Na vidlici pozoruju pravidelně, vždy po nějakém čase, rapidní snížení zdvihu, na první pohled patrné i v klidovém stavu. Když ale změřím tlak vzduchu v obou komorách, tak v obou se drží beze ztráty takový, jak jsem je nafoukal (+100, –100). Domnívám se, že příčinou je přetečení oleje, který maže vzduchový pístek, do spodní nohy, protože když chybějící olej doplním a vidlici přefoukám, zdvih se zase dostane víceméně na hodnotu, kterou očekávám. Jiný důvod mne nenapadá, vás jo?
Po kolika km doplňujete olej nad vzduchový pístek (10., 100., 1000.km)? V souvislosti s přetečením oleje do spodní nohy provádíte i odpuštění adekvátního množství ze spodní nohy? Neboli ve spodní noze se olej přece nemůže hromadit do nekonečna.
Na můj vkus olej z pístku uniká příliš často, kór když jsem měnil těsnění a snažím se dodržovat i předepsanou náplň (5ml 4/1 redrum/pitstop 15wt; předtím 5ml pouze pitstop 15wt), děkan.