Zdravím Vás lidičky,
potřebuju poradit ohledně reklamace pružinové vidlice, kterou jsem novou koupil 4.4.2022 v servisu kol, kde mi byla i namontována. Dne 27.3.2024 jsem volal na servis a reklamoval z důvodu, že přestala dělat to co má a to pružit. Volný termín měl až 8.4.2024 což mi skončila i záruka. Udělal mi na kole celkově servis, ale u vidlice mi sdělil, že je kaput, že s tím nic nenadělá, nešla mu prej ani rozebrat, tak ji promazal a sice tak nějak pruží, ale neuspokojivě a navíc už nejde uzamknout a podle něj na reklamaci nárok nemám, jelikož jsem nepřišel po roce či dříve na servis vidlice, že by se to tak mělo dělat. Nic takového, ale při prodeji vidlice nezmínil a vidlice i po roce fungovala v pohodě, zlobit začala až ke konci února tohoto roku. Zajímá mě zda stačí na to, aby mi neuznal reklamaci, že jsem neudělal servis vidlice i když mám záruku dva roky. Děkuji za každou radu.