Máte někdo zkušenosti s Remerx Magic nebo Viking na 29? Poraďte mi jaké jsou? Jsou dostatečně tuhé? Nepraskají špice nebo ráfky? Jak často je musíte centrovat?
Máte někdo zkušenosti s Remerx Magic nebo Viking na 29? Poraďte mi jaké jsou? Jsou dostatečně tuhé? Nepraskají špice nebo ráfky? Jak často je musíte centrovat?
Tady bude veselo :-)
Mrkni do historie, je tam toho dost.
Mám magic 29. Jezdec 75kg. Kombinace d711/712sb + ztr cres 26" byla tužší. Najeto na nich mám do 500km, ještě jsem centrovat nemusel.
Praska vsechno, i naby:)
To bude vesele tema.
pokud vážíš 100kg tak je nekupuj, maj váhovej limit. Kola je zapotřebí párkrát dotáhnout než si sednou. Teď tě tu ale budou přesvědčovat všichni kdo je nejezdili aby si je nekupoval.
Ja jsem je jezdil.
Vikingy nebrat. I kdyz ja zprasim asi vsechno…
A budou tě přesvědčovat i ti, co to jezdili, resp. zkusili jezdit mezi servisy a reklamacemi.
Se sto kily se dočkáš krásných zážitků jak na Vikingu, tak na Magicu. Cirka za sedmičku hodně zábavy :)))
Good luck
Magic má limit 85kg.
Remerx Magic 29 mám asi od června a jsem s nima zatím více méně „spokojený“. Ze začátku jsem měl trochu problém s ostrou hranou dír pro niple, ale po sražení hranky OK. Páska se vždy posunula a pichl jsem duši. Nyní mám na nich cca 3tis.km a nedávno jsem je jen nechával přecentrovat – zadní už dost házel, ale přední byl v pohodě. Při jízdě se špice celkem ozývají, ale to neřeším. Prostě zatím nemám s nima problém.
měl jsi zahodit duše, ta hranka se tam pak hodí :)
Víceméně je pěkný obrat ;)
Ty si boží člověk, vyjmenuješ tu dost zásadní problémy s koly a nakonec napíšeš, že s nimi prostě nemáš problém…
To by mně zajímalo, co by se muselo stát, abys napsal, že nějaký drobný problém s koly máš :-)
modelový zákazník Remerxu :-)
Ani bych se nedivil, kdyby to byl zaměstnanec RMX (podle bydliště).
Prostě jezdím a neřeším nějaké ty „zvuky“ od výpletů… Kolo je od toho, aby jezdilo a já se na něm cítil dobře. Dokonce jsem si na to zvykl tak, že když to občas „nezacinká“ tak koukám jestli je „vůbec mám“ :-)
Včera jsem měl možnost celý den testovat kola specializet v Koutech. Dokola jsem porovnával nejvyšší modely s-worsk s nejnižšíma (mimo jiné hlavně modely epic) a pak se svým HT Stumpjumper 29 – píšu to i kvůli rozdílným zapleteným kolům a co se týká jízdních vlastností – jsem prostě s Magici v dané cenové relaci spokojený.
Co se týká remerxu – tak spojitost VŮBEC ŽÁDNÁ a zatím nemám problém. Beru jen vlastní zkušenost – nepředávám „jedna paní povídala“…
Ale těmi zvuky ti dává záplet najevo, že je něco špatně, pokud ti záplet vrže a popraskává, tak není dobře napnutý (stabilizovaný), aby jsi pak neměl v budoucnu větší problém, než jsou jen zvuky, asi bych to řešil.
specializet s-worsk – to je něco nového od Polygonu? (Nebo zeby ti lidojedi už toho spešla koupili?)
Dokonce jako nové a nevyzkoušené jsem je jel na 24 Bystřičce. Během prvního dne jsem řešil 2 defekty, kdy se právě ohrnula páska a ostré hrany dír propíchly duše. Sice jsem měl díky tomu i 2× slušnou ztrátu – ale „hlava to ustála“ a nohy točily dál :-).
A na to, že jezdím sotva druhým rokem to snad nebylo tak hrozný. Jediné co stále zvažuji je či není blbost přejít na bezduše. Nyní jezdím racing ralph 2.2 29 a naprostá spokojenost. Úžasně jedou – supr gumy.
toš musíš tam dát pásku, musíš tam lít mlíko. Uchází to, když to řízneš, tak je vymalováno, ale dá se to opravit nějakou latou, která nemusí držet.
Dost záleží do čeho to obuješ. Buď to nedrží tlak, nebo se to svlíká z patek, popř. to váží tunu.
Ovšem musíš použít konverzní kit od Rubeny, ostatní stojí za houno. Myslím, že zrovna ty budeš na výsost spokojený :-)
Já je teda jezdím bez duší s notubes páskou.
Jsi magor?
no měl jsem z nich trochu strach, ale kromě pár detajlů v poho.Právě jsme projeli 430 km z Prahy kolem sázavy,devět skal.. na sev.Moravu – terény celkem drsný. Po tom co jsem četl na foru jsem v sedlovce vezl náhradní dráty do rezervy (nevýhoda nestandartu),ale kromě proraženého pláště a 3defektů o díry na nyple (vyřešila výměna pásky) kola drží.
Celkem 2000 km a za tu dobu 1× povolený drát(lepidlo).
Jediný zvuk který mě překvapil je hvízdání při silném větru.
a to hlavní Magic a mám 86 kg
Další boží člověk – jen tři defekty a v poho :))). Ale není nad to se procvičit v lepení.
Přestávám mít o Remerx strach, s podobnými zákazníky nelze zkrachovat.
mysli si co chceš – tři defekty je dost – 1× to byl proražený plášť z boku (nepřestanu kvůli tomu kupovat kevlar-naštěstí se na něm dalo dojet koupit cokoli na 29 se cestou nepovedlo) – a 2 x od pásky než se mi podařilo koupit jinou. Myslím, že stejný problém tě může potkat bez rozdílu značky ráfku (na silnici vozím campu a taky jsem cca před 8 lety řešil stejný problém – tenkrát jsem byl mladší a blbější, takže mi to trvalo dlouho).
ale nikoho k ničemu nenutím, zaměstnanec remexu nejsem a je mi fuk co si kdo dá na kolo. (pokud mohu volim neco z ČR takže RB.Remex,Rubena)
Souhlasím, je to věc svobodné volby. Jen po svých zkušenostech vím, že Remerx Viking a jeho deriváty jsou pro mě ta největší s prominutím sračka, co může být.
Já za posledních 2000km neměl od niplů defekt ani jeden.
Pásku mám taky stejnou.
Povolený drát jsem řešit nemusel a dráty sebou nevouzím.
Uvažuju, o nových kolech Medžiky mě začínají zajímat čím dál víc. Nerad bych přišel o spousty zábavy, kterou sebou přináší.