Jak často chodíte na repas vidlice, popřípadě si necháváte měnit olej. Mám Rock shock revalution 100–130mm 2007 a ještě jedu na starý olej.Zdá se mi pořád beze změny dobrá. Nezdupe se to?
Jak často chodíte na repas vidlice, popřípadě si necháváte měnit olej. Mám Rock shock revalution 100–130mm 2007 a ještě jedu na starý olej.Zdá se mi pořád beze změny dobrá. Nezdupe se to?
co takhle si přečíst návod?
jinak veškeré info co ti kdo napíše je celkem k ničemu protože servisní interval záleží na tom jak často jezdíš v blátě a v bordelu, jestli v prachu atd…
návody jsou k ničemu.je to tam psané obecně..
říká se, že olej je agresivní a časem rozežírá těsnění atd. Pokud ti ale vše jede jak má, divně nečvachtá, nebo nedělá žádný divný zvuky, asi zatím není potřeba. Ovšem preventivně výměna oleje a kontrola těsnění neuškodí :) záleží na povaze jezdce, zda-li jde do servisu až se něco po*ere, nebo průběžně preventivně
No chodí krásně..ale asi preventivně na ten repas zajdu
pokud ji jezdis pres dva roky, radsi bych ji preventivne do servisu dal, vycistit namazat, dat novej olej… myslim si ze servis neni tak drahej, kdyz uvazis, ze bez nej ti to muze znicit vidli… viz.fotky vydrenych vnitr.nohou v mistech, na ktere normalne nevidis…
Ahoj, potřeboval bych poradit: mám vidlu Marzocchi MX Com Air (2004), do teď jsem bylo spokojenej, pro mě byla dostačující. Poslední servis (výměna oleje a těsnění) 2015, pak najeto 12–13t.km – pouze lehké terény. Teď z jedné nohy uniká nahoře olej i vzduch. Musím dofukovat každý 3.den. Další servis nebude levnej. A tak řeším dilema, zda má smysl do této vidle ještě vrážet peníze a nebo spíš koupit novou? Pokud novou, tak na výběr jsem nic moc nenašel – jelikož chci zachovat véčka (je to na starší kolo) a olej/vzduch – na V-brake jsem našel jen RST Aerial 26 TnL – a co jsem pročítal diskuse, tak je hodnocena spíš negativně. Cena u ní by byla 3200 Kč. Spíš se ale zatím přikláním ke kompletnímu servisu té MB (i přes to, že je dnes překonaná). Díky za názor, usnadní mi to rozhodnutí…
Kde to unika? Pod vickem, nebo guferama? Ventilek je OK? pokud pod vickem, nebo ventilek, tak je to otazka par Kc, za vymenu o-krouzku, pripadne ventilku.
Pokud netesni gufera, tak je to pomerne drahy, naposled kdyz jsem kupoval sadu, tak byla kolem 700,–. pokud vidle nema vakl, jsi spokojen s jeji necitlivosti, tak bych ji rozhodne radsi servisoval, nez vyhazoval penize za neco typu aerial. Pokud novou, tak koukni po nejakym raidonu od SR.
Olej unika guferama, ventilek je OK. Sada pry dnes stoji minimalne 1300Kc, takze ten servis v souctu je na hraně… Ale asi do toho půjdu – pokud mi to udělají kvalitně (kamoš mi doporucil tip v Brně a i zde na foru jsou na něj kladne odezvy). Za obdobnou kvalitu nove vidle bych zaplatil mnohem vic. Vidle vakl nema, necitliva je, to je pravda, ale vic mi chybi ten Lock – ale dokud jsem nejel s jinou vidli, tak nechybel :-) Mrknu na ty SR – diky za tip.
No ted na to koukam, ze je to uz nedostatkove zbozi. neco je na ebay, vetsinou druhovyroba, ceny silene.
To uz bych ukusil koupit samostatne gufero, melo by to byt 30×40×8 (uz si nevybavuju, jestli je tam prachovka) a stirak nechat, nebo tady jsem na 1ks narazil. To gufero je zalezitost par Kc a rozmer existuje, co jsem koukal.
To je super tip! Hned jsem to gufero objednal. Díky – jestli to pomůže, máš u mě škopek! :-) A jestli bys chtěl odtama něco objednat, tak to přihodím… Do Blanska jezdíme docela často.