Mám pocit, že po nedávné kompletní výměně olejů (tlumič, mazání vzd. pístku, mazání nohou) mi poněkud zlevnivěl tlumič. Odskok mám nastaven na max. rychlost (maximální zajíc) a ještě bych si přidal, kdyby to šlo. Nejsem si jist, ale mám pocit, že před výměnou jsem měl rychlost odskoku nastavenu cca na 60% – 70% a stačilo mi to. Indicie: Reba SL 2008, zdvih: 100mm, olej v tlumiči: čistý PitStop 5WT, pružení: +110PSI/-110PSI (82kg), SAG cca 20% na místě, ale za jízdy bude hlubší (blbě se to měří), obecně mám pocit, že zdvih je za jízdy dost snížený (až o 4cm) a v kombinaci se zmmiňovaným línějším odskokem na mne vidlice působí poněkud neživě. S citlivostí jsem spokojen, progresivita je ale příliš vysoká (nikdy mi nezdvihne blíže jak 3.5cm k dorazům). Motion control je funkční, v uzamčeném stavu propouští cca na 0.5cm – 1.cm zdvihu v klidnější jízdě ve stoje, do vyššího zdvihu jde pomalu jen když v klidu brutálně tlačím na vidli shora přes řídítka. Množství olejů jsem odměřoval, myslím, přesně, dle doporučení expertů od Žitného. Takže se chci zeptat především na kolik procent máte na své Rebě nastaven odskok (100% = max. odskok), foukání, SAG a vaši hmostnost, abych mohl porovnat. V dokumentaci je sice zmínka o tom, že vyšší rychlosti odskoku lze dosáhnout výměnou oleje za olej s nižší viskozitou, ale mých 5WT je podle mne už dost nízká hodnota na to, abych se mohl domívat, že problém/řešení je někde jinde.