Chtěl bych se zeptat na nějaké lehčí ráfky a docela se mi líbí právě remerx MAGIC,ale mám strach,že podemnou moc nevydrží. Mám přeci jen 194cm/92kg. Chci je používat hlavně na závody XC/maratony. Nebo jiné ráfky a jaké? Dík
Chtěl bych se zeptat na nějaké lehčí ráfky a docela se mi líbí právě remerx MAGIC,ale mám strach,že podemnou moc nevydrží. Mám přeci jen 194cm/92kg. Chci je používat hlavně na závody XC/maratony. Nebo jiné ráfky a jaké? Dík
Na váhu přes 90 kg bych se vyloženě lehkým ráfkům vyhnul. Magicy praskají i pod lehkými lidmi. Pokud chceš aby pod tebou vydržel, tak třeba takový Mavic XM719 by mohl být v pohodě.
True true.
S bezdušákama by ty ráfky měly být míň namáhané nebo ne? (
nejspíš jo
tak to zrovna nechci já sem spokojenej naprosot s dušema!!
To byla informace pro mě, já je jezdím duše/bezduše. A zase nahodím bezduši i dozadu s dalším pláštěm.
Jinak po pár tisícoch mi prasknul, jedno téma tu už bylo. Ale i s tím že prasknul [uprostřed podélná prasklina vnitřní výztuhy] se podle p. Remeše dá jezdit ( i když já bych to osobně teda neriskoval,protože se to divně roztáhlo :D )
tak na tom bych se taky rozhodně bál..jako je to jiná liga,ale třeba šéf v práci jezdil crosmax SLR a to má 120kg a vydrželi mu dva roky..pak taky praskly,taky podélně totálně odrovnal náboje a pár drátů,ale to už bylo to nejmenší..zase je koupil a jezdí je znova s tím,že na ty kola nedá dopustit..myslím,že by měl taky přesedlat na nějakej těžší kalibr.. :)
Jo. Proto, co vím, praskly jen ježděné s duší.
ne vím i o prasklých bez duše, a zákony platí, takže při stejném tlaku je namáhání s duší a bez duše stejné
Jezdil jsem je s hmnotností cca 68Kg na hodně nízké tlaky, nepraskly mi a musím říct, vydržely toho celkem dost. Už jsem kolikrát čekal, že nevydrží, ale všechno bylo v pohodě.
a s bezplašťákama je to jasný, nebo není???
bezplášťáky sou nahovno
avotomtoje
Magicy sa mi zdá že majú problém s praskaním keď je ťažší jazdec.
bál sem se zrovna takový odpovědi,ale co nadělám budu zase muset odlehčit spíš sebe než ráfky a budu to mít aj levnější!! :D
jestli chceš odlehčit ještě sebe tak si voz i košťátko a lopatku – ať tě pak můžou zamést :-D
magic jen dopredu, fastdisc dozadu a mas vystarano..
Magic praskná podélně a RMX se začíná docela cukat s reklamacema, asi už toho popraskalo moc.
ono mu toho praská víc a výsledek je, že se cuká s reklamacema?! to je ehm zajímavá logika
To je normální logika, páč kdyby měl všechno reklamovat, tak už to bude taková míra, že mu to nepokryje výdělek z těch prodaných. Takže krutá logika ale zcela logická logika :)
No, nejzoufalejší na tom je argument: NENESEME ZODPOVĚDNOST ZA RÁFKY, KTERÉ JSME SAMI NEZAPLETLI.
Na to jsem jim odpověděl něco ve smyslu: Tedy by mohl třeba Michelin říct, že nenese ŽÁDNOU zodpovědnost za pneumatiky, které vyrábí, protože je na auta montuje někdo jiný?
A na to už samozřejmě odpověď nemají…
A mimochodem, snad všem výpletům od RMX, které si dělají sami praskají dráty! Nesou tedy zodpovědnost za dráty, které pro ně dělá někdo jiný a díky blbě udělanýmu výpletu prasknou? A co na to Jan Tleskač? Jaké má v létajícím kole ráfky?
takže se dá říct, že volně prodejné ráfky jsou bez záruky.
Jen si je prostě nesmíš zaplést. (:
Zní to logicky. A nebo si můžeš koupit náboje, dráty a ráfky RMX. Zaslat je do RMX, ať ti to vypletou a tedy nesou za své ráfky zodpovědnost. Problém je, že díky jejich vypletení ti nejspíše budou praskat dráty. Je otázka jestli za ně ponesou zodpovědnost a nebo to svedou na někoho jiného…
To co ti napsali už něčím zavání, je to vůbec legální
To netuším, ten ráfek jsem vytunil flexou a vyhodil… Legální nevím, dementní však určitě.
Vydrží na b-f nějaká modla déle než jednu sezónu (snad kromě epicona)? Btw, pokukuju po ráfcích hurry, jak se ti jeví? Nebo WTB speeddisc?
remerx nikdy modla nebyla, a jen byly za dobrou cenu, bohužel kvalita a hlavně výdrž není úplně ideál
modla to nikdy nebyla ale dřív jsem ji bral jako kvalitní zančku sám ještě vlastním několik zápletů z dřívějších let a s žádnejma nikdy nebyl problém bohužel kvalita remeše šla poslední roky dost dokytek :O(
ale zase šla dolů váha :) konečně a cena zůstala.
Modly, stejně jako vládcové mají své vzestupy i pády, za někdy jsou svrženi a někdy se pohřbí sami.
Hurry je zajímavej ohromně mohutnej ráfek ve 26" má fakt 470g, ale zatím jsem vypletl jen 3 páry, takže feedback zatím žádnej. Je docela hodně pevnej, když se vyplejtá, ale to nemusí vůbec nic znamenat.
WTB je o fous levnější, o fous lehčí a o 1mm užší. Hurry je vyšší… Těžko říct, bude to dost podobný.
blbá logika pakliže nechci doprodat výrobu a skončit. Když něco dělám tak pořádně nebo to radši nedělám vůbec ale čemu se divím, jejich kola(*******) za 8tis jsem měl taky :-(
Ale je to fakt škoda, já bych si i rá koupil kola od českýho výrobce. Chtěl jsem kdysi Vikingy, ale spousta lidí psalo, že praskaj dráty a další neduhy, taky se mi líbili magicy, ale zas praskající ráfky, tak jak má pak člověk ještě od tý firmy něco očekávat.
viking/magic je potenciálně hodně zajímavej výrobek, mohli si na tom udělat solidní kšeft – kola za osmičku s dural drátama a barvou na přání že jo :-) Ale prostě je celkem solidní průšvih když se dráty povolujou po 200km (můj případ) a reklamaci musí na sebe vzít hnoj protože RMX se nechce :-( 100× radši bych si ted koupil force
jak říkáš, škoda
Jo, také bych rád české věci, ale když je na tom Remerx tak jak je…
S Remešovou familií spolupracuji cca 18 let. Z jejich produkce mě praskl jeden jedinný ráfek – MASTER DISK 622, když zákazník za crossové kolo zapřahal vozík se 40 kilovým psem. Co se ale ve Slavičíně odehrává poslední dobou , nad tím opravdu zůstává rozum stát. Znám velmi dobře majitele i mnohé zaměstnance.Z mého pohledu nevypadá situace zrovna růžově . Této firmě bych doporučil , aby upustili od produkce zapletených kol a věnovali se pouze výrobě dílů , protože technologii zaplétání nezvládli . Pokazili si tím pověst a testování na zákaznících je tou nejhorší vizitkou firmy.Osobně jsem nikdy zapletená kola od nich nebral , pouze ráfky. Kdykoliv se mě ale tato kola dostala do rukou , nestačil jsem se divit.
V tomto případě jsou všechny dobré rady pouhým házením hrachu na zeď.
Mam Magic já, má je i kámoš a cajk, ale jsme o dost lehčí :) S tovjí váhou bych je rozhodně nechtěl… :)
Podélně mi popraskal DT 4.2, mavic 717 a nyní na 29ce, se zhroutil přední ráfek American classic.Vše jsou to lehké ráfky.Ráfky kolem 500g vždy vydržely a drží do dnes.Vážím 90kg.
po jednej sezóne taktiež prasknutý DT 4.2 ale idem to skúsiť prepliesť práve na magic a uvidím koľko vydrží. moja váha je 80kg
Nejspíš moc ne
hehe pokud ti prdla 4,2ka tak na magic bych rovnou zapoměl :D
Já bych zakladateli vlákna doporučil toho Mavica XM719. Cenově vychází na cca litr, váha kolem 480 gr. a je to docela bytelný ráfek. Ten by neměl mít problém nad 90 kg. Nějaké vyloženě lehké XC kolem 400 gr. na ty by měl zapomnět.
Ten mám na zadním teď a vypadá to na nesmrtelný ráfek, předchozí magic prasknul 2× :-( . Na předním se magic jeví jako naprosto v pohodě.
Pokud už takového ingota, tak bych bral Fastdisc . Ten vydrží snad všechno a stojí 4 kila :)
souhlas, taky ho vozím
sak uz sem to tu psal..
Zrovna ve čtvrtek sem viděl jednoho pořádně prasklého. Co se s ním dělo ovšem nevím.
Na Fasdiscu taky jezdím, sám jsem si je zapletl a slouží perfektně. Jsou to držáky i na hrubé zacházení.
jezdím 29Magic s jednonýtem a zatím to vypadá OK, to praskání bych trošku přisuzoval technice jízdy a foukání na větší tlaky:)
Jinak já mám 80kg, dráty 32× 2–1,6–2 vepředu a skoro to samé v zadu posílené 8×supercomp. Je pravda že toho tolik nenajeli ale už pár ran na marathonech schytaly
prostě levný a odolný ráfek neexistuje. Na tom není nic divného.
navíc praskne časem všechno ať Mavic, DT nebo ZTR, FRM… Něco ale praskne výrazně dříve a to je případ Remerx Magic.
Jak jsou na tom Pacenti nebo Alexrims netuším, ale nemyslím, že to bude vybočovat z toho co jsme napsal výše.
tak já budu hledat a koukat dál,hlavně něco bytelnějšího..rozhodně to budu chtít na 32 drátech,nevim proč,ale víc tomu věřím ;)
našel jsem tenhle ráfek http://www.dookie.cz/…-dx-lite.jpg mohl by něco vydržet? nemá někdo zkušenost?
Tohle kastar nemá a mít nebude…
a proč?… protože kastar:-/
Dobré vlákno, zrovna chci kupovat zapletený. Já co jsem pravidelně stavil lidi na závodech a ptal se jich, jak jsou spokojeni, tak všichni říkali, že zatím neměli problém. Jeden kluk říkal, že už na nich najezdil 15k a říkal, že je ještě ani necentroval. Ale je fakt, že nikdo z nich určitě neměl přes 90kg.
nepleteš si to s Vikingama?
No ale vždyť vikingy taky hodně praskaj ne? Takže prašť jak uhoď :)
vikingy dělali snad všechno kromě praskání ráfku.
To jo, ale zase tam byl 17 mm rafek a osobne si myslim, ze se dal hodne rychle zprasit k nepoznani (uz nesel centrovat)…
ne ne – opravdu myslím magic :-)
Také je chci koupit pro manželku 52kg, tedy ty Magic AL s 24 AL dráty a nebo mě zaujala možnost Magic s 24 sapim dráty. Myslím, že pro ní by měly být OK – nebo ne?
To chces davat 24 klasickych dratu na kotouce? Zas bych to tak neprehanel.
No jsem laik – nerozumím tomu (zatím). Nechám si poradit. Manželka je spíše opatrný jezdec, po polních a lesních cestách, trocha lehkého terénu.
Ono i kola na 32 dratech, pokud se zapletou DT revolution, nebo Sapim Laser s Al niplema, jsou dostatecne lehky a odpadaji problemy se shanenim atypickych dilu (naby), vypletanim pres jednu diru (naba 36d) a zadavanim vyroby atypickych rafku. Na tech 24d bys s kotoucema stejne musel dat nejaky pevnejsi draty, mosazny niple, takze ve vysledku bys az tak moc neusetril.
Jo takle, je to složité. Já to našel přímo jako nabídku na stránkách Remerxu. Nemají to v katalogu, ale v PDFku v aktuálním katalogu http://remerx.cz/download/. Nabízejí to jako svůj výplet se svými náboji pro 24 sapim drátů.
Jo tak s touto konstrukci by to mohlo fungovat bez problemu. Naboj a konstrukce vypletu je prizpusobena nizsimu poctu dratu.