit to jde

                              0 0
                        • mOZZek  

                          Klepej si na čelo, jak chceš. Realita je taková, jak píšu. Až se s ní setkáš, tak mi dáš za pravdu.

                          0 0
                          • hovanec  

                            Realita v teoretické rovině. Pravdu možná máš, ale zkus to uvést do praxe. ;)

                            0 0
    • Milvus888  

      a pak že scott je kvalitní…

      0 0
      • McBlacky  

        říkal kdo?

        0 0
      • Peslezedirou  

        Tak podívej, to je čistě jen rozdílným přístupem. Scott dělá scale jako závodní rám, je lehoučký a vydrží sezonu, když to třeba Trek, ten dělá rámy těžší, ale zase odolný, samozřejmě, že jsou taky určený jako závodní, třeba Trek 8500.

        0 0
        • Vilém  

          Za chvilku je tu jeden, co ti zrovna karbonovy Treky moc nevychvali:)

          0 0
          • JakeF  

            Trek 8500 je hliník, ten jsem chválil a chválit budu.

            0 0
          • Azmir  

            8500 taky není carbon

            0 0
            • Vilém  

              Ale hlinik do toho zacal tahat on. Tak kdyz uz srovnavat, tak karbon s karbonem, ne?

              0 0
              • Azmir  

                To vyčítej jemu, ne mi ;-)

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Hoši, chtěl jsem to jen trochu pošťouchnout :-)

                  Jsem teď zjistil, že se řeší carbon rám, bych tu udičku nastaržil líp :-)))

                  0 0
    • waters  

      tipnul bych lak, ale každopádně to neni normální. měl bys dostat new frame ;)

      0 0
      • McBlacky  

        možná měl možná neměl, ale vzhledem k tomu ja scott řeže reklamace rámů opravdu prasklých, tak bych si radši šel vsadit sportku. Ušetří dohady a šanci má větší :)

        0 0
        • Adin  

          Mně scott prasklinu uznal. Místo scale 50 poslali nový scale 40. Bylo to rok a půl starý, měl jsem vyplněnou servisku a první majitel. Ale asi spíš zafungoval prodejce.

          0 0
    • Kabel  

      to nemáš prasklý rám, prasklý rám vypadá viz foto ..

      0 0
    • RedRS  

      lak..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.