• cespa

    Ahoj, napíšu jsem trochu vtipný příspěvek ohledně reklamace řetězu, který mi praskl v originálním čepu. Jelikož řetěz byl zánovní ze řady DURA-ACE , tak jsem se rozhodl o jeho reklamaci ( i když jsem v reklamaci nevěřil).....a taky že mi byla reklamace zamítnuta z důvodu špatné montáže-nejednalo se o směrový řetěz. Tím se na Vás obracím, jak se dá špatně namontovat řetěz tak, abych zapříčinil jeho přetržení ?? také se zmínili o tom, že řetěz je spotřebka a může kdykoliv prasknout..... v reklamačním řádu není vyjmut z dvouleté záruční lhůtě...... díky za postřehy…

    0 0
    • Rubi  

      Snytuj a je to ne? Dneska by chtel kazdy reklamovat kazdou blbost… Vetsinou je to fakt spatnym nytovanim hlavne kdyz se trhne v tom nytu.

      0 0
    • novas752  

      A kde a jak řetěz praskl, pokolika km a při čem praskl?

      Řetěz je asi největší spotřebka hned po destičkách/špal­kách.

      Pokud to prasklo v čepu, kde byl spojen (nebo 1–2 články okolo něj), tak byl asi snýtován špatně – málo nebo moc zatlačenej nýt, případně moc stlačený vnější článek, takže zatuhlý spoj – to se potom dá třeba při přeřazení přetrhnout docela snadno.

      Mě řetěz ani s ulamovacim nýtem ani s tim napůl zatlačenym ještě nikdy nepraskl, člověk si musí trochu umejt ruce než to jde dělat. :)

      0 0
    • miki  

      Není jednodušší řešení dát rychlospojku Sram.

      0 0
    • scota  

      Zaplatím 100 % ceny, mám tedy nárok na 100 % výrobek a né na 98 %. Co je to špatná montáž, dali ti na to reklamační protokol?

      0 0
      • novas752  

        Já sem pochopil, že si řetěz nasazoval sám.

        Kdyby to dělali oni, tak by dělali blby sami ze sebe a dal by se reklamovat provedení služby.

        0 0
      • Vilém  

        A ty z jeho popisu poznals, kdo mu to montoval?

        0 0
      • Carloss  

        +1

        0 0
      • -b-n-x-  

        Co je to 100% ceny? Co kdyz se to normalne prodava treba za tech 98% ceny s tim, ze mas narok na 98% vyrobek? Pricemz 100% vyrobek podle me neexistuje.

        0 0
    •  

      Ja urval retez jednou v zivote na startu casovky pri pevnem startu hned pri prvnim zaberu, bohuzel jsem snim urval i prehazovacku od te doby nekupuji shimana. Nejakou dobu jsem jezdil rohloff a ted uz jen sram a uz bez problemu.

      0 0
      • JakeF  

        No já ti nevím… 11sp Sram jsou náchylností k přetrhnutí celkem proslulý.

        0 0
    • cespa  

      řetěz jsem si namontoval sám, ale ruplo to v originál čepu, né ve spojkovém. Kdyby mi napsali, že reklamaci neuznávaj,tak se v tom nevrtám, ale odůvodnit to špatnou namontáží řetězu mě zvedlo ze židle......

      0 0
      • lukasmohapl  

        Oni to nejak oduvodnit musí

        0 0
      • scota  

        Pošli jim řetěz poštou a požaduj reklamační protokol s vyjádřením distributora. Uveď že jsi postupoval podle návodu. Byl přiložen montážní návod jak požaduje zákon?

        0 0
    • cespa  

      scota, to jsem přesně udělal a reakci koloshopu.cz jsem zde zveřejnil....­....jejich vyjádření mám v mailu a pocitově si připadám, že se na kolo neumím ani posadit, natož namontovat řetěz........

      0 0
      • beranek666  

        koloshop?? tak tim se to vysvetluje :)

        0 0
        • scota  

          Na koloshopu jsem nic reklamovat naštěstí nemusel, ale dvakrát jsem tam zboží vracel. Poprvé helma nesedla mi velikost a podruhé brzdy o kterých tvrdili, že mají 150 cm, ale ve skutečnosti měli 145 cm takže mi 3–4 cm chyběli. V obou případech jsem čekal na vrácení peněz asi 14 dnů. (Vráceno do 2 dnů v originálním obalu).

          0 0
          • Breakpain  

            Jop, podobná zkušenost, ale tak hlavně že peníze došli zpět ;-).

            Kupkolo je v tomhle pružnější – vrátíš – peníze obratem …

            0 0
            • tromboonen  

              Ale teda za me je to furt vetsi pruda nez tam vrazit rychlospojku (ktera se stejne hodi).. leda ze by to melo vsechny cepy z patecni smeny:)

              0 0
          • scret  

            do 14ti dnu? to je rekl bych uplne normalni lhuta… Ted nekolikrat jsem vracel u Hudy a jednou prisly prachy az cca za 20dnu…

            0 0
            • scota  

              Do 14 dnů po obdržení balíku mi nepřijde jako super lhůta. Kromě toho jsem tam musel několikrát volat a psát a zaplatit i 2× poštovné. Zkrátka z pohledu zákazníka to nebyl moc skvělý obchod.

              0 0
              • scret  

                zrejme nemas to spravne fluidum, spousty lidi si naopak v tomhle koloshop chvali… Nekdy udelaji chybu a treba neco zblbnou a poslou neco jineho… ale pak daji velmi prijemnou kompenzaci…

                0 0
              • Delkim  

                na vrácení peněz za poštu máš nárok (pošta směrem k tobě, ne opačně!)

                já teď vracel malé návleky kursport.cz a vraceli mi i poštovné

                Podle nového občanského zákoníku je prodejce povinen vrátit peníze do čtrnácti dnů od odstoupení, a to včetně nákladů na dopravu ke spotřebiteli.

                0 0
                • Breakpain  

                  Akorát mi přijde, že pokud si o to neřekneš, tak to taktně přejdou bez povšimnutí ;)

                  0 0
                  • Delkim  

                    na 100% to přejdou :)

                    já si o to řekl a ještě jsem tam i citoval pasáže ze zákona

                    0 0
    • cespa  

      kdyby nepořádali Krušnotona, tak bych zaujal tvrdčí postoj........

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.