- koupit vyhodne novou Rebu
- připlatit za Epicona TT
…diky!!!
…diky!!!
koupit Rebu a poslat na upravu do TT :D
na kolik vyjde samotný tuning?
rozhodnuto:)…díky!!!:)
.
tu jsme taky viděl! :)
ale běž ty kecko :D
mám z TT upravenou Rebu i Foxe
:-D
dyť se furt říká,že Milan jinde koupené vidle neupravuje?jak to teda prosím je?
Upravuje pouze ty, které se u něho nedají koupit. Ale já osobně bych mu radši dopředu napsal maila.
neupravuje suntour vidle koupene jinde, ostatni jo
tak spatne, nejen suntour :)
zjednodušeně řečeno, ty co jsou přímo v nabídce koupené jinde neupravuje, ostatní dle dohody
už jsem mu napsal tak snad se smiluje:)
Při tak dobré ceně za Rebu bych to řešil stejně.
pokud je možnost vzít rebu, o epiconovi vůbec neuvažovat!!
Tak jasně. Reba je totiž o 765,29% tužší, než ta žvejka Epicon. Myslím, že to jasně vyplývá z tvých měření.
Áno, měření probíhalo velice sldožitě, jel jsem na REBĚ a pak jsem z toho skoro nespal. Je tužší a žehlí!
Ano.
ale bez Reba tuzsi neni, tos mel problem jinde a to zehleni Reby proti Epiconu TT je dalsi pohadka
Muj epicon ma velky vakl, ale i pred tim nebyl zrovna moc tuhy. Je to 2009 na rychloupinak, tvuj s pevnou osou bude samozrejme tuzsi nez jine vidle na upinak…
tvuj Epicon byl z TT?
a jinak mě prošlo už hodně Epiconů TT rukama v různých verzích
ne TT ne, šetřil jsem… :-/
ale tahle diskuze je o TT a to je o něčem jiném, takže je tvůj příspěvek vpodstatě k ničemu.
a další věc nechápu jak můžeš tvrdit že vakl má něco společného s tuhostí
no jo, tak teď mi došlo že srovnává rebu a epicon TT :-), připadám si jako idiot. ale stejně TT je předělání na olej a vymezení vůlí.
Je toho mnohem vic.
vymezení vůlí = odstranění vaklu
to skoro stačí :)
Zase ty tvoje nicim nepodlozene blaboly?
podlozene, jel jsem rebu XX mam epicon, epicon se trese a krouti, reba krasne zhli a nohy se skoro nehnou
To ze si kapnul na nejakej spatnej kus, pripadne se o vidli nestaras, neznamena, ze vsechny epikony stoji za prd, jak tu stale dokola tvrdis.
možná když nemáš 90 kilo, a vidlici předělanou na olej je ten epicon ok, ale to co mám já je hrůza
Takže jezdíš Epicona, který je v bůhví jak podivném stavu. Rebu jsi jel pár minut a na úplně jiném kole, kde bylo jiné přední kolo, jiný rám, jiný představec a jiná řídítka.
A z toho si přesně srovnal tuhost těch vidlic.
Opravdu vtipálek.
PS: Jezdil jsem už 3 různé Reby dlouhodobě několik let a žádná větší tuhost se nekoná, takže už tu laskavě přestaň neustále opakovat ty nesmysly.
U chodu také není co řešit. Reba v originále chodí o třídu hůře než upravený Epicon. Po úpravě je Reba ± srovnatelná.
Rám byl stejný to zaprvé než začneš s odbornými smyslpostrádajícími kilometrovými výklady, přední kolo byl fulcrum red metal 5 28 drátů, já mám Magic, sapim 2mm, novatec 32 drátů. Řidítka a představec něaký author, já mám truvativ stylo a stylo world cup. Řekněme že moje komponenty jsou asi lepší a přes to se ta reba pod 90 kily skoro nehla.
tyhlety tvoje štěky…
moje první pořádná vidle byla reba (po SR XCR) po 300km ji praskl píst, po 800km odešlo těsnění MC po 1000km jsem měnil těsnění na pístech, pak začal zadrhávat lock – proti xcr hrozná *****, špatný kus co já vím. Nicméně z toho nedělám zobecňující příklad. Tek jsem si koupil znovu rebu a tahle šlape jak hodinky. Mám proto řvát že reba je shit?!
Přítelkyně vozila neupraveného epicona a zaty peníze to byla super vidle, o upravovaném epiconu se nemusím ani zmiňovat – kéž by v té ceně bylo něco pro 29er.