Máte nějaké zkušenosti se zapletenými koly Remerx Top disk? Použití trail, jezdec cca 70 kg i s botama ;-)
Máte nějaké zkušenosti se zapletenými koly Remerx Top disk? Použití trail, jezdec cca 70 kg i s botama ;-)
Případně Hurry:
Nevíte, co je to u těchto Hurry za náboje? Ložiska jsou průmysly, nebo konusy?
Prumysly. Remerx dostal nejake dotace na rozjeti vyroby vlastnich naboju, takze ted cpou prumysly i na levne rady.
Též se připojím se žádostí o podělení se o zkušenosti s koly Hurry pro nějaké to tvrdší použití
mám zkušenost že od remerxu ruce a nohy pryč:-)
A se kterým modelem jsi měl problémy?
málem jsem si koupil Vikingy, naštěstí mě BF zachránilo:-), jinak v mám okolí plno lidí remerxy jezdily a ještě častěji je museli servisovat, na přesný typ bych se musel zeptat
Takže to víš vod Růženy z prasečáku :)
přesně
A co na to Máňa?
říkala, že prej to neni směroplatný :)
Mame doma Masterdisky na nejake obyc kole a funguji bez problemu. Podle nakresu to vypada na prakticky totozna kola. Za tu cenu slusna kola. Kdyz byz zapletal, tak si stejne moc nepolepsis – pouzil bys nejspis Remerx rafky a k tomu Novatec naby, co je podobna kvalita. Problem u Remerxu nastava az u tech jejich sportovne zavodnich modelu
Masterdiscy nejsou materiálově poddimenzované. Mají nýtování i zesílenou patku – ta snese hodně a necvaká se tolik duše. Asi o trochu festovnější model než výše uvedený Topdisc. Spíš se stává, že se vyskytuje na kolech s napjatým rozpočtem, kde by adresnější byl lehčí ráfek (např. trekkingová kola).
Master disk mám cca 5 let a je OK, ale hledám něco trochu lepšího.
Nějaké zkušenosti s WTB Laser Disk?
Chodí kola Remerx i s páskou do ráfku?
Ano
Jsou ráfky Top disk TLR? Můžu je předělat na bezduše s touto sadou nebo budu potřebovat jinou?
Podle profilu rafku asi tezko.
Díky a ta sada je OK nebo radši: http://www.supshop.cz/…-17-19mm-fv/
A nebo úplně jinak.
Jestli touzis po bezdusich, kup si spis rovnou TLR rafek: http://www.koloasport.cz/…CERNY-32-DER
Vylep dvema vrstvama Notubes pasky tak, aby pokryla cele dno rafku, namontuj bezdusove ventilky, TLR plaste, nalij mliko, nafoukej a muzes spokojene jezdit. Nebudes pak resit ufukovani, zouvani, ztraty tlaku, obtiznou montaz atd atd.
Co si myslíte o nových ráfcích Remerx RX2027? Jsou vhodné na bezduše? Cena je příznivá 750 Kč.
PR článek je to hezký ;-)
A co Dt Swiss EX 511?
535 g v rozměru 27.5"
Mohli přidat do porovnání nějaké karbony, pak by to bylo zajímavé…
Zaplet sem si ho nedávno na zadní kolo. Mam 90 kilo, jezdim a decentně skáču po lese a je v pohodě. Bezdušák mi na něm taky drží pěkně.
Remerx Top disc s Remerx nabojom na rychloupinak a 6 dierove IS kotuce,
kupovane 10/2017, najazdene cca 2000km, ziadne skoky, bezne XC jazdenie a mozno polovica z toho po meste do roboty.
Nazor si prosim urobte vlastny podla prilozenych fotiek.
Vyjadrenie Remerxu je:
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé nedostatečným a špatným seřízením kol, nárazem, pádem nebo mechanickým poškozením cizím tělesem a opotřebení výrobku (např. probrždění ráfku, ohnutí zlomení osy).
Ze zákona máte na reklamaci 2 roky, pokud je zboží starší 2 let, tak se jedná o placenou opravu. Výrobky REMERX splňují mezinárodní normu EN ISO 4210–7
Musíš mít ukrutnou sílu?:))Mě osobně výrobky od Remerx naštěstí nelákají .
no hlinik zase je to lehky :) vseobecne at uz je to hlinik nebo ocel je problem udelat to presne tak aby to bylo lehky pevny ale ne krehky,a to at uz ocel ktera muze byt zase prekalena nebo hlinik kdy je slitina sice tvrda ale zase krehka a nebo je tam malo materialu,ale tady by to mohlo jit nejak opravit kdyz je to jenom praskla osa,teda jestli dobre vidim :)
a ještě asi prasklý ořech kolem praporku
No já jsem nakonec upgradoval na DR Swiss EX 471 a jsem velmi spokojený ;-) Ale cenově je toto řešení někde jinde. Nárůst přilnavosti plášťů v terénu po přechodu na nový bezdušový ráfek jsem okamžitě cítil.
Rozumím tomu správně že náboj je dražší než zapletené kolo ?
u Remerxu je možné vše ;-)
Otazkou je kolik tech naboju, za 1661,– Kc, dostanes.
Pravda, píšou tam náboje tak těžko říct. :-)
Koupil jsem kola Remerx Top disk na gravela a při nasazení do rámu, jsem narazil na problém (viz foto). Do rámu Scud 29 se vlezou bez problémů. Co s tím?
Napadají mě dvě možnosti – 1) propilovat trochu patku nebo 2) nechat je na horáka a koupit něco jiného
Ale mám strach, že i jiná kola by se tam vejít nemusela. Originálně jsou tam kola Gipiemme.
Není na rámu tlustá vrstva laku, která brání tomu zapadnutí náby do patky?
Pilník a za 30sec je hotovo.
Muže tam byt hrana . Pilník a bude to Ok .
Tak jo, zkusím tomu pomoct pilníkem. :-)
Vem posuvku a hned budes vedet kde je problem.
Remerx jsem dal na kolo ženě. Sice drží ale nasazování kotoučů na centerlock byl porod. Od uvedení tohoto standartu na trh jsem nic takového nezažil. Ten vícehran na naboji byl větší než ten na kotouči. Nevím jestli to vyrobili větší nebo to nabylo eloxem ale byl to horor. Rval jsem to tam silou a utahoval velkou pákou. Ty kotouče už nikdo nikdy z těch kol nedostane. Naštěstí nehází a při nájezdu moji polovičky to vydrží na 10 let což možná vzdají dřív ty kola než kotouče. Ale znovu bych do CL od Remerxu nešel.
Každý dlouholetý uživatel BF ví, že od Remerxu se kupují jen samotné ráfky a to pouze ověřené modely. Jejich náboje jsou obecně tragédie.
Na kolo pro babu to stačí. Jen to CL stojí opravdu za prd :-)
Vzpomeneš si, až to někde ohnu nebo se teplem zkroutí a půjde dolů…
To bude konečná. Ty koutouče už bez poškození nikdo nesundá :-(
A to jsem zrovna uvažoval o celých výpletech :-(
Nedoporučuji
A co by sis představoval?
Chtěl jsem do budoucna na mtb kola s CL.
Pokud by si měl nějaký rozumný rozpočet, tak by se dalo něco zaplést no.
No, rozumný…spíš bych to upřesnil na ekonomický sociální :-)). Ten Topdisc mi právě cenově vyhovoval.
Tak to si asi budeš ty TopDisc koupit :) ale když se k tomu budeš chovat slušně, tak to možná nerozbiješ no :D
Ráfek vnitřní šíře 19 mm se teď vozí na silničních kolech. Pod MTB pneu jsou vhodnější širší ráfky.
Měl jsem je na štěrkoletu.Vůbec jsem je nešetřil a fungovaly spolehlivě.
Tak to zní aspoň trochu nadějně :-)
Mám zadní kolo s nábojem Remerx a překvapilo mě, že ten tisícihran centerlocku je pokrytý černou povrchovou úpravou jako zbytek náboje (shimano to má obroušené na hliník), ale kotouč na tom sedí rovně, jde v pohodě nandat i sundat a přitom tam není vůle.
Plno výrobců nábojů má ten tisícihran centerlocku pokrytej eloxem, třebas i DT350 to tak má. On ten elox je silnej pár setin mm, to je zanedbatelná tloušťka povrchovky…
Jestli on se tim eloxovanim rozmer spis nezmensuje.
Můžeš to tady vysvětlit, to jsem nikde nevyčetl.:-)
To zní opravdu zajímavě tahle teorie :-)
Co je na tom zajimaveho? Pokud to je klasicky elox, ne tvrdy elox, tak po naleptani nejaka stovka ubyde.
Pri prírodnom eloxovaní je vytváraná vrstva v hrúbke od 10 do 20 um a používa sa na dekoratívne eloxovanie, pri tvrdom eloxovaní je vytváraná vrstva v hrúbkach 10 – 80 um
Jenze pred vlastnim eloxovanim se to jeste louhuje.
Já měl právě zato, že elox pár mikrometrů až cca stovku přidá…
Jak pisu niz, jeste se to louhuje, cimz material ubyde. Zalezi jak dlouho to v nem maji ponoreno. Nekdyy to muze po naeloxovani vyjit cca stejne jak to bylo puvodne, nekdy muze neco malo zmizet. Jednou jsem se s tim prave vypekl u toleranci pro loziska.
Asi taky záleží co v čem louhují, náš odběratel požaduje u dílů pro elox rozměry děr pro ložiska naopak zvětšit a počítá s tím že vrstva eloxu přidá 0,02 mm materiálu.
Já se teda spíš vždy setkával s tím, že CL kotouče měly na nábojích lehkou vůli, z toho jsem šílel. Ale že bych tam kotouč nemohl narvat, na takovou kombinaci kotouče a náboje s CL se mi ještě nepodařilo narazit.:-) Teď s novýma výpletama jsem dával raději klasiku 6 šroubů a je klid.
To je přesné. Mavíc, Fulcrum i Shimano měly lehkou vůli. Na funkci to naštěstí nemělo vliv :-)