praskl mi rám od treka, dostal jsem novej dokonce vyšší řadu superfly, ale prodejce si řekl za přestrojení 3,5t, s tím, že pokud to neudělám u něj nedostanu záruku, má na toto právo? rám si klidně přestrojím sám, mám se nechat vydírat prodejcem?
praskl mi rám od treka, dostal jsem novej dokonce vyšší řadu superfly, ale prodejce si řekl za přestrojení 3,5t, s tím, že pokud to neudělám u něj nedostanu záruku, má na toto právo? rám si klidně přestrojím sám, mám se nechat vydírat prodejcem?
Ještě prosím upřesni, jestli ti praskl rám v rámci dvouleté záruky na celé kolo, nebo v rámci delší záruky jen na rám…
v rámci té doživotní cca po 6-ti letech
Pokud dává výrobce záruku delší než ukládá zákon, pak je na výrobci určení podmínek záruky.
Jako příklad z jiného odvětví, na kufry se někdy dává doživotní záruka, ovšem mezi podmínkami této záruky je, že se nevztahuje na jakékoli mechanické závady :)
Takže pokud mají v podmínkách, že komponenty musí přesedlat servisák, nic s tím nenaděláš. Můžeš se maximálně zkusit zeptat někam výš na firmu, jestli je to opravdu nutné.
Záleží taky na tom, jak drahé je to kolo. 3,5 litru je fakt hodně za práci, kterou si můžeš udělat doma během odpoledne s pivkem v ruce. Pokud to není karbon, vykašlal bych se na záruku a vzal si jenom rám.
Asi je takové chování u prodejců TREKu běžné. Ale jak píše gollum, záleží, co je to za záruku.
Pokud se ti nezda jednani prodejce, zkusil bych dovozce – Bretton.
hlavně na tom rámu je spoustu věcí jinak, takže mě to bude stát další extra money k tomu přestrojení
Tak o tom se ale jasne pise v prohlaseni o dozivotni zaruce. Tezko bude Trek drzet zasoby ramu, ktere maji ne-tapered krky, upinak vzadu, zavitovy stred, nejaky rozmer sedlovky atd atd.
To už asi je problém na tvých bedrech. Budeš to kolo mít omlazené. Něco to bude stát, ale s novým rámem „gratis“ tě to vyjde výhodně. Chápu, že jsi do toho kola možná investovat nechtěl, ale další nové komponenty ti nikdo platit nebude. Tak to prostě je.
EDIT: jak píše jecnak nade mnou
jasně, tohle beru, ale těch 3,5t ne
jj, to jsem psal zas v příspěvku níž, že těch 3,5 tis. neplatit :)
Pokud rám praskl ve dvouleté záruce na kolo, tak by to prodejce měl bez keců přemašlit sám. Pokud praskl rám v nějaké prodloužené záruce, která se vztahuje jen na rám, tak v případě prasknutí i nového rámu, není k zamítnutí reklamace rámu důvod to, že ti na něj nemontoval komponenty prodejce.
Takže podle mě v žádném případě neplatit. A 3,5 tis není zrovna lidovka.
EDIT: „v rámci té doživotní cca po 6-ti letech“ Takže ať navalí rám, ty si komponenty namontuješ sám, a ať nezkouší, že ti na rám nedá záruku
Nebo říct, že si ten rám pověsíš místo lustru, takže ti na něj bez problémů záruku může dát. A pakliže se někdy na tom lustru rám pokazí, tak ti musí dokázat, že to bylo neodborným vedením bowdenu rámem nebo špatně dotaženými řidítky :) Ale jinak se chlapci nestydí, říct si o peníze. U Canyonu si za to berou asi 1200,– ale dá se s nimi domluvit, že si to člověk udělá sám. Je pak jednodušší balení a posílání. Takže chlapi bez problémů vyjdou vstříc.
No tak mě se s nimi domluvit nepodařilo. Navíc to stejně nebylo seřízené a u hazky ani nezvládli správně vést a utáhnout lanko.
Neasi.. to abys tam zasel znovu… :))
Mně už také ne. Vysvětloval mi český zástupce, že je rozdíl mezi standardní a prodlouženou zárukou, že při standardní záruce prostě teď musí strojit kolo sami. Měl jsem to komplet zdarma. Popravdě, těch 1 200 bych jim za to rád dal, protože už jen opruzy s Reverbem a pressfity za to stojí.
Nebylo by zajimave napsat, ktery prodejce si o takovou castku rekl? Minimalne to bude duveryhodnejsi.
otázka je co v té částce je, jak už s psal, spousta věcí nebude pasovat
No prave, leze to z nej jak z chlupate deky. Minimalne lanka, bowdeny, nove delsi hadice k brzdam, to fakt neni zadarmo.
osobně jsem také 2× měnil rám Trek v záruce za přestrojení jsem platil litr a pak jednou jsem si musel zaplatit novej typ sedlovky
Ale reklamoval jsem jen rám.
Kazdy by chtel vsechno zadarmo a jeste rozsirene zaruky… a pri montazi si strhne zavit a uz leti zase reklamovat…
:)))) njn proto si vystacim doma se svejma rukama.. prqvda.. kdyz prdne ram, tak je to v prdeli no :)
malé resume :
Jedná se o prodejnu Bikeplac v Brně a cena 3,5t je POUZE za přestrojení ostatní věci by byly placeny extra např. za pevnou osu s patkou chce 2,5t.
Včera jsem se tam s nimi snažil domluvit, opět mi vyhrožovali nepotvrzením záruky, rám mi prý dá oproti prasklýmu, ale záruku nepotvrdí, mají prý vysokou úroveň servisu a nedělají za suchý z nosa
Na to bych se jim vykašlal teda
Njn, Caryfuck. Kvuli nemu jsem prestal chodit jak do Rocky Bikes, tak i do Hobace.
Ne nadarmo se říká, že cenově je Brno taková menší Praha :)). Ale vychcánkovství to je od nich slušné, ne že ne.
Zavolej do Brettonu… O vydání záručního rámu rozhodli oni, ne nějakej vykuk v Brně. Určitě se s nima půjde domluvit, že si to necháš přestavět v jiným servisu.
jasný, už jsem jim psal, brnknu jim
Přijít tam s agentem ČOI? :)
Když bys prodejci vyhrožoval ČOI, vyfakoval by tě ať si voláš kam chceš a už by se s tebou nebavil o ničem.
Kdyby sis pak zavolal ČOI, vyfakovali by tě i oni, protože hájení spotřebitele není jejich náplní práce a dohadovat se ohledně prodloužené záruky je pak kompletně mimo ně.
Bikeplac budou dobří vykukové. Kámošovi prasknul loni karbonovej Intense z jejich půjčovny, nedošlo k žádný nehodě či nevhodnýmu zacházení. Rám dostali od výrobce nový, ovšem z kauce 10 000 Kč mu vrátili jen část s odůvodněním že s tím měli starosti a ježdění. Tak je tahá po soudech (v zájmu principu, nikoli pro těch pár tisíc). Nešel bych si k nim ani pro šlapátka.
jasně „záruku nedáme zadarmo“-taky filozofie tzv „doživotních záruk“ na cokoli
Normální prasárna. Za kompletní odstrojení a nastrojení kola je běžné tak 1500, s tím že ti seřídí vše od přehazovaček až po centrování kol, v podstatě dostaneš na nově nastrojené kolo běžný servis. Do těch dvou litrů by se to 100% vešlo i s frézováním, a reálně ti to mnoho servisů udělá za menší prachy a ještě budou rádi, že mají kšeft.
Fakt tady tahají jenom za tu záruku a už z principu bych je poslal do ******. Jestli si někam budeš volat, opírej se právě do toho, že si účtují příliš vysokou částku za to přestrojení, že ve finále jim tam necháš možná ještě víc peněz, než kdyby sis koupil nový rám.
S číštěním si u HT účtuje bikeplac za komplet rozebrání a složení 5 tisíc:
http://www.bikeplac.cz/servis-kol.html
:-O
A není v tom ani započítaný spotřební materiál, takže přidej lanka+bovdeny + nějaký ty desky, řetěz nebo kazeta, komplet těsnění do vidle a ses tam za ranec. :-D Nechápu jak si tam kolo někdo vůbec může dát.
Mě se z těch cen udělalo fest blbě a jsem po obědě. Jsem rád, že jsem zainvestoval do základního nářadí – většinu zvládnu sám a věci, které nedávám udělá kamarád obrazně za pětku. Rovněž využívám a sdílím rady zde na BF.
BikePlac Fuck Off!
Mě to zas tak mimo nepřijde, pokud opravdu provedou co píšou. Je to včetně repasu vidle (asi jen vnější nohy, specifičtí nejsou), a rozboru rámu na prvočinitele. Takovou úroveň servisu teda nedělám za celou životnost kola a já bych to teda levněji nedělal.
ne? práce maximálně na hodinu – i s kávou…
Ano ale k čemu ti je repas vidle když si stejně spotřebak kterej je nedražší musíš zaplatit sám. Takže jen za práci dáš 5000 na celé kolo + dalších 5000 za spotřebák. Takhle se dneska dělaj prachy. Navíc jak píšeš, zbytečný servis a je to tahák na víkenďáky který tomu nerozumí a k nečemu tak zbytečnýmu se nechaj ukecat, rozumnej člověk kterej má aspoň základní pojem o údržbě kola do tohodle snad nikdy nemůže jít.
asi jsem tu jedinej, ale já bych to dal hned. Zjistil bych si co je nového potřeba, nakoupil, přinesl a ať to namontuje. Rám připraví u hlávka, středu, nalisovat oboje, natahat řazení a brzdy, seřídit, odvzdušnit, namontovat ostatní komponenty, seřídit posed dle předchozího setupu. Když nedělají za suchý z nosa tak ať to udělají pořádně.
Za nějakých 200km bych to dovezl na seřízení a máš klid. Pokud ti nový rám vydrží zase 6 let = 72měsíců, je to investice 49kč/měsíc.
jenomže on mi tam před léty servisoval brzdu a při tom strhl trošku závit na vidli, nakonec jsem si to nechal spravit jinde takže mám strach…bohužel tohle musím řešit přes něj:-(
A co se poptat u jineho prodejce Treku kolik by chtel za nastrojeni? podle me by v tom nemel bejt problem s nasledujici zarukou v pripade dalsi reklamace uz reklamovat u toho noveho
Ještě bych se zamyslel co jsi reklamoval?
kolo : pak může být řeč o přestrojení, sice drahé, ale budiž
rám : pak dám jen rám a vyzvednu si rám, s potvrzenou zárukou pouze na rám.
V našem oboru kdy se prodává komplet, je možné reklamovat pouze komponent a to kus za kus, pokud výrobce reklamaci uzná.
Podle toho co prezentujou na tech svejch strankach mi prijde ze ceny maj napaleny fest tak vlastne to prestrojeni je pomalu zadara
ty vole, až zas budu mít pocit že marním čas nad servisem kola, uvědomím si jak přísně vydělávám :-)
Bikeplac to je mazec obchod pán se stím nesere. Ale to je hlavně díky přístupu konkurence.
Navíc musí zákazník bejt rád že mu taky dotáhnou kazetu to je asi nadstandard
Wow! To mě *****! To jsou ceny. A líbí se mi položka. Pomoc s odstraněním zvuků linoucích se při jízdě z vašeho kola: 499 Kč / hod
Bych vzal kolo a hodiny bych se na něm projížděl po parkovišti a „diagnostikoval“ co dělá zvuk a nakonec bych řekl, že je potřeba celé kolo dvakrát přestrojit a utáhnout kazetu.
Vysvětluji si to tak, že v okolí nemají rozumnou konkurenci. Jinak se takový podnik snad nemůže uživit.
Tak takovýhle servis je z velké většiny mířený na víkendovýho jezdce, který kolu nerozumí a myslí si, že čim víc zaplatí, tím lepší bude servis. Je to vidět už jen podle toho popisu těch úkonů. Věřím, že takových zákazníků tam maj vetšinu. Cyklista, který něco najezdí a má aspoň trochu přehled, tak si to udělá sám nebo to dá ke konkurenci, protože ví co to obnáší a ví, že to tam udělaj za půlku a stejně poctivě.
Jasné. Takhle vydělávají i mnohé PC servisy. Za práce typu „třikrát kliknu a hodinu čekám“ se nestydí účtovat si 3 litry. Jakožto někdo komu nedělá problém si postavit vlastní PC a známým jsem několikahodinové procedury na PC dělal za pár piv a laskavost mi toto vžycky přišlo naprosto neskutečné.
jak jsem psal… budu blinkat:(
ty vole, to v Praze davam za takove akce polovinu a vztekam se
těším se na vyjádření zástupce Pikeplacu tady v debatě…
Jakože se ti tady vyjádří a zadarmo?
no já bych se třeba vyjádřil ale asi mě dřív vyjádří děcka
:-)
Dělám v trochu jiným oboru, kde jsou ale prodloužené záruky od výrobce na celek nebo časti celku také. V případě výměny ale zákazník neplatí nic. Za dohodnotou cenu práci proplácí importér a díly dodává samozřejmě také. Zeptal bych se tedy u výrobce a dovozce, zda je toto standard.
Praskl mi 2× rám hliník GT 01, prvně očko vzadu a podruhé už po záruce u středu. Odmítl dodavatel reklamaci a p. Janda z cykloservexu v Chotěšově mi dal nový rám z Treku a vše zdarma.
news
tak po sáhodlouhým telefonování mi nakonec reklamační technik brettonu řekne, že rám mám dávno nachystanej s podepsanou zárukou a jedinej zlej jsu tady já:-) díky treku čáryfucku to nemuselo být:-)
he, a je to :)
přitom kdyby si řekli nějakou rozumnou částku tak si to necháš u nich přehodit a i tak na tom vydělaj, takhle budou mít prd a myslím že přišli o nejednoho zákazníka :-)
přesně tak
Takze problem nebyl u Treku ale u prodejce.
no nevím ten technik od brettonu se se mnou bavil stylem: „měl jste 6 let kolo, co by jste chtěl“, rozhodně byl na straně bikeplacu.
tak hlinik je po 6letch KO, pokud se na nem jezdilo a jestli byl navic lehky…mel pravdu. Bud rad zes neco dostal.
Ale zas z hlediska zakaznika, ta zaruka muze byt duvod ke koupi, tak by ji meli drzet, at uz ta „dozivotni zaruka“ znamena cokoliv
ještě k brettonu, na centrále v praze byli fajn, horší jsou ti lokálové, co pro ně dělají, podle mě mají vazby na ty shopy, ten reklamační technik pro brno a okolí, co mi dali na něj tel. byl hodně nepříjemnej, v podstatě bikeplac byli jedničky a já ten špatnej, o tom, že by se chovali špatně nechtěl vůbec slyšet.
Já mám zkušenost s Brettonem takovou, že když jsem objednával Procalibra, tak mi dvakrát poslali jinou velikost. Chtěl jsem 17.5" a přišla 19.5" Říkám si tedy omyl a stane se. Kolo se následně vrátilo, ale opět mi kupodivu přišla 19.5" Až napotřetí se trefili a dostal jsem to, co jsem chtěl. Celý ten jejich šlendrián trval 3 týdny a já musel první závody jezdit na zimáku. Měl jsem z nich opravdu radost. Když objednáváme díly na servis z téže firmy, tak nám třeba několikrát přijde špatný díl. Občas se tedy trefí napoprvé, ale jsou to nervy:)
Hele, asi nějak nechápu, co pořád řešíš. Po šesti letech jsi dostal nový rám. Předpokládám, že s další lifetime zárukou, tudíž chce mít prodejce jistotu, že ho nezničíš hned při montáži. Za to mi 3500 Kč nepřijde jako extra vysoká částka.
3,5 ti přide ok? to snad ne. Maximálně by si měl naúčtovat sazbu v hodinovce cca 1500,– S tím, že pak dá garanci záruky, když už teda dělá caviky… 3 500,– mi přijde jako ultra zlodějna.
řeším to, že prodejce je sprostej vydfěrač, kterej lže jako když tiskne!!!!!
Ty jsi sen každýho servisáka… :-)
to klidně můžu být… do servisu chodím maximálně kvůli vycentrování kola… žes nepochopil můj příspěvek, je tvůj problém, ne můj…
Ja jsem tvu prispevek pochopil. Jenom nechapu, ze se ti zdá 3,5K ok.
ještě k tomu rámu-pokud to není tajemství-v jakém místě ti praskl?
praskl ve sváru u sedlovky
takže klasika..
Pokud hovoříme čistě jen o přeskládání komponentů a seřízení (bez příp.materiálu jako lanka, bovdeny, atd..), tak jako servisák musím konstatovat, že 3,5t je zlodějna… práce na hodinu i s kávou.
Hodilo by se ti to mezi třetí a čtvrtou? Kafe nachystám. O kolik snížíme tu hodinu, když už je starý rám odstrojený… myslím, že tři minuty max?
když vidím ten ******* kolem, tak ty to máš alespoň na celý odpoledne
tak je přemontovat a přemontovat. Když dělám zimní servis tak než něco vrátím na kolo tak to rozeberu, vyčistím, namažu a pak namontuju na kolo. Ono se to pak natáhne, ale v zimě je prostor tak z toho mám 3 krásné odpolední 2h zašití v garáži.
Když to budeš všechno čistit od bordelu a budeš chtít mít vše čisté? Všechny závity, kladky, kazetu, šaltr, kliky, řetěz atd. prostě vše, aby to na novém rámu nedělalo bordel, tak hodinu? My to máme pod položkou „generální servis“ a ten je tak na čtyři hodiny. Centrování a důkladné prohlédnutí rámu je v tom. V případě fulla se dělá ještě rozborka zadní stavby, včetně výměny ložisek. Jestli tohle vše dáváš za hodinu i kávičkou, a to počítám HT, tak to potom klobouček.
Jinak souhlasím, že za 3500,– je to opravdu zlodějna.
Umíš číst? Když sem píšeš, tak předpoklám,že ano. Jasně píšu, že se bavíme jen a pouze o přeskládání, o čištění nepadlo ani písmeno. Často se setkám s člověkem, co to umýt prostě nechce, aby nemusel připlácet, já ale taky raději dělám s čistými věcmi. A ano, generálka cca 4–5hodin.
Jinak někdy v ´90 letech někomu ze Spořky(?) na MS/SP praskl mezi jízdama rám a mechanik měl 20min. na přeskládání, tuším, že to byl Dlouhán. A dal to, a v polních podmínkách.
.
Čistě přehození komponent z rámu na „totožný“ rám je opravdu otázka chvilky. Ale dnes, když každá kravina táhá vnitřkem a zpravidla se musí odvzdušnit zadní brzda to přehození prodlužuje. Navíc rám občas přijde v vytaženými průchozími trubičkami od výrobce a pak se to musí protahovat znovu a to není otázka pár minut. Ale kdy se stane, že člověk dostane navlas stejný rám? Většinou přijde nový model a ten má přinejmenším jiné středové složení a jinak tažené bovdeny. Jeden pán dostal nový full rám za svůj prasklý a když jsem mu řekl, kolik ho bude stát přestavba, aby se to zprovoznilo, tak ho málem kleplo. Zadní kolo s pevnou osou, jiný tlumič, tapered hlava, jiná sedlovka a radost z nového rámu byla v prdeli:(
Osobně, když jsem dělal přestavbu, tak to ten člověk chtěl mít vše čisté a rád si připlatil, aby to měl jako celek opravdu pěkné a vyvoněné. Proto se divím té tvé hodině s kafíčkem. Pokud máš jiné zkušenosti, tak to beru. Pro mechanika je určitě pohodlnější a rychlejší to tam naprat jak to stojí a leží.
Kua, nějak blbne řazení. To mělo být na Andrého.
Ale jo, máš pravdu, že všechny moderní fičury tohle protahují a pokud přijde odlišný rám, raději nemluvit. Já to bral jako čistě jednoduchý bajk (i full), rám identický, bez tahání vnitřkem a bez mytí. Hodina základ + další čas vzhledem k tomu, co píšeš. Já ty přestavby dělám každou chvíli.
Tak toho teď, bohužel, už bude jak šafránu:(
Teď ještě k tomu elektrika DI2, bezdrát Sram (nastavení přes aplikace) E- biky (diagnostika, resety, update) Magura s také blbne s elektrikou. Tlumiče a vidle s Brainem a servisák aby se z toho picnul. Za chvilku to snad bude učební obor…
Už takovej učební obor je, je na automobilní škole v holicích a je to obor Mechanik opravář jednostopých vozidel. Má to být zaměřené na opravy motokol, elektrokol a kol jako takových. Akorát nevím kolik z toho bude obsahovat samotná cyklistika, myslím že to bude z větší části zaměřené na motorky.
Tak to je zajímavé. Ale tento obor jde tak rychle dopředu, že tam naučí jen základ a zbytek se stejně bude řešit praxí a školeními u jednotlivých značek. Jako ostatně u mnoha dalších oborů.
Podobný obor – mechanik jízdních kol, byl tak před 20 lety na učilišti v Novém Městě n.Moravě.
Jestli ještě funguje, netuším…
Určitě je možnost udělat si kvalifikaci Mechanik jízdních kol.
Už takovej učební obor je, je na automobilní škole v holicích a je to obor Mechanik, opravář jednostopých vozidel. Má to být zaměřené na opravy motokol, elektrokol a kol jako takových.
tak jeffino psal, že dostane superfly 9 2015 a tam se brzda tahá venkem, takže bez odvzdšnění (pakli to brzdy nepotřebujou tak jako tak).
epilog:
dostal jsem rám, pány z bikeplacu velmi rozladilo moje medializování zde, jsem podle nich chudák, který se někde vypisuje a oni mi chtěli dát dokonce pevnou osu s patkou zadarmo.
Mě taky nijak zvlášť netěší prát toto špinavé prádlo zde, ale zajímala mě zpětná vazba okolí a nějaké info, které bych zde mohl eventuálně dostat.
Co si o tom myslíte?
Za to, ze jsi je zde jmenoval nejsou radi, to chapu.:) Ale nemaj se chovat jak picusove. Verim, ze u dalsiho zakaznika v tve situaci uz budou snad jednat normálně. Takze, dobre jsi udelal.
že si s tím nelam hlavu a příště si vyber jiného prodejce …
Já pracuji se zákazníkama mnoho let a nikdy bych si nedovolil říct zákazníkovi že je „chudák“ i kdyby se zachoval jakkoliv a že na mě byli zákazníci i sprostí a já si myslel neco o ko...... vždy jsem formuloval hovor typem „nezlobte se“ protože i ten nejhorší zákazník může jednou přinést peníze. Takže pokud ti to řekli neznají základy byznysu a dál není o čem psát
neřekli přímo, že jsem chudák, ale že jim je mě líto a že se někde vypisuju, dali mi najevo, že se mnou skončili, akorát možná nechápou, že já s nima skončil po té předposlední návštěvě.
A proc se teda tady k tomu nevyjadri,asi to nebylo z jejich strany uplne ferove jednani,kdyz mlci a spolehaji na to ze kazdy stahne ocas a necha se opit rohlikem.
Proc se nevyjadri tady?:) Protoze jedna jejich reakce rozpouta debatu, ktera se po par prispevcich roztristi do nekolika nesouvisejicich smeru a zahy ztrati smysl uplne… Navic je to asi tak, jak je zde prezentovano, takze cim driv to tu utichne, tim pro kseft lepe.
Kol je vsude plna prdel tak by se panove meli chytnout za rypak a uvedomut si to trocha pokory by neuskodila.
většina obchodů už má svoji stálou klientelu … je na každém aby si vytvořil tu svoji…
proč teda dělali ty caviky, mohli říc, ok, doneste rám mi vám potvrdíme záruku na novej a hodně štěstí se stavbou.
tak predpokladam ze caryfuka nejakou dobu znáš. neznam okolnosti tak to nijak nechci komentovat. popravde cely to moc nechápu neco takovyho slysim prvně. sam bych se asi zeptal jestli to chces premontovat, nabidl ti cenu a ber nebo nech být.
tys dovezl kolo s prasklym ramem na reklamaci, nechal to odstrojit a az to bylo odstrojeny tak jste se teprve zacli domlouvat co s tim dal?
Já si o tom myslím to, že kdybych někdy něco potřeboval, tak u nich si to nekoupím i kdyby to bylo jinde dražší nebo jsem musel hledat alternativu. Oni mě nepotřebují a já je také ne. Takových prodejen se servisem už bylo víc, které dojely na svou nafoukanost…
Určitě je dobré upozornit na shop který ojebává a ještě k tomu takovým stylem. Zajímalo by mě jak by to dopadlo a kolik by si platil kdyby si na ně dal. Pokud to zkoušeli na tebe určitě nejsi první ani poslední. Tady to asi na ně nebude mít takový vliv. Spíš by to chtělo oslovit širokou veřejnost, která tolik cyklistice nerozumí a nechá se un nich navábit na nesmyslně drahý servis atd… napsal bych tvojí zkušenost do hodnocení k nim na facebook i když prý záporné hodnocení rádi mažou.
To si nevybereš, to je všude. Například v Prostějově, malé město, jsou hned tři servisy, co se snaží odrbávat záměrně neznalé lidi. Paradoxně se tak chovají servisy, jejichž majitelem je bývalý závodník. Koneckonců i tu je někde jedno hezké vlákno o jednom z Olomouce. On na to jednou každý dojede.
jestli ti to pomůže, tak caryfuka znam z hoby pred vznikem bikeplacu, nikdy jsem s nim nemel problem a vzdy se se mnou bavil slušně. :-)
Stačí, aby tam měl zaměstnaného nějakého kokota, který na to sere, když není pod dohledem a na podobné problémy je zaděláno. Přesně s takovým přístupem jsem se také setkal v jednom pražském bike shopu a byl z toho konflikt.
Čáryfuk je trochu kontroverzni osoba a jefimo jednal přímo s nim jak je psano výše. :-)
prijde mi ze všeobecně problém vzniká nejednoznacnou specifikaci. at uz je to objednavka zboží, sluzby nebo zhotoveni zakazkovyho vyrobku, tak by si obe strany meli v klidu sednout, sepsat pozadavky a odsouhlasit jestli je zadani jednoznačný. pak se procento reklamaci minimalizuje. :-)
O to nejde to je o lidech, ale když koukám na ty ceny a nabídky v jejich servisu, tak mě připadá, že ten kšeft je hlavně postavený na ojebávání lidí který tomu nerozumí. Přece normální člověk, kterej aspoň trochu ví a zná si nikdy takový servis nemůže nechat udělat.
tobe se určitě taky libi kdyz ti nekdo rekne ze tvoje prace je tak draha ze uz je to objednávaní…podle me by ti mela stacit polovina. pak bys byl určitě spokojenej.
Kdyz si prectes recenze na Google (ano, treba si je pisou sami / jejich znami), tak vidis, ze to jde.
Caryfuck je opravdu kontroverzni osoba (psal jsem vyse, ze me osobne odradil jak z Rocky Bikes, tak z Hobace), ale evidentne ma bud sponzora, nebo vsadil na jinej pristup a slape mu to. Je dost lidi, co penize maji, ale nemaji cas (ci tomu nerozumi) na servis. Pak mu staci venovat se temto klientum naplno. Ja v tom problem nevidim.
pokud je cena za práci předem daná a udělá se dle rozpisu tak to žádný ojebávání není ale je jen drahej.
jak to tak ctu, tak bych si radej koupil uplne jinaci ram, na ktery budou pasovat vsechny komponenty a noveho vyreklamovaneho treka frkl na bazik. to vidim jako jedinou cestu jak z toho vybruslit bez financni ztraty. ;-)