máte někdo zkušenosti s přěděláním pružinové vidlice na vzduchovou?
Konkrétně rock shox xc32
Tady to dělaj. http://www.rockshox-servis.cz/sluzby.html
máte někdo zkušenosti s přěděláním pružinové vidlice na vzduchovou?
Konkrétně rock shox xc32
Tady to dělaj. http://www.rockshox-servis.cz/sluzby.html
Bude levnější koupit Epicona, nebo se pletu? :D
Volal jsem tam a prej cca 2000,–
Ta vidlice je nová nebo už jetá?
Pokud je už jetá a nemá nějakou vložku kolem pružiny, což 32mm vidlice většinou nemívají (třeba Sektor nemá, u RVL když tam dáš pružinu taky není a myslím, že XC32 bude to samé), tak to už nemusí na vzduch jít předělat. A to proto, že od pružiny bude povrch už nepatrně poškozený a nebude to po předělaní na vzduch už dobře těsnit.
XC32 předělávat za 2tis. Kč na vzduch je hovadina.
A proč to vlastně chceš předělávat?
Vidlici mám novou s novým kolem. Je to na treku taže G2.Hodně se tu vzduchový vidlice vyzdvihujou, tak jsem zkoušel pátrat jestli by to šlo předělat.
Neřeš píčoviny buď ti ta vidlice vyhovuje a si spokojenej nebo jdi a kup si jinou co ti bude vyhovovat. Ale neřiď se tím, že na BF se vyzdvihuje vzduchová vidlice :-))))
A co od toho čekáš? Zhoršení citlivosti?
Předěláním na vzduch ušetříš cca 200g. Změníš tím průběh, bude to o trochu či o více progresivnější dle toho jaké řešení a jak naladěné u vzduchu se použije.
Tohle chceš?
Mám 90 kilo a ten vduch přifouknutej na moji váhu by lépe v terénu chodil. Aspoň jsem to tak pochopil.
Mám 90 kilo a ten vduch přifouknutej na moji váhu by lépe v terénu chodil. Aspoň jsem to tak pochopil.
To ti bude chodit aj vhodna pruzina. Otazka je, aku tvrdost mas vnutri teraz.
A jak to zjistim?
rozebereš a dle barvy pružiny
A jak je to barevně rozdělený?
Proč by měl chodit lépe? Samozřejmě beru, že pružinu budeš mít vhodnou na tvoji hmotnost a styl jízdy.
Jaká barva pružiny tam je není až tak podstatné (to je podstatné ve chvíli když bys chtěl jinou a potřeboval vědět jako je třeba o jedno tvrdší/měkčí), podstatné je jak využíváš zdvih a jestli nemáš nějaký zcela nevhodný sag (tzn. třeba 35% a více nebo naopak skoro žádný).
Při zdvihu vidlice 100mm mám sag 26mm.
To by celkem šlo. Více ale bude záležet na využití zdvihu a chození/nechození po dorazech.
A jak poznám že chodí nechodí na doraz?
No, hlavně podle zvuku, poznáš, když s ní dojdeš na její doraz. Nebo podle bordelu na nohách, jak vysoko ti ho stíráky posunou.
Když najedu na překážku tak je zvuk jak když se vypouští vzduch. To je normál?
Blbost předělávat. Koupit už vzduchovou hned z výroby, Epicon, Recon nebo podle financí.
O.K. Zatim mi vyhovuje, je to moje první odpružená vidlice a jsem nadšenej. Ve spojení s 29kolem přejíždím v pohoto co jsem dával s 26 bez odpružení s obtížema.
Já jsem si předělával svého Pika426 U-Turn na Dual Air a nemohu si to vynachválit (možnosti lazení/přizpůsobení a taky váhová úspora). Na mně byla standartní (červená) pružina zbytečně tvrdá a mám rád progresivní charakter odpružení. Střeva jsem sehnal nová za pár korun z Ebaye a práci si zvládnu dělat sám. Přes zimu budu dělat známemu cenovou nabídku na předělání jeho XC 32 na vzduch, tak jsem zvědavý, co vykoumám.
A dudeš dělat solo nebo dual air?