Zdravím, našel jsem prasklinu přímo ve sváru hlavovky u mýho giant reign 2015. Nevíte někdo o nějakým solidním místě, kde by mi to zavařili? Nejlíp v okolí Kladna. Dík
Zdravím, našel jsem prasklinu přímo ve sváru hlavovky u mýho giant reign 2015. Nevíte někdo o nějakým solidním místě, kde by mi to zavařili? Nejlíp v okolí Kladna. Dík
spíš hledej náhradu, než někoho kdo to svaří, ale klidně vyzkoušej bohužel dlouho to nevydrží
Ona ta prasklina není nijak ohromná, je to přímo ve sváru, ne vedle něj kde se potkává svár s trubkou. Matroše je tam okolo dost, takže to nějakou dobu vydrží, přesto bych to radši nechal zavařit.
nevydrží, ale zkus nejlepší je vlastní zkušenost
.
To vyhoď.
To se mi uplně nechce, když ten rám jezdím dva měsíce.. :D
nech to svařit,a pak až to praskne zas to vyhoď když nevěříš
Výhodná koupě? :-)
Tak to nebyl dobrej kup. Po svaření to vydrží ještě max. půl roku, když to budeš šetřit.
Po dvou měsících prasklina, to je síla.
Jako, moc ho nešetřím, občas jde docela z výšky na placku, ale nic co by nemělo moderní kolo vydržet..
ten rám je bohužel po smrti
Vydržel 5 let (model 2015) a to je na takové kolo více než dost. Takže zasloužený odchod na odpočinek do sběrného dvora. (kupovat 5 let starého hliníkového Reigna nebyl úplně chytrý nápad).
Zkusím u nich reklamaci, třeba mi kdyžtak dají slevu na nový rám. Když nedostanu nic, tak to prostě přeskládám..
podívej se nejdřív jak mají řešené reklamace u giantu, je tam nějaká prodloužená záruka na prvního majitele třebas?
na tom bych sebál jezdit i po opravě. vážně.
Zkus reklamaci, když neprojde tak to nech svařit a řekni že ti nejde o vzhled, ať to výztuží podle vlastního uvážení.
Zkus reklamaci, když neprojde tak to nech svařit a řekni že ti nejde o vzhled, ať to vyztuží podle vlastního uvážení.
To mě mrzí ..
OT
Kde jezdíš pokud se mohu zeptat?
Hodně se motám okolo pumpky na Kladně, jinak klasický spoty jako poteplí atd. Každopádně hodně toho najezdím po městě, poslední dobou se snažím učit různý trialový moves.. :)
Joo tak to já taky poteplí, Libušín, horka, sv Jan občas, Kačak – tam jsem jen viděl stopy ale nebyl jsem a tak snažím se hledat , můžeme někdy pojezdit pokud bys nebyl proti :D
Můžem, každopádně, teď moc ježdění neplánuju kvůli tomu rámu.. :D
To mi je jasný tak až bude rám :D
na to bych už nesedl
Já teda taky ne, to určitě rupne v tu nejhorší možnou chvíli, jako je rychlý sjezd po šotolině a podobně. Jsem jeden z těch kterým prasknul rám z ničeho nic, bylo to na silničce je to teda z dob favoritu tak že tak skoro 30 let, ale to salto si pamatuju do teď, jel jsem tak 30+ naštěstí přistál na zádech na trávě půl metru vedle lampy. Prasklo to bez varování horní trubka u hlavy dolní u středu. Hnus…
Na tom už neskač, brzo ti uletí celá hlava (raději bych na tom už ani nejezdil). Obyčejné svaření je k ničemu, brzo to praskne vedle.
Pokud se toho nebojíš, můžeš zkusit zjistit z jakého materiálu ten rám je a na jakou pevnost byl tepelně zušlechtěn (pokud tedy po svařování byl). Pak to vybrousit, svařit a nechat celý kus rámu vyžíhat a tepelně vytvrdit. Pak by to mohlo držet, tedy za předpokladu, že se rám při žíhání nezkroutí. A doufat, že není načatý už i někde jinde a nepraskne to brzo jinde :)
A celá tato operace bude stát tak 2× tolik než nový rám a výsledek bude minimálně diskutabilní, já bych to vyhodil, dalo by se to použít tak maximálně jako dekorace, poctivě opískovat vyleštit a pověsit v obýváku na zeď :-)
Fakt si myslíš, že pár centimetrů svaru a pár hodin v peci bude stát 50 tisíc? Teda co se tady člověk nedozví…
A on ten 5 let starý tam má hodnotu 25 tisíc?
Psal jsi nový.
Dobrá beru zpět :-) ale i tak bych si toho svařování nešel.
Já asi taky ne. Mi už taky rám praskl, měl jsem ho rád, ale vyměnil jsem ho za jiný. Sice jsem ho pak nechal svařit, ale postavil jsem z něho kolo pro mladou. Přeci jen váží skoro polovinu, na horském kole se teprve učí, takže žádná nálož a ani nejezdí tak často, jako já, takže té to vydrží dlouho i po opravě.
Na kolik přijde taková oprava kdyby jí měl člověk zaplatit, vůbec nemám představu
Já to nechal jen svařit, na vytvrzení jsem se vyprdnul, protože to nebylo v kritickém místě. Takže jsem si našel nějakou dílnu, kde svařují hliník a nechal jsem tam dvě stovky. Být to na hlavě, jako tady na tom reignu, tak bych asi váhal, jestli to mladé dát.
Být to na hlavě, tak je pro tchýni, což? :-)
Ale nesvářet, stačí přetmelit a dolakovat :-)
Na ne já mám hodnou tchýni :-)
Něco podobného jsem měl na Scottu Gambler. Nechal jsem to pořádně svarit, vytvrdit a do měsíce to prasklo vedle a rám sem vyhodil.