• zmolko

    puvodny / konecny (zatial) stav kola

    tak, hadam to tu este nebolo, sem mozte pridavat fotky pred a po (tuningu). moze byt zaujimave pozerat jak sa z jedneho biku stava uplne iny… tak, zacnem ja:

    1. povodny stav z kamenaku
    2. „tuning“
    3. zatial konecny stav

    ps: za tie prve 2 fotky sa trosku hanbim :) ps2: medzi 1. a 3. fotkou je 5 mesiacov 

    Anketa: Hoří hovno?

    9x
    43%
    0x
    0%
    0x
    0%
    1x
    5%
    nie
    1x
    5%
    0 0
    • kubad  

      při tom neustálém a permanentním tunigu bych sem ani nestíhal vkládat fotky :-)

      0 0
    • Pavel  

      V čem je vlastně rozdíl? :-)

      0 0
      • Vhalasta  

        Našel jsem první rozdíl – Sundal odrazky z výpletů kol !!!

        0 0
    • hribik A1  

      ked ja to robim takou salamovou metodou ze sa tam za rok na prvy pohlad dokopy nic nezmeni. najokatejsie veci ktore pribudli za referencne obdobie (cize tiez poslednych 5 mesiacov) su: klakson (ten novy sa mi uz aj stihol pokazit takze zase na nom pribudlo stvrt kila lepiacej pasky), stuzky a druhe predne svetlo

      0 0
    • rysak  

      Můj tuning vypadá takto. Najdi 7 rozdílů :)

      0 0
    • o.ndra3  

      Taky přidávám svou story, já už jsem ve fázi upgradovaní upgadovaného upgradu.

      0 0
    • šlapatko  

      Hystorie mého beika.Bude se vyvíjet dále,každopádně by měl zhubnout.Má 11kg,chci pod deset.

      0 0
      • šlapatko  

        Nějak se to žvejklo,ještě přidám.Na první fotce to začalo a na druhé vypadá dnes po 3 letech.Původní jsou kliky,pedály a smyk.

        0 0
        • ememem  

          neviem ci dobre vidim ale ak ano co ta viedlo k tomu ze si vymenil vlajdy za rovne a este aj zhodil rohy? ja len za to ze u mna bol postup presne opacny, rovne s rohmi za vlajdy a po case zistenie ze bez rohov sa do kopca jazdit neda…

          0 0
      • stihac  

        ked odmontujes ram to pojde v pohode :))

        0 0
    • XC-biker1  

      Tak taky trochu změna noo :D

      Poslední fotka je nic moc, ale je nejaktuálnější :)

      0 0
      • jIrI___  

        Co rikas na toho Skareba? Ja se po bazarovem 100mm taky poohlizim, zdaji se mi byt za dobre ceny, dyl bych ho misto puvodniho Axona S-RL. Ale nemam moc duveru v ty 28,6mm vnitrni nohy, preci jen mam ted 30mm a nechci downgradovat na nizsi prumer :-))) A navic nevim jak by si rozumely s kotoucem…

        0 0
        • XC-biker1  

          No předtím jsem měl Axon D-RL a je to uplně něco jiného. Je to super žehlička oproti te líné  Axonce.Sice to je jen 80mm ale mě to stačí. No ale na kotouče nevím nevím, někde jsem četl že se kroutí, ale na závodech je má s koutoučema hodně lidí.

          0 0
          • jIrI___  

            Kupovals ji taky z bazace nebo novou? Ja mam prave taky obavy i z te citlivosti, kdybych ji kupoval od nekho, kdo se o ni moc nestaral. Abych do ni pak nemusel jeste vrazet nejake velke prachy navic :-)))

            0 0
            • XC-biker1  

              Je kupovana z cyklobazaru, ale nebyla nikdy jetá, jen se jim někde válela na skladě. Myslím že za 4000 dobrý kup.

              0 0
              • jIrI___  

                Tak za tu cenu urcite, navic jestli to je jeste takova dobra zehlicka.

                0 0
                • XC-biker1  

                  Jojo jak říkám oproti axonu průžina/olej obrovskej skok dopředu. Možná to bude tím že to je moje první vzduchová vidla.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Ja mam prave toho Axona vzduchoveho, tak nevim. Asi budu muset sehnat nekoho v okoli, kdo Skareba jezdi a za nejakou drobnou uplatu si ho zkusit projet :-))

                    0 0
                • MlokCZ  

                  S tím žehlením to není tak úplně jednoduché. Citlivost je dost slušná i v originálním stavu, ale na 70kg a méně je tam tvrdá pružina a proto se mu nechce tak moc do zdvihu v první části zdvihu a naopak chodí snadno na doraz (pokud ho přefoukáš, aby na doraz nechodil, tak v první části zdvihu se mu nechce ještě více). A kvůli tomu to hodně zhoršuje jak žehlí. Chce to tedy tu pružinu vyměnit za měkčí, pak je to paráda, tedy až na ten zdvih, kde mám 80mm verzi. Prostě 80mm nikdy extra žehlit nemůže i když je průběh už s měkčí pružinou (mám ji vyměněnou) výborný a citlivost extra dobrá (mám ji navíc upravenou, takže ještě o trochu lepší než originální stav).

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Já bych do Skareba nešel, pokud není prioritou jeho nízká váha. Upravený Epicon žehlí stejně dobře (jako upravený Skareb, v originále je Skareb o malinko horší než upravený Epicon) a tuhost je úplně někde jinde. A cena upraveného Epiconu je také výborná. Tedy jediný, kde jasně vede Skareb je váha. U Epiconu je zase možno ho jezdit i na vyšším zdvihu než 100mm.

                    0 0
                  • XC-biker1  

                    Mě chodí často na doraz a když ho přifouknu tak už ani ne,ale ta citlivost už zpočátku není taková, takže mám vyměnit průžinu za měkčí? (vážim asi 65kg)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Přesně tak. Měkčí pružina ovlivní počátek zdvihu, takže umožní více foukat, abys nechodil na doraz a současně při tom přifouknutí nebude moc tvrdý počátek, který by při stejném nafoukání byl s tvrdší pružinou.

                      0 0
                      • XC-biker1  

                        Dík,a nevíš kolik stojí taková průžina asi?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To nevim kolik stojí z oficiální zdrojů. Pružiny stojí většinou kolem 600–800, u Skareba by mohla být levnější, když je kratší.

                          Já měl Skareba u Milana na úpravě a přitom mi měnil i pružinu.

                          0 0
        • MlokCZ  

          Jezdil jsem Skareba (na 80mm) rok a něco na kotoučích. Kroutí se dost, s tím prostě nic neuděláš. Při brždění je lepší moc tu vidlici nepozorovat :-) Na druhou stranu kroucení při brždění nijak zásadně nevadí. Tedy to, že je měkká vadí jen občas v některém druhu terénu. A i když se kroutil pořád, tak po tom roce a něco + dalším roce ježdění manželkou nemá stále vakl a je ok. Já mám 70kg, manželka o trošku méně.

          0 0
          • jIrI___  

            Ja mam 76, takze by asi nejaky velky problem byt nemel. Nevis na co si dat hlavne u Skareba, popr. Blacka, z bazaru bacha? Abych nekoupil nejakou vidlu, do ktere bych musel jeste dvakrat tolik pak investovat.

            0 0
            • MlokCZ  

              A jaký máš důvod jít do takové vidlice? Jak píšu výše, pokud není tvojí hlavní prioritou váha Skareba, tak bych mnohem raději šel do upraveného Epiconu.

              Pokud bys kupoval jetého Skareba, tak určitě pečlivě zkontrolovat, jeslti už nemá vakl.

              0 0
              • jIrI___  

                Hlavni priorotou pro me vaha urcite neni. Ale nechtel bych nic tezsiho nez soucasny Axon S-RL. Skareba jsem videl v ruznych bazarech za hodne dobre ceny (kolem tri, ctyr tisic). Hlavne proto me asi zaujal. Ale rozhoduju se jen tak predbezne, penize stejne budu mit az po brigade. Ale uz jsem se asi napevno rozhodl, ze vidlici budu kupovat jetou. Zas takovy fajnsmekr abych si kupoval Foxe za 20000,– zas nejsem :-)

                0 0
                • MlokCZ  

                  No právě, dáš 3–4tis. za jetou vidlici, která vůbec už nemusí být v moc dobrém stavu. Upravený Epicon nový se zárukou tě vyjde na 5tis. Tedy za perfektní chod + tuhou vidlici + novou se zárukou musíš obětovat jediné a to váhu. Ale ta už je u 08 modelů také o něco lepší (ale samozřejmě Skareb bud mít o nějakých 300–400g méně).

                  A Axon S-RL na tom bude dost podobně s váhou jako Epicon 08.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tak diky za radu, jeste o tom budu muset krapet popremyslet :-)

                    0 0
            • MlokCZ  

              A jak píšu, vážím méně než ty, jezdit se ten Skareb samozřejmě dal, ale tuhost 32mm vidlic, co jsem jezdil od té doby je úplně někde jinde a je to velké plus.

              0 0
    • Polka  

      Jo, tak to me bavi se divat na ty kola, jak se vyviji :)

      0 0
    • mar_tin1  

      :)

      0 0
    • soc  

      No ta první fotka je snad ten původní stav a ta druhá je aktuální letošní stav… zatím.

      0 0
    • Vrci  

      Ze sory no-name komponentů přes chorus a protony, chorus, record kliky, eurusy a zpět k původním ráfkům, brzdám, smyku a mixu campy (viz deštěnka v profilu)

      0 0
    • Pipa  

      Kdo si hraje nezlobí.

      0 0
      • dieegoo  

        slušnej apgrejd

        0 0
      • Neddy  

        Jeden z největších upgradů co tu je… možná i největší, fakt změna!

        Ostatní biky stojí za prd, mě ty fotky přijdou jako „najdi 2 rozdíly“, protože ty kola vypadají úplně stejně…

        0 0
    • scret  

      postupny vyvoj myho KHS Team softailika

      0 0
    • Pi†el  

      taky prihodim sveho mazlika..

      photoshop byl pouzit na vidli, brzdy, sedlovku, sedlo, radici packy

      0 0
    • Lister  

      já to mám pro jistotu v profilu – vždy je tam původní verze a pak vytuněná (některým to vadí, ale to mají smůlu :-) ), vkládat další fotky netřeba :-)

      0 0
    • přišlapávač  

      kola-kola+brzdy

      0 0
    • Kelib  

      Nejdřív to byla Merida Matts 700 2004, hned šly dolů brzdy, výměna Magur HS 11 za véčka XT, pak za kotoučovky Magura Julie, potom Avid J7(dodnes). S kotoučema spojená výměna kol. Výměna vidlice Suntour za RS Duke, pak za Skereba a ted je tam Recon. Výměna rámu za větší, výměna klik, sedlovky atd…Ted je tam původní řazení a rohy :) A poslední uprava byla hraní si se sprejem, možná sem to trošku přehnal. Fotky v profilu

      0 0
    • Misiak  

      takze upgrade, co? tak prosim. najdi 3 rozdiely… :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hynas  

      Sugar…pětiapůlletý držák :o)

      0 0
      • Vilém  

        Tak kyz je to takovy drzak, proc mas jiny ram? snad nepraskl? :)

        0 0
        • Hynas  

          Nee, nepraskl…přední rám je totožný, zadní stavba praskla následkem pádu + výměna z karbonovou, nový tlumič, pětapůl roku stejná kluzná ložiska na všech třech místech. ;o)

          0 0
          • Vilém  

            Takze „jen“ zadni stavba:) Predek je teda prelakovanej predpokladam.

            0 0
    • iwuška  

      Původní foto je katalogové… omluva.

      0 0
      • Polka  

        Myslim ze vcera jsem zrovna na tohle kolo koukal…pekna zmena ;-)

        0 0
    • Vojtas  

      to na fotce jedna sem koupil, a to na treti mam tedka. ovsem vyvoj velmi pozvolny a nevim jestli se to este pocita :-) stejny je tedka akorat predni kolo, vidlice a brzdovy paky ;)

      0 0
    • TheIF  

      Netunním (max gripy) raději si vždy přišetřím na lépe osazený model kde už další tunnig = jen vyhazování prachu za předražené komponety. Tohle vychází finančně mnohem lépe než pozdější nakup samostaných dílu.

      0 0
    • kubad  

      tak se taky přidám se svou evolucí :-)

      zippy mě zrušil řidič při srážce :-(

      0 0
    • zmolko  

      mojmu brachovi sa akosi nechce, tak to sem dam ja.

      1. po poskladani / 2007

      2. pred doskladanim / 2008 / este predny plast, komplet XT a sedlovka

      0 0
    • Maara  

      První fotka je katalogová, tak jsem bike v roce 2002 koupil, 2004 jsem reklamoval rám, postupně upgradoval a upgradoval, aktuální verze je na druhý fotce.

      Původní je už jenom tlumič, vahadlo tlumiče a přesmykač 8-)

      0 0
    • hribik A1  

      to bolo v roku 2007

      0 0
      • hribik A1  

        a toto je leto 2008. nieco sa medzicasom odlomilo, brasni sa odtrhli suche zipsy a tak sa odstahovala do batoha, cosi sa vymenilo, cosi pribudlo

        0 0
    • bruco  

      Prve foto je katalogove, na druhom je sucasny stav. Vela povodneho tam neostalo. :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.