Mám poměrně dost negativní zkušenost s vyřizováním reklamace u Canyonu a rád bych se zeptal na zkušenosti místních uživatelů.
Jsem majitelem modelu Spectral zakoupeného v roce 2016, který je proslulý zejména tím, že u něho velmi často dochází ke vzniku prasklin na rámu, díky čemuž si vysloužil přízvisko „Praskál“, což je, bohužel, i můj případ.
Defekt se objevil 5/2021, tj 5 let od zakoupení, nicméně vzhledem k tomu, že Canyon poskytuje šestiletou tzv. „Garanci“ na výrobní vady rámu, tak mi defekt byl uznán v rámci této garance a měl by mi být vyměněn za nový
Problém však je, že k tomuto uznání došlo již před dvanácti měsíci a od té doby na moje opakované dotazy, kdy se případ bude řešit, dostávám pouze vyhýbavé odpovědi, že to mají na starost v německé centrále, že se tím zabývají, ale termín vyřízení není známý.
Do centrály jsem zkoušel psát také, ale tam se neobtěžovali mi ani odpovědět.
Výsledkem je, že mi v garáži leží nepoužitelné kolo a já žiji v domnění, že snad již brzy budu mít nové a budu moct začít zase bajkovat… Už přesně rok.
Chtěl bych se tedy zeptat, za tu je někdo s podobnou zkušeností jako já a pokud ano, jak dlouho čekal na vyřízení reklamace, popřípadě zda se tu najde někdo s tipem, jak postupovat, aby se záležitost pohnula dopředu.