• Gudeloupe

    Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s dodáním rámu od RB…já si 2.8 objednal rám CRX,na dotaz kdy tak zhruba můžu čekat rám(kvůli dovolené) jsem odpověď nedostal.....­...15.8 jsem se ptal znovu a prý byla dovolená ve výrobě a 18.8 se začíná pracovat a můj rám stačí stříknout a poslat…že ho tedy 21 nebo 22.8 pošlou…Su­per,těším se,jsem spokojený! 1.9 už mě to přišlo divný, tak se ptám kde je problém . Odpověď – rám byl odeslán 22.8 a neví se kde je problém…Zjistí a dají mě vědět . Čekal bych že kdyz se nevi kde je zboží za 10 tisíc tak se to bude celkem urgentně řešit no…zjišťuji si číslo balíku a na infu pošty takový balík v evidenci není …z RB to prý zkusí zjistit kde muze byt a další den mě dopoledne mají volat.......Do odpoledne nic tak volám a fakt se neví kde může být . Dostávám info že mě teda pošlou novej rám .....tak že ho přístí čtvrtek pošlou. Doufal jsem že když se vyskytly problémy tak že by se ke spokojenosti zákazníka mohlo napravení zakázky uskutečnit třeba co nejdřív -rám stříknout v co nejkratší době…No ale asi jsem moc náročný zakazník:)) Nevím kde je chyba , jestli se odeslal nebo ne..jestli se ztratil…těžko říct . Ale zklamalo mě celkové jednání s RB.......Omlouvám se za slohovku

    0 0
    • jIrI___  

      To víš, poctivá ruční práce chvilku trvá… :-)) a pak se vymlouvají na poštu.

      0 0
    • bikerfida  

      Mel jsem nedavno, asi 6 tydnu zpet, taky zadanou objednavku na ram s pozadavky – RB CR 1300, vel L., navarky jak na kotouc, tak na V-brzdy, prumer sedlove trubky 31,8mm + bily leskly lak. objednavka odeslana pres meho prodejce v kamennem obchode a za necelych 14 dnu jsem mohl vyjet, takze si myslim, ze absolutne bez problemu ;)

      0 0
      • XC-biker1  

        jojo taky tak, objednal jsem si po novém roce u nás v krámě CR1300 bílý,navářky na kotouče i včka,sedlovka 30.0mm + sedlovka R-F… a 30.1 byl doma :) a ještě jsem měl slevu :o)

        0 0
    • vladaza  

      mě se třeba ty jejich rámy docela líbí, zvažuji silničku / na starý kolena/, ale řeknu Ti na rovinu, že takovej postup by mě docela nasral slušně řečeno dožral. jsme lidi, můžou se vyskytnout různý a jiný problémy, ale neměl by být problém napsat /třeba mejla/ "drahý zákazníku, náš vrchní svářeč je totálně na šrot a Vaše zakázka bude opožděna o … /doplñ, dle vlastní tolerance/ mě je prostě takovej přístup krajně nesympatický – asi, že jsem z tkzv. starý školy

      0 0
      • Gudeloupe  

        Jasně…Mě by nevadilo kdybych prostě od začátku věděl , že rám budu mít za měsíc a něco…Vadí mě přesně to co zmiňuješ.

        0 0
    • kesu  

      ahoj

      kamaradi objednavali postupne dva ramy a pokazdy bylo malinky spozdeni ale pokazde se zachovali velice slusne (sleva,pujceni jinyho kola atp).A spozdeni u RB je prochazka ruzovym sadem oproti jinejm.Ja bych jim to rozhodne nevycital.Podle meho se chovaji opravdu fer.(zkusenost s roztylskym namestim)

      0 0
    • RomanH  

      O tyden drive, nez byl puvodni termin dodani. Jednani a ochodta z jejich strany byla v mem pripade vzdy bezproblemova.

      0 0
    • Marek 2  

      Objednával jsem CRX v kameném obchodě.Měl jsem ho do týdne.

      0 0
    • Karlos009  

      Objednával jsem přes místní kameňák a v termínu, zcela bez problémů. Mám od RB už druhý rám a vždycky bylo jednání velice korektní.

      0 0
    • nooski  

      Objednával jsem přes Velo Plzeň, takže rám musel nejdříve z Opavy do Plzně a pak zase ne druhý konec republiky. Od objednání po osobní předání uběhl týden a to ještě museli rám nalakovat (svařený v mé velikosti a v základní barvě byl skladem). Bez problému. Kéž by v cyklistice bylo více takových firem…

      0 0
      • Gudeloupe  

        Tak když mě minulý týden v úterý bylo řečeno že ho tento týden konečně do čtvrtka dostanu , tak zase nic . Teď sem se informoval přímo ve výrobě a lakuje se až teď…prý ho pošlou v pondělí....­.....tak teda už nevim:(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.