Zajímal by mě váš názor na silniční karbonový rám s integrovanou sedlovkou Scott,Giant atd.,je to dobrá volba nebo raději jít do „klasiky“ ?
Zajímal by mě váš názor na silniční karbonový rám s integrovanou sedlovkou Scott,Giant atd.,je to dobrá volba nebo raději jít do „klasiky“ ?
Nazdar zkušenosti nemám, ale nebál bych se toho.Jako jedinou nevýhodu vidím převážení v autě.
V pohode funguje to super.
a dá se to snad někdy v budoucnu upravit jak píše „šlapatko“ výše
Zalezi na ramu nekde jo nekde ne.
SCOTT ADDICT R1 L ? :-)
Zmer si vnitrni prumer :-)
Hlavně na profilu trubky:-)
U hliníkových není problém.O karbonu se snad rozepíše někdo jiný.Zářez na stáhnutí objímkou by byl nejspíš velký zásah:-(
Pokud by se dělal dodatečně zářez na stažení, tak se to dělá tak, že se nejdřív vyvrtá malá dírka a pak se teprve k té dírce řeže.
Jinak, myslím že se ptal na koupi rámu s integr. sedlovkou a né na prodej. Ničeho se neboj, je to fungující a naprosto bez problémů.
A pokud bys to do budoucna prodával, tak ať se stará kupující co s tím ne?
Takový rám si přece nekupuješ proto, abys ho vylepšoval flexou.
to né, ale taky mě zajímá jestli je ta možnost,stát se může cokloliv (čistě teoreticky)
Je to v pohode. Je to jen otazka vnitrniho prumeru. Pripadne se da pouzit redukce.
díky za rady
Navíc většina integrovaných sedlovek i po zaříznutí (viz. Willier atd.) má možnost zhruba dvou centimetrové nastavení výšky zámku a tím i sedla.