RB Monster AM x Canyon Nerve AM x Giant Reign

63 nepřečtených
  • Oakey

    čaute lidi,

    trochu sem našetřil a zároveň vidělal, takže uvažuju při současných slevách o koupi novýho stroje.

    Rozhoduju se mezi mírně jetym RB Monster AM, individuální stavba/

    Canyon Nerve AM5, ale v outletu Canyonu sen žádný AMko nenašel :(…/

    Giant Reign 1, kterej by ale musel bejt ve slušný slevě

    Kolo chci na ježdění ostrýho XC, neboli AM s tim že na cestách plnou rychlostí přes kořeny, naplno kamenejma korytama a sem tam nějakej ten metrovej drop.

    Samozřejmě budu jezdit i do kopce, takže by to mělo umět i úměrně zdvihům šplhat a neutahat mě to po 30 km…chci to na celodenní ježdění

    K propozicim, tak mám 190cm vážim 86 kg čistá váha.

    Doteď sem jezdim hardtaila a chci jezdit i větší divočinu.

    S všim výše zmíněnym souvisí i výběr systému, kterej má každý kolo jiný – jde mi hlavně o pohodlí, tzn. citlivý odpružení, aby se zbytečně nehoupalo při šlapání vsedě (ve stoje skoro nešlapu…). Zadní stavba, aby se nekroutila ani při tvrdym zacházení a rám vydržel několik sezón s minimálníma opravama.

    Prosim poraďte, popř. navrhněte další alternativy od 40 tis. max. Jde mi čistě o vlasnosti rámů, to ostatní se dá postupem času doladit…popř. nějaký tipy na slevy těhle strojí v současný době

    díky všem

    Anketa: Jakej AM rám?

    20x
    59%
    11x
    32%
    0 0
    • Tomcat  

      Pokud máš na RB, coš je kvalitní individuální kultovní záležitost , vol RB

      0 0
      • tom_777  

        Ten Monster ale asi nebude nikde ve slevě? Někde jsem čet, že bude nová verze… lehčí snad o 400g a na normální přesmykač. To by bylo zajímavější

        0 0
        • Oakey  

          Ten sem už viděl na fotkách z RB Campu a tam obyč. trubka místo frézovanýho můstku mi tam nesedí, už to nemá ten šmrnc.

          Ale zhubnutí o 400g je hodně zajímavý, to bez komentáře.

          0 0
          • TinkTink  

            Absolutne nemohu souhlasit – to novy AM vypada fakt dobre – na fotkach z RB Campu jsem ho poradne nikde nevidel, takze zadne technicke veci bych z nich neodhadoval…ale na zivo je fakt moc pekny.

            0 0
          • Radek Broz  

            Je fakt pěknej a když se RB líbí i Tinkovi, je to už co říct:o) Jinak neměli jste vidět ani tyhle fotky, špióni :P

            0 0
          • Blind  

            kde tu fotku najdu ? chtěl bych ho vidět…

            0 0
        • Tomcat  

          No vzhledem k tomu, že se dělají na objednání a ne nasklad je velmi nepravděpodobné že by zbyl nějaký starší kus.

          0 0
          • Oakey  

            To sem se asi při psaní nepřesně vyjádřil, to RB by  bylo z druhý ruky, kde znám celou historii toho kola…jenom pro upřesnění

            0 0
            • Tomcat  

              Tak do toho bych nešel. To není DH stroj který když prdne tak zavaříš. U XC mám názor, že stárnutí rámu je znát víc, takže raději ne.

              0 0
              • tom_777  

                Já bych se bál ojetýho auta…

                „RB coš je kvalitní individuální kultovní záležitost“ musí dlouho vydržet.

                Pokud není kolo bůhví jak doničený tak rám přežije zbytek součástek skoro vždycky

                0 0
                • Tomcat  

                  RB je kvalitní, ale nikdo netuší jak ojeté to je, ani jeho majitel do toho nevidí, to bysi musel být jistý jen, že jezdil silnici. Na kole úvavové praskliny, nebo změklou stavbu vzhledem nepoznáš. A stárne každý rám.

                   

                  Mě k tomu vede to, že kola pro XC AM nemají tolik materiálu, bývají většinou nastavena tvrději takže úvava se tam musí dostavit možná dříve než u rámu na DH.

                  0 0
                  • tom_777  

                    Ty DHčka – tam toje hop nebo trop – buď dostane pecku co nepřežije, nebo bude jezdit dlouho a dlouho… Nejvíc popraskanejch rámů je k vidění na Dolekopu…

                    0 0
                    • Tomcat  

                      A kolik z toh co si viděl na dolekopu myslíš bylo nových rámů nebo používaných  nasprávný účel? D:key kids sou známí tím, že právě vozej věci po x majitelích, často už x krát svařené. Případně vybavují fourcrossové kola  vyšší vidlicemi a doužívají je na jistou variantu DH a FR. Co se pak divit že to neustojí.

                      DH kolo má výhodu ve větším množstvý materiálu a větším odpružení, tedy síly které tam působí mohou být vyšší a přesto nemají takový dopad jako menší zatížení na AM stroj.

                       

                      Jinak zastávám názor, že praská vše.

                      0 0
                      • tom_777  

                        OK ale kdyby byl rám do desítky (do 15 kdyby 08) s tlumičem tak si myslím že to může bejt dobrá volba

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Ano dobrá volba pokud znáš majitele a jaký má jízdní styl. Od někoho to může být skoro funglovka, od jiného x Kg duralu do sběrných surovin.

                          0 0
                          • tom_777  

                            na RB stránkách je tohle:

                            MonsterAM, komplet BASE – Marzocchi 55R, FOX VanillaR, Shimano LX, Race Face Evolve DH – velikost L, barva Sid Blue. Najeto cca. 200km, plná záruka 2 roky na rám a 2 roky na komponenty. Cena 38 990Kč. 

                            to myslím ujde

                            0 0
                            • Tomcat  

                              Aha tak né normální bazar, ale testovací výstavní kus . Pokud je na  to záruka 2roky, tak směle do to, je ti přáno.

                              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Blind  

        jj, RB je srdcovka :-)

        0 0
      • apache6000  

        kultovni :-)

        0 0
        • Black knives  

          Já to RB AM mám. Ale rovnou píšu, že jsem zvědav na nové AM. S tím přesmykem přes dvě kladky to není úplně výhra. Váha dolů, to se taky hodí. Ale já mám tolik kilo navíc, že to neřeším. Jen svému kolu říkám „můj tank“ Festovní, ale pírko není.

          0 0
          • Omen  

            moje řeč ale můj je na 14 kg tak pohoda. Ta zadní frezovaná stavba je na pohled lákavější ale to řazení někdy zlobí.A na novémmi chybí ta pořádná roura co namontovali místo blatníku :-)

            0 0
            • Oakey  

              A právě díky těmhle vychytávkám má ten rám takovej šmrnc…

              0 0
    • friblos  

      jetého MONSTRA bych se vůbec nebál přece jenom ten rám je úplně stejnej jako byl na sjezdáku, a ještě tady je fotka že fekt nepraskne

      0 0
    • bery1  

      Čau pane.Jsme v česku tak podpoř RB ne?!Múj kámoš ho má několik let a je sním spokojen.Na druhou stranu jsem teď taky chtěl koupit nový bike a to od canyonu nerve am 7.0 za 2000e což je absolutně bezkonkurenční cena a zaty peníze nenajdeš snad lepší kolo vté výbavě.A to bych ti taky schvaloval bez řečí.Mrkni se na absolutní novinku canyon strive 7.0 za dva tisíce eur nebo na strive 8.0 za dva a pul přičemž obojí jsou bezkonkurenční ceny.Jo a vzhledem k tvé váze a úvahou si trošku šíleněji zajezdit bych volil větší zdvihy a to raději těch 16cm nad každým kolem jako u strivu.Myslím že ty rámy jsou kvalitativně srovnatelné tak vyber co lahodí oku.Měj se?Bery

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Duon  

      rb nie,Ja osobne by som si to nekúpil

      0 0
    • luv  

      Čau, trošku se tady vetřu.

      Mohli by jste mi někdo něco říct o tomhle rámu: http://www.bike-discount.de/…x-rp-23.html?…

      Chtěl bych si postavit kolo v podstatě ze stejným zaměřením jako Oakey, něco do hor, možná bych ten metrovej drop objel :-)

      Bude to můj první vysoko zdvihej full, tak v tom trošku tápu.

      U té geometrie mě trošku zaráží hlavový úhel 66,6 stupňů, dá se s tím slušně jezdit do kopce? A co by s tím udělala vidle 150mm?

      Díky

      0 0
      • ice  

        do kopce no problem se zaplym propedalem, je to nejklasictejsi 4cep. metrovej drop netreba objizdet. tohle ho zkousne jak nic

        0 0
        • Bysto  

          z toho čo som sa tu dočítal sa mi zdá C Torque ako super bike, len čo by som chcel vedieť, ako sa s tým šlape do koopcca, keďže 16 kg už nie je tak málo, aj keď na tie zdvihy to nie je moc málo, aj keď je to len hudba budúcnosti, ale rád by som v lete presedlal na niečo vyššie ako mám teraz, len sa dosť bojím, že kým došetrím v lete, tak budú dodacie doby nehorázne dlhé, už teraž sú to dva mesiace,

          kedy vlastne canyon uvádza kolekcie na nový rok ?

          0 0
          • Normik  

            Do kopce to jede jakž takž. Mě s ním bavily technické výjezdy – šutry, kořeny, protože ta zadní stavba chodí opravdu parádně. Výjezd prudkého kopce (asfaltu) je hnus, tam to potom záleží hodně na gumách…

            0 0
            • Bysto  

              my aj tak keď chodíme na bike, tak zväčša do 20 km, po asfalte nebehame ;), hlavne nam ide o to, dostat sa hore, aby sme sa mohli vyblbnut dole a na to je 150mm zdvihu veru malo, preto sa obhliadam po niecom tazkotonaznejsom, aby som nebol limitovany smerom dole, a hore sa da prinajhorsom aj tlacit :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak při 20km není třeba vůbec řešit jak to jede. Torque jede přitom ale velmi slušně, kamarád s tím dává i trasy kolem 100km s převýšením 2500m, když někteří z party jedou HT.

                A přitom postupně přešel od HT přes Canyona ES (předchůdce AM modelu) na Torque a nevšim jsem si, že by nějak znatelněji zpomalil.

                0 0
      • mr.antik  

        ten úhel je asi nějaká chybka, když nepíšou pro jakou vejšku vidlice to je, tak to stejně nic neřiká

        0 0
    • madcat  

      Vetřu se tu s dotazem na model Strive, o kterým tu několikrát šla řeč, i když ne zrovna v pozitivním duchu: jel na tom rámu už někdo? Případně jakej je pro tento rám nejvhodnější tlumič? Totiž mám možnost tento rám ve vyhovující velikosti i stavu pořídit, ovšem bez tlumiče, tak rozmýšlím… že bych Coilera viz profil už nechal minulosti a za použití stávajících použitelných, případně i nových dílů postavil nějaký trochu jezdivější a lehčí enduro (než je ten Coiler myšleno).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.