PowerTap G3 - aktualni zkusenosti, ma nekdo?

10 nepřečtených
  • Hadak2

    Rad bych Powermeter na silnici.

    Mereni v zadnim naboji mi prijde symaticke uz i kvuli cene.

    Sice nebudu mit presny pomer leva/prava, ale zato bych mel mit celistve vysledky z obou nohou, na rozdil od reseni jen na leve klice + dopocet.

    Muzu poprosit bikery, kteri toto reseni maji, jake maji zkusenosti, pripadne reklamace, vydrz baterie, atd…?

    Uvazuji pochopitelne o PowerTap G3.

    Zde na foru uz jsem nejake zminky nasel, ale jsou z roku 2016 a to mi prijde uz dost stare info.

    Naopak ted by ty informace mohly byt vice relevantni.

    Zkousel to nekdo porovnat napr. se svym trenazerem?

    Videl jsem predbezne neco na youtube a nekdo si s tim dal docela praci: porovnaval kliky s pedaly a nevypadalo spatne. Vysledky v prumeru dost rovnocenne.

    Zaroven s tim bych se rad ujistil v par predpokladech:

    Predpokladam, ze Wattmetr jakokykoliv mi vlastne dokaze rici, ze v danem useku zname trati foukal v ten den asi dost silny vitr, protoze jsem k 30 km/h musel vynalozit o dost vice Wattu, nez v jiny den?

    A dale predpokladam, ze reseni v zadnim naboji je natolik inteligentni, ze to pozna, kdyz prestanu slapat a kolo jede na volnobeh, predpokladam, ze to musi byt propojeno s orechem. Stejne tak sila vynalozena do pedalu by se mela odrazit v sile vyvijene retezem na pastorky a potazmo na orech? Ve zbytku naboje uz ocekavam jen baterii a nejakou tu intelidenci.

    0 0
    • Hadak2  

      Jeste bych k tomu pridal dotaz na firmu: https://www.s1w.cz ? Mate nekdo zkusenost?

      0 0
    • hAjPR  

      Principy chápeš správně :) Waťák ti změří úsilí tvých nohou, respektive řetězu v tomhle případě…náboj má v sobě úplně normální ořech na kazetu. Vítr, hákování, volnoběh…nic z toho to neovlivní, prostě to měří. A je už na tobě, jak si data zobrazíš a vyhodnotíš.

      Nevýhody G3 – musíš to zaplést; pokud máš vícero zapletených kol – smůla, měříš jen na jedněch

      Výhody – cena, jednoduchost, přesnost, spolehlivost; naopak zmíněná nevýhoda je výhodou, že můžeš přehazovat snadno mezi vícero rámy, máš-li stejný typ osy, brzd atd.

      0 0
      • milan.v  

        I tak tě většinou nemine hraní si s třmeny a vystředění…

        0 0
        • novas752  

          Stačí kotouč na jednom nebo druhém náboji vypodložit vymezovacíma podložkama.

          0 0
    • Hadak2  

      A jeste me napadla zranitelnost v desti? muzu to povazovat za vodotesne? Ono toho co se tyce info zase tak moc neni.

      Powetap.com je presmerovano na Sram a ten je na info/pdf dost skromny…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.