Zdravím, mam na kole brzdy V-Brake, kdyz je sundám je možné tam dat kotoučové?? Dekuji
Zdravím, mam na kole brzdy V-Brake, kdyz je sundám je možné tam dat kotoučové?? Dekuji
Ekonomický nesmys. To je lepší prodat a koupit jiný kolo už na kotoučích. Kdo ví, jestli by to vůbec šlo, záleží, jak je na to připravený rám.
Nevyplatí se to , co je to za rám ?
To bude tohle https://www.bike-forum.cz/…ber-kola-113
No kolo bohužel není moje. Pouze pujcene. Pujcene kolo bych si nechat mohla ale ja bych spise preferovala kotoučové brzdy a ty na tom kole nejsou.
Půjčený kolo navíc, takže nesmysl úplně.
Zas nějaká zbloudilka z mimibazaru :-)
Proč myslíš? Pokud je příprava na rámu a nábojích, tak třeba obstojně brzdící MT200 stojí pár stokorun a komfort je oproti V úplně někde jinde.
Ano, to jistě, ale tak nějak mám tucha, že to bude nějaký starý kolo s nevyhovujícím rámem a kolech pouze na ráfkové brzdy.
Plus náboje resp. výplety. Do nějakých 4k by to mohlo být realizovatelný.
A kola vezme kde?
Jaká kola? Však píšu jestli je příprava na nábojích… Na stařičkém GT Avalanche jsem měl V a přesto náby měly příruby pro kotouče.
Proč ekonomický nesmysl? Sadu brzd koupí do tisícovky a levné kotouče někde v akci taky. Spíš záleží, jestli má úchyty na rámu a vidlici a jesti to umožňují náboje (to by se potom prodražilo a byl by to skutečně nesmysl). Výrobci rámy kvůli nákladům unifikují, proto i levná kola často mívají navářky pro kotoučové brzdy.
ukaž mi továrně osazené záplety na Véčka, kde můžeš nahodit kotouče pls
Měl jsem kdysi fitness kolo Felt Versa Speed, které to mělo rám a zadní kolo disc ready, ale vidlici a přední kolo ne. Americká exotika…
Ani věštecká koule netuší , jestli máš na rámu úchyty na kotoučové brzdy a praavděpodobně bude nutná i výměna kol za kotoučové.
Jak už padlo ekonomicky to nedává smysl, a možná ani nejde
Pokud je to technicky možné, tak to možné je.
to je poměrně převratná myšlenka!