Když se v dlouhém sjezdu u hydraulické brzdy prodlužuje chod páky (prostě se postupně přibližuje k řídítkám) a po povolení brzdy se to vrátí k normálu, ale pak se to zas opakuje, znamená to, že je brzda zavzdušněná?
Když se v dlouhém sjezdu u hydraulické brzdy prodlužuje chod páky (prostě se postupně přibližuje k řídítkám) a po povolení brzdy se to vrátí k normálu, ale pak se to zas opakuje, znamená to, že je brzda zavzdušněná?
je „uvarena“ zkus pak ject a nebrzdit a uvidis bude to zas v normalu
Myslel jsem ze uvarene brzde se krok zkracuje a ne prodluzuje:)
taky že jo, u uzavřenýho systému je to znát hodně u otevřených jak u který brzdy…
To samé mi dělá po zahřátí Juicy 7(zadní). Za studena vše ok,jakmile se hařeje,je chod delší. Může to být zapříčiněno tím,že je brzdovka hydroskopická(bere do sebe molekuly vody),při překročení její „konstrukční“ teploty,se molekuly odpařují,vznikají vzduch bubliny,čímž se natahuje chod páky.
Měla by tenhle problem vyřešit brzdovka s vyšším bodem přehřátí.(5.1) o vyšší nevím… Už se na výměnu chystám. Nebo pak výměna brzd,které užívají min.olej.Tam tyhle problémy nenastavají,stejně jako „Stárnutí“ brzd.kapaliny.
Tož asi tak.
Ještě dodám,že jak se páka natáhne,tak se nevratí do puvodni polohy před"přehřátím".Prostě krok se natáhne a už se nezkrátí z5 po zchladnutí… uff .)
Nechci zakládat nové vlákno, proto se trochu přiživím na tomhle. Mám opačný problém, než zakladatel tohoto vlákna… Když jedu delší sjezd, tak se mi chod páky zkracuje. Nevíte čím by to mohlo být? Mám Avid Elixir R sl… díky za vaše odpovědi!
Teplem :-)
Kapalina v brzde se zahriva a zvetsuje objem. Pokud ti brzda sama nebrzdi neni to problem.
Dík za odpověď! :-) Brzda sama nebrzdí, takže ok, jen vydává takové prapodivné „kvičivé“ zvuky…
Těch zvuků se dá zbavit vyměněním destiček místo originálů. Orogoš desky dělaj šílenej binec