Rad bych Powermeter na silnici.
Mereni v zadnim naboji mi prijde symaticke uz i kvuli cene.
Sice nebudu mit presny pomer leva/prava, ale zato bych mel mit celistve vysledky z obou nohou, na rozdil od reseni jen na leve klice + dopocet.
Muzu poprosit bikery, kteri toto reseni maji, jake maji zkusenosti, pripadne reklamace, vydrz baterie, atd…?
Uvazuji pochopitelne o PowerTap G3.
Zde na foru uz jsem nejake zminky nasel, ale jsou z roku 2016 a to mi prijde uz dost stare info.
Naopak ted by ty informace mohly byt vice relevantni.
Zkousel to nekdo porovnat napr. se svym trenazerem?
Videl jsem predbezne neco na youtube a nekdo si s tim dal docela praci: porovnaval kliky s pedaly a nevypadalo spatne. Vysledky v prumeru dost rovnocenne.
Zaroven s tim bych se rad ujistil v par predpokladech:
Predpokladam, ze Wattmetr jakokykoliv mi vlastne dokaze rici, ze v danem useku zname trati foukal v ten den asi dost silny vitr, protoze jsem k 30 km/h musel vynalozit o dost vice Wattu, nez v jiny den?
A dale predpokladam, ze reseni v zadnim naboji je natolik inteligentni, ze to pozna, kdyz prestanu slapat a kolo jede na volnobeh, predpokladam, ze to musi byt propojeno s orechem. Stejne tak sila vynalozena do pedalu by se mela odrazit v sile vyvijene retezem na pastorky a potazmo na orech? Ve zbytku naboje uz ocekavam jen baterii a nejakou tu intelidenci.