• LuckyStrike19

    Zajímalo by mě jestli nějaká česká firmička nevyrábí cyklo rámy.

    0 0
    • jIrI___  

      RB, Duratec, Festka,…

      0 0
    • kubad  

      vyrábí a je jich celkem dost, zaleží co vlastně chceš a za kolik

      0 0
    • okm  

      Franta Mrázek, SingleBe

      0 0
    • LuckyStrike19  

      Pro přestavu, chci si pořídit nějaké horské kolo s pevnou zadní stavbou na víkendové ježdění, přes týden nemám bohužél čas a ještě ani vůbec nevím jestli mě to bude bavit :-D a když něco chci tak to musí mít kvalitu :-)

      0 0
      • jIrI___  

        S takovými požadavky bych bral Duratec Canner , pokud sedne geo.

        0 0
        • Vilém  

          Jo to by mohl Mito vypravet o kvalite firmy Duratec:(

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • miťo  

            Óóó, děkuji, že si na mě někdo vzpomněl. Nic není tak černobílé, jako některé zásadní neznalosti techniků ve firmě Duratec. Úvodem chci ještě dodat, že to, co mi prasklo, byla Merida CC Team, rám i s vidlí za osmičku a byla mi prodejcem vrácena celá hotovost.

            Duratec stál bez vidle téměř dvakrát tolik. Moc jsem se na ten rám těšil. Použil jsem kliky Dura-Ace octalink délky 180mm. Na předchozí Meridě sloužily bez problémů. Ale zde škrtal převodník Viavelo 38z o vidlici a origo Dura 39z se o ní zastavil zakousnutím. Plus jako bonus zadní vidle vypouklá ven v místě, kde se míhají paty treter, lak dole po pár měsících. Ale důvod reklamace byla nekompatibilita s klikami. Reklamace mi byla zamítnuta s odůvodněním, že používám příliš starý typ klik! Že dnes mají kliky Shimano jiný Q-faktor i řetězovou linku. Zjistil jsem však, že moje Octalinkové Dury mají stejné parametry jako jejich soudobé kolegyně! Q faktor je u soudobého Campagnola dokonce ještě menší! Rám mi byl zaslán po více než měsíční lhútě zpět s neodborně namontovanými a tím pádem poškozenými klikami… Nedělám si iluze o technických vědomostech mechaniků…

            Pro zajímavost: Na ČP Masters v cyklokrosu jeden kamarád vozil Duratec Rebel S8 po J.Ježkovi. Musel šikmo upilovat konce klik Campagnolo, aby je protáhl kolem vidlice…

            Jinak moje kolo je zde

            P.S.: Místo na převodník jsem si vytvořil sám přiložením dřevěné kulatiny na vidlici a poklepnutím…

            0 0
    • Vilém  

      Doplnim Bohumila Mrazka a pak treba zdejsi Novak frames. Ty druhy zdejsi CrMo ramy mi ted vypadly, omlouvam se autorovi:)

      0 0
    • JFtryall  

      Za me custom ocel SingleBe, sefa znam velice dobre a jeho pristup a zkusenosti jsou v cr naprosto ojedinele. Sam jezdi, navrhuje geo a rad poradi s cimkoliv. Pokud chces opravdu neco extra, tak tohle je spravna volba.

      http://vimeo.com/58654047

      http://vimeo.com/63249849

      0 0
      • maajkee  

        Dělají taky nějaký silniční rámy? Žádný jsem na jejich stránkách nenašel.

        0 0
      • Nimrod  

        nechci rejt, neznám ho, ale zajímalo by mi, v čem jsou jeho zkušenosti a přístup ojedinělé..?

        0 0
        • alinceb  

          Upřímně to by zajímalo mě…

          0 0
        • JFtryall  

          Treba proto, ze to je juniorsky mistr cr v maratonu? Ze jezdil a jezdi pres 12 let trial? Ze patri k ceske enduro spicce? Ze dal Selu, Sudety a etapak na 150mm fullu? :-) vetsiho nadsence do kol neznam? Mozna proto.

          0 0
          • JSt  

            a to jako zaruci, ze umi dobre varit? ;-)

            ale kazdopadne se to ani nevylucuje.

            0 0
            • JFtryall  

              On ale nevari. Nechava varit u dobreho zdroje. On managuje, sestavuje, vypleta kola, foti, navrhuje geo, zarizuje vypalky na laseru, lakuje barvy a hlavne jezdi! U nas se dela bezbarvy lak.

              0 0
              • JSt  

                ok.

                0 0
              • alinceb  

                A ten člověk, co to vaří, je rámař odjakživa a nebo teď začal?

                0 0
                • JFtryall  

                  Odjakziva nevim, kazdopadne ma vzdelani a velice dlouhou praxi v oboru, ramu uz udelal strasne moc. Zatim nic neprasklo na SB. Dostalo to uz solidni naloze. Na xc bych se nebal ani trosku. Skalda na tom pojede mistrak a asi i Novy Mesto jestli se kvalifikuje. :-)

                  http://www.facebook.com/photo.php…

                  0 0
                  • alinceb  

                    A pro koho vařil? Teda jestli to není tajné… že by pro Fort?:)

                    0 0
                    • JFtryall  

                      To je SingleBe. Pavel dostal ram na miru na sezonu a pojede na nem mistraky XC a hlavni maratony+ SP v Novym Meste pokud klapne. Je to komplet nejvyssi Reynolds. Jinak Skalda by mel patrit do Top 5 U23 jezdcu tak muzes sledovat jak se mu bude darit.:-)

                      0 0
                      • alinceb  

                        Já se ptal na toho svářeče, co vaří ty rámy. Ono totiž v ČR zas tolik rámařů není…

                        PS: Závody mě vůbec nezajímají a ani nikoho sledovat nebudu. Zajímají mě hezká kola…;)

                        0 0
              • Nimrod  

                jo takhle… tak proč bych si jakožto potencionální zákazník nezjistil, kde to nechat uvařit a vynechal jeho jakožto prostředníka, pokud mi jsou jeho zkušenosti k prdu? ne každý nutně potřebuje navrhnout geo, mít fotky, výpalky na laseru, nalakovaný rám a mít někoho na sestavení kola. samozřejmě za předpokladu, že ta firma je rámařská a tudíž je schopná dělat sama bez speciálního konstruktéra

                0 0
                • JFtryall  

                  Vsak to muzes udelat, ja se jen snazim sdelit ze u SB to chodi trosku jinak. Prijed na kemp a uvidis. :-)

                  0 0
                  • Nimrod  

                    no mě asi nemá co nabídnout, dokud nebudu chtít reynoldse. ale chápu, že někdo to asi využije

                    na kemp bych asi nejel ani kdybych to měl blíž než na druhý straně republiky, holt nejsem moc na tyhle akce

                    0 0
          • Nimrod  

            jako řekl jst… navíc tu máme i frantu mrázka, že jo, ten se taky ve světě závodní cyklistiky úplně neztrácel a v nezávodní neztráci doposud

            ale jako výhodu beru to, že je schopen sehnat i vysoký řady od reynlodse asi bez problémů, což nebývá úplně zvykem. víc posoudit doopravdy nedokážu

            0 0
            • kubad  

              sehnat Reynolds není problém stačí vědět co chceš

              0 0
            • Al Stra  

              jenže nemá čas, já si tuhle zimu musel nechat na rám od franty zajít chuť(-

              0 0
              • Nimrod  

                no vaří už jen v zimě a je čekací list, s tím se holt musí počítat. já čekal skoro dva roky, než dodělá dílnu, vyjde na mě řada a zahojí se mu klička :-)

                0 0
    • alinceb  

      Ještě mi tu chybí Bareš, Kovařík, Štěrba, Otoupalík za silniční a speciální a dál Coowa a Noquestion za MTB AL…

      0 0
    • ememem1  

      ak mozem otazku na vsetkych co vas vedie ku kupe podobnych ramov/bikov? len tak z pleziru(proste takto sa mi to paci a chcem to) alebo je v tom aj nejake racio?

      budem rad ak to nebude chapane ako pokus o flame, pytam sa celkom vazne.

      0 0
      • JFtryall  

        Ber to tak, ze kazdy neni nadsenec karbonu a masovek a ma ke kolu i vetsi vztah nez jen jako k dopravnimu prostredku. Nebo ma i specialni pozadavek co se tyka geometrie a pouziti kola. Navic je to o komunikaci a vzajemnych zkusenostech, tvurci jsou vetsinou nadsenci a clovek se dozvi zajimavy veci.

        0 0
        • Atilla  

          JJ, někdo radši polské párky a já radši ty od řezníka přes ulici:)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • petrpoko1  

          Argument, že nestandardní požadavky je nutné řešit individuálně a u masovek nepořídíš co potřebuješ je OK. Ale posuzovat vztah ke kolu podle toho jestli parkuješ v garáži rám od garážového výrobce?

          To je na start hezkého flamu jestli je lepší osvědčená sériovka, nějaká „kultovní“ značka, kterou si stejně dneska v době internetu může koupit každý kdo na to má peníze, nebo výrobek mistra z garáže.

          Co se týče zkušeností tak jsme vždycky uvažoval jestli ty zeslabovaný trubky líp svaří v garáži ručně, nebo automat v číně. Zase flame, kterej nemá odpověď…

          0 0
          • JFtryall  

            Heh, ja fakt nemam zapotrebi nekoho presvedcovat, kdyz ma svoji pravdu, tim myslim obecne vsechny. Ja jen prezentuju vyhodu custom produkce a to jak to vetsinou funguje. Ten ram nemusi byt kvalitnejsi nez od taiwanskyho robota, ale ma urcitej pribeh a to nekdo rad oceni. Navic, kdyz se neco podela, tak garazovka reaguje vetsinou rychle a hleda priciny. S tim ve velkovyrobe moc nepochodis. Tam kdyz je serie 1000ks krive, tak teprv manazer zvedne oboci. :-)

            0 0
      • black.horse  

        Touha po originalitě. Kolo mám jako koníček a radost a nechci jezdit na konzumním rámu jako masy dalších, ale chci něco jiného, zajímavého a neokoukaného. Tuctovku leda jako zimáka… nehledě na to, že mnohdy má kupující i nestandartdní požadavek a nechce z něj slevit, to mnohdy vede na zakázkovou výrobu…

        0 0
      • op  

        mě víc chutná pletená houska než ražená houska :)

        0 0
      • Pac029  
        • me racio
        • ocel
        • slusna hmotnost
        • dostupnost
        • geometrie
        • custom moznosti – navarky, patky, barva,… tak aby platilo meracio ;o)

        A toto je pro mne osobne dost fajn, a to o nejake vyjimecnosti ani neuvazuju, klidne bych vzal seriovku, kdyby se mi libila geo, kvalita materialu/hmot­nost/cena,.. :o)

        0 0
    • Tina  

      Jaromír Hrubý – rámy Rozzo (karbon, dural, ocel)

      0 0
    • ThOOmi  

      Dotaz, dala by se nechat svarit 29" s 1,5" hlavou a Bb30 stredem z oceli ve zdejsich ceskych vodach? :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.