jde natvrdo jen, když se naní zhoupnu s lock outem i bez. Nafoukaná podle tabulky obě komory stejně. Nevím co s tím vidlice je nová ujel jsem na ní tak 100km
jde natvrdo jen, když se naní zhoupnu s lock outem i bez. Nafoukaná podle tabulky obě komory stejně. Nevím co s tím vidlice je nová ujel jsem na ní tak 100km
tak jo, díky za info.
zlobíš :))
jo asi se nemůžu divit – na základě jeho profilu
nejspíš bych potřeboval poradit, prosím.
Já vůbec nepochopil jaký je problém.
Pochopil jsem, že se chová jako zamčená i když ji odemkne.
no tak nějak to vypadá
Houpe se asi tak na 2– 3 centimetry s tvrdým dorazem. Vedle mam starou Mrzocchi MX eta comp a ta jede úplně jinak. Mám pocit že se někde něco p…o
s tvrdým dorazem? to asi bude oblíbené prasklé těsnění a olej, který přetekl tam, kde nemá co dělat…
je to možný, že když jsem jí nahoře odfouk tak z toho letěl olej?
svěřil bych to servisu :)
mám tomu rozumět, že se něco fakt p…o?
jdu to zkusit
i vyfouklá nejde, pořád stejně tak 2–3 cm s lockoutem trošku míň Ty jo měl jsem jí nafoukanou nejvíc 150 PSI
Reby na to trpěli, možná ještě trpí. Na 90% je to špatné těsnění a je to poměrně jednoduchá záležitost.
Tak ale nikde nepíše, z jakého ji má roku a ty starší (2007, 08) na to skutečně trpěly.
nevím. Ale stát se to může určitě i na nové, která na to údajně netrpí. Souhlasím, že to vypadá na novou vidlici. Tak může zkusit reklamaci.
může to být nová 2008.
No, tak v tom případě je to jasný, je to to těsnění >>> servis, nebo pokud se do toho nebojíš hrabat spravíš to i sám :)
Dám to do servisu. Už jsem se rozhlíd, je nějakej v Nuslích na RS a chválenej. Ve vidli jsem nikdy nebyl, radějhi to zkoušet ani nebudu. Marzocchi Bomber MX comp eta za 5 let nic ani vakl a s mýma kilama. NYní jsem ji přehodil manželce a teď jí to závidím. I ta eta byla dobrá, jsem si na to zvyknul.
:-)
Hlavu vzhůru RS servis s tím bude mít zkušenost. Vymění těsnění a budeš mít pokoj.
Jen je potřeba nedávat tam originál těsnění ;-).
Ha, oni ve formuli 1 taky servisujou bajk vidle ??
Tak počkej až ti bude chodit reba :) nevím, marzochu jsem teda žádnou nejel, ale myslím, že budeš s rebou spokojenej.
Asi měkký lock, co že – nepletu-li se vlastnost.
Prefoukla?
Tabulku bych neresil (na Rebe SL jsem podle tabulek v 2. kategorii a foukam pomalu min jak je 1. kategorie :-D)…
Na pravé noze na páčce lockoutu je štelovátko „Gate“. Vsadím se, že je máš povolené. Utáhni to co to de a pak se vidla bude chovat jako normálně zamykací. Radši si někde vygoogli, co „gate“ dělá, nechce se mi to tu popisovat (a taky nejsu zas takovej odborník).
Něco se řešilo tady
No, tak to asi nepomůže. Pochopil jsem špatně tvůj problém, když sem si pročetl vlákno. Takže sorry.
nevítě někdo rozměry všech o-kroužků které se týkají vzduchových komor?